quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTA V info en trailers van next-gen games please! Wii U mogen ze overslaan
Hoop echt een Fallout 4, maar ben bang dat dat op z'n vroegst volgend E3 wordt. Ze zijn natuurlijk nu nog bezig met Skyrim, en dan meer die DLC's.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:17 schreef tuut-chips het volgende:
Denk dat dit de beste E3 sinds jaren gaat worden. Hopelijk krijgen we veel te zien van GTA V, WATCH_DOGS, nieuwe Xbox, meer details over de PS4, Fallout 4 misschien?
Sorry, maar ik ben echt helemaal kamp Nintendoquote:
Nintendo maakt een leuk spel en melkt het dan 30 keer uit.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben echt helemaal kamp Nintendo
Oh, en ik wil ook een nieuwe Kingdom Hearts zien. Kingdom Hearts 3
True, maar als je goed oplet met welke spellen je wel en niet koopt (ik heb alleen New Super Mario Bros. Wii, uitmelkgames als die Mario Bros voor de 3DS en New Super Mario Bros. U heb ik niet) maakt dat niet heel veel uit. Vernieuwing is leuk ja, maar ik vind niet dat Nintendo daar een gebrek aan heeft eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 16:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nintendo maakt een leuk spel en melkt het dan 30 keer uit.
Blijft wel leuk om te spelen, maar wat vernieuwing is ook wel eens fijn.
Eerst komt kingdom hearts 1.5 HD. volgend jaar KH 2.5 HD. En dan het jaar daarna wellicht heel misschien komt kh3.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben echt helemaal kamp Nintendo
Oh, en ik wil ook een nieuwe Kingdom Hearts zien. Kingdom Hearts 3
Bij de E3 zijn enkel journalisten aanwezig. en investeerders dan, maar verder geen normale mensen.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:34 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb een vraag voor hen die wat vaker dit soort beurzen bezoeken.
Is het nou waar dat je hier veelal in de rij moet staan (minstens een uur) om bepaalde nieuwigheden te mogen uitproberen,de goodiebags vaak niet meer is dan een goed gevulde plastic tas met veel flyers en wat pennen en alles wat ermee samenhangt, en echt aparte gratis (duurdere?)gadgets alleen voorbehouden zijn aan VIPS?
nope, helaas niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:26 schreef andreas612 het volgende:
Rockstar is toch sowieso niet aanwezig op de E3? (dus ook gta V niet.. )
Hmm, ik denk dat ik het jaartal fout hebquote:Op maandag 20 mei 2013 21:55 schreef Aether het volgende:
Win een reis naar E3: http://e3competition.soft(...)m/comp/locale/nl_NL/
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:11 schreef Jimbo het volgende:
Nederlandse tijden persconferenties
• Microsoft: 10 juni 18:30 uur
• Ubisoft: 10 juni 22:00 uur
• EA: 11 juni 0:00 uur
• Sony: 11 juni 3:00 uur
thanks voor de user die dit postte![]()
Het ligt er een beetje aan waar je bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:14 schreef Iwanius het volgende:
Duidelijk.
En wat is ervan waar dat je bij sommige stands (als we even over Gamescom praten voor het gemak) en je bepaalde gasten hebt moet betalen om bijvoorbeeld posters of foto's wil laten ondertekenen die jezelf van dat persoon hebt meegenomen? Dat je betaalt voor een boek o.i.d. en wil laten signeren,dat begrijp ik wel.
nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 27 mei 2013 12:56 schreef Iwanius het volgende:
Is er iemand die nog een inhoudelijk reactie kan geven op mijn eerdere post.
Dank alvast.
er is al antwoordquote:
Die is aanwezig en gaan we zien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 03:05 schreef yamiown het volgende:
Hopelijk komt er een hoop informatie over de nieuwe command and conquer.
Tijd voor EA om na 3 zuigende games een goede game te maken.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik wil een trailer voor Final fantasy X/X-2 HD
Overigens is die van Kingdom Hearts ook gereleased..
O, dan zal deze ook wel snel verwijderd worden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
ja ik had gelezen dat hij al offline was gehaald door Square. Dus had geen zin om hem weer op te zoeken.
Fokkers komen niet buiten he. Dat zou je nu toch wel onderhand moeten wetenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:29 schreef Iwanius het volgende:
Pfff, je zou bijna gek zijn met dit weer hier in Nederland om daarop te gaan zitten wachten.
Of zijn er toch lieden die hun dag erop instellen om vooral niks te missen?
Dat zeg je ook tegen al die mensen die het WK voetballen niet willen missen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:29 schreef Iwanius het volgende:
Pfff, je zou bijna gek zijn met dit weer hier in Nederland om daarop te gaan zitten wachten.
He, het is daar ook 25 graden, toch ga ik binnen zitten gamenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:29 schreef Iwanius het volgende:
ja, jammer, anders had ik ze weer in mijn Mii plaza ontmoet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
geen persconferentie van die gekke jappen en die dikke amerikaan
De dikke Amerikaan als in????( hij moet van iets belangrijks zijn anders noem je zijn voorkomen niet zo uitdrukkelijk.)quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
maak daar maar 'gamen' vanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, het is daar ook 25 graden, toch ga ik binnen zitten gamen
Reggie geeft wel de Nintendo Direct die A.S dinsdag online komt!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Reggie fils - aime ofzo. COO van Nintendo Of Americaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
De dikke Amerikaan als in????( hij moet van iets belangrijks zijn anders noem je zijn voorkomen niet zo uitdrukkelijk.)![]()
5 minuten? Nou ik meestal wel langer hoor. Uurtje thief 4 om dinsdag mee te beginnenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maak daar maar 'gamen' van![]()
Sta je in zn zaal, 5uur te wachten tot je eindelijk mag..en dan mag je maar 5minuten tops
Zo jammer altijddas ook echt het kutste aan gamescon ect, leuk bedacht maar de wachtrijen zijn zoooo lang
Staan ze niet buiten op een parkeerplaats tegenoverquote:Op zondag 5 mei 2013 23:26 schreef andreas612 het volgende:
Rockstar is toch sowieso niet aanwezig op de E3? (dus ook gta V niet.. )
twitter:NintendoAmerica twitterde op zaterdag 08-06-2013 om 23:05:55#Luigi lends a helping hand to Mr. Iwata, Mr. Miyamoto and #Regginator as they arrive in LA for #E3! http://t.co/tVbuB1lgL2 reageer retweet
neequote:Op zondag 9 juni 2013 18:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Staan ze niet buiten op een parkeerplaats tegenover
onder een andere naam (Dacht zoiets gelezen te hebben)
Crash Bandicoot Jungle Adventuresquote:Op zondag 9 juni 2013 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
GIRAFFEN BEVESTIGD, WAT BETEKENT DIT?
Far Cry 4quote:Op zondag 9 juni 2013 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:Op maandag 10 juni 2013 00:43 schreef maxburger het volgende:
Morgennacht beginnen de persconferenties toch?
Arm beest! Wat zielig!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
kut, hier is het nog zondagquote:Op maandag 10 juni 2013 02:24 schreef Jimbo het volgende:
Maandag (vandaag) vanaf 1600 is t smullen geloof ik
ik moest lachenquote:
Dat lijkt me niet met 2 nieuwe consoles erbij.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:08 schreef LeaderRoel het volgende:
Waarschijnlijk wordt deze E3 net zo slecht of mogelijk nog slechter dan vorig jaar
Regginatorquote:Op zondag 9 juni 2013 20:03 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NintendoAmerica twitterde op zaterdag 08-06-2013 om 23:05:55#Luigi lends a helping hand to Mr. Iwata, Mr. Miyamoto and #Regginator as they arrive in LA for #E3! http://t.co/tVbuB1lgL2 reageer retweet
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:09 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga allezz volgen
http://games.fok.nl/colum(...)zijn-uitgewerkt.html
ik denk dat ze een groen schild erin zullen hebben en mario zelfquote:Op maandag 10 juni 2013 13:43 schreef maxburger het volgende:
Ik ben benieuwd naar een nieuwe Mario Kart.
Heel misschien heet het wel Luigi Kart!quote:Op maandag 10 juni 2013 14:36 schreef Jimbo het volgende:
misschien ook luigi wel als we geluk hebben
Waarom niet, alles gaat nu op het ondergeschoven broertje overquote:Op maandag 10 juni 2013 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heel misschien heet het wel Luigi Kart!
ik zal jou eens super smashen, brotherquote:Op maandag 10 juni 2013 14:51 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik kijk E3 echter alleen voor de Smash Bros trailer, de rest interesseert me niet zo. Ik hoop maar dat het snel komt.
Kijk je bij GameKings dan is het idd vanaf 16:00quote:Op maandag 10 juni 2013 02:24 schreef Jimbo het volgende:
Maandag (vandaag) vanaf 1600 is t smullen geloof ik
Komen de streams ook op pu.nl? net als vorige keer zo boven het bericht ? of is dat nog niet bekend?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Kijk je bij GameKings dan is het idd vanaf 16:00
E3 zelf vanaf 18:00
Maandag 10 juni
12:00 – Gamekings in LA de vooruitblik
16:00 – E3 2013 Brievenmaandag
18:00 – Start E3 2013 livestream: Voorbeschouwing Persconferentie Microsoft
18:30 – Persconferentie Microsoft
T.b.a. – Nabespreking Persconferentie Microsoft
21:30 – Voorbespreking Persconferentie EA
22:00 – Persconferentie EA
23:00 – Nabespreking Persconferentie EA
23:30 – Voorbespreking Persconferentie Ubisoft
0:00 – Persconferentie Ubisoft
1:00 – Nabespreking Persconferentie Ubisoft
2:30 – Voorbespreking Persconferentie Sony
3:00 – Persconferentie Sony
T.b.a. – Nabespreking Persconferentie Sony
Dinsdag 11 juni
12:00 – Gamekings in L.A.: E3 Persconferenties
15:30 – Start E3 2013 livestream: Voorbeschouwing Nintendo Direct
16:00 – Nintendo Direct
T.b.a. – Nabespreking Nintendo Direct
Woensdag 12 juni
12:00 – Gamekings in L.A.: Dag 1
18:00 – L.A. Today
Donderdag 13 juni
12:00 – Gamekings in L.A.: Dag 2
Vrijdag 14 juni
12:00 – Gamekings in L.A.: Dag 3
Zaterdag 15 juni
12:00 – Gamekings in L.A.: Nabeschouwing E3
18:00 – L.A. Today: Wrap Up
Zondag 16 juni
12:00 – The Wall: People’s Choice Deel 1
18:00 – The Wall: People’s Choice Deel 2
Een paar livestream linksquote:Op maandag 10 juni 2013 15:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Komen de streams ook op pu.nl? net als vorige keer zo boven het bericht ? of is dat nog niet bekend?
nee, maar het houd je van het mastruberen afquote:Op maandag 10 juni 2013 15:56 schreef JimmyJames het volgende:
Heeft zo'n voorbeschouwing nou echt toegevoegde waarde?
Moge dat duidelijk zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar het houd je van het mastruberen af
Reden genoeg om er dus naar te kijken.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar het houd je van het mastruberen af
zeker. hier op het werk is het best raar als ik opeens met mn vleesstaaf in mn hand zou zittenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:11 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Reden genoeg om er dus naar te kijken.
Bah viezerik!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeker. hier op het werk is het best raar als ik opeens met mn vleesstaaf in mn hand zou zitten
je moest eens wetenquote:
Maandag of dinsdag?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:38 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Keighley: "Special PSVita worldwide reveal" at 11:50am ET/8:50am PT
Je moet het anders lezenquote:
lbp kart op vitaquote:Op maandag 10 juni 2013 16:38 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Keighley: "Special PSVita worldwide reveal" at 11:50am ET/8:50am PT
als ik dat voor mn werk kon doen ging ik hier nooit meer wegquote:Op maandag 10 juni 2013 16:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je moet het anders lezen
"zeker. hier op het werk is het best raar als ik opeens NIET met mn vleesstaaf in mn hand zou zitten"
aint gonna happen...yetquote:Op maandag 10 juni 2013 16:51 schreef maxburger het volgende:
GTA op de Vita zou een dikke boost geven aan de verkopen.
En wat als Sony hetzelfde aankondigt?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:48 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme, ik wil naar huis en die kut stream aangooien.
kan niet wachten om MS weer te zien falen, om vervolgens om 3 uur snachts sony ze te zien jennen door elk slecht punt aan te pakken en te verbeteren.
Tevens, SCHIET GODVERDOMME OP MET DIE RELEASEDATE!!!!
doen ze niet, ze gaan ms zo hard trollen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wat als Sony hetzelfde aankondigt?
Ik kom hier morgen nog wel even kijken.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doen ze niet, ze gaan ms zo hard trollen.
alles wat ze dalijk aanmelden gaat sony verbeteren. Oh jullie prijs 400? wij 350 ect
blijf vannacht ook gezellig johquote:Op maandag 10 juni 2013 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kom hier morgen nog wel even kijken.
zie hierboven, dat haalt je vast wel overquote:
Yup.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat is de beste livestream volgens jullie? Gametrailers?
Ninja-persco..?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:55 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Vandaag, 40 minuten voor de xbox.
gt is vaak wel het meest stabielquote:Op maandag 10 juni 2013 17:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat is de beste livestream volgens jullie? Gametrailers?
Zulke pauperserversquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:58 schreef speknek het volgende:
Is dit het livetopic?
Door gekut met de printer mis ik het eerste kwartier, grrr. Maar goed, story of this E3. Voor Sony ben ik echt te oud om voor op te blijven, en tijdens de Nintendo Direct heb ik een afspraak.
Xbox.nlquote:
yaay een nederlandse streamquote:
ook wel leuk altijd met uitgebreide voor en nabeschouwing.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:18 schreef speknek het volgende:
Ze doen het ook best aardig, die moddervette gamekingers.
Ik heb het niet georganiseerdquote:Op maandag 10 juni 2013 17:59 schreef gniffie het volgende:
[..], ben je nou een eckte fanboy of niet?!
FOK!games kan het allemaal nog aan!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:24 schreef speknek het volgende:
EG ligt ook plat... Volgens mij is de gaming scčne gegroeid de laatste jaren.
Heb je een iPad ofzo? Via mn tablet is het echt véél beter dan via mijn laptop.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die hapert teveel helaas. Nu maar via IGN kijken.
quote:
Ik ben 12, wat is dit?quote:
Ik heb de Surface maar ik kijk het via de PC nu. Gaat wat gemakkelijker.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb je een iPad ofzo? Via mn tablet is het echt véél beter dan via mijn laptop.
*meldquote:Op maandag 10 juni 2013 18:32 schreef over_hedge het volgende:
Zijn er hier mensen die tot 5uur gaan kijken?
jaquote:Op maandag 10 juni 2013 18:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit nu GameTrailers te kijken en ik zie een man met lang haar voor een scherm, jullie ook?
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:32 schreef over_hedge het volgende:
Zijn er hier mensen die tot 5uur gaan kijken?
quote:NeoGAF is currently down for scheduled maintenance. Please be patient while the site is down.
internet is niet stabiel daarquote:
tv,tv,tv,tv kinect, tv,tv game, sports.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat kan ik nu verwachten? games games?
al wat langerquote:
je hoeft dan ook maar eens per 24uur online te zijnquote:
Ik ben wat eerder naar huis gegaan van het werk, kon het toch niet laten om Microsoft live te zien falen.quote:
slecht hoor...quote:Op maandag 10 juni 2013 18:34 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik ben wat eerder naar huis gegaan van het werk, kon het toch niet laten om Microsoft live te zien falen.
eeeeennn.. LOS!quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:36 schreef LeaderRoel het volgende:
WE GAAN NU LIVE
3 minuten vertraging! Half-Life 3 confirmed!
MET PONIESquote:
quote:
door konami jaquote:
kan ik ook op jou leunen als ik het moeilijk heb ?quote:
xboxquote:Op maandag 10 juni 2013 18:38 schreef Darkestrah het volgende:
Waar streamen jullie? Gamekings zit nog steeds slap te lullen in de studio.
hoort er idd bijquote:Op maandag 10 juni 2013 18:38 schreef gniffie het volgende:
Hoort dat doorspoelen of flipt mijn stream hem
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik verwacht straks ook wel beelden van de tv functie
http://nl.ign.com/news/4420/volg-hier-de-e3-livestream-van-ign-usquote:Op maandag 10 juni 2013 18:41 schreef Ame_thyst het volgende:
euh waar is een stream ? ik krijg countdowns van 1 dag
het is morgen pasquote:Op maandag 10 juni 2013 18:41 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.htmlquote:Op maandag 10 juni 2013 18:41 schreef Ame_thyst het volgende:
true maar wel baas als openingquote:Op maandag 10 juni 2013 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vette trailer. Goeie opening voor een conferentie, maar geen exclusive...
ach is al heel wat dat hij naar Xbox komtquote:Op maandag 10 juni 2013 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vette trailer. Goeie opening voor een conferentie, maar geen exclusive...
Joh, vertelquote:
de delayquote:
kijk naar gametrailers danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |