Zonder youtube had ik nooit geweten hoe de Japanners hun seinen langs het spoor zetten. En ik moet zeggen dat ze dat behoorlijk creatief maar ook goed doen.quote:
Is dat toevallig van de makers van de documentaireserie over de London Underground? Dat was erg interessant.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Via de bekende kanalen is de serie 'The railway keeping Britain on track' te downloaden. Kijkje achter de schermen bij de britse spoorwegen.
Goede tip!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Via de bekende kanalen is de serie 'The railway keeping Britain on track' te downloaden. Kijkje achter de schermen bij de britse spoorwegen.
Twee afleveringen te downloaden nu.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:16 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Gaat dat een serie worden, of is dat een eenmalige uitzending?
Wat dacht je dan, daar gebruik je maar een online progsel voor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nog even terugkomen op die offline Hafas voor Ios en Android, daar staat de Fyra naar Brussel nog in, das al 3 hoofdstukken geleden
wauw zeg. Is best hard werken om stipt op tijd te rijdenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:57 schreef b2py het volgende:
Filmpje over de complexiteit van de Shinkansen treinen. Gezien door de ogen van een machinist.
Onze Plan V'tjes hebben dat ook wel eens, viel mij laatst op.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:00 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wat vooral irritant was, was een hele harde brom als je stilstond.
Al wordt ze daar ook wel de gelegenheid toe gegeven door een planning afgerond op secondes aan te leveren. In Nederland ronden we alles op hele minuten af. Best vervelend als twee dienstregelingspunten 32 seconden rijden van elkaar af liggen. Dat kan je zo nooit goed omschrijven en dus kan een machinist ook niet goed begrijpen wat er van hem of haar verwacht wordt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wauw zeg. Is best hard werken om stipt op tijd te rijden
Dat zou best wel eens de compressor kunnen zijn. Naast dat je die hoort kan je die vaak ook voelen draaien in een V'tjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:12 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Onze Plan V'tjes hebben dat ook wel eens, viel mij laatst op.
Hier in de omgeving Alkmaar dwarrelt de sneeuw naar beneden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:01 schreef zoem het volgende:
Vannacht sneeuw zie ik, is code toverbal al afgekondigd?
1 april alweer :-)quote:Op zondag 24 februari 2013 00:27 schreef Crientj het volgende:
Nijverdal begint er netjes uit te zien. Nog even, eindelijk niet meer omfietsen om bij het station te komen *o*
Ik snap dat je niet een update gelijk kan doorvoeren, en dat daarvoor het hele programma opnieuw gerenderd moet worden, ik snap ook dat de fyra een beetje apart verhaal is natuurlijk Maar als ik dan zie dat de gegevens van 30-01-13 komen dan vind ik dat wel slordig ja...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:25 schreef bork het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, daar gebruik je maar een online progsel voor.
Dit is geweldig voor je ergens een flinke rit aan het doen bent en een overstap mist, je moet plan B bedenken die je niet van te voren bedacht had.
Je hebt geen wifi bij de hand, je hebt geen 3G dan is dit fantastisch. Ik heb er mee lopen klooien en het kan best veel (Dld). Het interface vind ik heerlijk die is gewoon net als van de DB-app. Ik hoef nu niet meer: een cafe of station in voor wifi of per se een week of dagpas 3G te kopen wanneer ik ergens gestrand ben.
Ongelovelijk inderdaad. In het zuiden al meer dan 10cm sneeuw, en nog steeds geen winterdienstregeling.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:01 schreef zoem het volgende:
Vannacht sneeuw zie ik, is code toverbal al afgekondigd?
Dat het niet verwonderlijk is, ben ik met je eens, maar de bijbehorende ICT-oplossing zou binnen bereik van een junior met een jaartje ervaring moeten liggen. De abonnementen van verschillende vervoerders op het juiste moment voorrang geven is lastiger, behalve wanneer je het reizigersintensieve "uitchecken bij NS, inchecken bij Veolia, zwaaien naar wegrijdende trein"-protocol aanhoudt.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat het wel eens fout gaat bij de OV-chipkaart is ook niet zo verwonderlijk.
Het lijstje abonnementen met alle verschillende kortingsvormen is ook schokkend (en alleen nog maar NS):
Ik las in het nieuws dat 'er op zondag al minder treinen rijden dus snijden niet nodig is om meer ruimte te creëeren.' Nu wel kwartiersdiensten mogelijk en doordeweeks niet..quote:Op zondag 24 februari 2013 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ongelovelijk inderdaad. In het zuiden al meer dan 10cm sneeuw, en nog steeds geen winterdienstregeling.
Wat ging hier mis? Een probleem bij de interne communicatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |