Vond de OP trouwens beter toen er nog piem0l in stond, kon ik wel om grinniken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:24 schreef Conflict het volgende:
Ik heb de OP aangepast, graag meenemen in de nieuwe OP
Nee, het is een geheim voor onze ouders dus het gaat er niet op staan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:25 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou over een paar dagen staat het toch op fb
Jij was het thema?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:26 schreef msacras het volgende:
en @JRRY lol ja is gezellig hoor. Op een feestje laatst had hij ook een shirt van mij aan, want thema feestje ;D
quote:
Jij hebt nu jouw eigen topicpointerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vond de OP trouwens beter toen er nog piem0l in stond, kon ik wel om grinniken.
Ik heb mijn eigen wat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jij hebt nu jouw eigen topicpointer
Done monsieurquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, ik vind jouw input ook erg goed trouwens! Is het een idee om deze discussie voort te zetten in een nieuw topic? Als jij 'm eens maakt, discussietopic over JNG, dan mag 'ie van mij sticky zelfs.
Is dat die foto met een pijp op Facebook?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:27 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Nee, thema was alter ego. Ik ging als man dus we hadden nog wel bedacht dat hij dan als vrouw zou gaan.Maar nee hij ging als hippie, en ik had nog wel een verchrikkkelijk tie-dye shirt liggen dus ja
Lol ja, maar ik heb een betere fotoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Is dat die foto met een pijp op Facebook?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Done monsieur
JNG / Brainstormen over Jong!
Ik stalk je FB xdxdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Lol ja, maar ik heb een betere foto
Ik heb je toch als vriend? ;$quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Die staat niet op openbaar fb xdxd
staat in een groep met partypics van dat feestjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb je toch als vriend? ;$
'Dus wrm niet?
o...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:31 schreef msacras het volgende:
[..]
staat in een groep met partypics van dat feestje
wil je hem zien?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
o...
Ik leg nu aan mijn vriendin uit waar ik een stijve van krijg, en ze vindt het eng.![]()
Van vagina's xdxdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:34 schreef msacras het volgende:
[..]
oke
ik laat hem alleen zien als je het vertelt
Zoquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee dat is een leugen, ik heb haar naakt gezien en er gebeurde niets...
Leuk, ze was heel lief en ik heb haar de hele tijd vastgehouden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:37 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Appel je moet het uitmaken
hoe was je deet btw?
Ik?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Had je vroeger trouwens geen topic met 'wat ga je vanavond eten'?
in CUL welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Had je vroeger trouwens geen topic met 'wat ga je vanavond eten'?
En waarom moet ik het uitmaken?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:37 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Appel je moet het uitmaken
hoe was je deet btw?
Omdat je niet geil van haar wordquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En waarom moet ik het uitmaken?
We hebben ons samen omgekleed bij het zwembad?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Omdat je niet geil van haar word
en omdat ze je naaktpics stuurt slet
WATquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
We hebben ons samen omgekleed bij het zwembad?
Oquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, en ze was botergeil.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
WAT
Was jij met msacras bij het zwembad?
Schattigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
zoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb voor het eerst een vagina gezien. ;$
Ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:43 schreef msacras het volgende:
[..]
zo
en zij heeft ook voor het eerst een penis gezien?
Micropenisquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:43 schreef msacras het volgende:
[..]
zo
en zij heeft ook voor het eerst een penis gezien?
En toen heb je er iets mee gedaan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb voor het eerst een vagina gezien. ;$
Nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En toen heb je er iets mee gedaan?
Danke.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tering wat een irritante UI
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Blijf maar weg als je niets anders kunt dan mij te beledigen.
Niet alleen zijn UIquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tering wat een irritante UI
"I guess"quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wat zegt London eigenlijk op jouw UI?
Gewoon telefoon op de grond gelegd en gefilmd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:47 schreef msacras het volgende:
[..]
En toen ben je maar onder haar gaan hangen zodat je haar vagina kon zien?
Zo, rebels hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon telefoon op de grond gelegd en gefilmd.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon telefoon op de grond gelegd en gefilmd.
Neequote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:50 schreef JRRY het volgende:
JNG / Favoriete drankjes
Was er al zoiets?
Ohquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik vroeg of je tombraider nog Russisch was een paar jaar geleden enzo
Mijn benen sliepen omdat ik in de trein op de deur zat, echt een half uur ofzo, was bang dat ze afstiervenquote:
De zat op de deur...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Mijn benen sliepen omdat ik in de trein op de deur zat, echt een half uur ofzo, was bang dat ze afstierven
Ja in de SC.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Ohniet gezien dan, in de SC? Daar willen posts nog wel eens opgaan in de massa. En idk, nog niet geprobeerd ofzo.
Hier en plaatje voor jou:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja de deur is als stoel te gebruiken.
Kan geen plaatje vinden
Jij maakt er veel jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:01 schreef JRRY het volgende:
JNG / Meest populaire popsterren
ik ben op dreef
barfquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hier en plaatje voor jou:
[ afbeelding ]
Een konijnen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Een konijnen, Snooki, Britnet Spears of Kim kardashian dan?
Een konijn dan, sorry.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Een konijnen?
Fout appel, denk aan je grammatica
en nee
al wordt het wel eens tijd voor een nieuwe UI
Een zombie uit plants vs zombies?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Een konijnen?
Fout appel, denk aan je grammatica
en nee
al wordt het wel eens tijd voor een nieuwe UI
Haal je UI eens weg.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Een zombie uit plants vs zombies?
Wat een humor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:12 schreef Taexon het volgende:
Alleen de vriend van me moeder krijgt het voor mekaar om ruzie te krijgen met oplichters
Werd die gebeld "wij zijn van microsoft blabla vul dit in" had die oen dat gedaan
Toen kreeg die ruzie en gingen ze hem bedreigen en toen zei die dat hij een politie agent is en hun nu worden afgeluisterdtoen werden ze bang en hingen ze op
Politie is al gebeld en pc is op geschoond
Stomme lul!
Een plantquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Fuck wat is dit, ik dacht dat jij appelcake was, blijk je krabs te zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
#YOLOquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je die vent kent dan snap je wel waarom ik dubbel lag toen hij dat vertelde
Lijkt me ook wel leuk om die oplichters te irriteren hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Was dat niet diegene die zei dat hij een iPad kon winnen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
quote:
Gaaf.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Fuck wat is dit, ik dacht dat jij appelcake was, blijk je krabs te zijn
huh
Ik zou hem slaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Fuck wat is dit, ik dacht dat jij appelcake was, blijk je krabs te zijn
huh
Ja dat is ook waarom het grappig is.. heb hem gelijk even uitgelegd dat zulke bedrijven je nooit zo zouden benaderenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
#YOLO
Is eigenlijk wel grappig, je bent ook een idioot als je ze geloofd.
Naja het was een Engelse (kortom een Bulgaar waarschijnlijk) zoals de meeste skimming praktijken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk om die oplichters te irriteren hoor.
Microsoft-medewerkers met een duidelijk Indisch accent
Nee dat was de vader van promquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was dat niet diegene die zei dat hij een iPad kon winnen?
Zonnebleomquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
Gaaf.
Ff zoeken.
En ja ik vind Appel's UI irritant
Zoiets? Of wat voor plant?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Moet jij doen, hij kopieert jouw UI
Jaja is al wegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Moet jij doen, hij kopieert jouw UI
MAAR DEZE BEWEEGT!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Supersof heeft al een kat als UI
Die van haar ook als ze er zin in heeftquote:
Ja en die heb ik ook gemaakt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die van haar ook als ze er zin in heeft
OF mattie!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
yes 1 aanklacht tegen mij is ingetrokken vanwege gebrek aan bewijs
nou ik ben blij voor je man.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
yes 1 aanklacht tegen mij is ingetrokken vanwege gebrek aan bewijs
Meen je die?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
yoo
ik zit stiekem eigenlijk
Dat zou wel extreem kort zijnquote:
WTFquote:
Ooooohh waaaaaaaaaaitoooooooooooooooorquote:
Pel de pinda is oké!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ooooohh waaaaaaaaaaitoooooooooooooooor
You're a goofy goober!quote:
Dat is dan geen vriend.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:54 schreef Dientje12 het volgende:
Een vriend van mij zei dat ik een sukkel was, maar dat was ik helemaal niet
Dan heeft hij het vast niet slecht bedoeldquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:54 schreef Dientje12 het volgende:
Een vriend van mij zei dat ik een sukkel was, maar dat was ik helemaal niet
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heeft hij het vast niet slecht bedoeld
quote:
Geen idee op welke je reclame doelt vrees ikquote:
Zelfs hij krijgt meer dan fokkersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik zoekte op de zin en kwam hierop uit:
http://www.goeievraag.nl/(...)tukje-vriendin.37830
maar ik krijg al een PvZ UIquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gaat het man, na deze keiharde afwijzingen?
kattenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou!?
Van welke dieren hou je dan?
al was die eerste ook wel zeer lievvvquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou!?
Van wachten word je sterk geloof ikquote:
Sterk?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van wachten word je sterk geloof ik
Hou je nog van andere dieren dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:08 schreef msacras het volgende:
[..]
al was die eerste ook wel zeer lievvv
die kat
hondenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou!?
Mentaal sterkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoe word je van wachten sterk dan?
Dan kun je dat wachten ook wel aanquote:
ja keyboarddog is wel baasquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik hou ook meer van kadden maar toch.
Komt goed ik zit al klaar met mijn TR knop.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb net alle topics schoongeveegd van bagger en onzin, mochten jullie nog iets zien dan hoor ik het wel.
Goed bezigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Komt goed ik zit al klaar met mijn TR knop.
2quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:17 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stemmen maar!Welke word het?
je moeder wordt hetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:17 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wordt gewaardeerd, echt waarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb net alle topics schoongeveegd van bagger en onzin, mochten jullie nog iets zien dan hoor ik het wel.
1quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:17 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderstequote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:17 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar! Nu ff met zijn allen er iets van makenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het wordt gewaardeerd, echt waar
1quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:17 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:17 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twee sowiesoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:17 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
EUGENE HOUDT VAN SM xdd
SEX / Gedomineerd worden door vrouwen
Ik maak geen kloons.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]wat klopt hier niet?
Die kloon stemde 1.
Ik heb plaatje 2 gemaakt.
Het is AppelCake's kloon, meneer detective
Ik hou van dominante mannenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
EK houdt van dominante vrouwen
Van wie is de kloon danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]wat klopt hier niet?
Die kloon stemde 1.
Ik heb plaatje 2 gemaakt.
Het is AppelCake's kloon, meneer detective
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je houdt van dominanate mensenquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:35 schreef AppelCake het volgende:
#YOLODat is echt het lelijkste kledingstuk wat ik ooit heb gezien. En dan heb ik het over de vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve de schoenen natuurlijk, want JC![]()
jaloezie?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is echt het lelijkste kledingstuk wat ik ooit heb gezien. En dan heb ik het over de vrouw.
Behalve de schoenen natuurlijk, want JC
Het is niet mijn topic, ook niet mijn account.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je houdt van dominanate mensen
Ik schijn erg dominant te zijnwin altijd met risk
Jijweet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is echt het lelijkste kledingstuk wat ik ooit heb gezien. En dan heb ik het over de vrouw.
Behalve de schoenen natuurlijk, want JC
Oké, want de TS van dat topic is een man van 20.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is niet mijn topic, ook niet mijn account.
Heb gewoon de ww ervan
Nee, 19quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké, want de TS van dat topic is een man van 20.
ehh... dingen ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk fan van? xdxd?
Justin Biebaaah?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:39 schreef msacras het volgende:
[..]
ehh... dingen ofzo
momenteel niet echt wat eigenlijk
neequote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Weet je nou al welke UI je pakt? ;$
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
xdxd
Ik heb een vagina gezien. ;$
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee
Conflict heeft dat er in geduwd
SNEL HEPPIE DELETE HAAR BESTURINGSSYSTEEMquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:43 schreef Hypocriet het volgende:
HEPPIE WIL ALLEMAAL DINGEN VERANDERENMIJN AUTISME.
GVD HEPPIE BLIJF VAN MIJN LAPTOP AF.
gewoon system32 verwijderen, dan kan hij niks meer veranderenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:43 schreef Hypocriet het volgende:
KUTHEPPIEquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:43 schreef Hypocriet het volgende:
Alles kan in de wereld van K3quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe kom je anders aan dat account
FLIKKER OP. HOMMO. GA MET CONFLICTS PIEM0L SPELENquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
SNEL HEPPIE DELETE HAAR BESTURINGSSYSTEEM
vind ik niet. ze heeft rare ogenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Taylor Swift mag dan wel een slet zijn, maar knap is ze wel
Zonder make-up.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is ok, ik heb het al opgelostquote:
Ik heb zo'n hekel aan haar hea, niet normaal, irritant kutwijfquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mag ik niet zeggenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Over mij
Wat zei hij dan
Miley is toch beter ea? ;$quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan haar hea, niet normaal, irritant kutwijf
HET IS OOK NOOIT GOED MET JOU HE, ALS JE ZE KIESKEURIG BLIJFT EINDIG JE ALS KATTENVROUWTJEquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:44 schreef msacras het volgende:
[..]
vind ik niet. ze heeft rare ogen
Hmmmm, valt tegenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zonder make-up.
[ afbeelding ]
GA JIJ MAAR MET HEPPIES 2 CM SPELENquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
FLIKKER OP. HOMMO. GA MET CONFLICTS PIEM0L SPELEN
Ik zei toch nee?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar het is wel je ex he
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan het account
Gehacktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan het account
AL GEDAANquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
GA JIJ MAAR MET HEPPIES 2 CM SPELEN
IK HOU NIET VAN PIEM0LS
Oohja, voor de significantie:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
AL GEDAAN(Heppie: 2? plak daar maar een nulletje achter
!) hihaho
Nee ze is gewoon een gemiddelde aziaatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij bent stiekem zo'n hacker die de CIA hackt enzo he
Nee ze is wel lievvquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ze is gewoon een gemiddelde aziaat
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oohja, voor de significantie:
zijn 2,0 cm ja.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ze is gewoon een gemiddelde aziaat
ik val niet op vrouwenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HET IS OOK NOOIT GOED MET JOU HE, ALS JE ZE KIESKEURIG BLIJFT EINDIG JE ALS KATTENVROUWTJE
[..]
Hmmmm, valt tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |