SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Mensen die ooit 100 gulden betaalden voor pc-gameswat voor overpriced winkels heb je dan je spullen gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Morthill op 23-02-2013 14:23:26 ]<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:15 schreef Morthill het volgende:
Mensen die ooit 100 gulden betaalden voor pc-gameswat voor overpriced winkels heb je dan je spullen gekocht
100 gulden, en tegen de euro periode zelfs 120 gulden voor nieuwe pc games was niet vreemd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PS2 titels enzo waren ook gewoon 125 gulden. Games zijn 1 vd weinige dingen die met de gulden-euro verandering nauwelijks duurder zijn geworden (al zijn we wel genaaid met de waarde van de gulden, was gewoon hoger).
Mortphill, je bent gewoon te oud(of te jong dat je die prijzen niet herinnert
).
![]()
PS2-games, kwamen die ook al uit op de pcquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef VelitoX het volgende:
PS2 titels enzo waren ook gewoon 125 gulden. Games zijn 1 vd weinige dingen die met de gulden-euro verandering nauwelijks duurder zijn geworden (al zijn we wel genaaid met de waarde van de gulden, was gewoon hoger).
Mortphill, je bent gewoon te oud(of te jong dat je die prijzen niet herinnert
).
Ik weet alleen hoeveel ik betaalde voor PS1-games en SNES-games, die waren natuurlijk veel hipper dan die oude PS2120 gulden heb ik sowieso nooit betaald voor een pc-gamequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
100 gulden, en tegen de euro periode zelfs 120 gulden voor nieuwe pc games was niet vreemd..<@Richardfun> top Morthill ^O^
Hmjah ik bedoelde het meer als voorbeeld, pc games waren gewoon 100 gulden (nou ja, 99,99/95 vaakquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
PS2-games, kwamen die ook al uit op de pc
Ik weet alleen hoeveel ik betaalde voor PS1-games en SNES-games, die waren natuurlijk veel hipper dan die oude PS2
[..]
120 gulden heb ik sowieso nooit betaald voor een pc-game).
![]()
Ik kan me gewoon niet herinneren dat ik voor games als Civilization III 100 gulden betaald heb
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Flight Simulatorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef Morthill het volgende:
120 gulden heb ik sowieso nooit betaald voor een pc-game
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.![]()
Die was toch nog veel duurderquote:
Heb Final Fantasy VII nog voor 130 gulden gekocht toen
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Was een normale prijs voor games toendertijd hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, ik heb de guldens niet eens meer bewust meegemaakt
Dus heb geen flauw idee waar deze discussie over gaat![]()
![]()
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef rubbels het volgende:
Joh, zag van de week een advertentie uit tweede helft jaren tachtig voor console-games. Fucking acht bit: 150 gulden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb redelijk vaak rond de honderd gulden betaald voor games. Indy & Atlantis, Stunt Island, X-Wing, en nog veel meer.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Het ging er meer om dat Vault niet even de moeite nam om op het profiel te klikken, moet je niet achter mij aan gaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Moeten we je helpen met uitrekenen?
V.
EDIT: Je dacht dat ik mijn eigen geboortedatum aan het posten was, schattig. Maar nee dus. Leer lezen.![]()
![]()
Aww... temper temper...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:15 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat Vault niet even de moeite nam om op het profiel te klikken, moet je niet achter mij aan gaan.
EDIT: Je dacht dat ik mijn eigen geboortedatum aan het posten was, schattig. Maar nee dus. Leer lezen.![]()
Waarom begint iedereen toch over PS2 en 8-bitgamesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Joh, zag van de week een advertentie uit tweede helft jaren tachtig voor console-games. Fucking acht bit: 150 gulden.
Ik heb redelijk vaak rond de honderd gulden betaald voor games. Indy & Atlantis, Stunt Island, X-Wing, en nog veel meer.
V.
PS2?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom begint iedereen toch over PS2 en 8-bitgames
quote:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef VelitoX het volgende:
PS2 titels enzo waren ook gewoon 125 gulden. Games zijn 1 vd weinige dingen die met de gulden-euro verandering nauwelijks duurder zijn geworden (al zijn we wel genaaid met de waarde van de gulden, was gewoon hoger).![]()
tering, nu voel ik mij oud....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef rubbels het volgende:
dat dusquote:
de euro is er pas 11 jaar<@Richardfun> top Morthill ^O^
Welke Fok!ker vind ik aardig en wil een Don't Starve steam key die ik heb ruilen voor iets anders kleins?![]()
Iets kleins, ik heb nog wel een pan van team fortress 2quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Welke Fok!ker vind ik aardig en wil een Don't Starve steam key die ik heb ruilen voor iets anders kleins?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:23 schreef shaderon het volgende:
[..]
Iets kleins, ik heb nog wel een pan van team fortress 2Dat is ook wel leuk, maar bedoelde meer een spel ofzo.
![]()
ik heb nog zoveel betaald voor Adams Family NES en Double Dragon II op de NES.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Je bent pas oud als je je eerste computergames op de ZX81 hebt gespeeld, en je ze van een cassettebandje moest inladen.quote:
O wacht..
MSX! Heb zelfs de orginele prijslijst er nog bij. Pfff, dat waren ook mooie gulden bedragen voor een compleet systeem.![]()
Dat moest niet, want zo oud ben ik niet, maar ik heb het wel gedaanquote:Op zondag 24 februari 2013 08:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je bent pas oud als je je eerste computergames op de ZX81 hebt gespeeld, en je ze van een cassettebandje moest inladen.
O wacht..
V.
Kan ik trouwens iemand blij maken met een key voor Sequence?
Nooit gedacht dat ik zoveel moeite zou hebben met het kwijtraken van een gratis topgame
ben je nog naar iets specifieks opzoek? ik heb het volgende:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Welke Fok!ker vind ik aardig en wil een Don't Starve steam key die ik heb ruilen voor iets anders kleins?
Wizorb, BIT.TRIP.RUNNER, Gratuitous Space Battles, and Jamestown Steam Key
Gratuitous Space Battles Multiplayer Key
Humble Indie Bundle #3 Steam Key
Warhammer 40,000: Dawn of War Steam Key
The Binding of Isaac + Wrath of the Lamb DLC Steam Key
Cave Story+ Steam Key
Puzzle Dimension (Steam gift)
[ Bericht 28% gewijzigd door mschol op 24-02-2013 09:53:19 ]![]()
lijkt mij echt helemaal niksquote:Op zondag 24 februari 2013 09:37 schreef Morthill het volgende:
Kan ik trouwens iemand blij maken met een key voor Sequence?
Nooit gedacht dat ik zoveel moeite zou hebben met het kwijtraken van een gratis topgame![]()
![]()
quote:
ik zie een buttonbasher game voor mij als ik de steam beschrijving zo lees i.c.m. de screenshotsquote:![]()
Dan snap je het concept buttonmashen niet helemaalquote:Op zondag 24 februari 2013 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie een buttonbasher game voor mij als ik de steam beschrijving zo lees i.c.m. de screenshots
Als je dat in Sequence doet dan kom je niet heel ver. Dit noemen ze ritmegames, zoals je ook Guitar Hero en Rock Band hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
waarom ook nietquote:Op zondag 24 februari 2013 11:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oeh wrath of the lamb wil ik nog
Dus Wrath of the Lamb en Puzzle Dimension?
heb je mij op steam?![]()
Ik kom er net achter dat ik wrath of the lamb al heb dus die mag je houden, we doen het wel voor dat andere spelquote:Op zondag 24 februari 2013 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom ook niet
heb je mij op steam?![]()
![]()
Steam heeft een nieuwe actie geloof ik. Free Steam Gifts, wellicht kunnen we een topic maken waar mensen op elkaars link kunnen klikken zodat we elkaar kunnen helpen free games te krijgen?
[ Bericht 45% gewijzigd door McTasty op 24-02-2013 12:23:10 ]![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:12 schreef McTasty het volgende:
Steam heeft een nieuwe actie geloof ik. Free Steam Gifts, wellicht kunnen we een topic maken waar mensen op elkaars link kunnen klikken zodat we elkaar kunnen helpen free games te krijgen?Dat is niet van Steam zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar dan van? Ik vind zelf dat er best leuke titles te winnen zijn. Zijn er best een aantal die ik wil hebbenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:13 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Dat is niet van Steam zelf![]()
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:12 schreef McTasty het volgende:
Steam heeft een nieuwe actie geloof ik. Free Steam Gifts, wellicht kunnen we een topic maken waar mensen op elkaars link kunnen klikken zodat we elkaar kunnen helpen free games te krijgen?Kan me bijna niet voorstellen dat dit 100% legaal is... Hoe kunnen ze dan in hemelsnaam aan zoveel keys komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe krijg je de keys? je hoeft namelijk nergens een e-mailadres of steam account in te voeren![]()
![]()
Ik heb geen idee... Zal zo even aan een vriend van mij vragen of het daadwerkelijk werkt. Ik geloof dat hij black ops 2 heeft unlocked![]()
Mooie faal dus... de buttons linken nergens naar...quote:Op zondag 24 februari 2013 12:20 schreef McTasty het volgende:
Ik heb geen idee... Zal zo even aan een vriend van mij vragen of het daadwerkelijk werkt. Ik geloof dat hij black ops 2 heeft unlocked![]()
Zelfstandig. Je hebt ook http://www.steamgifts.com/quote:Op zondag 24 februari 2013 12:17 schreef McTasty het volgende:
[..]
Waar dan van? Ik vind zelf dat er best leuke titles te winnen zijn. Zijn er best een aantal die ik wil hebben
Het is geen scam, sommige mensen geven graag games weg.![]()
Het slaat dus nergens op?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:22 schreef McTasty het volgende:
[..]
Mooie faal dus... de buttons linken nergens naar...![]()
Ja, is idd jammer. Vond het al raar, als ze geen steam account of e-mailadres van je hebben, hoe kunnen ze die codes dan sturen?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:27 schreef McTasty het volgende:
[..]
Nee, het is niet schadelijk maar je wint er niks mee.. Best jammer dus![]()
![]()
Nou er staat uitgelegd dat je na de clicks een code kunt redeemen en activaten in steam zelf..quote:Op zondag 24 februari 2013 12:27 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja, is idd jammer. Vond het al raar, als ze geen steam account of e-mailadres van je hebben, hoe kunnen ze die codes dan sturen?![]()
Ja, maar hoe kom je dan aan die code? Dat bedoelde ikquote:Op zondag 24 februari 2013 12:30 schreef McTasty het volgende:
[..]
Nou er staat uitgelegd dat je na de clicks een code kunt redeemen en activaten in steam zelf..![]()
![]()
Is dat niet gewoon hetzelfde als Summerseal? Pas als je wat gewonnen hebt kan je je email adres ergens invoeren en dan krijg je de key vanzelf wel in je inbox.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:32 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kom je dan aan die code? Dat bedoelde ik![]()
Misschien wel. Enig verschil is dat je bij de Summerseal meteen je prijs kon ophalen, en je bij deze eerst even zal moeten wachten. Maar het zal dan vast werken als je je eigen link onthoudt (hoewel ik denk dat je dan dus ook via de link van anderen prijzen zou kunnen halen?). Maakt eigenlijk toch niks meer uit, is blijkbaar dus toch nepquote:Op zondag 24 februari 2013 14:37 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hetzelfde als Summerseal? Pas als je wat gewonnen hebt kan je je email adres ergens invoeren en dan krijg je de key vanzelf wel in je inbox.![]()
![]()
eerste herinnering voor mij is de Commodore 64 met floppy's... die hebben we nog ergens staan ookquote:Op zondag 24 februari 2013 08:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je bent pas oud als je je eerste computergames op de ZX81 hebt gespeeld, en je ze van een cassettebandje moest inladen.
O wacht..
V.![]()
![]()
Bevalt Don't Starve wat?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]
eerste herinnering voor mij is de Commodore 64 met floppy's... die hebben we nog ergens staan ook![]()
Hahahaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]
die insanity is wel irritant trouwens![]()
![]()
ik speelde al enige tijd de gekraakte versie, en daar kom ik weliswaar niet zo ver (ik kon nooit poep vinden om te farmen enzo)quote:![]()
ik vind hem persoonlijk erg leuk gedaanquote:
don't starve is trouwens wel belachelijk makkelijk te modden
met het commenten van welgeteld 5 regels in 1 bestandje heb ik het knopje "more games" weggehaald en een "cheats" knopje voor terug gezet
eens kijken of ik de game zo gek kan krijgen dattie bij doodgaan niet m'n saves verwijderd en mij gewoon laat restoren
[ Bericht 10% gewijzigd door mschol op 24-02-2013 18:51:32 ]![]()
Okee, even gekocht danquote:Op zondag 24 februari 2013 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind hem persoonlijk erg leuk gedaan![]()
![]()
Haha mooi toch, volgens mij wordt het ook gewoon aangemoedigd.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind hem persoonlijk erg leuk gedaan
don't starve is trouwens wel belachelijk makkelijk te modden
met het commenten van welgeteld 5 regels in 1 bestandje heb ik het knopje "more games" weggehaald en een "cheats" knopje voor terug gezet
eens kijken of ik de game zo gek kan krijgen dattie bij doodgaan niet m'n saves verwijderd en mij gewoon laat restoren![]()
er staat inderdaad wel mod support in de planning dus dat kan best intressant worden..quote:Op zondag 24 februari 2013 19:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha mooi toch, volgens mij wordt het ook gewoon aangemoedigd.
tevens zijn de gamefiles (lua scripting) nu in plain tekst meegeleverd met de game..
vooralsnog ga ik mij eens verder verdiepen in het modden van het spel.., eens kijken wat ik allemaal voor elkaar kan krijgen![]()
![]()
Bij aanbiedingen op Steam is mijn regel meestal: bij twijfel wel doenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:29 schreef VelitoX het volgende:
Wel of niet Gratuitous Space Battles... zuchtWss maar niet hehe.
![]()
![]()
Hmjah ik weet dat ik niet naar jou moet luisterenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef rubbels het volgende:
[..]
Bij aanbiedingen op Steam is mijn regel meestal: bij twijfel wel doen![]()
![]()
Hahaha touchéquote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah ik weet dat ik niet naar jou moet luisteren![]()
Terwijl de algemene regel is dat je bij twijfel juist dan wacht op de volgende grote sale, dan maar zo goedkoop mogelijk krijgen als het geen haast heeft.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef rubbels het volgende:
[..]
Bij aanbiedingen op Steam is mijn regel meestal: bij twijfel wel doen![]()
![]()
Haha, das ook weer zo. Maar meestal vind ik alle aanbiedingen wel mooi :p (en dat is dan ook te zien aan mijn collectiequote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Terwijl de algemene regel is dat je bij twijfel juist dan wacht op de volgende grote sale, dan maar zo goedkoop mogelijk krijgen als het geen haast heeft.)
![]()
console games daar heb je het al. was zelf rond de 60/80 gulden kwijt per pc game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik had Duke Nukem 3D + wat extra's voor 5 gulden gekocht. Total Annihilation, FX Figther, RELOADED en Unreal ook.
Volgens mij heb ik Duke Nukem, Reloaded en Unreal het meest gespeeldVooral Duke Nukem was geweldig met cheats aan
![]()
![]()
Nieuwe tomb raider schijnt ook wel aardig te zijn,
Daar gaat mijn tijd weer.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik koop voorlopig he-le-maal niks meer.
Al mijn tijd wordt op dit moment opgeslokt door een non-Steam-game, en op Steam heb ik ook nog een bult te gaan.
Ik zie de sale eind van dit jaar wel weer of zo...
Succes... Dat probeer ik al 2 jaar en toch trap ik er iedere keer weer in...quote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef Verbal het volgende:
Al mijn tijd wordt op dit moment opgeslokt door een non-Steam-game, en op Steam heb ik ook nog een bult te gaan.
V.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Dit preciesquote:Op maandag 25 februari 2013 20:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Succes... Dat probeer ik al 2 jaar en toch trap ik er iedere keer weer in...![]()
Story of my lifequote:Op maandag 25 februari 2013 20:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Succes... Dat probeer ik al 2 jaar en toch trap ik er iedere keer weer in...
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Toch maar Ys Origin meegepakt voor 6.39
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef Verbal het volgende:
V.![]()
![]()
Wow ik krijg echt zin om deel 2 te beginnen van Bit Trip Runner na het zien van TH's first impression:
maar zit nog bij het allerlaatste level van deel 1 en die wil ik eerst uit hebben
BAM uitgespeeld, op naar deel 2quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wow ik krijg echt zin om deel 2 te beginnen van Bit Trip Runner na het zien van TH's first impression:
maar zit nog bij het allerlaatste level van deel 1 en die wil ik eerst uit hebben
Speel je met controller dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
BAM uitgespeeld, op naar deel 2
Ik niet en heb nog wel eens wat moeite met snelheid enzo, morgen anders maar eens controller van stal halen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Yes, 360 wireless controller.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Speel je met controller dan?
Ik niet en heb nog wel eens wat moeite met snelheid enzo, morgen anders maar eens controller van stal halen.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Leuk dat de Maniaplanet-games (Trackmania 2 en Shootmania) nu ook op Steam zijn (zie http://store.steampowered.com/news/10035/), maar vraag me af of dit een soort ommekeer van Steam betekent. Maniaplanet is opzich wel een apart distributienetwerk met ingebouwde matchmaking en friendslist en al die meuk, bijna alles wat EA ook wil doen met hun games. Zou dan de DLC echt het enige verschil zijn of zullen er voortaan ook meer EA-games bij launch op Steam verschijnen? (ipv alleen als GOTY-versie)Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Gabe heeft zelf gezegd dat hij steam eigenlijk zoals het internet wil maken maar dan voor games. Iedereen kan er storefronts maken en op die manier dingen verkopen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Leuk dat de Maniaplanet-games (Trackmania 2 en Shootmania) nu ook op Steam zijn (zie http://store.steampowered.com/news/10035/), maar vraag me af of dit een soort ommekeer van Steam betekent. Maniaplanet is opzich wel een apart distributienetwerk met ingebouwde matchmaking en friendslist en al die meuk, bijna alles wat EA ook wil doen met hun games. Zou dan de DLC echt het enige verschil zijn of zullen er voortaan ook meer EA-games bij launch op Steam verschijnen? (ipv alleen als GOTY-versie)
En een heleboel games hebben inhouse matchmaking en friendslist en dergelijke. Dus zo raar is dat dan ook weer niet. Zie de biowaregames die iets met een bioware account hadden voor dlc en die waren ook gewoon op steam te krijgen.
Ligt er een beetje aan hoe succesvol origin word of ea games nog terugkomen naar steam. Ik verwacht zelf van niet. EA is groot genoeg om de poot stijf te houden en dat gaan ze zeer waarschijnlijk ook gewoon doen. En ik heb niet het idee dat veel mensen ea-games laten liggen vanwege origin. Ja dat hoor je op tweakers heel veel maar dat is echt maar zo'n klein deel van de populatie die games koopt![]()
^inteel²

Yes, maar op die Bioware-games zijn ze later dus terug gekomen en moeilijk gaan doen rond Crysis 2 die op dezelfde manier DLC wilde verkopen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Gabe heeft zelf gezegd dat hij steam eigenlijk zoals het internet wil maken maar dan voor games. Iedereen kan er storefronts maken en op die manier dingen verkopen.
En een heleboel games hebben inhouse matchmaking en friendslist en dergelijke. Dus zo raar is dat dan ook weer niet. Zie de biowaregames die iets met een bioware account hadden voor dlc en die waren ook gewoon op steam te krijgen.Ze zullen denk ik wel meer verkopen als ze ook op Steam zitten, de reikwijdte van Steam is AFAIK nog een stuk groter dan van Origin. Al moet ik wel zeggen dat Origin vooralsnog minder kut is dan ik had verwacht, dus dat is altijd een leuke meevallerquote:Ligt er een beetje aan hoe succesvol origin word of ea games nog terugkomen naar steam. Ik verwacht zelf van niet. EA is groot genoeg om de poot stijf te houden en dat gaan ze zeer waarschijnlijk ook gewoon doen. En ik heb niet het idee dat veel mensen ea-games laten liggen vanwege origin. Ja dat hoor je op tweakers heel veel maar dat is echt maar zo'n klein deel van de populatie die games koopt![]()
![]()
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ik zeur ook altijd wel over Origin, maar eigenlijk werkt het programma gewoon naar behoren.
Alleen die interface zou ik wel anders willen en nog wat andere dingen. Zou leuker zijn als hun ook achievments hebben of een communitypage. Het voelt soms gewoon erg kaal aan.![]()
achievements zijn er wel.. alleen niet in origin verwerkt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:00 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik zeur ook altijd wel over Origin, maar eigenlijk werkt het programma gewoon naar behoren.
Alleen die interface zou ik wel anders willen en nog wat andere dingen. Zou leuker zijn als hun ook achievments hebben of een communitypage. Het voelt soms gewoon erg kaal aan.
Origin is nu een downloader met chatfunctionaliteit, en opzich hoeft er niet meer in te zitten lijkt mij..
dat steam dat wel doen: prima, maar echt nodig is het imho niet![]()
![]()
Als ik zie hoe Trackmania werkt hoop ik het niet, wat een hoop bagger is dat. Ze hebben niet eens een fatsoenlijk lobby systeemquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Leuk dat de Maniaplanet-games (Trackmania 2 en Shootmania) nu ook op Steam zijn (zie http://store.steampowered.com/news/10035/), maar vraag me af of dit een soort ommekeer van Steam betekent. Maniaplanet is opzich wel een apart distributienetwerk met ingebouwde matchmaking en friendslist en al die meuk, bijna alles wat EA ook wil doen met hun games. Zou dan de DLC echt het enige verschil zijn of zullen er voortaan ook meer EA-games bij launch op Steam verschijnen? (ipv alleen als GOTY-versie)![]()
![]()
Mark of the ninja in de weekendaanbieding.. 67%... ik weet dat het het waard is, maar zou ie later nog 75% worden in een steam sale denken jullie?There are only 151 Pokémon.![]()
Fuck you zeiker, die game is dat geld dubbel en dwars waard, kopen dus, zeker voor die paar euro's.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef Eenskijken het volgende:
Mark of the ninja in de weekendaanbieding.. 67%... ik weet dat het het waard is, maar zou ie later nog 75% worden in een steam sale denken jullie?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ooit vast wel, maar dan is het 4,50 ofzo ipv 5 euro. Zou het gewoon doen, een van de weinige games die stealth goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef Eenskijken het volgende:
Mark of the ninja in de weekendaanbieding.. 67%... ik weet dat het het waard is, maar zou ie later nog 75% worden in een steam sale denken jullie?![]()
steam sales maken me een slecht mensquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Fuck you zeiker, die game is dat geld dubbel en dwars waard, kopen dus, zeker voor die paar euro's.vergeef me
There are only 151 Pokémon.![]()
Is die Tom Clancy Ghost Recon iets? Zoek een shooter met een beetje een verhaal erin en deze is nu in de aanbieding![]()
Sorry opa.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik zit ook te dubben, maar toch geen tijd om em te spelen, komt bij de volgende sale wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef Eenskijken het volgende:
Mark of the ninja in de weekendaanbieding.. 67%... ik weet dat het het waard is, maar zou ie later nog 75% worden in een steam sale denken jullie?
Budget is ook een beetje op![]()
Maandelijksbudget is 35 euro, zit voor feb al op 70 euro dus dat word niets in maart
^inteel²

Wat heb je deze maand dan allemaal gekocht?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik zit ook te dubben, maar toch geen tijd om em te spelen, komt bij de volgende sale wel.
Budget is ook een beetje op![]()
Maandelijksbudget is 35 euro, zit voor feb al op 70 euro dus dat word niets in maart
persoonlijk zou ik wachten tot hij 75% wordt.. ik heb em via een bundel ofzo binnen gehengeld...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef Eenskijken het volgende:
Mark of the ninja in de weekendaanbieding.. 67%... ik weet dat het het waard is, maar zou ie later nog 75% worden in een steam sale denken jullie?![]()
Cod BO2 voor 30 euro, miskoop van de maandquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wat heb je deze maand dan allemaal gekocht?![]()
Plus Dungeonland en wat credits in MechwarriorOnline.
Ja ik behoor tot de groep mensen die geld uitgeeft in F2P games.
Maar alleen als ze echt verslavend zijn.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Dat scheelt 50 cent man, als je daarvoor tot de summer sale moet wachtenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik wachten tot hij 75% wordt.. ik heb em via een bundel ofzo binnen gehengeld...
ik zou het doen.. hijs leuk hoor.. maar die 50 cent mag er nog wel vanaf...quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dat scheelt 50 cent man, als je daarvoor tot de summer sale moet wachten![]()
MotN is 50% korting ook al dik waard
1,24 scheelt dat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dat scheelt 50 cent man, als je daarvoor tot de summer sale moet wachtenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik vind et zeker een leuk spel. Verhaal is niet heel diepgaand ofzo, maar is zeker wel aanwezig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:04 schreef shaderon het volgende:
Is die Tom Clancy Ghost Recon iets? Zoek een shooter met een beetje een verhaal erin en deze is nu in de aanbieding![]()
Geeft toch niets?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:05 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar alleen als ze echt verslavend zijn.![]()
Tot nu toe heb ik dat alleen bij Dungeons en Dragons Online gedaan![]()
Vraag me af of dat Zombie spel leuk is![]()
Nazi Zombie Army...
Left 4 Dead 2 kan ik me niet van losmaken.... te verslavend![]()
![]()
Ik betaal ook voor F2P games als ik ze leuk vind. Zonder betalende gebruikers heb je ook geen F2P-games.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:05 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar alleen als ze echt verslavend zijn.Get it and Bet it![]()
Yeah, ik ben bijzonder!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:19 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Volgens mij ben je bijzonder als je geen DOTA invites hebt of hebt gehad![]()
![]()
Ik vind Dota toch best vet spel
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Dit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Bit Trip Runner 2 is echt awesome
http://www.ign.com/articl(...)future-legend-reviewOok gelijk maar MotN gekocht.
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:19 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Volgens mij ben je bijzonder als je geen DOTA invites hebt of hebt gehadIk ben bijzonder
ik heb hem gescoord voor ¤39 (Limited edition bij greenmangaming) +¤19.99 voor de digital deluxe upgradequote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:05 schreef Frutsel het volgende:
Sim City is eigenlijk wel een must-have... maar qua prijs denk ik dat ik nog maar ff wacht![]()
Leuke prijs wel... maar zoals nu is het vaak zo dat een spel me erg vet lijkt en ik het dan te weinig speel... BF3 heb ik ook erg lang mee gewacht en uiteindelijk voor 15,99 ofzo gekocht en nog speel ik het veels te weinig. Maar het jeukt welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hem gescoord voor ¤39 (Limited edition bij greenmangaming) +¤19.99 voor de digital deluxe upgradeIk vind gewoon teveel spellen leuk
![]()
![]()
![]()
herkenbaarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Leuke prijs wel... maar zoals nu is het vaak zo dat een spel me erg vet lijkt en ik het dan te weinig speel... BF3 heb ik ook erg lang mee gewacht en uiteindelijk voor 15,99 ofzo gekocht en nog speel ik het veels te weinig. Maar het jeukt welIk vind gewoon teveel spellen leuk
![]()
![]()
![]()
Goed zo, vind het echt zonde dat ie nu al op plaats 36 staat. Spel is echt geweldig als je van het genre houdt.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Leuke prijs wel... maar zoals nu is het vaak zo dat een spel me erg vet lijkt en ik het dan te weinig speel... BF3 heb ik ook erg lang mee gewacht en uiteindelijk voor 15,99 ofzo gekocht en nog speel ik het veels te weinig. Maar het jeukt welIk vind gewoon teveel spellen leuk
![]()
Maar ik ga vanaf nu eens bijhouden wat ik per maand aan Steam uitgeef, want ik had het idee dat Februari een rustige maand was, maar ik had het gisteravond even uitgerekend, ik zit toch rond de 55 euro..
140 hierquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:44 schreef Salt_Seafood het volgende:
Maar ik ga vanaf nu eens bijhouden wat ik per maand aan Steam uitgeef, want ik had het idee dat Februari een rustige maand was, maar ik had het gisteravond even uitgerekend, ik zit toch rond de 55 euro..![]()
BioShock + SimCity LE + SC: HotS + Indie bundles.Steam: Metonae
4.50 uitgegeven aan Steamquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:44 schreef Salt_Seafood het volgende:
Maar ik ga vanaf nu eens bijhouden wat ik per maand aan Steam uitgeef, want ik had het idee dat Februari een rustige maand was, maar ik had het gisteravond even uitgerekend, ik zit toch rond de 55 euro..
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ik wil het niet eens wetenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:49 schreef Metonae het volgende:
[..]
140 hier![]()
BioShock + SimCity LE + SC: HotS + Indie bundles.
heb sowieso al een steam library van 200 games, waarvan zeker de helft op steam zelf gekocht is
En dan nog alle DLC erbij e.d.
Beetje jammer dat de steam calculator offline is![]()
ik was ¤26,30 vorige maand kwijt...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten
heb sowieso al een steam library van 200 games, waarvan zeker de helft op steam zelf gekocht is
En dan nog alle DLC erbij e.d.![]()
Ik heb sinds de laatste sale mijn creditcard uit mijn account gegooid.quote:
Kwam erachter dat aankopen met de steam-app wel erg snel ging
Laatste sale was namelijk
Totale schade: 239.43![]()
holy crapquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb sinds de laatste sale mijn creditcard uit mijn account gegooid.
Kwam erachter dat aankopen met de steam-app wel erg snel ging
Laatste sale was namelijk
Totale schade: 239.43![]()
![]()
Was wel een leuke lijst hoorquote:
En wat heb ik tot op heden gespeeld:
- SimCity 4, voor 30 min
- Hotline Miami, ook 30 min.
- Towns, 5 minuten
- FTL, een uurtje
- Anno 2070, 3 uurtjes.SPOILER: Totale lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daarom dus geen CC meer op mijn steam account![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Was wel een leuke lijst hoor
- SimCity 4, voor 30 min
- Towns, 5 minuten
- FTL, een uurtje
- Anno 2070, 3 uurtjes.Whehe, heb je überhaupt tijd om dat allemaal te spelen?SPOILER: Totale lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daarom dus geen CC meer op mijn steam accountNo resentment ever evened out a weaker hand![]()
Nope, en laatst ook nog SimCity gekocht die 7 maart uitkomt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:12 schreef Silv het volgende:
[..]
Whehe, heb je überhaupt tijd om dat allemaal te spelen?
Maar vriendin speelt er af en toe ook nog een spel van.
Heb haar laatst antichamber laten spelen, ze werd helemaal gek![]()
Antichamber is dan ook kut.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nope, en laatst ook nog SimCity gekocht die 7 maart uitkomt.
Maar vriendin speelt er af en toe ook nog een spel van.
Heb haar laatst antichamber laten spelen, ze werd helemaal gek
sowieso waarom koop je games op steam, buiten de salesweken en de saleweekenden?There are only 151 Pokémon.![]()
Tijdens de sale kopenquote:Vind em wel leukquote:Zo af en toe wil ik ook wel eens een spel spelen voor de sale.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:14 schreef Eenskijken het volgende:
sowieso waarom koop je games op steam, buiten de salesweken en de saleweekenden?
Maar die lijst hierboven is alleen van de laatste sale.
De sale's daarvoor ga ik niet eens meer nakijken![]()
![]()
Had Anno1404 en Venice via Marktplaats op de kop getickt samen voor een tientje incl. verzendkosten. Draaien prima, Venice zat zelfs nog in seal. Hoopte er daarmee in te komen... af en toe zie ik hem voorbij komen voor 13,99 euro in een sale bij bijv. G2play of iets dergelijks maar tot nu toe vanaf gebleven lolquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben tijdens wintersale overstag gegaan..
aardig spelletje, maar kom er niet helemaal in...![]()
Klopt het dat er nog nooit een "spring sale/easter sale" is geweest? Of hooguit een weekend?quote:
Eerste echte sale zal dan Summersale zijn?![]()
Ik heb geen flauw idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt het dat er nog nooit een "spring sale/easter sale" is geweest? Of hooguit een weekend?
Eerste echte sale zal dan Summersale zijn?
Weet wel dat ik de eerstkomende sale oversla
waarschijnlijk niet en koop ik weer voor 200+ aan games![]()
als er al zo'n sale is geweest is het volgens mij alleen een weekend geweest..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt het dat er nog nooit een "spring sale/easter sale" is geweest? Of hooguit een weekend?
Eerste echte sale zal dan Summersale zijn?![]()
Anno2070 en SimCity staan vooralsnog voor mijzelf op de lijst als SinglePlayer games. Ken weinig tot geen mensen die dat ook spelen. Medal of Honor is eigenlijk een toevoeging voor later omdat ik zon beetje alle MOH spellen hebquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee eigenlijk.
Weet wel dat ik de eerstkomende sale oversla
waarschijnlijk niet en koop ik weer voor 200+ aan games
Als er qua multiplayer leuke spellen uitkomen zullen de sales wel weer 'duurder' worden... afgelopen keer aardig wat strategie gehaald en dan de Left 4 Dead games in Four-Pack, maar ook GTA IV en CIV IV + Expansions in de sales, gewoon omdat ik ze moet hebben![]()
![]()
Dan zal het de komende weken en maanden qua aankopen nog wel meevallen denk ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
als er al zo'n sale is geweest is het volgens mij alleen een weekend geweest..![]()
![]()
De meeste mensen die ik ken spelen ook niet de games die ik speel, dus voornaamste is SP of MP als ik daar forever alone kan joinen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Anno2070 en SimCity staan vooralsnog voor mijzelf op de lijst als SinglePlayer games. Ken weinig tot geen mensen die dat ook spelen. Medal of Honor is eigenlijk een toevoeging voor later omdat ik zon beetje alle MOH spellen heb
Als er qua multiplayer leuke spellen uitkomen zullen de sales wel weer 'duurder' worden... afgelopen keer aardig wat strategie gehaald en dan de Left 4 Dead games in Four-Pack, maar ook GTA IV en CIV IV + Expansions in de sales, gewoon omdat ik ze moet hebben
Gelukkig kan SimCity prima via FOK!![]()
![]()
Ik vind ook teveel spellen leuk, maar heb toch tegen mezelf nu gezegd dat ik niet alles meer ga kopen. Ik heb er deels geen tijd (heb wel een bijbaantje en helaas geen fulltime werk) voor, geen/weinig geld (nogmaals helaas geen fulltime baan meer) en heb er ook geen zin meer in om alles te gaan spelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Sommige heb ik tijdens een kerstsale gekocht van 2 jaar geleden, en nog steeds niet geïnstalleerd. Dat vind ik gewoon zonde van mijn geld dan. Dan koop ik liever echt de goede games waarvan ik weet dat ik ze echt veel ga spelen.
Zo heb ik dus tot nu toe geen Dead Space 3, Crysis 3 en Farcry 3 gekocht. Wat ik normaal dus wel deed.![]()
ik ga steeds dood in dead space 3 omdat geen ammo
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Welke difficulty? Ik had op hard oid echt best wel veel ammo steeds.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:39 schreef cherrycoke het volgende:
ik ga steeds dood in dead space 3 omdat geen ammo
Ik krijg in Dead Space 2 de eindbaas niet dood omdat ik steeds zonder ammo kom te zitten. Zijn hier tips voor? Ik heb denk ik niet de beste wapens...Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Was wel een leuke lijst hoor
- SimCity 4, voor 30 min
- Towns, 5 minuten
- FTL, een uurtje
- Anno 2070, 3 uurtjes.Jeetje dat is dan wel zonde geld hoor, als je zoveel koopt maar zo weinig gamed.SPOILER: Totale lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daarom dus geen CC meer op mijn steam account<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
het is een beetje herkenbaar, maar ik zit er vooral mee dat ik wel veel games probeer, maar nooit uitspeel.. soort van dure demo..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Jeetje dat is dan wel zonde geld hoor, als je zoveel koopt maar zo weinig gamed.
voordeel is wel dat je altijd wel iets te gamen hebt![]()
![]()
Mwa, ik speel best wel veel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Jeetje dat is dan wel zonde geld hoor, als je zoveel koopt maar zo weinig gamed.
Maar die games ben ik nog niet aan toegekomen![]()
![]()
Waarom werkt het niet meer dat je een volle library van een andere schijf kunt importeren, hij geeft nu aan dat de installatie map leeg moet zijn..![]()
'Alleen lege steam-spelmappen kunnen worden verwijderd'
Dat is toch juist het punt van het verwijderen gvd, dat die leeg gemaakt wordt
Waarom werkt dat library importeren en verwijderen niet meer goed?![]()
Cave Story+ allemaal even kopen.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Kan gewoon hoor, gewoon verplaatsen nadat je steam hebt geïnstalleerdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:49 schreef shaderon het volgende:
Waarom werkt het niet meer dat je een volle library van een andere schijf kunt importeren, hij geeft nu aan dat de installatie map leeg moet zijn... Je moet alleen elke game dan weer even "installeren" zodat ie de files herkent.
![]()
Die heb ik al kapot gespeeld op mijn Xbox gelukkig. Elke kerstvakantie is dat het go-to spel om met vrienden te spelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:06 schreef Vault-Boy het volgende:
Trials Evolution: Gold Edition alvast kopen![]()
![]()
![]()
![]()
Bioshock infinite preorder is zeker niet slecht.
Gratis xcom als ze er genoeg verkopen en je krijgt de eerste bioshock er nu al bij.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Die xcom gaat er wel komen. In de week voor de release zal het wel snel gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:14 schreef BurnaBoy het volgende:
Gratis xcom als ze er genoeg verkopen en je krijgt de eerste bioshock er nu al bij.Burning bridges gives you so much more![]()
Pre-order op Greenman Gamingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:14 schreef BurnaBoy het volgende:
Gratis xcom als ze er genoeg verkopen en je krijgt de eerste bioshock er nu al bij.¤12,50 korting + BioShock 1 + Keuze uit BioShock 2 / Spec Ops:The Line / Civ V / Mafia II / Darkness 2.
Betere deal imo.Steam: Metonae
Beter? Die laatste games doen me niets (en Civ V heb ik al), dus ik wil best 12,50 extra neerleggen als x-com er bij komt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:36 schreef Metonae het volgende:
[..]
Pre-order op Greenman Gaming¤12,50 korting + BioShock 1 + Keuze uit BioShock 2 / Spec Ops:The Line / Civ V / Mafia II / Darkness 2.
Betere deal imo.
Burning bridges gives you so much more![]()
Van die lijst heb ik alleen darkness 2 niet. Dus dan is het geen betere dealquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:36 schreef Metonae het volgende:
[..]
Pre-order op Greenman Gaming¤12,50 korting + BioShock 1 + Keuze uit BioShock 2 / Spec Ops:The Line / Civ V / Mafia II / Darkness 2.
Betere deal imo.
^inteel²

Spec ops heb ik daar gekocht voor een knaak
BS1, BS2, SO:TL,CIV V, MII en TD2 heb ik al...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:36 schreef Metonae het volgende:
[..]
Betere deal imo.
Bovendien zijn BS2, MII en TD2 niet echt goede games.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Dat was wel echt een belachelijk goed potje Tropico, ik kreeg zo bizar snel geld binnen dat ik gewoon niet in staat was het uit te gevenZelfs met alles instantaan bouwen had ik uiteindelijk meer dan $1 miljoen op de bank
wat nou moeilijkheidsgraad 140%
Oneens, mafia 2 en the darkness 2 vond ik juist verrassend goede games.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
BS1, BS2, SO:TL,CIV V, MII en TD2 heb ik al...
Bovendien zijn BS2, MII en TD2 niet echt goede games.![]()
TD2 was op zichzelf al vrij matig met de beperkte gameplay, het zwakke verhaal en de waardeloze multiplayer, maar in vergelijking met het eerste deel was het een gedrocht.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Toch weer een spelletje gekocht
Super House of the Dead ninja's, ninja gaiden meets the binding of isaac
Absoluut oneens, vond het echt een 'leuk' verhaal voor een horror game, wat misschien richting het einde wat afzwakt, maar zeker een game die ik nog een 2e keer ga uitspelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:41 schreef Morthill het volgende:
TD2 was op zichzelf al vrij matig met de beperkte gameplay, het zwakke verhaal en de waardeloze multiplayer, maar in vergelijking met het eerste deel was het een gedrocht.![]()
horrorgameok dan
Dat zie je hier ook zo vaak he, ' ja dat is een goede of slechte game' kijk je bij hun stats hebben ze het niet of 1 of 2 uurtjes gespeeld![]()
![]()
Sniper Elite Nazi Zombie Armyin de trailer zie je de hele tijd iemand met een machinegeweer schieten
wat een boutspel lijkt mij dat.
voor het eerst in 1,5 jaar een game gekocht bij de launchTomb Raider
is die zo goed dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:08 schreef Morthill het volgende:
Hij komt toch pas morgen uit (voor de pc).quote:Op maandag 4 maart 2013 09:08 schreef Morthill het volgende:
Get it and Bet it![]()
er wordt erg veel van verwacht, ik ben benieuwd.. het lijkt een beetje far cry 3 kloon te worden als ik de preview zo doorlas..quote:![]()
Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van de pc build, vind t vreemd dat ze geen review builds voor pre-release hebben voor de pc maar wel voor consoles.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Is zo goed als nooit bij multiplatform releases, hoewel het wel mogelijk is om via Steam pre-release toegang te geven, maar het is soms wel een beetje een gedoetje (moest voor Metro 2033 ongeveer 30 stappen doorlopen om de game via Steam binnen te halen en te kunnen decrypten)quote:Op maandag 4 maart 2013 11:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van de pc build, vind t vreemd dat ze geen review builds voor pre-release hebben voor de pc maar wel voor consoles.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Trouwens, wat een rotwerk om Batman: Arkham City DLC binnen te halen zeg, moet allemaal via Games for Windows LIve Marketplace maar die crasht om de haverklap... En ook handig dat ik via het forum op moest zoeken hoe ik überhaupt aan de DLC moest komen...Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Niet gespeeld, dus weet ik veelquote:reviews zijn positief, maar dat zegt ook niet alles
Kan je de DLC voor Trainsim 12/13 ook nog op een ander platform verkrijgen dan via Steam? Vindt 30 euro voor 5/6 scenario's toch wat aan de gortige kant![]()
![]()
volgens mij zijn enkele via Greenmangaming te krijgenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:31 schreef GlenSpey het volgende:
Kan je de DLC voor Trainsim 12/13 ook nog op een ander platform verkrijgen dan via Steam? Vindt 30 euro voor 5/6 scenario's toch wat aan de gortige kant
misschien ook via de officiele site.. maar goedkoper.. denk het niet..![]()
Tomb Raider speelbaarGame draait met alle settings op max op mijn 1,5 jaar oude medium pc
maar eerst werken
[ Bericht 25% gewijzigd door Morthill op 05-03-2013 08:58:58 ]<@Richardfun> top Morthill ^O^
Wat voor gpu?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:36 schreef Morthill het volgende:
Tomb Raider speelbaarGame draait met alle settings op max op mijn 1,5 jaar oude medium pc
maar eerst werkenOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
MSN N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC<@Richardfun> top Morthill ^O^
Tesselation kan je trouwens wel uitzetten, maakt alleen de tetten wat ronder!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Waarom zou ik het uitzetten als het aan kan staan?<@Richardfun> top Morthill ^O^
Heb je ook de haar-physics aanstaan? Ik heb begrepen dat die performance vreet, dus wie weet als je tesselation uitzet dat je dan de haren aan kan zettenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:45 schreef Morthill het volgende:
Waarom zou ik het uitzetten als het aan kan staan?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Spank, wat zei ik nou als eerstequote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:36 schreef Morthill het volgende:
maar eerst werken<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ohja, lezenquote:
Geniet van je ronde borsten en wapperende manen!
Het is gewoon softpornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tesselation kan je trouwens wel uitzetten, maakt alleen de tetten wat ronder!Maakt alleen de tetten wat ronder? Kijk jij naar dezelfde plaatjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, dansen! dansen!![]()
haha dacht ook al he dat is gewoon totaal andersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Maakt alleen de tetten wat ronder? Kijk jij naar dezelfde plaatjes?![]()
Ik geloof dat Tesselation ook meer te maken heeft met het goed weergeven van de models, waar de skins geplakt moeten worden, zou ook logisch zijn als je kijkt naar het effect op laraquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:59 schreef shaderon het volgende:
[..]
haha dacht ook al he dat is gewoon totaal andersJaaa, dansen! dansen!![]()
De screens zijn genomen door twee verschillende mensen, dat verklaart de verschillen in belichting (iemand heeft met z'n gamma gespeeld). Tesselation heeft inderdaad alleen effect op modellen, zorgt ervoor dat er meer polygonen komen zodat je dingen mooier rond kan maken, zoals de tetten. Ik zie voor de rest geen duidelijk effect van de tesselation, vaak kan je het ook merken aan dingen als de kaaklijn en oren, maar daar zie ik nietsOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Simcity Quick Look
Samenwerken met andere mensen in een region lijkt me eigenlijk best wel tof als je wat actieve mensen bij elkaar kan vinden, maar een paar irritante dingen (kleine steden) gooien wel wat roet in het eten. Heb nu eigenlijk vooral zin om Simcity 4 te spelenBaal nu een beetje dat ik hem niet voor 2,50 heb gekocht met de kerst, nu hopen op een daily deal.
![]()
volgens mij zijn die steden zo klein, omdat het anders t zwaar wordt voor menig systeem, maar dat is speculatie<@Richardfun> top Morthill ^O^
wat EA/Maxis beweerd is dat de simulatie van alle entiteiten (sims/auto's e.d.) inderdaad te zwaar zou zijn voor oudere systemen, mede daarom hebben ze ervoor gekozen de simulatie op de servers te doen..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:32 schreef Morthill het volgende:
volgens mij zijn die steden zo klein, omdat het anders t zwaar wordt voor menig systeem, maar dat is speculatie
opzich kan dat een heel valide reden zijn, (anders kan je immers niet voor bijzonder zwakke systemen, waar je doelgroep te maken mee heeft, ontwikkelen)
maar er is al aangekondigd (min of meer officieel) dat er grotere steden zullen komen..![]()
Thanks, handig om een vergelijking te trekken met die van mijquote:
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
met circa 30-40 mB up- en download in een uur lijkt mij dat er geen gigantische simulaties heen en weer gespeeld worden. 't lijkt voornamelijk een cloudopslag te zijn voor je savegames, dus gewoon drm, beetje jammerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:49 schreef mschol het volgende:
[..]
wat EA/Maxis beweerd is dat de simulatie van alle entiteiten (sims/auto's e.d.) inderdaad te zwaar zou zijn voor oudere systemen, mede daarom hebben ze ervoor gekozen de simulatie op de servers te doen..
opzich kan dat een heel valide reden zijn, (anders kan je immers niet voor bijzonder zwakke systemen, waar je doelgroep te maken mee heeft, ontwikkelen)
maar er is al aangekondigd (min of meer officieel) dat er grotere steden zullen komen..
Game ziet er leuk uit, maar ik ga hem niet halen op deze manierJaaa, dansen! dansen!![]()
DRMHoe is het in fuckingsnaam DRM als je steden kleiner maakt
Die kleine steden vind ik ook niks, helaas, dan maar weer sc4 of anno oppikken.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Arma 2 complete collection voor 15 euro goede koop? Of beter Arma 3 alpha voor 25?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ligt eraan of je DayZ wil spelen lijkt mequote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
Arma 2 complete collection voor 15 euro goede koop? Of beter Arma 3 alpha voor 25?
Is dat leuk?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ligt eraan of je DayZ wil spelen lijkt me
Pfjieuw, dat zou ik echt niet weten, nooit gedaan. Je hoort wel iedereen erover en als je van "sterf en je bent alles kwijt"-games houdt met spontane teamplay dan schijnt het fantastisch te zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Laat me dan zelf kiezen of ik een grote stad wil hebben of niet. Een beetje krachtige gamepc kan dat veel makkelijker aan dan al die notebooks waar het spel op gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:32 schreef Morthill het volgende:
volgens mij zijn die steden zo klein, omdat het anders t zwaar wordt voor menig systeem, maar dat is speculatie![]()
Koop Arma III. Is een stuk beter dan de vorige, Arma II is alleen nog maar DayZ nu. Van DayZ komt binnenkort (binnen nu en een half jaar) een standalone uit, dus daar hoef je het niet voor te doen. De DayZ alpha in ArmA II is sowieso buggy als de tering.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ligt eraan of je DayZ wil spelen lijkt me![]()
Speel nu een tijdje weer Counterstrike Source maar heb nu net al 5 keer bij verschillende server een fout gekregen en van de server afgepleurd.
Disconnect: Client left game (Steam auth ticket has been canceled)
Iemand een oplossing?![]()
![]()
Onderschat niet hoeveel gezeik dat oplevert bij de support-afdeling. "Ja, ik heb in 2009 zo'n kleine laptop gekocht bij de Hema en nu draait Sim City kut! HIJ HOORT HET TE DOEN HOOR! DING IS TOP OF THE LINE ATOM PROCESSOR!!"quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Laat me dan zelf kiezen of ik een grote stad wil hebben of niet. Een beetje krachtige gamepc kan dat veel makkelijker aan dan al die notebooks waar het spel op gespeeld wordt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Onderschat niet hoeveel gezeik dat oplevert bij de support-afdeling. "Ja, ik heb in 2009 zo'n kleine laptop gekocht bij de Hema en nu draait Sim City kut! HIJ HOORT HET TE DOEN HOOR! DING IS TOP OF THE LINE ATOM PROCESSOR!!"goed punt
![]()
damn, Tomb Raider ziet er echt bloedmooi uit, dat heeft SE toch echt goed geoptimaliseerd voor pc
Komt weer bij Nixxes vandaan, de Neerlandsche studio die ook aan Deus Ex: Human Revolution en Hitman: Absolution heeft gewerktquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:15 schreef Morthill het volgende:
damn, Tomb Raider ziet er echt bloedmooi uit, dat heeft SE toch echt goed geoptimaliseerd voor pcOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ik vond Deus Ex: HR niet veel aanwerkte wel goed op pc
'Omdat veel mensen ernaar hadden gevraagd is er nu een 'grote stad' update voor maar $9.99'quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Laat me dan zelf kiezen of ik een grote stad wil hebben of niet. Een beetje krachtige gamepc kan dat veel makkelijker aan dan al die notebooks waar het spel op gespeeld wordt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ga die WTF is van TB eens kijken,quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Laat me dan zelf kiezen of ik een grote stad wil hebben of niet. Een beetje krachtige gamepc kan dat veel makkelijker aan dan al die notebooks waar het spel op gespeeld wordt.
Hij heeft een 680 GTX en hij had het over 20 fps bij tijden.
Dusss
^inteel²

Maak je een game puur voor pc en faal je nog in fatsoenlijk laten draaien
Ach komop, alsof je pc toen crysis 1 uitkwam het gelijk op ultra ultra kon draaien.
Wees blij dat dit spel het meer doet met berekeningen en heel veel op het scherm toveren dan met super gepoetste graphics.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Geprobeerd,quote:
Is toch geen simcity
^inteel²

Alleen als hij ver inzoomde en er 1000 verschillende dingen op het scherm was, dat hoef je niet te doen. Daarnaast kan je anders de settings verlageren, de maps zijn gewoon te klein.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ga die WTF is van TB eens kijken,
DusssWomen with dicks and weak men with vaginas.
Serieus?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Omdat veel mensen ernaar hadden gevraagd is er nu een 'grote stad' update voor maar $9.99'
Neequote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Het is EA, natuurlijk gebeurt dat.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Waarom een game maken die pas over een jaar echt speelbaar isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:41 schreef BurnaBoy het volgende:
Ach komop, alsof je pc toen crysis 1 uitkwam het gelijk op ultra ultra kon draaien.
Wees blij dat dit spel het meer doet met berekeningen en heel veel op het scherm toveren dan met super gepoetste graphics.stop die tijd in iets zinnigs
Klopt, maargoed ik weet het nog niet zo zeker, ik denk trouwens dat ik mijn aankoop maar terugdraai bij origin, die 20 euro die je terugkrijgt zitten net iets teveel voorwaarden aan. Ik wilde die nml gebruiken voor Tomb Raider maar dat kan waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alleen als hij ver inzoomde en er 1000 verschillende dingen op het scherm was, dat hoef je niet te doen. Daarnaast kan je anders de settings verlageren, de maps zijn gewoon te klein.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Zie crysis 2quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom een game maken die pas over een jaar echt speelbaar isstop die tijd in iets zinnigs
Dat kon toen weer iedereen draaien
^inteel²

Hallo, als ze niet alles sneller maken en zo snel mogelijk in de winkels zetten dan verdienen ze minder, snap dat danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom een game maken die pas over een jaar echt speelbaar isstop die tijd in iets zinnigs
Heb alleen de eerste 5 minuten gezien, ga geen anderhalf uur kijkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ga die WTF is van TB eens kijken,
Dusss
Maar die 20fps zijn waarschijnlijk niet door de berekeningen die het spel moet doen aangezien die vooral door de CPU gedaan worden.
Als een i7 3770K (die hij volgens mij heeft) je spel niet trekt heb je als developer echter een heel ander probleem.![]()
Crysis 1 zag er gewoon belachelijk goed uit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:41 schreef BurnaBoy het volgende:
Wees blij dat dit spel het meer doet met berekeningen en heel veel op het scherm toveren dan met super gepoetste graphics.![]()
Want niet alles op max = onspeelbaar?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Crysis 1 op medium zag er beter uit dan menig game op ultra rond die tijd.![]()
Als de performance slecht is is het onspeelbaar ja. Nu is het zo dat Crysis er ook gewoon goed uitzag maar hedendaags wanneer je iets niet op max kan draaien ligt het meestal aan de developer en dat alles niet goed getuned is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:48 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Want niet alles op max = onspeelbaar?
Crysis 1 op medium zag er beter uit dan menig game op ultra rond die tijd.Women with dicks and weak men with vaginas.
Dude WAT?!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:32 schreef Morthill het volgende:
Ik vond Deus Ex: HR niet veel aanwerkte wel goed op pc
[ Bericht 8% gewijzigd door SpankmasterC op 05-03-2013 20:57:16 ]Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
De casuals snappen niet.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
bossbattles werkten zo ruk dat ik er na een uurtje of 10 wel klaar mee wasquote:<@Richardfun> top Morthill ^O^
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
bossbattles werkten zo ruk dat ik er na een uurtje of 10 wel klaar mee wasWie dit leest is hek.![]()
Godverdomme Tomb Raider is gigantisch! Wat een heerlijke sfeer hangt er in dat spel. In de eerste 5 minuten meteen al een "OH SHIT!' moment. Geen saaie tutorial van een uur, maar gewoon meteen de actie in!
Vind de nieuwe Lara soms een beetje een watje though
Steam: Metonae
Wacht maar tot het einde, dan is ze gewoon Rambo<@Richardfun> top Morthill ^O^
Multiplayer geprobeerd? Vraag me af of dat wat is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:44 schreef Morthill het volgende:
Wacht maar tot het einde, dan is ze gewoon RamboSteam: Metonae
Het is dan wel geen Steam, maar voor die prijs neem ik hem maar al te graag mee:
[ Bericht 1% gewijzigd door Salt_Seafood op 06-03-2013 00:06:55 ]<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Volgens de reviews is het wat gimicky en niet heel erg geweldig, maar het zag er een beetje uit als Uncharted MP en dat is zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:15 schreef Metonae het volgende:
[..]
Multiplayer geprobeerd? Vraag me af of dat wat is.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Nieuwe humblebundle! Hoe krijg je ze als steamkey? Gewoon kopen? Ik wil Dungeon Defender + alle DLC hebben.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Gewoon kopen ja, dan krijg je een pagina waar je een steam key kan opvragen indien beschikbaarquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:13 schreef Xaryna het volgende:
Nieuwe humblebundle! Hoe krijg je ze als steamkey? Gewoon kopen? Ik wil Dungeon Defender + alle DLC hebben.Jaaa, dansen! dansen!![]()
meer als het gemiddelde betalen, dan krijg je em zo te zien... en de key kan je dan op je persoonlijke pagina opvragenquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:13 schreef Xaryna het volgende:
Nieuwe humblebundle! Hoe krijg je ze als steamkey? Gewoon kopen? Ik wil Dungeon Defender + alle DLC hebben.![]()
Moet je dan alsnog 1 dollar meer betalen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Gewoon kopen ja, dan krijg je een pagina waar je een steam key kan opvragen indien beschikbaar
Edit: laat maar, ik had op het info knopje moeten klikken.
Chocoladetaartjes.
dus voor 1 dollar krijg je al dat spul behalve hexagon en dungeon defenders? daar moet je 6,64 voor betalen als je alles wilt hebben?![]()
Juustem.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:37 schreef shaderon het volgende:
dus voor 1 dollar krijg je al dat spul behalve hexagon en dungeon defenders? daar moet je 6,64 voor betalen als je alles wilt hebben?
Welkom in de magische wereld van Humble Bundle
Chocoladetaartjes.
Ik geef niks om MPquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:15 schreef Metonae het volgende:
[..]
Multiplayer geprobeerd? Vraag me af of dat wat is.
Haha gul doen noemt ie datquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:40 schreef shaderon het volgende:
ff gul doen en naar boven afronden toch. 7 dollar voor de hele zooi
Very nice, maar hoe moet ik dat exact zien? Hebben zij ook weer een eigen client, zijn het standalone games, of steam/origin/uplay keys?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
Het is dan wel geen Steam, maar voor die prijs neem ik hem maar al te graag mee:
[ afbeelding ]Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Downloaden doe je met Time Capsule, dat is niet echt een eigen client, eerder gewoon een download manager. Eenmaal gedownload en geïnstalleerd heb je Time Capsule niet meer nodig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Very nice, maar hoe moet ik dat exact zien? Hebben zij ook weer een eigen client, zijn het standalone games, of steam/origin/uplay keys?
Ik heb de .exe van Anno 1404 Gold dan ook via Steam toegevoegd en nu kan ik het spel dus via Steam (en zonder Time Capsule) starten.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Nice, goede tip!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Downloaden doe je met Time Capsule, dat is niet echt een eigen client, eerder gewoon een download manager. Eenmaal gedownload en geïnstalleerd heb je Time Capsule niet meer nodig.
Ik heb de .exe van Anno 1404 Gold dan ook via Steam toegevoegd en nu kan ik het spel dus via Steam (en zonder Time Capsule) starten.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Capsule is wel een baggerprogramma zeg, heb een keer Borderlands gekocht op gmg zonder steamkey voor mijn zusje zodat we het online konden spelen, maar na het downloaden bleef hij voor altijd hangen zonder te installerenDe support van gmg is trouwens ook mooi ruk, heb het nooit aan de gang gekregen.
Blijkbaar werkt het voor een hoop mensen prima maar persoonlijk koop ik daar alleen wat als er een steam key bij zit.![]()
Mijn ervaring met Time Capsule kon niet beter, 1 klik op te downloaden en 1 klik om te installeren, perfect gewoonquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:17 schreef fwokker het volgende:
Capsule is wel een baggerprogramma zeg, heb een keer Borderlands gekocht op gmg zonder steamkey voor mijn zusje zodat we het online konden spelen, maar na het downloaden bleef hij voor altijd hangen zonder te installerenDe support van gmg is trouwens ook mooi ruk, heb het nooit aan de gang gekregen.
Blijkbaar werkt het voor een hoop mensen prima maar persoonlijk koop ik daar alleen wat als er een steam key bij zit.
![]()
00:42-09:04
Altijd online DRMben blij dat ik het niet heb gekocht, koop sowieso niets meer van EA
Als er nou nieuwe content bij die humble bundel komt, krijg ik dat er dan bij als ik genoeg heb betaald, of moet ik opnieuw betalen?![]()
Als je nu al "beat the average"-bonus hebt dan krijg je de (mogelijk) komende bonussen ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:39 schreef shaderon het volgende:
Als er nou nieuwe content bij die humble bundel komt, krijg ik dat er dan bij als ik genoeg heb betaald, of moet ik opnieuw betalen?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Zelfs als je niet boven het gemiddelde hebt betaald krijg je de bonussen die er later bij komen.
Als je het pas koopt nadat die bonussen erbij gekomen zijn, moet je wel boven het gemiddelde betalen.Doe eens niet.![]()
Heb hier een code gekregen voor een ingame item voor Darksiders 2. Om dit item te verkrijgen ingame moet ik die code ergens invoeren, alleen ik weet niet waarwie helpt?
![]()
Ik doe altijd alles naar de devs en een klein beetje naar humble bundle... Ik geef niet zo veel om die goede doelen, maar die indie devs moeten wel gezinnen onderhouden enzo, die geef ik liever geld danquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
haha nee valt wel mee, wel alles naar de goede doelen natuurlijk.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Dit doe ik ook idd. Die goede doelen zal allemaal welquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:05 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik doe altijd alles naar de devs en een klein beetje naar humble bundle... Ik geef niet zo veel om die goede doelen, maar die indie devs moeten wel gezinnen onderhouden enzo, die geef ik liever geld dan![]()
![]()
Speciaal voor jou is het EA WEEK! bij Gameflyquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Altijd online DRMben blij dat ik het niet heb gekocht, koop sowieso niets meer van EA
Het leuke aan die download site van die spellen op humble bundle is dat je het aan iedereen door kan geven, dus ik heb nu een heleboel mensen aan gratis android en pc spellen geholpen
enige nadeel is dat ze de pc versies niet op steam kunnen activeren, maar gewoon los moeten spelen![]()
Ik heb gister zonder problemen kunnen inloggenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:37 schreef 2Happy4U het volgende:
![]()
Vandaag zal wel niet gaan, dus gaan we gewoon naar crysis 3 ofzo
En als je ooit een spel heb gedownload mag je niet klagen over online drm
Dat heb je zelf in de hand gewerkt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik download nu meer vanwege de drm, meestal koop ik het officieel mocht ik het goed vinden maar speel ik de.illegale versie. En natuurlijk download ik m eerst om te kijken of ik m überhaupt wel leuk vindquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb gister zonder problemen kunnen inloggen![]()
Dat heb je zelf in de hand gewerkt.Women with dicks and weak men with vaginas.
triplequote:Op donderdag 7 maart 2013 10:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand gewerkt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Het zelf in de hand gewerkt?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb gister zonder problemen kunnen inloggen![]()
Dat heb je zelf in de hand gewerkt.
Met mijn PC in de pentium 4 jaren kon ik een aantal games gewoon niet spelen, omdat SECUROM toen de heerlijke DRM was die iedereen haatte. Kon geen enkele game legaal spelen als het Securom gebruikte en geen idee waarom + geen support van securom... Dus heb ik al die games illegaal binnengehaald, omdat ik ze anders toch niet kon spelenDan heb je ook geen zin meer om ze te kopen, want mja, ze maken het je toch onnodig kut om te kunnen spelen...
Sowieso, alsof je verantwoordelijk kunt worden gehouden voor het achterlijke gedrag van bedrijvenZe maken toch echt hun eigen beleidskeuzes hoor.
Ook wel erg is dat mensen die pre-orderde niet gelijk konden spelen, maar mensen die het spel na de release hadden gekocht wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.giantbomb.com/reviews/simcity-review/1900-563/
3 sterren, ouchzullen vast genoeg mensen zijn die daarom het spel nogmaals kochten. Graf EA
pics van je zusjequote:Op woensdag 6 maart 2013 14:17 schreef fwokker het volgende:
Blijkbaar werkt het voor een hoop mensen prima maar persoonlijk koop ik daar alleen wat als er een steam key bij zit.![]()
Als je als bedrijf enigszins normen hebt trap je de verantwoordelijke gewoon je bedrijf uit.
Als journalist zou ik vervolgens geen enkel bericht meer plaatsen over wat EA dan ook kan aangaan, geen advertenties meer aan ze verkopen, en ze gewoon doodzwijgen.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Schandalig en van die excuses geloof ik ook geen bal, het is gewoon 'jammer dat we gepakt zijn'.quote:![]()
Je kan zeker geen Noord-Korea achtig iets maken in die nieuwe Sim City. Met werkkampen en een groot paleis voor de burgemeester.Get it and Bet it![]()
dat is ook het kutte, de enige die je met DRM treft zijn de eerlijke consumenten..quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:09 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Het zelf in de hand gewerkt?
Met mijn PC in de pentium 4 jaren kon ik een aantal games gewoon niet spelen, omdat SECUROM toen de heerlijke DRM was die iedereen haatte. Kon geen enkele game legaal spelen als het Securom gebruikte en geen idee waarom + geen support van securom... Dus heb ik al die games illegaal binnengehaald, omdat ik ze anders toch niet kon spelenDan heb je ook geen zin meer om ze te kopen, want mja, ze maken het je toch onnodig kut om te kunnen spelen...
There are only 151 Pokémon.![]()
![]()
EA customer support
Even leuk nieuws tussendoor:
AGE OF EMPIRES 2 HD KOMT ERAAN!!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: