Vond de OP trouwens beter toen er nog piem0l in stond, kon ik wel om grinniken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:24 schreef Conflict het volgende:
Ik heb de OP aangepast, graag meenemen in de nieuwe OP
Nee, het is een geheim voor onze ouders dus het gaat er niet op staan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:25 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou over een paar dagen staat het toch op fb
Jij was het thema?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:26 schreef msacras het volgende:
en @JRRY lol ja is gezellig hoor. Op een feestje laatst had hij ook een shirt van mij aan, want thema feestje ;D
quote:
Jij hebt nu jouw eigen topicpointerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vond de OP trouwens beter toen er nog piem0l in stond, kon ik wel om grinniken.
Ik heb mijn eigen wat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jij hebt nu jouw eigen topicpointer
Done monsieurquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, ik vind jouw input ook erg goed trouwens! Is het een idee om deze discussie voort te zetten in een nieuw topic? Als jij 'm eens maakt, discussietopic over JNG, dan mag 'ie van mij sticky zelfs.
Is dat die foto met een pijp op Facebook?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:27 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Nee, thema was alter ego. Ik ging als man dus we hadden nog wel bedacht dat hij dan als vrouw zou gaan.Maar nee hij ging als hippie, en ik had nog wel een verchrikkkelijk tie-dye shirt liggen dus ja
Lol ja, maar ik heb een betere fotoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Is dat die foto met een pijp op Facebook?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Done monsieur
JNG / Brainstormen over Jong!
Ik stalk je FB xdxdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Lol ja, maar ik heb een betere foto
Ik heb je toch als vriend? ;$quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Die staat niet op openbaar fb xdxd
staat in een groep met partypics van dat feestjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb je toch als vriend? ;$
'Dus wrm niet?
o...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:31 schreef msacras het volgende:
[..]
staat in een groep met partypics van dat feestje
wil je hem zien?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
o...
Ik leg nu aan mijn vriendin uit waar ik een stijve van krijg, en ze vindt het eng.![]()
Van vagina's xdxdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:34 schreef msacras het volgende:
[..]
oke
ik laat hem alleen zien als je het vertelt
Zoquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee dat is een leugen, ik heb haar naakt gezien en er gebeurde niets...
Leuk, ze was heel lief en ik heb haar de hele tijd vastgehouden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:37 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Appel je moet het uitmaken
hoe was je deet btw?
Ik?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Had je vroeger trouwens geen topic met 'wat ga je vanavond eten'?
in CUL welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Had je vroeger trouwens geen topic met 'wat ga je vanavond eten'?
En waarom moet ik het uitmaken?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:37 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Appel je moet het uitmaken
hoe was je deet btw?
Omdat je niet geil van haar wordquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En waarom moet ik het uitmaken?
We hebben ons samen omgekleed bij het zwembad?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Omdat je niet geil van haar word
en omdat ze je naaktpics stuurt slet
WATquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
We hebben ons samen omgekleed bij het zwembad?
Oquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, en ze was botergeil.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
WAT
Was jij met msacras bij het zwembad?
Schattigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
zoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb voor het eerst een vagina gezien. ;$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |