Skoda'squote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Treces het volgende:
En ik maar denken dat onopvallende auto's altijd Volvo's en Volkswagen was. Rijden ze tegenwoordig ook in BMW's.
En Mercedes, die heb ik wel eens bij WMB gezien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Treces het volgende:
En ik maar denken dat onopvallende auto's altijd Volvo's en Volkswagen was. Rijden ze tegenwoordig ook in BMW's.
En Skoda. Enige wat redelijk safe is zijn wat oudere auto's (vanaf 6-7 jaar oud).quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Treces het volgende:
http://www.flitsservice.nl/cm_php/kenteken/kenteken.php?type=vrosquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Treces het volgende:
Ik kijk meestal hoeveel mensen er in zittenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
En Skoda. Enige wat redelijk safe is zijn wat oudere auto's (vanaf 6-7 jaar oud).
Ahquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef blup het volgende:
[..]
http://www.flitsservice.nl/cm_php/kenteken/kenteken.php?type=vros
Is nieuw. Tenminste, nieuwe serie. Het materiaal is al wat ouder, maar niet eerder uitgezonden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:11 schreef elkravo het volgende:
Dit zijn allemaal herhalingen toch?... wanneer weer nieuw materiaal?
Ah ok... ik dacht al, zal een melding dat prijzen nu anders waren... dus ze putten uit eerder opnames...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Is nieuw. Tenminste, nieuwe serie. Het materiaal is al wat ouder, maar niet eerder uitgezonden.
Zaten inderdaad opnames bij uit 2011. Maar dat is niet gek bij Blik op de Weg opzich, omdat ze meestal een bepaald thema behandelen in 1 uitzending.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:31 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ah ok... ik dacht al, zal een melding dat prijzen nu anders waren... dus ze putten uit eerder opnames...
Ik kijk lekker nergens naar, want ik hou me aan de regelsquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kijk meestal hoeveel mensen er in zittenIk rij meestal in de spits, dus heel veel 1-persoonsauto's
Ach, bij Stop! Politie! zonden ze net beelden uit van 2003...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Zaten inderdaad opnames bij uit 2011. Maar dat is niet gek bij Blik op de Weg opzich, omdat ze meestal een bepaald thema behandelen in 1 uitzending.
Zijn er mensen die zo'n lijst uit hun hoofd leren zodat ze deze in de auto paraat hebben?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef blup het volgende:
http://www.flitsservice.nl/cm_php/kenteken/kenteken.php?type=vros
Briefje op het dashboard.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:01 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Zijn er mensen die zo'n lijst uit hun hoofd leren zodat ze deze in de auto paraat hebben?
Staphorst denk ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Blauwe bussen..dus in ieder geval ergens in Overijssel
Ex BBQ karquote:
Wel verschrikkelijk slechte zaak van de belastingdienstquote:
Natuurlijk, maar hij reageert wel een beetje primitief.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel verschrikkelijk slechte zaak van de belastingdienst
Ach kop vol stress. En dan zoiets erbij. Kan mij best voorstellen dat je dan wat primitief reageert.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar hij reageert wel een beetje primitief.
Dit ja. Voor hetzelfde geld komen ze eerst je auto + aanhanger in beslag nemen voordat ze erachter komen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel verschrikkelijk slechte zaak van de belastingdienst
3/4 volgens mijquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:54 schreef tralalala het volgende:
Hoeveel weken zijn er al nieuwe afleveringen?
Heb het blijkbaar helemaal gemist.
Met d'r badjasquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:56 schreef blup het volgende:
Komt die tokkie op hoge poten aangelopen, is het haar zoon niet, heeft ze er geen fuck mee te maken.Dat is ff afgaan.
Ik moest aan Ma Flodder denken.quote:
Ik kon er niet om lachen. Dat soort idioten moeten zo snel mogelijk van de weg. Te meer omdat hij eenmaal in gesprek liet blijken compleet niet bezig te zijn met de consequenties van zijn acties en dat maar andermans probleem te vinden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:54 schreef tralalala het volgende:
Die opa die even met 25 km/u op een 80km/u langs de weg rijdt om zijn verloren tankdop te zoeken.
Eens hoor...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:34 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik kon er niet om lachen. Dat soort idioten moeten zo snel mogelijk van de weg. Te meer omdat hij eenmaal in gesprek liet blijken compleet niet bezig te zijn met de consequenties van zijn acties en dat maar andermans probleem te vinden.
thx voor de kick, bijna vergetenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eens hoor...![]()
Straks weer een nieuwe aflevering.
Dit is echt wel een gevalletje dat dit kan in Nederlandquote:
quote:
Was wel even wennen ik had in het begin het idee dat hij Leo zijn baantje had ingepikt maar nu net wat je zegt valt reuze mee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef tralalala het volgende:
Eens, en eerlijk is eerlijk; Frits Sissing valt mij mee.
Dat nooitquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef Erasmo het volgende:
Het kon slechter maar hij zal nooit Leo evenaren.
Echt zonde dat Leo dit niet meer presenteert.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef Erasmo het volgende:
Het kon slechter maar hij zal nooit Leo evenaren.
Thuis hangt hij hem naast z'n jas op de kapstokquote:
Doet het netjes inderdaadquote:
Beste wat ze kon doen op dat momentquote:
Ja. Als je dronken op de fiets rijdt kan ook je rijbewijs ingevorderd wordenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Haar autorijbewijs innemen als je een overtreding met een brommobiel begaat
Ok vreemd ...wist ik niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja. Als je dronken op de fiets rijdt kan ook je rijbewijs ingevorderd worden
Dan moet je het wel heeel bont makenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard, maar juridisch schijnt het te kunnenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan moet je het wel heeel bont maken
idd jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef henkde_j het volgende:
Ergelijk inderdaad hoeveel auto's er rijden waarbij de verlichting niet in orde/slecht afgesteld is
Ik stoor me er dagelijks aan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef henkde_j het volgende:
Ergelijk inderdaad hoeveel auto's er rijden waarbij de verlichting niet in orde/slecht afgesteld is
Ik sein altijd maar even, maar volgens mij begrijpt niemand hetquote:
Ben ik mee gestopt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik sein altijd maar even, maar volgens mij begrijpt niemand het
Ja met je 1.4 lukt dat nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd, moet je wel genoeg power hebben
Hier ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik sein altijd maar even, maar volgens mij begrijpt niemand het
Of het voorwiel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Palomar het volgende:
bij die renault schijnt de hele bumper eraf te moeten
Wel een terechte vraagquote:
idd, soms probeer ik ze nog even erop te attenderen door een paar keer opzichtig van links naar rechts te gaan, maar sommigen hebben het echt niet door.quote:
http://www.rijksoverheid.(...)door-de-politie.htmlquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
inderdaad, ik hoop dat de officier een goede papierversnipperaar heeftquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:57 schreef BlackLining het volgende:
Wat een mongool zeg die laatste, godverdommeIk kom dat soort mongolen ook wel eens tegen als ik op de motor mensen inhaal bij een stoplicht.
Sommige idioten hebben érg lange tenen. Wat mij betreft had er nog een EMG bij gezeten ook
De meeste hebben ook een sleuf voor CD's en creditcards.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:58 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad, ik hoop dat de officier een goede papierversnipperaar heeft
Oh, verdomdquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:58 schreef Made-In-Holland het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)door-de-politie.html
Ik moest meteen denken aan Oxygene uit PTA. Zou dat 'm zijn geweest?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:57 schreef BlackLining het volgende:
Wat een mongool zeg die laatste, godverdommeIk kom dat soort mongolen ook wel eens tegen als ik op de motor mensen inhaal bij een stoplicht.
Sommige idioten hebben érg lange tenen. Wat mij betreft had er nog een EMG bij gezeten ook
Die rijdt pegoetjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Oxygene uit PTA. Zou dat 'm zijn geweest?
Idemquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zou me niet verbazen neequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Wist ik ook niet sinds 5 minuten geledenquote:
Zolang hij trap-ondersteuning heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit me af te vragen wat er gebeurd als je dat met een elektrische fiets zou doen
Dan ben je ook geen bestuurder voor zover ik weet.
Onbegrijpelijk ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:48 schreef JayHovah het volgende:
Die oudere vrouw in het begin, met de TomTom vol in haar bakkes snapt volgens mij niet dat het een begeleidingsysteem is en jouw reis moet ondersteunen.
Haha, dat vrouwtje jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:54 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij leunt ze ook extra naar voren om het TomTom scherm goed te zien. Je zal op dat moment maar net oversteken over het zebrapad...
En die vrouw met haar brommobiel was alleen maar uit om haar gram te halen om niet als seniel vrouwtje gezien te worden.
Wat een dropmongoolquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:48 schreef JayHovah het volgende:
Die oudere vrouw in het begin, met de TomTom vol in haar bakkes snapt volgens mij niet dat het een begeleidingsysteem is en jouw reis moet ondersteunen.
Zijn inderdaad al genoeg mensen fietstunneltjes en water ingereden zijn omdat de TomTom dat zeiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:19 schreef JayHovah het volgende:
Blijft geniaal die reclame, hoe oud ie ook is... En sommige mensen verdenk ik ervan om ook echt zo te rijden... "Over 50 meter linksaf" en dan niet 40 meter of 60 meter, nee ECHT 50 meter ook al loopt daar het fietspad.
Of hun carterpan onder hun auto vandaan rijden omdat ze een bussluis ingereden zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn inderdaad al genoeg mensen fietstunneltjes en water ingereden zijn omdat de TomTom dat zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |