SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SC
Jitzzzze, want die kan zijn OP bewerken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef trigt013 het volgende:
Ik ga ook nooit een vaste gast worden, wie moet ik ervoor pijpen?
Maar die wast nooit achter zijn voorhuid.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jitzzze, want die kan zijn OP bewerken.
Werkt al tijden niet meer die plaatjes update...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef trigt013 het volgende:
Of hij word gewoon graag gepijpt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Werkt al tijden niet meer die plaatjes update...![]()
Jitzzze is alleen te pokhouterig om dat te snappen.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:51 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Of hij word gewoon graag gepijpt?
Haha Jitzzzzze heeft een bivaklul.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:50 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Maar die wast nooit achter zijn voorhuid.
Hej, anders scoor je een LAPO, open een nieuw topic en plak jezelf er tussenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef trigt013 het volgende:
\Je snapt het niet, dit moet je aangeboden worden. Dit moet je niet afdwingen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hej, anders scoor je een LAPO, open een nieuw topic en plak jezelf er tussen
Je hebt poep aan je knuppel, sorry ik ga voor persoonlijke hygienequote:
Heb je The Fog of War: Eleven Lessons from the Life of Robert S. McNamara gezien? Prachtige documentaire. Hierin erkend McNamara dat de enige reden was dat er geen raketten zijn afgeschoten gewoon puur geluk was.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef Pumatje het volgende:
Kijk eens naar dit pareltje geschiedenis
V.N vergadering tijdens hoogtepunt Cubaanse raket crisis, Soviet unie Zorin, tegen de Verenigde staten. Je kunt in principe gelijk naar 3:20
Watskeburt?quote:
vanwege je ochtendhumeur smiley.quote:
nou ja, ochtendhumeur enzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
vanwege je ochtendhumeur smiley.
COFEX ftw dus.quote:
Hier COFEX in het veld (Belgique)quote:
Die is inderdaad het bestequote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:46 schreef Wasmachinu het volgende:
De derde helft wel, even kijken hoe we die nu voort moeten zetten.
Maar hoe doe je dat dan met douchen, na het voetballen?quote:
Het gaat inderdaad de kroeg worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is inderdaad het besteEr is toch wel een kroeg open vandaag?
[..]
Maar hoe doe je dat dan met douchen, na het voetballen?
ga fietsen jongequote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is inderdaad het besteEr is toch wel een kroeg open vandaag?
[..]
Maar hoe doe je dat dan met douchen, na het voetballen?
Nothing on the hand, dusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:52 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad de kroeg worden.
En inderdaad BB, vergeet dan niet je zwembroekje mee te nemen!
pussyquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb toch een auto? Die gaat veel snellerderder en dan word je ook niet moe
zeker gezien , zekerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb je The Fog of War: Eleven Lessons from the Life of Robert S. McNamara gezien? Prachtige documentaire. Hierin erkend McNamara dat de enige reden was dat er geen raketten zijn afgeschoten gewoon puur geluk was.
Ik heb deze documentaire gekeken voor het vak International Security. De 'lessons' zijn niet van McNamara zelf, maar zijn erg bruikbaar om de geschiedenis te begrijpen.
Ken je deze al? Ook de moeite waard.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:20 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zeker gezien , zeker
De nieuwe docu die k heb , met de naam : Cold war. Daar komt McNamara aan bod, maar ook Fidel Castro. Ben best wel fan van die man, ook van Mcnamara.. mooie docu. Echt kijken!
dat heb ik nooit letterlijk gezegd trouwensquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sprak de 'man' die niet gezamenlijk wil douchen
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dat heb ik nooit letterlijk gezegd trouwens![]()
Ik zei alleen:
we moeten dus ook gezamelijk douchen![]()
En ik douche al 10 jaar met m'n team dus so what
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:41 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
BB's nachtmerrie gevisualiseerd
Wat dacht je van de slaapzalenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:44 schreef Vortix het volgende:
LOL
BB's nachtmerrie gevisualiseerd, aka alle defensie kleedkamers ooit, met name die na de zwemsportlessen (iets met hij wil bij de vissticks).
En dat een andere kamergenoot met z'n dronken harses bij je in bed kruiptquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat een andere kamergenoot met z'n dronken harses bij je in bed kruipt
Bijvoorbeeld, kan nog wel even doorgaan met dat soort grappen en grollen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hahahahquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij sliepen met 8 man op 1 zaal hè? Kun je de deur niet dicht doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:47 schreef Vortix het volgende:
[..]
HahahahHoe vaak ik wel niet dronken collega's op de kamer heb gehad omdat ik zo stom was mijn deur niet op slot te draaien...
Edit: gelukkig nooit billetje balletje wakker geworden voor appèl...
Ik heb beiden gehad. Slaapzaal is wel gezellig, maar ook wel kut op sommige momenten. Dringen voor de douche, wasbak en plee. Dat is echt kut 's morgens.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij sliepen met 8 man op 1 zaal hè? Kun je de deur niet dicht doen.
I know hehehe.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb beiden gehad. Slaapzaal is wel gezellig, maar ook wel kut op sommige momenten. Dringen voor de douche, wasbak en plee. Dat is echt kut 's morgens.
En dan het brandalarm activeren, daar scoor je altijd punten mee om 05:00quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know hehehe.
En dan een gek die na het stappen om 0400 nog op zijn brandertje in de kamer hamburgers aan het bakken is in z'n messtin zonder boter![]()
Ze konden me toen wel doodschieten
Dat hadden we toen niet, toen mochten we nog roken op de kamer, en ja, die stond blauw van de rookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan het brandalarm activeren, daar scoor je altijd punten mee om 05:00
Van een deospuitbus gaat ie ook afquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat hadden we toen niet, toen mochten we nog roken op de kamer, en ja, die stond blauw van de rook
Ik eerste 4,5 maand met 10 man op een zaal. Was altijd gezelligquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij sliepen met 8 man op 1 zaal hè? Kun je de deur niet dicht doen.
Het is wel erg klote Vortix, wil je niet overstappen naar een ander krijgsmachtdeel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:07 schreef Harde_Mepper het volgende:
Vortix ben je al burger of hoe is de situatie nu?
Sjonge sjonge, wat ben jij nou voor mietje?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Peuk maar in de auto gerookt, bar koud hier buiten
Staat de thermostaat op de kamer al op 45?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Peuk maar in de auto gerookt, bar koud hier buiten
Toen moest het, nu ga ik niet meer afniften als dat niet hoeftquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sjonge sjonge, wat ben jij nou voor mietje?
Hoger dan 20 kan die niet in het hotelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Staat de thermostaat op de kamer al op 45?
Whehe, inderdaad. Als het moet is het prima, maar als het even niet kan dan doe ik het directquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toen moest het, nu ga ik niet meer afniften als dat niet hoeft
Daaromquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, inderdaad. Als het moet is het prima, maar als het even niet kan dan doe ik het direct
Als het maar geen groepsdouche isquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom
Zo maar eens een douche nemen, en dan naar het restaurant, vreten, en bier zuipen.
BB is welkom hier, dan ga ik hem lekker inzepen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als het maar geen groepsdouche is
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
BB is welkom hier, dan ga ik hem lekker inzepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 februari 2013 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
MogguhHeeft het weer gesneeuwd vannacht; houdt het dan nooit op?
Je hebt een benzine toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 08:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg Jitzzze, zat vannacht in de auto te roken, want buiten koud, die sleutel in contact, krijg erern melding van lage accuspanning terwijl er geen enkele device was aangesloten.
Hoe kan dat?
Benzine idd, en onderweg de 12V auto koelkast aangesloten. Tijdens de overtocht met de boot wel ontplugged.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt een benzine toch?
En had je de kachel aangezet?
Of heb je veel kleine stukje gereden nadat je bent aangekomen in de UK?
En toen je aan het roken was, heb je toen de kachel aangezet?quote:Op zondag 24 februari 2013 09:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Benzine idd, en onderweg de 12V auto koelkast aangesloten. Tijdens de overtocht met de boot wel ontplugged.
Vreemd, want tomtom stond niet aan, heul niks, en de koelkast staat hier in de hotelkamer nu aangesloten op 230V
Klerine stukjes gereden, nee, lange afstanden.
uhhh ja, maar wel met draaiende motor, dus zou moeten opladen, toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En toen je aan het roken was, heb je toen de kachel aangezet?
Zou wel moeten ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
uhhh ja, maar wel met draaiende motor, dus zou moeten opladen, toch?
Ik ga zo nog eens roken, kijken wat de boordcomputer voor melding geeft.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zou wel moeten ja.
Het klinkt alsof je accu of je dynamo stuk is. Even doormeten dus.
Geen melding meer, net gelijk ff een halve mijl verderop afgetankt.quote:
Heb je die ingeplugd laten zitten vannacht?quote:Op zondag 24 februari 2013 10:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen melding meer, net gelijk ff een halve mijl verderop afgetankt.
Denk dat de tomtom de boosdoener was.
TomTom zelf niet, wel de 12V aansluitingquote:Op zondag 24 februari 2013 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je die ingeplugd laten zitten vannacht?
Een beetje auto schakelt die plug toch uit bij niet op contact?quote:Op zondag 24 februari 2013 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je die ingeplugd laten zitten vannacht?
Lampje in de 12V sigarrettenaansteker blijft dan wel branden, ook met sleutels uit contactslot.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een beetje auto schakelt die plug toch uit bij niet op contact?
Niet als meneer elk uur een peuk doet in de auto met draaiende motor...quote:Op zondag 24 februari 2013 10:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die blijft dus stroom trekkenquote:Op zondag 24 februari 2013 10:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
TomTom zelf niet, wel de 12V aansluiting
Nee, lang niet in alle auto's. Ze blijven vaker aan staan dan dat ze mee uit gaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zie eerste bericht in deze postquote:Op zondag 24 februari 2013 10:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lampje in de 12V sigarrettenaansteker blijft dan wel branden, ook met sleutels uit contactslot.
Dat is ook niet bevorderlijk voor je accu spanning. Je auto heeft dan niet genoeg tijd om weer bij te laden, dus na zoveel keer starten en niet rijden is inderdaad je accu aan de lage kant.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet als meneer elk uur een peuk doet in de auto met draaiende motor...
Dat laatste zei ik gisteren dus tegen hem. De accu laadt alleen op als je daadwerkelijk rijdt. Geloofde hij niet...quote:Op zondag 24 februari 2013 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die blijft dus stroom trekken
[..]
Nee, lang niet in alle auto's. Ze blijven vaker aan staan dan dat ze mee uit gaan.
[..]
Zie eerste bericht in deze post
[..]
Dat is ook niet bevorderlijk voor je accu spanning. Je auto heeft dan niet genoeg tijd om weer bij te laden, dus na zoveel keer starten en niet rijden is inderdaad je accu aan de lage kant.
Ook wel als je stationair stilstaat, maar echt minimaal.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat laatste zei ik gisteren dus tegen hem. De accu laadt alleen op als je daadwerkelijk rijdt. Geloofde hij niet...
En de blower op stand orkaan natuurlijk... Logisch dat die accu leeggetrokken wordt.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet als meneer elk uur een peuk doet in de auto met draaiende motor...
Is hier koud man!!!quote:Op zondag 24 februari 2013 10:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
En de blower op stand orkaan natuurlijk... Logisch dat die accu leeggetrokken wordt.
Anders wordt het niet warm binnenquote:Op zondag 24 februari 2013 10:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
En de blower op stand orkaan natuurlijk... Logisch dat die accu leeggetrokken wordt.
Bimbo helpt je vaak genoeg met technische zaken. Gaat deze Bimbo nu dus niet meer doenquote:Op zondag 24 februari 2013 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Mooi, probleem opgelost, en bimbo (mondje Lotusss) ff stil zijn en je schamen in een hoekje
Los ik het zelf wel opquote:Op zondag 24 februari 2013 10:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bimbo helpt je vaak genoeg met technische zaken. Gaat deze Bimbo nu dus niet meer doen
Toen moest het, nu niet meer en maak ik het mijzelf gemakkelijk en comfortabelquote:Op zondag 24 februari 2013 10:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stel je niet aan, je zit niet bimnen de poolcirkel.
Ohh zeker wel, anders grijp ik die banaan uit je oorquote:
Dan hebben we de AAquote:Op zondag 24 februari 2013 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Straks niet komen zeiken als je wagen niet meer start
Ik heb ze gewaarschuwd dat er in Waltham Abbey één of andere mafketel staat met een C-max die zijn accu aan het leeg starten is. En dat ze niet hoeven te komen als ie belt; want hij is een beetje in de war en gaat dan soms lukraak helpdesken bellenquote:
Ik heb geen C-Max, dus ik ben het nietquote:Op zondag 24 februari 2013 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb ze gewaarschuwd dat er in Waltham Abbey één of andere mafketel staat met een C-max die zijn accu aan het leeg starten is. En dat ze niet hoeven te komen als ie belt; want hij is een beetje in de war en gaat dan soms lukraak helpdesken bellen
Nogmaals gebeld met een mededeling: verander C-max in S-max kleur rood.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb geen C-Max, dus ik ben het niet
Niet meer nodig, accu spanning weer optimaal, maar bedankt voor het meedenkenquote:Op zondag 24 februari 2013 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nogmaals gebeld met een mededeling: verander C-max in S-max kleur rood.
Welcomequote:Op zondag 24 februari 2013 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet meer nodig, accu spanning weer optimaal, maar bedankt voor het meedenken
Vanmorgen even langs de Praxis, leeg parkeerterrein en moest keren. Dus stuur om, gaspedaal op de vloer en gaanquote:
jammer dat wij de sneeuw nu missenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vanmorgen even langs de Praxis, leeg parkeerterrein en moest keren. Dus stuur om, gaspedaal op de vloer en gaan
Ik ben er ook niet zo rouwig om dat het niet blijft liggenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
jammer dat wij de sneeuw nu missen
back to the 90'squote:Op zondag 24 februari 2013 15:49 schreef ErwinRommel het volgende:
heh, ik zit nu al vol, en dan moeten we vanavond nog een ronde eten. Maar eerst de pub maar eens onveilig maken.
Morgen een echt Engels trainingspak kopen met dito sportschoenen
hehehe, vandaag stond ik ook weer versteld, steenkoud met een straffe wind, en men loopt nog rond in korte broek en t-shirt, met sneakers aanquote:Op zondag 24 februari 2013 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze kunnen een heleboel die Engelsen, maar zichzelf kleden niet
Ik ben ooit op de Shetland eilanden geweest. Het was daar midden augustus, 18 graden en een straffe oostenwind. Gevoelstemperatuur was niet meer dan 10 graden, en het regende ook regelmatig.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe, vandaag stond ik ook weer versteld, steenkoud met een straffe wind, en men loopt nog rond in korte broek en t-shirt, met sneakers aan
Ik ben niet zo'n mietje als ErwinRommel, maar ik vind ook dat het waterkoud is hier...quote:Op zondag 24 februari 2013 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben ooit op de Shetland eilanden geweest. Het was daar midden augustus, 18 graden en een straffe oostenwind. Gevoelstemperatuur was niet meer dan 10 graden, en het regende ook regelmatig.
Mijn ballen vroren zowat uit mijn broek, maar al die lui liepen doodleuk op flipflops, korte broeken en shirtjes.
Ik vragen aan die gasten of ze het niet koud hadden, zijn antwoord luidde: "Nee hoor, dit is de warmste zomer ooit"
Dat zijn dan ras optimisten denk ik maar.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben ooit op de Shetland eilanden geweest. Het was daar midden augustus, 18 graden en een straffe oostenwind. Gevoelstemperatuur was niet meer dan 10 graden, en het regende ook regelmatig.
Mijn ballen vroren zowat uit mijn broek, maar al die lui liepen doodleuk op flipflops, korte broeken en shirtjes.
Ik vragen aan die gasten of ze het niet koud hadden, zijn antwoord luidde: "Nee hoor, dit is de warmste zomer ooit"
Huh? Heb je een tweede derde been?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zijn dan ras optimisten denk ik maar.
Maar met dit weer bevriezen m'n ballen, en draag nu zelfs een long john onder m'n broek
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zijn dan ras optimisten denk ik maar.
Maar met dit weer bevriezen m'n ballen, en draag nu zelfs een long john onder m'n broek
Ik heb ff stiekum snel in de spiegel gekeken, maar antwoord is NEEquote:Op zondag 24 februari 2013 16:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Huh? Heb je een tweede derde been?
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb ff stiekum snel in de spiegel gekeken, maar antwoord is NEE
Met een lege accuquote:Op zondag 24 februari 2013 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
hehehe, internet werkt ook buiten het hotel. Lekker vanuit de auto met een peuk erbij internetten
zeker wel, zit nu in de lobby van hotel, wilde enkel ff testen hoever de reikwijdte van de wifi hier is.quote:
2 clicksquote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
zeker wel, zit nu in de lobby van hotel, wilde enkel ff testen hoever de reikwijdte van de wifi hier is.
Het is altijd twee keer de helftquote:Op zondag 24 februari 2013 16:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
al zouden het er 100 zijn, werkt gewoon
Toch nog?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Spannende laatste 5 min van Schotland-Ierland. Toch jammer dat de groenen verloren hebben.
Heb me goed vermaakt met deze pot, blijft een prachtsport.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Spannende laatste 5 min van Schotland-Ierland. Toch jammer dat de groenen verloren hebben.
Try van Ierland in de 43e minuut. Alleen Schotse pennaltytrapper: 3/3. Ierse pennaltytrapper: 1/4. Jammer, maar was ook een piepjong ventje volgens mij.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch nog?Dat had ik niet verwacht na die eerste helft.
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:05 schreef Thaboel het volgende:
Hallo dames en een onze technobimbo ER
hihiquote:
Deutsche Gründlichkeitquote:Op maandag 25 februari 2013 09:35 schreef trigt013 het volgende:
Er zijn duitse mannen mijn ramen eruit aan het slopen met breekijzers...
Is geblocked bij ziggoquote:Op maandag 25 februari 2013 09:51 schreef Pumatje het volgende:
Mogge
voor de liefhebbers.
Zoek op de piratenbaai , The third reich in colour ( 1998 )
erg goed.
Die heb ik allang niet meerquote:Op maandag 25 februari 2013 10:07 schreef Pumatje het volgende:
Ik kom om in de trainingspakken. Van mijn oude eenheid een trainingspak, van de kms een trainingspak, van defensie het oude trainingspak, van defensie het nieuwe trainingspak, en het nieuwe trainingspak van mijn nieuwe eenheid, alsof ze elk jaar vleugels aan een olifant geven..
die vliegee niee!
Geen idee hoe dat werkt, maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden, zal als we thuis zijn eens zoeken.quote:
Dat regel ik welquote:Op maandag 25 februari 2013 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt, maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden, zal als we thuis zijn eens zoeken.
Nigelquote:Op maandag 25 februari 2013 10:42 schreef Pumatje het volgende:
omg, kom op ..free proxy's 4 life
hier gaat ie weer , Britten zijn best cool de laatste tijd.
Hij heeft het er al langer over, en hij heeft best een punt.
Dit EU project kan de basis verzorgen voor een nieuw Nationaal socialisme.
Ja die ken ik, reeds gezien, daar maakte hij gehakt van van Rompuy die er als een zielig oud menneke bij zatquote:Op maandag 25 februari 2013 10:47 schreef Pumatje het volgende:
Ken je die waar hij Van rompuy te kakken zet?in het parlement.
quote:Op maandag 25 februari 2013 10:50 schreef Pumatje het volgende:
hij heeft wel he-le-maal gelijk. Die man zit daar, terwijl niemand hem kent. Niemand wilde hem, niemand had er een keus in, behalve een select groepje EU technocraten.
maandagochtend... Helaas niet lam.quote:
Lekker houden. Altijd wel leuk/handig.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:07 schreef Pumatje het volgende:
Ik kom om in de trainingspakken. Van mijn oude eenheid een trainingspak, van de kms een trainingspak, van defensie het oude trainingspak, van defensie het nieuwe trainingspak, en het nieuwe trainingspak van mijn nieuwe eenheid, alsof ze elk jaar vleugels aan een olifant geven..
die vliegee niee!
btw nog een oude van mijn nieuwe eenheid die ik vergeten was.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lekker houden. Altijd wel leuk/handig.
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:25 schreef Pumatje het volgende:
Heb twee dagen studieverlof genomen, ben de afgelopen weken als een idioot aan het studeren.
Als ik het tentamen morgen haal, heb ik mijn P.
whoehoe
Wat voor opleiding deed je ook alweer? Journo toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:25 schreef Pumatje het volgende:
Heb twee dagen studieverlof genomen, ben de afgelopen weken als een idioot aan het studeren.
Als ik het tentamen morgen haal, heb ik mijn P.
whoehoe
Ga naar de winkel dan pannenkoek!quote:
ik ben brokeequote:Op maandag 25 februari 2013 15:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ga naar de winkel dan pannenkoek!
wie gaat er nu vrijwillig naar weert?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:56 schreef Pumatje het volgende:
Ga naar de dump, in Weert heb je zo'n pakkie voor 5 euro.
heel trainingspak voor 5 euro? grapje zeker.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:56 schreef Pumatje het volgende:
Ga naar de dump, in Weert heb je zo'n pakkie voor 5 euro.
wat is een aussiquote:Op maandag 25 februari 2013 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
hehehe, ff de Tesco onveilig gemaakt en een tree Guinness gekocht voor op de hotelkamer.
@BB, ik heb nog een Aussi voor je.
Donkerblauw is altijd goed!quote:Op maandag 25 februari 2013 18:50 schreef Thaboel het volgende:
BAM! Geslaagd voor een mooi pak. Donker blauw geworden.
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:40 schreef Pumatje het volgende:
hehe inderdaad. Ik vond gabber en hardcore nooit wat..qua muziek.
Was meer van de hiphop destijds.. nu nog maargoed.. dat had als consequentie dat ik die pakjes ook maar niets vond.
Grappige is dat alles wat in Nederland direct de gabber en hardcorescene inwaaide direct uit de Amerikaanse Hiphop kwam![]()
-Trainingspakken
-opscheertjes of zelfs kaal
-Bomberjacks
- en zelfs het logo van die Id&t Opa met zijn armen gespreid is gekopieerd van een in ik geloof L.A gemaakte graffiti afbeelding.
Had op mijn oude stage adres dat boek liggen, American graffiti uit de jaren 80&90 , kom ik die opa ineens tegen :'
Heb die link nooit kunnen begrijpen, maargoed..destijds was hardcore nog vrij van de smet van racisme en white power onzin. Die twee worden nu vaak in verband gebracht helaas.
Wat een baas, ik zou willen dat ik zo mijn geld kon verdienenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef Pumatje het volgende:
ja en teksten met respect to the man with the icecream van.
Maargoed, dat zijn Duitsers en die hebben nog nooit uitgeblonken in fatsoenlijk communiceren behalve in hun eigen taal
Daarom is Rammstein ook Duitse vocalen blijven houdenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef Pumatje het volgende:
ja en teksten met respect to the man with the icecream van.
Maargoed, dat zijn Duitsers en die hebben nog nooit uitgeblonken in fatsoenlijk communiceren behalve in hun eigen taal
Eigenlijk was het alweer een beetje na mijn tijd/ het begon net een beetje in te komen. Ik was meer van de metal, vond die house niet wat.quote:
Supergabber was precies mijn tijdquote:Op maandag 25 februari 2013 19:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eigenlijk was het alweer een beetje na mijn tijd/ het begon net een beetje in te komen. Ik was meer van de metal, vond die house niet wat.
"the chase is better then the catch"quote:Op maandag 25 februari 2013 19:26 schreef jitzzzze het volgende:
Scooter, wat een briljante teksten had die vent ook: "How much is the fish?"
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:38 schreef Thaboel het volgende:
GODVERDOMME! DE DUBBELE WINDSOR LUKT ME NIET
Bullshitquote:
Daarom ook donkerblauwquote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan inderdaad op alle gelegenheden. Multifunctioneel
Dan niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Bullshit
[..]
Daarom ook donkerblauw
In de stropdas van mijn oude DT zit nog steeds de knoop die ik er bij verstrekking heb ingelegd...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:38 schreef Thaboel het volgende:
Zelfs ik kan de dubbele Windsor. En ik ben een vrouw.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:38 schreef Thaboel het volgende:
Moet ik het je persoonlijk komen uitleggen?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:11 schreef Thaboel het volgende:
Jajajajaja dus het zou aan mij liggen? DAT KAN NIET!
is me nu 5x achter elkaar gelukt! Nu nog aan de lengte werken hahaquote:Op maandag 25 februari 2013 23:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet ik het je persoonlijk komen uitleggen?
iets boven je taille zou ik ;m doenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
is me nu 5x achter elkaar gelukt! Nu nog aan de lengte werken haha
No shit...quote:Op maandag 25 februari 2013 23:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
iets boven je taille zou ik ;m doen
even proberenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:34 schreef hoogvlieger het volgende:
Lange gedeelte aan je schrijfhand, als dan je het langste deel naar boven toe dubbelklapt, moet de lengte gelijk zijn aan het korte deel over je linkerschouder. Dan heb je de goeie lengte.
Ah wel sneeuw gevallen daar dan? Hoorde van m'n familie en vrienden dat er in Limburg meer dan 20cm lag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen sneeuw![]()
En momenteel 8 graden
Niks geen sneeuw gezien in Engelandquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:15 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah wel sneeuw gevallen daar dan? Hoorde van m'n familie en vrienden dat er in Limburg meer dan 20cm lag.
Inkopen aan het doen, of vakantie?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks geen sneeuw gezien in Engeland
Beiden. Straks centrum van Barnstaple in, dan naar de kustplaats waar de oma van Lotusss is begraven en dan alvast wat inkopen doen. Het grote inkopen doen we op de laatste dag van ons verblijf, zaterdag dus.quote:
Ah, fijne vakantie dan!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beiden. Straks centrum van Barnstaple in, dan naar de kustplaats waar de oma van Lotusss is begraven en dan alvast wat inkopen doen. Het grote inkopen doen we op de laatste dag van ons verblijf, zaterdag dus.
Dank jequote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:26 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah, fijne vakantie dan!![]()
Over 3 weken ga ik er ook een weekje tussenuit, even weg uit de kou
Nog niet 100% zeker, maar ik denk dat ik naar Arizona ga rijden, daar een paar dagen bij een vriendin langs. En dan onderweg nog wat national parks enzo bezoekenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank je
Waar gaat jouw trip heen?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:35 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nog niet 100% zeker, maar ik denk dat ik naar Arizona ga rijden, daar een paar dagen bij een vriendin langs. En dan onderweg nog wat national parks enzo bezoeken.
Trustenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:40 schreef Royyy het volgende:
Ik ga maar eens langzaam aan naar bed.
Dat is een rare knoop in je leuningquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog gelukt om de dubbele windsor op de juiste lengte te krijgen?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is een rare knoop in je leuning
hehehe, old skoolquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
Strak strak in mijn trainingspak pak kijk eens hoe ik hak hak
Tot in de vroege morgen
hahahaha jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan?![]()
Briljante clip
Was als klein ventje helemaal gek van die meukquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
En in mijn nieuwe aussie ga ik als een raket! Daar is gabbertje, lalalala
Klein ventje? Ik voel me echt oud nuquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Was als klein ventje helemaal gek van die meuk
Mn eerste cd was 'Hakken op z'n hollands' haha wat erg eigenlijk.
Cola? Eerder zo een kinder-cola partyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:02 schreef jitzzzze het volgende:
Dikke colaparty zekerIn de doucheruimte van de gymzaal op school
Kindercola, dat had je ook nog vroeger.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Cola? Eerder zo een kinder-cola party
Snor, Shandy...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kindercola, dat had je ook nog vroeger.
Shandyquote:
Weet ik 't. Ik stond om 7 uur op, ik probeer me bed uit te komen 1 stap op de vloer gelijk zo duizelig als watquote:
En dat wil het land verdedigenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Weet ik 't. Ik stond om 7 uur op, ik probeer me bed uit te komen 1 stap op de vloer gelijk zo duizelig als watDus ik weer snel liggen, hele tijd fucking misselijk ineens. En ja toen in bed blijven liggen tot 4 uur. School afgebeld etc.
Oh, een soort van standaard zondagochtend...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Weet ik 't. Ik stond om 7 uur op, ik probeer me bed uit te komen 1 stap op de vloer gelijk zo duizelig als watDus ik weer snel liggen, hele tijd fucking misselijk ineens. En ja toen in bed blijven liggen tot 4 uur. School afgebeld etc.
Vrijdagochtend, kon je gelijk een veldloop doen, de hiba op en daarna de klimtoren op, daarna nog ff douchen (gezamelijk) met deze aan:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, een soort van standaard zondagochtend...
Vergeet deze niet:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrijdagochtend, kon je gelijk een veldloop doen, de hiba op en daarna de klimtoren op, daarna nog ff douchen (gezamelijk) met deze aan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
Daarna Nederlands?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Maar weer aan de wetenschap der wiskunde calculaties
Ik ben gewoon fucking goedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe raad je het, boeken lezen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik zit weer in de uitstel fase :![]()
Jaa want over een half uur is het een mooi rond getal, en ik weet nu al dat er niks van gaat komen
Jij en alles wat je moet doen is een enorme opgave voor jequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik en motivatie voor school liggen mijlen uit elkaar
Ik ben niet zo van de verplichtingenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij en alles wat je moet doen is een enorme opgave voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |