SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SC
Jitzzzze, want die kan zijn OP bewerken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef trigt013 het volgende:
Ik ga ook nooit een vaste gast worden, wie moet ik ervoor pijpen?
Maar die wast nooit achter zijn voorhuid.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jitzzze, want die kan zijn OP bewerken.
Werkt al tijden niet meer die plaatjes update...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef trigt013 het volgende:
Of hij word gewoon graag gepijpt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Werkt al tijden niet meer die plaatjes update...![]()
Jitzzze is alleen te pokhouterig om dat te snappen.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:51 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Of hij word gewoon graag gepijpt?
Haha Jitzzzzze heeft een bivaklul.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:50 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Maar die wast nooit achter zijn voorhuid.
Hej, anders scoor je een LAPO, open een nieuw topic en plak jezelf er tussenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef trigt013 het volgende:
\Je snapt het niet, dit moet je aangeboden worden. Dit moet je niet afdwingen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hej, anders scoor je een LAPO, open een nieuw topic en plak jezelf er tussen
Je hebt poep aan je knuppel, sorry ik ga voor persoonlijke hygienequote:
Heb je The Fog of War: Eleven Lessons from the Life of Robert S. McNamara gezien? Prachtige documentaire. Hierin erkend McNamara dat de enige reden was dat er geen raketten zijn afgeschoten gewoon puur geluk was.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef Pumatje het volgende:
Kijk eens naar dit pareltje geschiedenis
V.N vergadering tijdens hoogtepunt Cubaanse raket crisis, Soviet unie Zorin, tegen de Verenigde staten. Je kunt in principe gelijk naar 3:20
Watskeburt?quote:
vanwege je ochtendhumeur smiley.quote:
nou ja, ochtendhumeur enzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
vanwege je ochtendhumeur smiley.
COFEX ftw dus.quote:
Hier COFEX in het veld (Belgique)quote:
Die is inderdaad het bestequote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:46 schreef Wasmachinu het volgende:
De derde helft wel, even kijken hoe we die nu voort moeten zetten.
Maar hoe doe je dat dan met douchen, na het voetballen?quote:
Het gaat inderdaad de kroeg worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is inderdaad het besteEr is toch wel een kroeg open vandaag?
[..]
Maar hoe doe je dat dan met douchen, na het voetballen?
ga fietsen jongequote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is inderdaad het besteEr is toch wel een kroeg open vandaag?
[..]
Maar hoe doe je dat dan met douchen, na het voetballen?
Nothing on the hand, dusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:52 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad de kroeg worden.
En inderdaad BB, vergeet dan niet je zwembroekje mee te nemen!
pussyquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb toch een auto? Die gaat veel snellerderder en dan word je ook niet moe
zeker gezien , zekerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb je The Fog of War: Eleven Lessons from the Life of Robert S. McNamara gezien? Prachtige documentaire. Hierin erkend McNamara dat de enige reden was dat er geen raketten zijn afgeschoten gewoon puur geluk was.
Ik heb deze documentaire gekeken voor het vak International Security. De 'lessons' zijn niet van McNamara zelf, maar zijn erg bruikbaar om de geschiedenis te begrijpen.
Ken je deze al? Ook de moeite waard.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:20 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zeker gezien , zeker
De nieuwe docu die k heb , met de naam : Cold war. Daar komt McNamara aan bod, maar ook Fidel Castro. Ben best wel fan van die man, ook van Mcnamara.. mooie docu. Echt kijken!
dat heb ik nooit letterlijk gezegd trouwensquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sprak de 'man' die niet gezamenlijk wil douchen
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dat heb ik nooit letterlijk gezegd trouwens![]()
Ik zei alleen:
we moeten dus ook gezamelijk douchen![]()
En ik douche al 10 jaar met m'n team dus so what
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |