Hahahahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:39 schreef OProg het volgende:
Ze heeft nog nooit een boek gelezen.
Je verwacht het niet.
Dat welquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het zijn huis? In ieder geval, leuke plek, leuk huis
Ik zou als ik bij hem in de buurt zou zijn spontaan smetvrees krijgenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt wat met Melissa, die poetst de hele dag
Ik verstond het verkeerdquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:39 schreef OProg het volgende:
Ze heeft nog nooit een boek gelezen.
Je verwacht het niet.
Ahquote:
Partnerruilquote:
Vergeet Melisa ook nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Judith kan ook zo meedoen aan hotter than my daughter.
Vertel. Heb ook geen ideequote:
Ken je Judas Priest ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Die Judith piest denk ik in haar broek van ellende, ineens 3 koters
Ik denk de lippen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Vreemd dat ik Judith zoveel frisser vind dan Melisa, zou het de hoeveelheid make-up zijn? Of de lelijke highlights in het haar
Dat zou idd wel kunnenquote:
Als ze maar sliktquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet kunnen koken, niet kunnen wassen, geen kinderen kunnen verzorgen > Vrouw onwaardig.
Ze zal andere kwaliteiten hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet kunnen koken, niet kunnen wassen, geen kinderen kunnen verzorgen > Vrouw onwaardig.
Ze ziet er gewoon iets te verbouwd uit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja toch de lippen en het haar
Ze zijn gewisseld, niemand hoort bij elkaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:47 schreef tong80 het volgende:
Ik kan die twee blonde snollen niet uit elkaar houden. Moet steeds weer extra opletten wie bij wie hoort.
Of haar neus zo uit, moet je hem alsnog afvegen aan de gordijnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met die lippen? Gaat niet lukken, gaat zo haar neus in.
Hij was van plan om een trainersopleiding te volgen. Kan hij talentjes laten zien hoe het niet moet...quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Doet Andy momenteel verder nog wat, behalve met allerlei programma's mee te doen en een boek te schrijven?
Dan moet het wel een simpele opleiding zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij was van plan om een trainersopleiding te volgen. Kan hij talentjes laten zien hoe het niet moet...
Zou in de kern nog niet eens zo veel mis mee zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij was van plan om een trainersopleiding te volgen. Kan hij talentjes laten zien hoe het niet moet...
alsof het een kruis is wat ze te dragen heeftquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
"iemand die af en toe eens een bert heeft"
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
alsof het een kruis is wat ze te dragen heeft
Ik Jan Cremer kreeg ook een tweede deel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Dat Andy zich niet te pletter verveeld de hele dag.
Ik zou kapot gaan, zo niet mijn rug.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Dat Andy zich niet te pletter verveeld de hele dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |