Die ook jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
-Cola
- Ijsthee
- Redbull
- bacardi
- malibu
- vodka
- smirnoff
- goldstrike
Kan niet kiezen
Dat heeft wel mijn voorkeur inderdaad.quote:
Appelsap eigenlijk alleen Flevosap voor mijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat heeft wel mijn voorkeur inderdaad.
Maar cola, sinas, redbull, water en appelsap kan ik ook wel waarderen.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Handig voor molotov cocktail ja
Ontzettend jammer dat die blikjes bij de C1000 ¤ 0,70 kosten en ik het tot nu toe nergens in flessen ben tegengekomen.quote:Gember is een in de keuken gebruikte specerij met een scherpe, maar voor de liefhebbers aangename smaak. Gember wordt gewonnen uit de wortelstok van de gemberplant, Zingiber officinale, uit de Gemberfamilie. bron
Nooit gehad, waar smaakt het naar?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef Conflict het volgende:
Ginger beer
Nee, dat heeft verder niks met bier te maken, zit ook geen alcohol in. Ginger is het Engelse woord voor gember.
[ afbeelding ]
[..]
Ontzettend jammer dat die blikjes bij de C1000 ¤ 0,70 kosten en ik het tot nu toe nergens in flessen ben tegengekomen.
Volgens mij bevat het twee keer zoveel suiker als frisdrankquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef Conflict het volgende:
Ginger beer
Nee, dat heeft verder niks met bier te maken, zit ook geen alcohol in. Ginger is het Engelse woord voor gember.
[ afbeelding ]
[..]
Ontzettend jammer dat die blikjes bij de C1000 ¤ 0,70 kosten en ik het tot nu toe nergens in flessen ben tegengekomen.
Gember?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nooit gehad, waar smaakt het naar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |