http://www.rijksoverheid.(...)door-de-politie.htmlquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja. Als je dronken op de fiets rijdt kan ook je rijbewijs ingevorderd worden
inderdaad, ik hoop dat de officier een goede papierversnipperaar heeftquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:57 schreef BlackLining het volgende:
Wat een mongool zeg die laatste, godverdommeIk kom dat soort mongolen ook wel eens tegen als ik op de motor mensen inhaal bij een stoplicht.
Sommige idioten hebben érg lange tenen. Wat mij betreft had er nog een EMG bij gezeten ook
De meeste hebben ook een sleuf voor CD's en creditcards.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:58 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad, ik hoop dat de officier een goede papierversnipperaar heeft
Oh, verdomdquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:58 schreef Made-In-Holland het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)door-de-politie.html
Ik moest meteen denken aan Oxygene uit PTA. Zou dat 'm zijn geweest?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:57 schreef BlackLining het volgende:
Wat een mongool zeg die laatste, godverdommeIk kom dat soort mongolen ook wel eens tegen als ik op de motor mensen inhaal bij een stoplicht.
Sommige idioten hebben érg lange tenen. Wat mij betreft had er nog een EMG bij gezeten ook
Die rijdt pegoetjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Oxygene uit PTA. Zou dat 'm zijn geweest?
Idemquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zou me niet verbazen neequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Wist ik ook niet sinds 5 minuten geledenquote:
Zolang hij trap-ondersteuning heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit me af te vragen wat er gebeurd als je dat met een elektrische fiets zou doen
Dan ben je ook geen bestuurder voor zover ik weet.
Onbegrijpelijk ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:48 schreef JayHovah het volgende:
Die oudere vrouw in het begin, met de TomTom vol in haar bakkes snapt volgens mij niet dat het een begeleidingsysteem is en jouw reis moet ondersteunen.
Haha, dat vrouwtje jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:54 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij leunt ze ook extra naar voren om het TomTom scherm goed te zien. Je zal op dat moment maar net oversteken over het zebrapad...
En die vrouw met haar brommobiel was alleen maar uit om haar gram te halen om niet als seniel vrouwtje gezien te worden.
Wat een dropmongoolquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:48 schreef JayHovah het volgende:
Die oudere vrouw in het begin, met de TomTom vol in haar bakkes snapt volgens mij niet dat het een begeleidingsysteem is en jouw reis moet ondersteunen.
Zijn inderdaad al genoeg mensen fietstunneltjes en water ingereden zijn omdat de TomTom dat zeiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:19 schreef JayHovah het volgende:
Blijft geniaal die reclame, hoe oud ie ook is... En sommige mensen verdenk ik ervan om ook echt zo te rijden... "Over 50 meter linksaf" en dan niet 40 meter of 60 meter, nee ECHT 50 meter ook al loopt daar het fietspad.
Of hun carterpan onder hun auto vandaan rijden omdat ze een bussluis ingereden zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn inderdaad al genoeg mensen fietstunneltjes en water ingereden zijn omdat de TomTom dat zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |