SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Mensen die ooit 100 gulden betaalden voor pc-gameswat voor overpriced winkels heb je dan je spullen gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Morthill op 23-02-2013 14:23:26 ]<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:15 schreef Morthill het volgende:
Mensen die ooit 100 gulden betaalden voor pc-gameswat voor overpriced winkels heb je dan je spullen gekocht
100 gulden, en tegen de euro periode zelfs 120 gulden voor nieuwe pc games was niet vreemd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PS2 titels enzo waren ook gewoon 125 gulden. Games zijn 1 vd weinige dingen die met de gulden-euro verandering nauwelijks duurder zijn geworden (al zijn we wel genaaid met de waarde van de gulden, was gewoon hoger).
Mortphill, je bent gewoon te oud(of te jong dat je die prijzen niet herinnert
).
![]()
PS2-games, kwamen die ook al uit op de pcquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef VelitoX het volgende:
PS2 titels enzo waren ook gewoon 125 gulden. Games zijn 1 vd weinige dingen die met de gulden-euro verandering nauwelijks duurder zijn geworden (al zijn we wel genaaid met de waarde van de gulden, was gewoon hoger).
Mortphill, je bent gewoon te oud(of te jong dat je die prijzen niet herinnert
).
Ik weet alleen hoeveel ik betaalde voor PS1-games en SNES-games, die waren natuurlijk veel hipper dan die oude PS2120 gulden heb ik sowieso nooit betaald voor een pc-gamequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
100 gulden, en tegen de euro periode zelfs 120 gulden voor nieuwe pc games was niet vreemd..<@Richardfun> top Morthill ^O^
Hmjah ik bedoelde het meer als voorbeeld, pc games waren gewoon 100 gulden (nou ja, 99,99/95 vaakquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
PS2-games, kwamen die ook al uit op de pc
Ik weet alleen hoeveel ik betaalde voor PS1-games en SNES-games, die waren natuurlijk veel hipper dan die oude PS2
[..]
120 gulden heb ik sowieso nooit betaald voor een pc-game).
![]()
Ik kan me gewoon niet herinneren dat ik voor games als Civilization III 100 gulden betaald heb
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Flight Simulatorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef Morthill het volgende:
120 gulden heb ik sowieso nooit betaald voor een pc-game
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.![]()
Die was toch nog veel duurderquote:
Heb Final Fantasy VII nog voor 130 gulden gekocht toen
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Was een normale prijs voor games toendertijd hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, ik heb de guldens niet eens meer bewust meegemaakt
Dus heb geen flauw idee waar deze discussie over gaat![]()
![]()
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef rubbels het volgende:
Joh, zag van de week een advertentie uit tweede helft jaren tachtig voor console-games. Fucking acht bit: 150 gulden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb redelijk vaak rond de honderd gulden betaald voor games. Indy & Atlantis, Stunt Island, X-Wing, en nog veel meer.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Het ging er meer om dat Vault niet even de moeite nam om op het profiel te klikken, moet je niet achter mij aan gaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Moeten we je helpen met uitrekenen?
V.
EDIT: Je dacht dat ik mijn eigen geboortedatum aan het posten was, schattig. Maar nee dus. Leer lezen.![]()
![]()
Aww... temper temper...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:15 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat Vault niet even de moeite nam om op het profiel te klikken, moet je niet achter mij aan gaan.
EDIT: Je dacht dat ik mijn eigen geboortedatum aan het posten was, schattig. Maar nee dus. Leer lezen.![]()
Waarom begint iedereen toch over PS2 en 8-bitgamesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Joh, zag van de week een advertentie uit tweede helft jaren tachtig voor console-games. Fucking acht bit: 150 gulden.
Ik heb redelijk vaak rond de honderd gulden betaald voor games. Indy & Atlantis, Stunt Island, X-Wing, en nog veel meer.
V.
PS2?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom begint iedereen toch over PS2 en 8-bitgames
quote:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef VelitoX het volgende:
PS2 titels enzo waren ook gewoon 125 gulden. Games zijn 1 vd weinige dingen die met de gulden-euro verandering nauwelijks duurder zijn geworden (al zijn we wel genaaid met de waarde van de gulden, was gewoon hoger).![]()
tering, nu voel ik mij oud....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef rubbels het volgende:
dat dusquote:
de euro is er pas 11 jaar<@Richardfun> top Morthill ^O^
Welke Fok!ker vind ik aardig en wil een Don't Starve steam key die ik heb ruilen voor iets anders kleins?![]()
Iets kleins, ik heb nog wel een pan van team fortress 2quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Welke Fok!ker vind ik aardig en wil een Don't Starve steam key die ik heb ruilen voor iets anders kleins?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:23 schreef shaderon het volgende:
[..]
Iets kleins, ik heb nog wel een pan van team fortress 2Dat is ook wel leuk, maar bedoelde meer een spel ofzo.
![]()
ik heb nog zoveel betaald voor Adams Family NES en Double Dragon II op de NES.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Je bent pas oud als je je eerste computergames op de ZX81 hebt gespeeld, en je ze van een cassettebandje moest inladen.quote:
O wacht..
MSX! Heb zelfs de orginele prijslijst er nog bij. Pfff, dat waren ook mooie gulden bedragen voor een compleet systeem.![]()
Dat moest niet, want zo oud ben ik niet, maar ik heb het wel gedaanquote:Op zondag 24 februari 2013 08:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je bent pas oud als je je eerste computergames op de ZX81 hebt gespeeld, en je ze van een cassettebandje moest inladen.
O wacht..
V.
Kan ik trouwens iemand blij maken met een key voor Sequence?
Nooit gedacht dat ik zoveel moeite zou hebben met het kwijtraken van een gratis topgame
ben je nog naar iets specifieks opzoek? ik heb het volgende:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Welke Fok!ker vind ik aardig en wil een Don't Starve steam key die ik heb ruilen voor iets anders kleins?
Wizorb, BIT.TRIP.RUNNER, Gratuitous Space Battles, and Jamestown Steam Key
Gratuitous Space Battles Multiplayer Key
Humble Indie Bundle #3 Steam Key
Warhammer 40,000: Dawn of War Steam Key
The Binding of Isaac + Wrath of the Lamb DLC Steam Key
Cave Story+ Steam Key
Puzzle Dimension (Steam gift)
[ Bericht 28% gewijzigd door mschol op 24-02-2013 09:53:19 ]![]()
lijkt mij echt helemaal niksquote:Op zondag 24 februari 2013 09:37 schreef Morthill het volgende:
Kan ik trouwens iemand blij maken met een key voor Sequence?
Nooit gedacht dat ik zoveel moeite zou hebben met het kwijtraken van een gratis topgame![]()
![]()
quote:
ik zie een buttonbasher game voor mij als ik de steam beschrijving zo lees i.c.m. de screenshotsquote:![]()
Dan snap je het concept buttonmashen niet helemaalquote:Op zondag 24 februari 2013 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie een buttonbasher game voor mij als ik de steam beschrijving zo lees i.c.m. de screenshots
Als je dat in Sequence doet dan kom je niet heel ver. Dit noemen ze ritmegames, zoals je ook Guitar Hero en Rock Band hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
waarom ook nietquote:Op zondag 24 februari 2013 11:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oeh wrath of the lamb wil ik nog
Dus Wrath of the Lamb en Puzzle Dimension?
heb je mij op steam?![]()
Ik kom er net achter dat ik wrath of the lamb al heb dus die mag je houden, we doen het wel voor dat andere spelquote:Op zondag 24 februari 2013 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom ook niet
heb je mij op steam?![]()
![]()
Steam heeft een nieuwe actie geloof ik. Free Steam Gifts, wellicht kunnen we een topic maken waar mensen op elkaars link kunnen klikken zodat we elkaar kunnen helpen free games te krijgen?
[ Bericht 45% gewijzigd door McTasty op 24-02-2013 12:23:10 ]![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:12 schreef McTasty het volgende:
Steam heeft een nieuwe actie geloof ik. Free Steam Gifts, wellicht kunnen we een topic maken waar mensen op elkaars link kunnen klikken zodat we elkaar kunnen helpen free games te krijgen?Dat is niet van Steam zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar dan van? Ik vind zelf dat er best leuke titles te winnen zijn. Zijn er best een aantal die ik wil hebbenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:13 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Dat is niet van Steam zelf![]()
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:12 schreef McTasty het volgende:
Steam heeft een nieuwe actie geloof ik. Free Steam Gifts, wellicht kunnen we een topic maken waar mensen op elkaars link kunnen klikken zodat we elkaar kunnen helpen free games te krijgen?Kan me bijna niet voorstellen dat dit 100% legaal is... Hoe kunnen ze dan in hemelsnaam aan zoveel keys komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe krijg je de keys? je hoeft namelijk nergens een e-mailadres of steam account in te voeren![]()
![]()
Ik heb geen idee... Zal zo even aan een vriend van mij vragen of het daadwerkelijk werkt. Ik geloof dat hij black ops 2 heeft unlocked![]()
Mooie faal dus... de buttons linken nergens naar...quote:Op zondag 24 februari 2013 12:20 schreef McTasty het volgende:
Ik heb geen idee... Zal zo even aan een vriend van mij vragen of het daadwerkelijk werkt. Ik geloof dat hij black ops 2 heeft unlocked![]()
Zelfstandig. Je hebt ook http://www.steamgifts.com/quote:Op zondag 24 februari 2013 12:17 schreef McTasty het volgende:
[..]
Waar dan van? Ik vind zelf dat er best leuke titles te winnen zijn. Zijn er best een aantal die ik wil hebben
Het is geen scam, sommige mensen geven graag games weg.![]()
Het slaat dus nergens op?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:22 schreef McTasty het volgende:
[..]
Mooie faal dus... de buttons linken nergens naar...![]()
Ja, is idd jammer. Vond het al raar, als ze geen steam account of e-mailadres van je hebben, hoe kunnen ze die codes dan sturen?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:27 schreef McTasty het volgende:
[..]
Nee, het is niet schadelijk maar je wint er niks mee.. Best jammer dus![]()
![]()
Nou er staat uitgelegd dat je na de clicks een code kunt redeemen en activaten in steam zelf..quote:Op zondag 24 februari 2013 12:27 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja, is idd jammer. Vond het al raar, als ze geen steam account of e-mailadres van je hebben, hoe kunnen ze die codes dan sturen?![]()
Ja, maar hoe kom je dan aan die code? Dat bedoelde ikquote:Op zondag 24 februari 2013 12:30 schreef McTasty het volgende:
[..]
Nou er staat uitgelegd dat je na de clicks een code kunt redeemen en activaten in steam zelf..![]()
![]()
Is dat niet gewoon hetzelfde als Summerseal? Pas als je wat gewonnen hebt kan je je email adres ergens invoeren en dan krijg je de key vanzelf wel in je inbox.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:32 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kom je dan aan die code? Dat bedoelde ik![]()
Misschien wel. Enig verschil is dat je bij de Summerseal meteen je prijs kon ophalen, en je bij deze eerst even zal moeten wachten. Maar het zal dan vast werken als je je eigen link onthoudt (hoewel ik denk dat je dan dus ook via de link van anderen prijzen zou kunnen halen?). Maakt eigenlijk toch niks meer uit, is blijkbaar dus toch nepquote:Op zondag 24 februari 2013 14:37 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hetzelfde als Summerseal? Pas als je wat gewonnen hebt kan je je email adres ergens invoeren en dan krijg je de key vanzelf wel in je inbox.![]()
![]()
eerste herinnering voor mij is de Commodore 64 met floppy's... die hebben we nog ergens staan ookquote:Op zondag 24 februari 2013 08:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je bent pas oud als je je eerste computergames op de ZX81 hebt gespeeld, en je ze van een cassettebandje moest inladen.
O wacht..
V.![]()
![]()
Bevalt Don't Starve wat?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]
eerste herinnering voor mij is de Commodore 64 met floppy's... die hebben we nog ergens staan ook![]()
Hahahaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]
die insanity is wel irritant trouwens![]()
![]()
ik speelde al enige tijd de gekraakte versie, en daar kom ik weliswaar niet zo ver (ik kon nooit poep vinden om te farmen enzo)quote:![]()
ik vind hem persoonlijk erg leuk gedaanquote:
don't starve is trouwens wel belachelijk makkelijk te modden
met het commenten van welgeteld 5 regels in 1 bestandje heb ik het knopje "more games" weggehaald en een "cheats" knopje voor terug gezet
eens kijken of ik de game zo gek kan krijgen dattie bij doodgaan niet m'n saves verwijderd en mij gewoon laat restoren
[ Bericht 10% gewijzigd door mschol op 24-02-2013 18:51:32 ]![]()
Okee, even gekocht danquote:Op zondag 24 februari 2013 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind hem persoonlijk erg leuk gedaan![]()
![]()
Haha mooi toch, volgens mij wordt het ook gewoon aangemoedigd.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind hem persoonlijk erg leuk gedaan
don't starve is trouwens wel belachelijk makkelijk te modden
met het commenten van welgeteld 5 regels in 1 bestandje heb ik het knopje "more games" weggehaald en een "cheats" knopje voor terug gezet
eens kijken of ik de game zo gek kan krijgen dattie bij doodgaan niet m'n saves verwijderd en mij gewoon laat restoren![]()
er staat inderdaad wel mod support in de planning dus dat kan best intressant worden..quote:Op zondag 24 februari 2013 19:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha mooi toch, volgens mij wordt het ook gewoon aangemoedigd.
tevens zijn de gamefiles (lua scripting) nu in plain tekst meegeleverd met de game..
vooralsnog ga ik mij eens verder verdiepen in het modden van het spel.., eens kijken wat ik allemaal voor elkaar kan krijgen![]()
![]()
Bij aanbiedingen op Steam is mijn regel meestal: bij twijfel wel doenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:29 schreef VelitoX het volgende:
Wel of niet Gratuitous Space Battles... zuchtWss maar niet hehe.
![]()
![]()
Hmjah ik weet dat ik niet naar jou moet luisterenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef rubbels het volgende:
[..]
Bij aanbiedingen op Steam is mijn regel meestal: bij twijfel wel doen![]()
![]()
Hahaha touchéquote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah ik weet dat ik niet naar jou moet luisteren![]()
Terwijl de algemene regel is dat je bij twijfel juist dan wacht op de volgende grote sale, dan maar zo goedkoop mogelijk krijgen als het geen haast heeft.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef rubbels het volgende:
[..]
Bij aanbiedingen op Steam is mijn regel meestal: bij twijfel wel doen![]()
![]()
Haha, das ook weer zo. Maar meestal vind ik alle aanbiedingen wel mooi :p (en dat is dan ook te zien aan mijn collectiequote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Terwijl de algemene regel is dat je bij twijfel juist dan wacht op de volgende grote sale, dan maar zo goedkoop mogelijk krijgen als het geen haast heeft.)
![]()
console games daar heb je het al. was zelf rond de 60/80 gulden kwijt per pc game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik had Duke Nukem 3D + wat extra's voor 5 gulden gekocht. Total Annihilation, FX Figther, RELOADED en Unreal ook.
Volgens mij heb ik Duke Nukem, Reloaded en Unreal het meest gespeeldVooral Duke Nukem was geweldig met cheats aan
![]()
![]()
Nieuwe tomb raider schijnt ook wel aardig te zijn,
Daar gaat mijn tijd weer.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik koop voorlopig he-le-maal niks meer.
Al mijn tijd wordt op dit moment opgeslokt door een non-Steam-game, en op Steam heb ik ook nog een bult te gaan.
Ik zie de sale eind van dit jaar wel weer of zo...
Succes... Dat probeer ik al 2 jaar en toch trap ik er iedere keer weer in...quote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef Verbal het volgende:
Al mijn tijd wordt op dit moment opgeslokt door een non-Steam-game, en op Steam heb ik ook nog een bult te gaan.
V.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Dit preciesquote:Op maandag 25 februari 2013 20:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Succes... Dat probeer ik al 2 jaar en toch trap ik er iedere keer weer in...![]()
Story of my lifequote:Op maandag 25 februari 2013 20:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Succes... Dat probeer ik al 2 jaar en toch trap ik er iedere keer weer in...
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Toch maar Ys Origin meegepakt voor 6.39
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef Verbal het volgende:
V.![]()
![]()
Wow ik krijg echt zin om deel 2 te beginnen van Bit Trip Runner na het zien van TH's first impression:
maar zit nog bij het allerlaatste level van deel 1 en die wil ik eerst uit hebben
BAM uitgespeeld, op naar deel 2quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wow ik krijg echt zin om deel 2 te beginnen van Bit Trip Runner na het zien van TH's first impression:
maar zit nog bij het allerlaatste level van deel 1 en die wil ik eerst uit hebben
Speel je met controller dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
BAM uitgespeeld, op naar deel 2
Ik niet en heb nog wel eens wat moeite met snelheid enzo, morgen anders maar eens controller van stal halen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Yes, 360 wireless controller.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Speel je met controller dan?
Ik niet en heb nog wel eens wat moeite met snelheid enzo, morgen anders maar eens controller van stal halen.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Leuk dat de Maniaplanet-games (Trackmania 2 en Shootmania) nu ook op Steam zijn (zie http://store.steampowered.com/news/10035/), maar vraag me af of dit een soort ommekeer van Steam betekent. Maniaplanet is opzich wel een apart distributienetwerk met ingebouwde matchmaking en friendslist en al die meuk, bijna alles wat EA ook wil doen met hun games. Zou dan de DLC echt het enige verschil zijn of zullen er voortaan ook meer EA-games bij launch op Steam verschijnen? (ipv alleen als GOTY-versie)Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Gabe heeft zelf gezegd dat hij steam eigenlijk zoals het internet wil maken maar dan voor games. Iedereen kan er storefronts maken en op die manier dingen verkopen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Leuk dat de Maniaplanet-games (Trackmania 2 en Shootmania) nu ook op Steam zijn (zie http://store.steampowered.com/news/10035/), maar vraag me af of dit een soort ommekeer van Steam betekent. Maniaplanet is opzich wel een apart distributienetwerk met ingebouwde matchmaking en friendslist en al die meuk, bijna alles wat EA ook wil doen met hun games. Zou dan de DLC echt het enige verschil zijn of zullen er voortaan ook meer EA-games bij launch op Steam verschijnen? (ipv alleen als GOTY-versie)
En een heleboel games hebben inhouse matchmaking en friendslist en dergelijke. Dus zo raar is dat dan ook weer niet. Zie de biowaregames die iets met een bioware account hadden voor dlc en die waren ook gewoon op steam te krijgen.
Ligt er een beetje aan hoe succesvol origin word of ea games nog terugkomen naar steam. Ik verwacht zelf van niet. EA is groot genoeg om de poot stijf te houden en dat gaan ze zeer waarschijnlijk ook gewoon doen. En ik heb niet het idee dat veel mensen ea-games laten liggen vanwege origin. Ja dat hoor je op tweakers heel veel maar dat is echt maar zo'n klein deel van de populatie die games koopt![]()
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Yes, maar op die Bioware-games zijn ze later dus terug gekomen en moeilijk gaan doen rond Crysis 2 die op dezelfde manier DLC wilde verkopen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Gabe heeft zelf gezegd dat hij steam eigenlijk zoals het internet wil maken maar dan voor games. Iedereen kan er storefronts maken en op die manier dingen verkopen.
En een heleboel games hebben inhouse matchmaking en friendslist en dergelijke. Dus zo raar is dat dan ook weer niet. Zie de biowaregames die iets met een bioware account hadden voor dlc en die waren ook gewoon op steam te krijgen.Ze zullen denk ik wel meer verkopen als ze ook op Steam zitten, de reikwijdte van Steam is AFAIK nog een stuk groter dan van Origin. Al moet ik wel zeggen dat Origin vooralsnog minder kut is dan ik had verwacht, dus dat is altijd een leuke meevallerquote:Ligt er een beetje aan hoe succesvol origin word of ea games nog terugkomen naar steam. Ik verwacht zelf van niet. EA is groot genoeg om de poot stijf te houden en dat gaan ze zeer waarschijnlijk ook gewoon doen. En ik heb niet het idee dat veel mensen ea-games laten liggen vanwege origin. Ja dat hoor je op tweakers heel veel maar dat is echt maar zo'n klein deel van de populatie die games koopt![]()
![]()
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Ik zeur ook altijd wel over Origin, maar eigenlijk werkt het programma gewoon naar behoren.
Alleen die interface zou ik wel anders willen en nog wat andere dingen. Zou leuker zijn als hun ook achievments hebben of een communitypage. Het voelt soms gewoon erg kaal aan.![]()
achievements zijn er wel.. alleen niet in origin verwerkt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:00 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik zeur ook altijd wel over Origin, maar eigenlijk werkt het programma gewoon naar behoren.
Alleen die interface zou ik wel anders willen en nog wat andere dingen. Zou leuker zijn als hun ook achievments hebben of een communitypage. Het voelt soms gewoon erg kaal aan.
Origin is nu een downloader met chatfunctionaliteit, en opzich hoeft er niet meer in te zitten lijkt mij..
dat steam dat wel doen: prima, maar echt nodig is het imho niet![]()
![]()
Als ik zie hoe Trackmania werkt hoop ik het niet, wat een hoop bagger is dat. Ze hebben niet eens een fatsoenlijk lobby systeemquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Leuk dat de Maniaplanet-games (Trackmania 2 en Shootmania) nu ook op Steam zijn (zie http://store.steampowered.com/news/10035/), maar vraag me af of dit een soort ommekeer van Steam betekent. Maniaplanet is opzich wel een apart distributienetwerk met ingebouwde matchmaking en friendslist en al die meuk, bijna alles wat EA ook wil doen met hun games. Zou dan de DLC echt het enige verschil zijn of zullen er voortaan ook meer EA-games bij launch op Steam verschijnen? (ipv alleen als GOTY-versie)![]()
![]()
Mark of the ninja in de weekendaanbieding.. 67%... ik weet dat het het waard is, maar zou ie later nog 75% worden in een steam sale denken jullie?There are only 151 Pokémon.![]()
Fuck you zeiker, die game is dat geld dubbel en dwars waard, kopen dus, zeker voor die paar euro's.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef Eenskijken het volgende:
Mark of the ninja in de weekendaanbieding.. 67%... ik weet dat het het waard is, maar zou ie later nog 75% worden in een steam sale denken jullie?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ooit vast wel, maar dan is het 4,50 ofzo ipv 5 euro. Zou het gewoon doen, een van de weinige games die stealth goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef Eenskijken het volgende:
Mark of the ninja in de weekendaanbieding.. 67%... ik weet dat het het waard is, maar zou ie later nog 75% worden in een steam sale denken jullie?![]()
steam sales maken me een slecht mensquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Fuck you zeiker, die game is dat geld dubbel en dwars waard, kopen dus, zeker voor die paar euro's.vergeef me
There are only 151 Pokémon.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: