Ja klopt. Maar hij wordt niet op de radio gedraaid. Tenminste, ik hoor hem nooit op de radioquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
Justin Bieber maar is een klootzak
Ja maar Rihanna met al haar video's heeft meer views dan PSY met al zijn video'squote:
En Rihanna's stay dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:04 schreef msacras het volgende:
Justin Bieber en One Direction zijn wel geliefd onder het vrouwelijk volk. Verder vind ik juist dat Rihanna steeds slechter word en ze had haar piek toch wel een paar jaar geleden, maar is inderdaad nog steeds echt groot. Lady GaGa daar hebben we een tijdje al niet meer van gehoord, maar die is volgensmij hard bezig met een nieuw album en kan je ook wel als enorm populair beschouwen. Dit zijn iig de eerste namen die in mij opkomen
Ik zeg niet dat ze on-populair is, maar haar piek was een paar jaar geleden groter.quote:
Je vriendin is ongetwijfeld mooier.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:04 schreef AppelCake het volgende:
Nicki Minaj, omdat dikke tetten en reet.
Meh...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Je vriendin is ongetwijfeld mooier.
Lady Gaga komt idd met een nieuw album. Net als Beyoncé.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:04 schreef msacras het volgende:
Justin Bieber en One Direction zijn wel geliefd onder het vrouwelijk volk. Verder vind ik juist dat Rihanna steeds slechter word en ze had haar piek toch wel een paar jaar geleden, maar is inderdaad nog steeds echt groot. Lady GaGa daar hebben we een tijdje al niet meer van gehoord, maar die is volgensmij hard bezig met een nieuw album en kan je ook wel als enorm populair beschouwen. Dit zijn iig de eerste namen die in mij opkomen
Enorm, 30 miljoen views in een weekquote:
De albums 'Loud' en 'Good Girl Gone Bad' waren haar hoogtepunten, zowel qua kwaliteit en qua populariteitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze on-populair is, maar haar piek was een paar jaar geleden groter.
Als ik 3 jaar geleden een nummer van Rihanna ergens voorbij zag komen kon ik hem gelijk koppelen aan een nummer en wist ik hoe die ging, maar met dat Stay nu: Ik ken de naam, en heb hem vast wel eens gehoord, maar zou niet weten bij welk nummer het hoort.
Jij zorgt er ook niet echt voor dat topics serieus benaderd wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Je vriendin is ongetwijfeld mooier.
Gaga, serieus? Haar laatste echte hit was Telephone manquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zorgt er ook niet echt voor dat topics serieus benaderd worden
Ik denk op dit moment vooral 1D, Justin Bieber en Lady Gaga als je kijkt naar populariteit via YouTube.
Genoeg bekende rockbands bijvoorbeeld die qua hits een stuk minder zijn dan de top-40 artiesten dus da t zegt ook wel wat over de gemiddelde smaak van YouTube-bezoekers
Het draait ook niet alleen om muziek hè. Ook om mode uitstraling hoe diegene in het nieuws komt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gaga, serieus? Haar laatste echte hit was Telephone man
Maar 1D en Bieber worden niet echt veel gedraaid op radio.
En verder vind ik dat concerten ook wel mee tellen, wat dat betreft wint Beyonce die in de UK 11 concerten in zeer korte tijd uitverkocht.
Qua artiesten die je het vaakst in NU.nl/achterklap tegenkomt, zijn toch wel One D., Justin Bieber, Justin Timberlake, Rihanna, Taylor Swift en Beyoncé aan wie wel zeker elke week een artikel wordt toegewijdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het draait ook niet alleen om muziek hè. Ook om mode uitstraling hoe diegene in het nieuws komt.
Heb jij onder een steen geleefd?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gaga, serieus? Haar laatste echte hit was Telephone man
Maar 1D en Bieber worden niet echt veel gedraaid op radio.
En verder vind ik dat concerten ook wel mee tellen, wat dat betreft wint Beyonce die in de UK 11 concerten in zeer korte tijd uitverkocht.
Vanaf Telephone en Alejandro ging het bergafwaartsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Heb jij onder een steen geleefd?
Born this Way, You and I, Alejandro, Edge of Glory, etc.
Bovendien komt ze over een maand ofzo met haar nieuwe album uit, dus ja.
En je moet niet vergeten dat Lady Gaga alles zelf heeft gedaan. Beyoncé was al bekend door Destiny's child, dus toen ze solo begon had ze al fans en kon ze makkelijk een grotere carriere opstarten, terwijl Lady Gaga uit het niets alles zelf heeft gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |