Die ook jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
-Cola
- Ijsthee
- Redbull
- bacardi
- malibu
- vodka
- smirnoff
- goldstrike
Kan niet kiezen
Dat heeft wel mijn voorkeur inderdaad.quote:
Appelsap eigenlijk alleen Flevosap voor mijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat heeft wel mijn voorkeur inderdaad.
Maar cola, sinas, redbull, water en appelsap kan ik ook wel waarderen.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Handig voor molotov cocktail ja
Ontzettend jammer dat die blikjes bij de C1000 ¤ 0,70 kosten en ik het tot nu toe nergens in flessen ben tegengekomen.quote:Gember is een in de keuken gebruikte specerij met een scherpe, maar voor de liefhebbers aangename smaak. Gember wordt gewonnen uit de wortelstok van de gemberplant, Zingiber officinale, uit de Gemberfamilie. bron
Nooit gehad, waar smaakt het naar?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef Conflict het volgende:
Ginger beer
Nee, dat heeft verder niks met bier te maken, zit ook geen alcohol in. Ginger is het Engelse woord voor gember.
[ afbeelding ]
[..]
Ontzettend jammer dat die blikjes bij de C1000 ¤ 0,70 kosten en ik het tot nu toe nergens in flessen ben tegengekomen.
Volgens mij bevat het twee keer zoveel suiker als frisdrankquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef Conflict het volgende:
Ginger beer
Nee, dat heeft verder niks met bier te maken, zit ook geen alcohol in. Ginger is het Engelse woord voor gember.
[ afbeelding ]
[..]
Ontzettend jammer dat die blikjes bij de C1000 ¤ 0,70 kosten en ik het tot nu toe nergens in flessen ben tegengekomen.
Gember?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nooit gehad, waar smaakt het naar?
Dit zijn echt de enigste blikjes die ik tot nu toe gevonden heb. Maar smaakt het niet gewoon zo zoet door de gember?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Volgens mij bevat het twee keer zoveel suiker als frisdrank
Bij de Marqt heb je echt goede varianten, veel beter dan de supermarktblikjes
een klein beetjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
waarom cola Zero.. Proef je verschil?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dit zijn echt de enigste blikjes die ik tot nu toe gevonden heb. Maar smaakt het niet gewoon zo zoet door de gember?
De Marqt ken ik niet en een AHXL hebben we niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:07 schreef TNA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een blikje cola bevat 30 gram suiker, gemberbier is de meest suikerrijke drank die ik ken. Volgens mij hebben ze bij AH XL ook andere varianten (en zoals gezegd de beste bij de Marqt).
prijsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:51 schreef JRRY het volgende:
Verschil tussen bronwatermerken snap ik idd ook niet echt
Iedereen prefereert Hertog-Jan xdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:15 schreef Taexon het volgende:
Water
Daarnaast koffie, cola, energy drank... drink eigenlijk echt alles
Kwa alcohol: Bier (Hertog het liefst!), Dropshot en sambuca
Nou ja, smaken verschillen zullen we maar zeggen. Als het werkelijk zo slecht was waren ze vast wereldwijd gezien niet zo succesvolquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:50 schreef sararaats het volgende:
Heineken is pisbier heb ik me laten vertellen
Lekker verzuurd ben jij zegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:50 schreef sararaats het volgende:
Heineken is pisbier heb ik me laten vertellen
Arizona?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:07 schreef JRRY het volgende:
Mijn favo ijstheemerk is die met die gekke flesjes. Weet niet hoe het heet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |