SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Mensen die ooit 100 gulden betaalden voor pc-gameswat voor overpriced winkels heb je dan je spullen gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Morthill op 23-02-2013 14:23:26 ]<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:15 schreef Morthill het volgende:
Mensen die ooit 100 gulden betaalden voor pc-gameswat voor overpriced winkels heb je dan je spullen gekocht
100 gulden, en tegen de euro periode zelfs 120 gulden voor nieuwe pc games was niet vreemd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PS2 titels enzo waren ook gewoon 125 gulden. Games zijn 1 vd weinige dingen die met de gulden-euro verandering nauwelijks duurder zijn geworden (al zijn we wel genaaid met de waarde van de gulden, was gewoon hoger).
Mortphill, je bent gewoon te oud(of te jong dat je die prijzen niet herinnert
).
![]()
PS2-games, kwamen die ook al uit op de pcquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef VelitoX het volgende:
PS2 titels enzo waren ook gewoon 125 gulden. Games zijn 1 vd weinige dingen die met de gulden-euro verandering nauwelijks duurder zijn geworden (al zijn we wel genaaid met de waarde van de gulden, was gewoon hoger).
Mortphill, je bent gewoon te oud(of te jong dat je die prijzen niet herinnert
).
Ik weet alleen hoeveel ik betaalde voor PS1-games en SNES-games, die waren natuurlijk veel hipper dan die oude PS2120 gulden heb ik sowieso nooit betaald voor een pc-gamequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
100 gulden, en tegen de euro periode zelfs 120 gulden voor nieuwe pc games was niet vreemd..<@Richardfun> top Morthill ^O^
Hmjah ik bedoelde het meer als voorbeeld, pc games waren gewoon 100 gulden (nou ja, 99,99/95 vaakquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
PS2-games, kwamen die ook al uit op de pc
Ik weet alleen hoeveel ik betaalde voor PS1-games en SNES-games, die waren natuurlijk veel hipper dan die oude PS2
[..]
120 gulden heb ik sowieso nooit betaald voor een pc-game).
![]()
Ik kan me gewoon niet herinneren dat ik voor games als Civilization III 100 gulden betaald heb
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Flight Simulatorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef Morthill het volgende:
120 gulden heb ik sowieso nooit betaald voor een pc-game
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.![]()
Die was toch nog veel duurderquote:
Heb Final Fantasy VII nog voor 130 gulden gekocht toen
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Was een normale prijs voor games toendertijd hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, ik heb de guldens niet eens meer bewust meegemaakt
Dus heb geen flauw idee waar deze discussie over gaat![]()
![]()
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef rubbels het volgende:
Joh, zag van de week een advertentie uit tweede helft jaren tachtig voor console-games. Fucking acht bit: 150 gulden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb redelijk vaak rond de honderd gulden betaald voor games. Indy & Atlantis, Stunt Island, X-Wing, en nog veel meer.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Het ging er meer om dat Vault niet even de moeite nam om op het profiel te klikken, moet je niet achter mij aan gaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Moeten we je helpen met uitrekenen?
V.
EDIT: Je dacht dat ik mijn eigen geboortedatum aan het posten was, schattig. Maar nee dus. Leer lezen.![]()
![]()
Aww... temper temper...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:15 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat Vault niet even de moeite nam om op het profiel te klikken, moet je niet achter mij aan gaan.
EDIT: Je dacht dat ik mijn eigen geboortedatum aan het posten was, schattig. Maar nee dus. Leer lezen.![]()
Waarom begint iedereen toch over PS2 en 8-bitgamesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Joh, zag van de week een advertentie uit tweede helft jaren tachtig voor console-games. Fucking acht bit: 150 gulden.
Ik heb redelijk vaak rond de honderd gulden betaald voor games. Indy & Atlantis, Stunt Island, X-Wing, en nog veel meer.
V.
PS2?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom begint iedereen toch over PS2 en 8-bitgames
quote:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef VelitoX het volgende:
PS2 titels enzo waren ook gewoon 125 gulden. Games zijn 1 vd weinige dingen die met de gulden-euro verandering nauwelijks duurder zijn geworden (al zijn we wel genaaid met de waarde van de gulden, was gewoon hoger).![]()
tering, nu voel ik mij oud....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef rubbels het volgende:
dat dusquote:
de euro is er pas 11 jaar<@Richardfun> top Morthill ^O^
Welke Fok!ker vind ik aardig en wil een Don't Starve steam key die ik heb ruilen voor iets anders kleins?![]()
Iets kleins, ik heb nog wel een pan van team fortress 2quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Welke Fok!ker vind ik aardig en wil een Don't Starve steam key die ik heb ruilen voor iets anders kleins?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:23 schreef shaderon het volgende:
[..]
Iets kleins, ik heb nog wel een pan van team fortress 2Dat is ook wel leuk, maar bedoelde meer een spel ofzo.
![]()
ik heb nog zoveel betaald voor Adams Family NES en Double Dragon II op de NES.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Je bent pas oud als je je eerste computergames op de ZX81 hebt gespeeld, en je ze van een cassettebandje moest inladen.quote:
O wacht..
MSX! Heb zelfs de orginele prijslijst er nog bij. Pfff, dat waren ook mooie gulden bedragen voor een compleet systeem.![]()
Dat moest niet, want zo oud ben ik niet, maar ik heb het wel gedaanquote:Op zondag 24 februari 2013 08:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je bent pas oud als je je eerste computergames op de ZX81 hebt gespeeld, en je ze van een cassettebandje moest inladen.
O wacht..
V.
Kan ik trouwens iemand blij maken met een key voor Sequence?
Nooit gedacht dat ik zoveel moeite zou hebben met het kwijtraken van een gratis topgame
ben je nog naar iets specifieks opzoek? ik heb het volgende:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Welke Fok!ker vind ik aardig en wil een Don't Starve steam key die ik heb ruilen voor iets anders kleins?
Wizorb, BIT.TRIP.RUNNER, Gratuitous Space Battles, and Jamestown Steam Key
Gratuitous Space Battles Multiplayer Key
Humble Indie Bundle #3 Steam Key
Warhammer 40,000: Dawn of War Steam Key
The Binding of Isaac + Wrath of the Lamb DLC Steam Key
Cave Story+ Steam Key
Puzzle Dimension (Steam gift)
[ Bericht 28% gewijzigd door mschol op 24-02-2013 09:53:19 ]![]()
lijkt mij echt helemaal niksquote:Op zondag 24 februari 2013 09:37 schreef Morthill het volgende:
Kan ik trouwens iemand blij maken met een key voor Sequence?
Nooit gedacht dat ik zoveel moeite zou hebben met het kwijtraken van een gratis topgame![]()
![]()
quote:
ik zie een buttonbasher game voor mij als ik de steam beschrijving zo lees i.c.m. de screenshotsquote:![]()
Dan snap je het concept buttonmashen niet helemaalquote:Op zondag 24 februari 2013 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie een buttonbasher game voor mij als ik de steam beschrijving zo lees i.c.m. de screenshots
Als je dat in Sequence doet dan kom je niet heel ver. Dit noemen ze ritmegames, zoals je ook Guitar Hero en Rock Band hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
waarom ook nietquote:Op zondag 24 februari 2013 11:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oeh wrath of the lamb wil ik nog
Dus Wrath of the Lamb en Puzzle Dimension?
heb je mij op steam?![]()
Ik kom er net achter dat ik wrath of the lamb al heb dus die mag je houden, we doen het wel voor dat andere spelquote:Op zondag 24 februari 2013 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom ook niet
heb je mij op steam?![]()
![]()
Steam heeft een nieuwe actie geloof ik. Free Steam Gifts, wellicht kunnen we een topic maken waar mensen op elkaars link kunnen klikken zodat we elkaar kunnen helpen free games te krijgen?
[ Bericht 45% gewijzigd door McTasty op 24-02-2013 12:23:10 ]![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:12 schreef McTasty het volgende:
Steam heeft een nieuwe actie geloof ik. Free Steam Gifts, wellicht kunnen we een topic maken waar mensen op elkaars link kunnen klikken zodat we elkaar kunnen helpen free games te krijgen?Dat is niet van Steam zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar dan van? Ik vind zelf dat er best leuke titles te winnen zijn. Zijn er best een aantal die ik wil hebbenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:13 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Dat is niet van Steam zelf![]()
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:12 schreef McTasty het volgende:
Steam heeft een nieuwe actie geloof ik. Free Steam Gifts, wellicht kunnen we een topic maken waar mensen op elkaars link kunnen klikken zodat we elkaar kunnen helpen free games te krijgen?Kan me bijna niet voorstellen dat dit 100% legaal is... Hoe kunnen ze dan in hemelsnaam aan zoveel keys komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe krijg je de keys? je hoeft namelijk nergens een e-mailadres of steam account in te voeren![]()
![]()
Ik heb geen idee... Zal zo even aan een vriend van mij vragen of het daadwerkelijk werkt. Ik geloof dat hij black ops 2 heeft unlocked![]()
Mooie faal dus... de buttons linken nergens naar...quote:Op zondag 24 februari 2013 12:20 schreef McTasty het volgende:
Ik heb geen idee... Zal zo even aan een vriend van mij vragen of het daadwerkelijk werkt. Ik geloof dat hij black ops 2 heeft unlocked![]()
Zelfstandig. Je hebt ook http://www.steamgifts.com/quote:Op zondag 24 februari 2013 12:17 schreef McTasty het volgende:
[..]
Waar dan van? Ik vind zelf dat er best leuke titles te winnen zijn. Zijn er best een aantal die ik wil hebben
Het is geen scam, sommige mensen geven graag games weg.![]()
Het slaat dus nergens op?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:22 schreef McTasty het volgende:
[..]
Mooie faal dus... de buttons linken nergens naar...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: