quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
Levert Bram naast patat ook friet of hebben die mensen pech?
Ja die hebben voor deze keer pech!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
Je mag dus op de lijst?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
APPAPPA OEH MAMAMAUW PAPPA OEH MAMAUW
Halve finale songfestival is ALTIJD doordeweeks, pipoquote:
Vrijnemen is 't probleem niet hoor. Wat gaan we de volgende dag doen? De FOK! Rotterdamtoer?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Halve finale songfestival is ALTIJD doordeweeks, pipo
Daar kunnen we weinig aan veranderen. En was vorige keer geen probleem, er waren er alsnog 50
En je weet het nu maanden van te voren, dus gewoon even vrij regelen
Ik zou als ik jou was gewoon eisen (vuist op tafel jonguh!) dat ze mee gaatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zal even informeren of ik heen mag van de vrouw.
Dan krijg ik een vuist in mijn oog.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was gewoon eisen (vuist op tafel jonguh!) dat ze mee gaat
In elk geval ontbijten in een (jou wel bekendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vrijnemen is 't probleem niet hoor. Wat gaan we de volgende dag doen? De FOK! Rotterdamtoer?
Nee die komt er binnenkortquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:10 schreef Maes het volgende:
Ik ben er bij!!! Is er al een groepsorder voor sleeves?
Ohja, die. Kan ik nu weer zo'n kamer krijgen die uit de buurt van de andere ligt? Geluidsoverlasttechnisch wel zo hendig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
In elk geval ontbijten in een (jou wel bekend) hotel!
Ja die kan je ook in een soort panty-uitvoering krijgen voor om je armquote:
Toch nog een wielrennert met ballen.quote:
Wil je dat er zo bijvermeld?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
gezien mijn vorige falen is ovb maar beter denk ik
Ja hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:19 schreef Greys het volgende:
Kan je het nog bijhouden Muis
Kano gezellig dat je ook komt
NEEEEEEEEE!quote:
De OP locken voor Muis door er zelf in te postenquote:
Gewoon alleen maar snacks naar binnen douwenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben erbij geweest manquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon alleen maar snacks naar binnen douwen![]()
FrikkedelleFreetFestijn![]()
![]()
(Muis, vraag dat maar eens aan je meneer)
quote:
Je staat er al inquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde dat er bier was. Derhalve aanwezig.
Zou goed kunnenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]!
Heb ik jou dan al eens gemeet stiekum?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde dat er bier was. Derhalve aanwezig.
Superjammer dat jullie niet kunnen! Stel dat Anouk door gaat kunnen we de zaterdag er na misschien nog een minimietje doen ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:28 schreef indaha het volgende:
Mijn man huilt dikke tranen vanwege de patat die hij misloopt( is toch gewoon friet hoor
), helaas kunnen wij dan niet maar ik ga natuurlijk alle chaos en voor en napret hier wel weer volgen
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik word er in geluisd door jullieGeen eens vrije wil meer dit.
Alleen de gedachte alquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee
Grees en ik geven je wel simultaan een knuffel om het goed te maken
Ik ben bang dat dat om dezelfde reden niet gaat , want dan is hij nog ingegipstquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Superjammer dat jullie niet kunnen! Stel dat Anouk door gaat kunnen we de zaterdag er na misschien nog een minimietje doen ofzo
Tuurlijk doen we datquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat om dezelfde reden niet gaat , want dan is hij nog ingegipst
Maar als je een zomerbingo organiseert meld ik me gelijk aan
Staat erin!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:31 schreef MissBliss het volgende:
Yay![]()
Patat![]()
Re mag ook wel in de lijst
Dit is veel belangrijker dan werk, dit is in het belang van het land en dan moet je er zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook nog wel werken he. Al mijn vrije dagen gaan op aan jullie
Ik laat die trein gewoon staan. Het is dan stuk beter weer, en ze zoeken maar iemand anders om hem te rijden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit is veel belangrijker dan werk, dit is in het belang van het land en dan moet je er zijn![]()
En lekker dat het is johquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:31 schreef MissBliss het volgende:
Yay![]()
Patat![]()
Re mag ook wel in de lijst
Je snapt het, met mooi weer kunnen die reizigers best een stukkie lopenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik laat die trein gewoon staan. Het is dan stuk beter weer, en ze zoeken maar iemand anders om hem te rijden.
Er zijn ergere dingen om je vrije tijd aan te besteden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook nog wel werken he. Al mijn vrije dagen gaan op aan jullie
Wil je op ovb?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:51 schreef iBenny het volgende:
Oeh-oeh... geen idee of hier bij kan zijn, maar het zou wel tof zijn als het zou kunnen
We wachten in spanning afquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:52 schreef Goodbye het volgende:
Allo
Ik hoop dat ik er bij kan zijn, maar meld me nog even niet aan. Kan geen vrij krijgen op m'n werk, maar hoop het nog op te kunnen lossen (ruilen met collega ofzo). Dus wordt vervolgd!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:04 schreef LompeHork het volgende:
OVBeven kijken hoe het met werk zit.
LompeVrouw ook of opereert u die avond alleen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:04 schreef LompeHork het volgende:
OVBeven kijken hoe het met werk zit.
Hey hij valt mij lastigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor praktijken, een beetje mooie mannen lastig vallen
Topquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Zet mij er maar onder voorbehoud bij. Waarschijnlijk kan ik dan wel vrij krijgen
Frietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:17 schreef Cee het volgende:
Ik ga, ik weet niet of ik FRIET mee kom eten en ik moet na de uitslag meteen door naar huis. Maar ik kan en wil dit niet missen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:17 schreef Cee het volgende:
Ik ga, ik weet niet of ik FRIET mee kom eten en ik moet na de uitslag meteen door naar huis. Maar ik kan en wil dit niet missen.
Hoezeequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:17 schreef Cat22 het volgende:
Waarom sta ik nog niet in de OP?![]()
Meet!
Hotel!![]()
En dan voor deze keer ook patat(
)
ow, en zet Takke er maar ovb bij. mag ze zelf nog komen melden dat ze komt.
Noesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:20 schreef BrandX het volgende:
Ik kan niet
Ik moet de volgende ochtend té fris en té fruitig in Apeldoorn zijn voor een driedaagse cursus....
Hoeneequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:20 schreef BrandX het volgende:
Ik kan niet
Ik moet de volgende ochtend té fris en té fruitig in Apeldoorn zijn voor een driedaagse cursus....
Gewoon om 16 uur komen daar net als de hotellers en dan na Anouk d'r optreden naar huisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:20 schreef BrandX het volgende:
Ik kan niet
tzt even aankijken hoe de pet er voor staat. Ik doe ff geen toezeggingenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon om 16 uur komen daar net als de hotellers en dan na Anouk d'r optreden naar huis
Ze moet toch al vroeg!
Maar we hebben nu een hotelMonopolyquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie dat Bienvenue de OP niet meer gehaald heeft?![]()
Ik mis de traditionele hotelmonopoly nu al.
Wat ik zeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar we hebben nu een hotelMonopoly
Well, there seems to be an absence of a certain ornithological piece. A headline regarding mass awareness of a certain avian variety.quote:
BRIAN!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Well, there seems to be an absence of a certain ornithological piece. A headline regarding mass awareness of a certain avian variety.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
En lekker dat het is joh
Er staan hier altijd enorme rijen bij Ladage. Echt gewoon in een lange rij moeten voor een patatje
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:09 schreef Muis006 het volgende:
Vaak genoeg in Rotterdam geweest en nog nooit Bram Ladage gehad.
Vraag Kano.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:36 schreef Oognip het volgende:
Ik kom ookAls ik ten minste bij iemand op de kamer mag slapen
*kras*quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:34 schreef Bart het volgende:
Muis, missbliss, greys, puala, met zoveel schoonheden kan ik natuurlijk niet afwezig zijn.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:34 schreef Bart het volgende:
Muis, missbliss, greys, puala, met zoveel schoonheden kan ik natuurlijk niet afwezig zijn.
Dat komt vast goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:36 schreef Oognip het volgende:
Ik kom ookAls ik ten minste bij iemand op de kamer mag slapen
Die wil vast niet blijven slapenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dat komt vast goed
Wil MM niet mee misschien? En anders lossen we dat wel op!
MM is dan op vakantiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dat komt vast goed
Wil MM niet mee misschien? En anders lossen we dat wel op!
ik kon na die vier niet meer verder lezen! Gelukkig, als ik toen had gezien dat jij ook komt, had ik niet meer geleefd nu.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:34 schreef Bart het volgende:
ik hoop het niet met al die chica's ik hoor net van wel!quote:
Yesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:56 schreef Bart het volgende:
[..]
ik hoop het niet met al die chica's ik hoor net van wel!
Achgos, hoe gaat het nu?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:53 schreef Bart het volgende:
[..]
ik kon na die vier niet meer verder lezen! Gelukkig, als ik toen had gezien dat jij ook komt, had ik niet meer geleefd nu.
+1quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:10 schreef Maes het volgende:
Ik ben er bij!!! Is er al een groepsorder voor sleeves?
jouw onmetelijke en oogverblindende schoonheid heeft me aardig van de leg gebracht. Gelukkig heb ik wat bier om me weer enigszins op de been te brengen!quote:
Volgens mij vond Takkie het leuk om in charge te zijn van de sleeve-orderquote:
Yo, no problemquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij vond Takkie het leuk om in charge te zijn van de sleeve-order
Heb je daar alleen bier voor nodig?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:19 schreef Bart het volgende:
[..]
jouw onmetelijke en oogverblindende schoonheid heeft me aardig van de leg gebracht. Gelukkig heb ik wat bier om me weer enigszins op de been te brengen!
drink eens 7 bier á 9%quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je daar alleen bier voor nodig?![]()
Ik had sterkere middelen verwacht eigk.
Aaaah! Speciaalbier.quote:
Wat is dezequote:
Watje.quote:
Ook niet als je er al om 16 uur bent en als Anouk gezongen heeft rond 21.30 uur weer naar huis gaat?quote:
Nog 80 dagenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:56 schreef Greys het volgende:
Is het al 14 mei
WE GAAN DE FINALE HALEN! BAM JONGUH!!!!
Bijna, het sneeuwt nog een ietsiepietsie te veel zeg maarquote:Op zondag 24 februari 2013 12:56 schreef Greys het volgende:
Is het al 14 mei
WE GAAN DE FINALE HALEN! BAM JONGUH!!!!
Wat is er ook alweer in Noord-Hollandquote:Op zondag 24 februari 2013 12:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog 80 dagen
Eerst shabu, sjoelen en naar noord holland![]()
Oh ja, in mei hoort het 30 graden te zijn op onze ESF meetquote:Op zondag 24 februari 2013 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bijna, het sneeuwt nog een ietsiepietsie te veel zeg maar
Kunnen we eerst nog de wereld rond!quote:Op zondag 24 februari 2013 12:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog 80 dagen
Eerst shabu, sjoelen en naar noord holland![]()
Ik ga met de meneer naar Tomboquote:Op zondag 24 februari 2013 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er ook alweer in Noord-Holland
[..]
Oh ja, in mei hoort het 30 graden te zijn op onze ESF meet
sweetquote:Op zondag 24 februari 2013 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bijna, het sneeuwt nog een ietsiepietsie te veel zeg maar
Hier is bijna alles weer wegquote:Op zondag 24 februari 2013 13:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier wel helaasligt zeker 8 centimeter.
Noem je dat sneeuw?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb wel om 03:00 met m'n blote voeten in de sneeuw gestaan door Liesje
[ afbeelding ]
Ik gok dat een blauwe iets ontvinkt heeft.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:29 schreef Muis006 het volgende:
Oh ik kan er nog in
Dacht dat de 48uursregel gold.
too easyquote:
Dat vinkje.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
wat zou je daarvoor moeten ontvinken dan?
ik zie nix
Voordat ik ging checken of het vinkje er nog stond.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
ow ik zie het al, als je als mod de OP edit dan kun je het op lock zetten ... of niet dus
oerbeer heeft hem weer op slot gezet
Ik dusquote:Op zondag 24 februari 2013 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er ook alweer in Noord-Holland
Daar is niks voor te ontvinkenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
wat zou je daarvoor moeten ontvinken dan?
ik zie nix
Na de tijd van de post.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar is niks voor te ontvinken.
Maar geldt die 48h na de tijd van de post, of na de tijd van de laatste edit?
Stelletje gastmods hierquote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Na de tijd van de post.
En het vinkje staat er wel.
quote:
quote:
Privé informatie doe ik niet aanquote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Muis006 zet je in de OP![]()
is dat geen prive informatie?
daten?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Privé informatie doe ik niet aan
ja is goed, wat doe je 14 mei?quote:
Jawel, gewoon ja.quote:
is er geen ijshockey de 14de?quote:
NEI!quote:
oh leuk, gaan we daar heen?quote:
done dealquote:
Ja de vlammen sloegen me alweer in de nek dat ik weer een afspraak was vergeten ofzoquote:
Dat wordt een avondje sjoelenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:17 schreef Muis006 het volgende:
Diskwalificatie? Anouk zong Eurovisienummer al in 2011
Onze ESF meet wat doe je!
quote:
ik! Ik wil graag 'ride'quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:22 schreef Takaiki het volgende:
Okee, ik wil gaan bestellen!
Wie doet mee?
Hier
Liefjen, die mouwen zijn one sizequote:Op woensdag 27 februari 2013 10:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik! Ik wil graag 'ride'
Zo klein mogelijk
dat vreesde ik alquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:43 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Liefjen, die mouwen zijn one size
Kewlquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:21 schreef sp3c het volgende:
ik hoef niet meer
http://www.amazon.com/Lou(...)Sleeve/dp/B004FUSPF8
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:24 schreef sp3c het volgende:
hoe werkt dat eigenlijk met die dingen
heb ik dan ineens heule bleke armen of wat?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:27 schreef Cat22 het volgende:
En ik wil een tattooshirt!![]()
Even kijken welke ik het leukste vind. Het moet uiteraard wel goed combineren met mijn rwb.
Ik doe wel samen met jouquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik! Ik wil graag 'ride'
Zo klein mogelijk
1 maal Sea Dragon please.quote:
picsoritdidnothappenquote:
One size, dus hoe gespierder, hoe vager de tattoo > meer uitgerektquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:26 schreef sp3c het volgende:
en hoe lang zijn ze, dekt het de hele lading of is het zeg maar maatje muis ofzo?
Noem jij Muis nu dik!?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:26 schreef sp3c het volgende:
en hoe lang zijn ze, dekt het de hele lading of is het zeg maar maatje muis ofzo?
ligt eraan of ze hapt of nietquote:
So totally not you, want jij klinkt lief en bent het ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:32 schreef Maes het volgende:
Ik wil beloved, gewoon omdat het lief klinkt maar lekker niet is![]()
het zou megagrappig zijn geweest, je had moeten lachenquote:
Sowwy.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
het zou megagrappig zijn geweest, je had moeten lachen![]()
thanks Cat22
Ik reis deze en volgende week al drie keer het halve land door voor FOK! en andere zaken. laat ik dat donderdag nu eens niet doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:37 schreef Greys het volgende:
Komen er nog mensen bingoën donderdag?
Maes en ik gaan
Zwakquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik reis deze en volgende week al drie keer het halve land door voor FOK! en andere zaken. laat ik dat donderdag nu eens niet doen.
*pruillipje*quote:
Poolen, binkoot, sjoelen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:09 schreef Takaiki het volgende:
Maar wel beter want dan kunnen we gewoon poolen
Wil je 2 mouwen of 1?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:32 schreef Maes het volgende:
Ik wil beloved, gewoon omdat het lief klinkt maar lekker niet is![]()
Neem mij maar mee, komt alles goedquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Poolen, binkoot, sjoelen?![]()
*in de war is*
Zeg watquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:26 schreef sp3c het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:32 schreef sp3c het volgende:
wat??? muizen zijn toch klein?!?!?!?! als ik jou bedoelde dan had ik wel muis006 of Bertha gezegd
deal, maar dan wel beloved toch?quote:
Ik wil welke jij wiltquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
deal, maar dan wel beloved toch?
Nog meer mensen? Ik denk dat ik vanavond een bestelling de deur uit doe, dan kan ik het (hopelijk) maandag meenemen voor de mensen die aanwezig zijn bij de sjoelquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:22 schreef Takaiki het volgende:
Okee, ik wil gaan bestellen!
Wie doet mee?
Hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |