Skoda'squote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Treces het volgende:
En ik maar denken dat onopvallende auto's altijd Volvo's en Volkswagen was. Rijden ze tegenwoordig ook in BMW's.
En Mercedes, die heb ik wel eens bij WMB gezien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Treces het volgende:
En ik maar denken dat onopvallende auto's altijd Volvo's en Volkswagen was. Rijden ze tegenwoordig ook in BMW's.
En Skoda. Enige wat redelijk safe is zijn wat oudere auto's (vanaf 6-7 jaar oud).quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Treces het volgende:
http://www.flitsservice.nl/cm_php/kenteken/kenteken.php?type=vrosquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Treces het volgende:
Ik kijk meestal hoeveel mensen er in zittenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
En Skoda. Enige wat redelijk safe is zijn wat oudere auto's (vanaf 6-7 jaar oud).
Ahquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef blup het volgende:
[..]
http://www.flitsservice.nl/cm_php/kenteken/kenteken.php?type=vros
Is nieuw. Tenminste, nieuwe serie. Het materiaal is al wat ouder, maar niet eerder uitgezonden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:11 schreef elkravo het volgende:
Dit zijn allemaal herhalingen toch?... wanneer weer nieuw materiaal?
Ah ok... ik dacht al, zal een melding dat prijzen nu anders waren... dus ze putten uit eerder opnames...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Is nieuw. Tenminste, nieuwe serie. Het materiaal is al wat ouder, maar niet eerder uitgezonden.
Zaten inderdaad opnames bij uit 2011. Maar dat is niet gek bij Blik op de Weg opzich, omdat ze meestal een bepaald thema behandelen in 1 uitzending.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:31 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ah ok... ik dacht al, zal een melding dat prijzen nu anders waren... dus ze putten uit eerder opnames...
Ik kijk lekker nergens naar, want ik hou me aan de regelsquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kijk meestal hoeveel mensen er in zittenIk rij meestal in de spits, dus heel veel 1-persoonsauto's
Ach, bij Stop! Politie! zonden ze net beelden uit van 2003...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Zaten inderdaad opnames bij uit 2011. Maar dat is niet gek bij Blik op de Weg opzich, omdat ze meestal een bepaald thema behandelen in 1 uitzending.
Zijn er mensen die zo'n lijst uit hun hoofd leren zodat ze deze in de auto paraat hebben?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef blup het volgende:
http://www.flitsservice.nl/cm_php/kenteken/kenteken.php?type=vros
Briefje op het dashboard.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:01 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Zijn er mensen die zo'n lijst uit hun hoofd leren zodat ze deze in de auto paraat hebben?
Staphorst denk ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Blauwe bussen..dus in ieder geval ergens in Overijssel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |