SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten daar ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, omdat het spel door erg veel hitsige pubertjes gespeeld wordt. Riot harkt dus flink geld binnen door skins en champs met flinke uiers te maken!
Er zijn er op het moment (03-01-2013) 109 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus en pak hem beet elke twee tot drie weken komt er een nieuwe bij!
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Lolwiki Complete wiki met veel info over champions, skills, abilities, masteries en items.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar onze Dustbrain is een bron van inspiratie waar meer mensen van moeten kunnen genieten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
GODVER Ik had "League of Sion"
Ik moet zeggen, die past imho wel goed in het rijtje "Easy to learn, hard to master".quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef ems. het volgende:
[..]
High-skillcap champ als garen vergelijken met teemo
HEYquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef Djurres het volgende:
Ik zit nu in Silver V,
En dat komt door AlDie, of nie dan?
()
Ik ging door tot de 7e ranked loss op een rijquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HEY
IK DWONG JE NIET OM 0/8 TE GAAN KUTSORAKA MET JE AIDS SKILLS GAAT NERGENS OVER
Ah nee, we stonden in het begin volgens mij erg goed, zowel als botlane alsook als team. Vanavond rematch?
En jij deed natuurlijk nog een game, dat je na twee losses even geen ranked doet is wel een beetje een vuistregel voor velen.
Godsamme, dan loop je je na de derde of vierde toch op te vreten?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ging door tot de 7e ranked loss op een rij
Zat avondeten tussenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Godsamme, dan loop je je na de derde of vierde toch op te vreten?
Echt meteen achter elkaar gewoon?
Jammer manquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:05 schreef Salamando het volgende:
Promotie naar gold mislopen door een 1-10 Irelia op top die weer all chat aan het volspammen is en de jungler blamed
Neuh, ik care niet zo op loss ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HEY
IK DWONG JE NIET OM 0/8 TE GAAN KUTSORAKA MET JE AIDS SKILLS GAAT NERGENS OVER
Ah nee, we stonden in het begin volgens mij erg goed, zowel als botlane alsook als team. Vanavond rematch?
En jij deed natuurlijk nog een game, dat je na twee losses even geen ranked doet is wel een beetje een vuistregel voor velen.
Ik ga sowieso spectaten danquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:34 schreef Djurres het volgende:
[..]
Neuh, ik care niet zo op loss ofzo
Vanavond sowiso rematchen dacht ik
Dat mag jij natuurlijk wel doen.quote:
Zyra is ook gewoon een fatsoenlijke mid, en juist als mid gedeveloped. Fuck the meta is dus erg misplaatst, want je volgt het gewoon met een normale pickquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:53 schreef Djurres het volgende:
Inmiddels 20 minuten verder en nogsteeds geen DM.
Ohja, Zyra mid is nice trouwens, heel veel mensen die huilen die vinden dat ik support moet gaan, en dan uiteindelijk gewoon een 3v5 winnen en met Zyra carryen.
FUCK THE META!
Ik zat te schijten terwijl ik dat tikte. Je hebt dm.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:53 schreef Djurres het volgende:
Ohja, Zyra mid is nice trouwens, heel veel mensen die huilen die vinden dat ik support moet gaan, en dan uiteindelijk gewoon een 3v5 winnen en met Zyra carryen.
FUCK THE META!
speelde ik laatst tegen als vi. ulten en weg wastiequote:Op donderdag 21 februari 2013 19:53 schreef Djurres het volgende:
FUCK THE META!
GG, Mooie first blood opgezetquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:26 schreef Djurres het volgende:
Ik ben trots op mezelf.
Loss-streak, 10 in a row.
Wel een PR.
Fixedquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Djurres het volgende:
Net professioneel slecht gaan gedaan met gecarried door Kensei en AlDie.
Mooie games, paar leuke, paar slechte, paar goede, al met al, mooie avond.
Doen we vaker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zyra is de enige mid die ik fatsoenlijk kan, omdat ik haar zo vaak support speelquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:53 schreef Djurres het volgende:
FUCK THE META!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Fixed
Doen jullie er nog een? Dan doe ik mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou het voor gezien vandaag, die andere kornuiten moesten ook stoppen in verband met werken ofzo,quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:05 schreef Keselo het volgende:
[..]
Doen jullie er nog een? Dan doe ik mee.
Tjongejonge, dan maar LCS kijken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik hou het voor gezien vandaag, die andere kornuiten moesten ook stoppen in verband met werken ofzo,
belachelijk wat mij betreft
Morgenavond gaan we volgens mij weer, je bent welkomquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:05 schreef Keselo het volgende:
[..]
Doen jullie er nog een? Dan doe ik mee.
Joepie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Morgenavond gaan we volgens mij weer, je bent welkom
Lijkt Athene wel. Ook zo nietszeggend.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Je geeft zo weinig input ter inspiratie de laatste tijd Baaj
Dit dusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:32 schreef Salamando het volgende:
Mensen die niet snappen wat nou slim is om te bannen.
Genoeg koppige lui die niet luisteren. Niet dat dat altijd nodig is maar enige vorm van communicatie is wel zo fijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:46 schreef kensei het volgende:
Boeiend, dan geef je diegene instructies in de chat #GGWP
Snap ik ook wel, maar als je al je top counters gaat bannen en first pick top doet zonder iets te zeggen mag je echt sterven van mequote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die standaard bans zijn w.m.b. suggesties, niet plicht.
Ban persoonlijk het liefst twee standaardbans (Blitz/Amumu/Shen/Kass/Darius/Malph) omdat er anders gezeik van teammates van komt, maar de laatste ban is gewoon iemand waar ik persoonlijk een schurfthekel aan heb.
Snap ik, vandaar dat de eerste twee bans gewoon 'normaal' zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar als je al je top counters gaat bannen en first pick top doet zonder iets te zeggen mag je echt sterven van me.
Mensen die niet bannen, ook een paar keer gehad. Om te huilenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
Of mensen die alleen maar champs bannen voor hun lane, zwaar irritant.
Dat zijn heel zelfverzekerde mensen :p ik persoonlijk vind trynda onwijs irritant om tegen te spelen... vergeet altijd die %^*& ulti van hem..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:34 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Mensen die niet bannen, ook een paar keer gehad. Om te huilen
omdat path of exile.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Je geeft zo weinig input ter inspiratie de laatste tijd Baaj
Wat speel je, welk lvl?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
omdat path of exile.
imo ban je beste khazix, shen, tf.
archer shadow> buildpath: debuff+dot+pen. (not niet fullbuild ge-pré'd) lvl28 naam: Nagelistt.quote:
Blood Tank Duelist hier. Pas level 22 maar erg vet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
archer shadow> buildpath: debuff+dot+pen. (not niet fullbuild ge-pré'd) lvl28 naam: Nagelistt.
shield mage templar> buildpath: lightning+forceshield+shield (tempest) lvl34 naam: Ipos.
glasscannon executioner duelist> buildpath: axe+str+dex+flicker (100%acc no crit) naam: Kyigei_kurei.
ik ben anti guide :pquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:42 schreef Keselo het volgende:
[..]
Blood Tank Duelist hier. Pas level 22 maar erg vet.
Ik volg wel een guide.![]()
nee nee trynda is zeker niet banwaardig, maar dat is mijn persoonlijke "daar wil ik nooit tegen spelen hero"quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat zijn vooral AFK'ers.
Maar Tryndamere is m.i. zeker niet banwaardig.
Trynda is gewoon een kutchamp, hij kan eigenlijk ook gewoon net niets vind ik. En die ultimate, die is kut, waardoor ie zo lekker kan diven.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:01 schreef McTasty het volgende:
[..]
nee nee trynda is zeker niet banwaardig, maar dat is mijn persoonlijke "daar wil ik nooit tegen spelen hero"
Inderdaad dat dus, ulti is gewoon hatelijk verder is het een pancake heroquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:02 schreef Djurres het volgende:
[..]
Trynda is gewoon een kutchamp, hij kan eigenlijk ook gewoon net niets vind ik. En die ultimate, die is kut, waardoor ie zo lekker kan diven.
Tof! kan ik meedoen? ben niet bepaald MLG ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:01 schreef Djurres het volgende:
Yup. Ik gok het erop dat AlDie, Kensei en ik vanavond nog wel even wat rondjes gaan verpesten!
@Keselo, jij bent natuurlijk ook welkom!
Tuurlijk mag jij ook meedoen, doe maar even Djurres adden @ LoL, vanavond online zijn, en dan komt tgoed.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:06 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Tof! kan ik meedoen? ben niet bepaald MLG ofzo.
\o/quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:01 schreef Djurres het volgende:
Yup. Ik gok het erop dat AlDie, Kensei en ik vanavond nog wel even wat rondjes gaan verpesten!
@Keselo, jij bent natuurlijk ook welkom!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:14 schreef Djurres het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij ook meedoen, doe maar even Djurres adden @ LoL, vanavond online zijn, en dan komt tgoed.
Als Djurres ook Djurres heet ingame dan heb ik hem geaddquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:14 schreef Djurres het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij ook meedoen, doe maar even Djurres adden @ LoL, vanavond online zijn, en dan komt tgoed.
whuts je ign?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mij heb je al, toch?
Ah ja klopt. Wist niet dat jij dat was. Toffe nickname!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
KONING WILLEM IV
met die hoofdletters
Keizerlijke nicknamequote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
KONING WILLEM IV
met die hoofdletters
LIF / Open scheermesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:10 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Waarom wil jij een open scheermes kopen?
Ik kwam bijna toen ik het lasquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Een nietszeggende titel waarvan sommige mensen blij worden.
filmpje van het komen?quote:
je bent populairquote:
Nee, gewoon nee. Ik wil een open scheermes!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kan je adviseren om gewoon elektrisch te scheren, stukken sneller om even te doen voor je naar werk/school gaat.
En och, het lintje is geinig, maar voegt niks toe.
Alles valt te lerenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Open scheermessen zijn kut als je niet weet wat je doet. Heed my warning.
Open scheermes tutorials op youtube gekeken, dit is zoals een man behoort te scherenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Ik wil een open scheermes!
En nu weer OT
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Weet je héél zeker dat je straks nog een keer met mij wilt proberen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:23 schreef Djurres het volgende:
Ranked, nu 2 op rij winst.
Bijna weer 100 punten dus bijna naar IV toe
Altijd, dat weet je zelf toch ook wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet je héél zeker dat je straks nog een keer met mij wilt proberen?
Als je adc speelt en je ziet een Akali in het andere team wéét je al wat er gaat gebeuren in teamfights. Ik heb dan ook te allen tijde een pink ward in mijn inventory die ik onmiddellijk neergooi zodra Akali in stealth gaat. Moet je eens proberen, het helpt echt zoveel en het kost maar 125G.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:26 schreef dustbrain het volgende:
Ik was net Kennen adc en bot ging fcking goed. Maar bij de teamfights dook akali bovenop mij en ging toen in stealth, waarna mijn team ondertussen verder de teamfight in ging lopen zodat akali mij alsnog in 1 sec dood had. Hoe de fuck? Amummu kocht oracles elixer en ik kon akali + choghat echt 6 seconde buiten de fight houden omdat ze mij gingen volgen(kennen te snel met stuns) en alsnog verloren we die teamfoght toen ze er alsnog op doken met zijn allen.
Dat maar eens doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Als je adc speelt en je ziet een Akali in het andere team wéét je al wat er gaat gebeuren in teamfights. Ik heb dan ook te allen tijde een pink ward in mijn inventory die ik onmiddellijk neergooi zodra Akali in stealth gaat. Moet je eens proberen, het helpt echt zoveel en het kost maar 125G.
Je verloor de teamfight omdat de tegenstander een ADC had om jouw team kapot te maken, jouw team had dit niet. Niet jouw schuld uiteraard, je team moet voor je peelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:26 schreef dustbrain het volgende:
Ik was net Kennen adc en bot ging fcking goed. Maar bij de teamfights dook akali bovenop mij en ging toen in stealth, waarna mijn team ondertussen verder de teamfight in ging lopen zodat akali mij alsnog in 1 sec dood had. Hoe de fuck? Amummu kocht oracles elixer en ik kon akali + choghat echt 6 seconde buiten de fight houden omdat ze mij gingen volgen(kennen te snel met stuns) en alsnog verloren we die teamfoght toen ze er alsnog op doken met zijn allen.
Tja, ik denk dat als ze tunnelvisie op akali hadden, de rest van het team verscheurd zou worden. Maar het ergste nog is dat ik ineens noob genoemd werd omdat ik achteraan stond op akali te schieten terwijl zij gekite werden door ashe met de rest van het team bovenop hen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:36 schreef Keselo het volgende:
[..]
Je verloor de teamfight omdat de tegenstander een ADC had om jouw team kapot te maken, jouw team had dit niet. Niet jouw schuld uiteraard, je team moet voor je peelen.
Armour bouwen wanneer de tegenstander 4 AP heeft, niet gek dat je wint danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:37 schreef Djurres het volgende:
[ afbeelding ]
Dat k met dit team heb mogen winnen.
En ja, wat begon als support, eindigde in AP,
en dat met kutrunes + masteries.
Moest wel want die TF op mid -.- en die NIDALEE JUNGLE DAFUQ?
Twisted Fate op mid is best wel sterk. Niet qua laning, maar voor het hele team.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:37 schreef Djurres het volgende:
[ afbeelding ]
Dat k met dit team heb mogen winnen.
En ja, wat begon als support, eindigde in AP,
en dat met kutrunes + masteries.
Moest wel want die TF op mid -.- en die NIDALEE JUNGLE DAFUQ?
hoge base dmgquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:35 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat maar eens doen.
Die akali had volgens mij maar 3 kills of zo. Waar de fuck komt die dmg vandaan.
Dan haat ik darius en Garen niet meer. Alle haat is nu voor akali. (Vreemd want vond akali altijd zo zuig)quote:
Die TF kon alleen geen TF spelen. Ze lanede een beetje als een teemo met 5 hp.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:46 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Twisted Fate op mid is best wel sterk. Niet qua laning, maar voor het hele team.
Als adc main is Vi mijn persoonlijke haat. Een Akali kan ik nog wel enigszins kiten maar Vi dasht naar me toe en als ik die ontwijk gooit ze gewoon haar ulti en word ik binnen 3 seconden deleted.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:50 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dan haat ik darius en Garen niet meer. Alle haat is nu voor akali. (Vreemd want vond akali altijd zo zuig)
Dat is dan ook het hele nut van Akali, ADC neerhalen en dan hopen dat je het overleeft zodat je nog meer kan doenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef Snorrenbaard het volgende:
Akali met een Rabadons en een Sheen is genoeg om die adc neer te halen binnen 2 seconden. Zelfs zonder shroud lukt dit maar dan is het ook suicide voor haarzelf
Owja Vi. Als ik een Vi zie doe ik ook heel erg mijn best de adc van haar te beschermen. Alleen is haar combo zo easy dat het nog moeilijk blijkt te zijn. Gelukkig zijn de meeste VI's zo dom om te suiciden zonder de klus te klaren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Als adc main is Vi mijn persoonlijke haat. Een Akali kan ik nog wel enigszins kiten maar Vi dasht naar me toe en als ik die ontwijk gooit ze gewoon haar ulti en word ik binnen 3 seconden deleted.
Dat is zo'n 16 potjes per dag gemiddeld. Dat is zeker meer dan 8 uur per dag. Verslaafd?quote:
Trying to make an illigal move yes?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:52 schreef Sequencer het volgende:
Hallo,
Mocht er interesse zijn, ik wil mij LoL account ruilen tegen een WoW mage account. Ben het spel beetje zat, zeker na een 15 loss down swing dan begin ik zelf ook te trollen.
Account heeft veel ranked games , deze seizoen al 1k bijna en vorige over 2k.
Momenteel zit ik op Plat IV met een MMR van 1700-1800 schat ik.
7 rune pages
de belangrijke runes for AP, tank en ADC.
Ik denk dat ik 65% van alle champs heb. Het zijn voornamelijk de AP carries en supports
Wat skins
Demonblade Tryn
4 Veigar skins (inclusief bad santa)
Underworld TF
Foxfire Ahri
Gold rank Janna (weet niet wat de naam is)
Desert trooper garen
Groene taric
Nightmare chogath
Evelynn skin (legacy, naam vergeten)
Pharaoh amumu
Artic ops Kennen
Deadly Kennen
Demon? Ryze
Pentakill karthus
Nog maals ik zoek een WoW account met een 90 mage.
Misschien heeft hij dat in het verleden al een paar keer gedaan maar is hij zijn account(s) kwijtgeraakt/verkocht?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso het hele levelen van WoW overslaan. Dat is het leukste van het hele spel man.
Weet je heus wel. Door je dom voor te doen krijg je heus niet meer aandacht, OEPS.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:23 schreef ems. het volgende:
Ik heb geen idee wat je met critical abilities bedoelt en die kan je prima zelf opzoeken lijkt me.
Alistar, Leona, Blitzcrankquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:20 schreef dustbrain het volgende:
Ik ga echt alleen nog maar champs met critical abilities mainen zoals Anivia(wall) Jarvan(wall) en weet iemand nog meer champs? =D
Als je haar focust springt ze gewoon naar de andere kant van de teamfight en nestelt ze zich even in die kutshroud van d'r en daarnaast doet ze zoveel schade dat ze het er allemaal weer bij healt met d'r passive + gunblade. Extreme mobility + damage + durability, dit meisje is een perfecte assassin.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:55 schreef pl4kkie het volgende:
Iemand zei dat akali broken is? You're damn right. Wat een tiefus champ is dat om tegen de spelen. in elk teamfight een triple kill. Focusses hielp niet, zelfs low hp hielp niet.
Yup, enige wat helpt is stunlocken en/of knockups gecombineeerd met hoge burst damage. Je hebt gewoon hard cc nodig, slows helpen niet vanwege die jumps.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:22 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Als je haar focust springt ze gewoon naar de andere kant van de teamfight en nestelt ze zich even in die kutshroud van d'r en daarnaast doet ze zoveel schade dat ze het er allemaal weer bij healt met d'r passive + gunblade. Extreme mobility + damage + durability, dit meisje is een perfecte assassin.
Caitlyn; lange range, nog wel een escape, headshot kan voor onverwachte burst (en poke) zorgen.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wat vinden jullie nou eigenlijk de fijnste ADC? Ikzelf tristana, ingebouwd Stattik Shiv. Alleen jammer dat geen van haar abilities op AD scaled
Ik speel graag ezreal, draven en miss fortune, ookal vind ik miss fortune ietwat slecht, vooral lategame. Toen ik een fullbuild miss fortune was, deed ik 300 damage op evelynn in 3 auto attacks ofzo. :Squote:Op zondag 24 februari 2013 12:39 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Caitlyn; lange range, nog wel een escape, headshot kan voor onverwachte burst (en poke) zorgen.
Varus: % van max health als damage mits je Blight op je tegenstanders hebt, ook dat is burst wat niet verwacht wordt. Daarnaast ben je lekker disruptive in teamfights door je ult en slow.
Draven vind ik verder gewoon awesome door de damage output. Graves is ook nog wel ok.
Tristana heeft juist die explosies als downside omdat je constant je lane ermee pushed, en daardoor open bent voor ganks.
Alistar support met een perma pink ward (voor de shroud) werkt wel goed, want ze springt met 100% zekerheid op de adc.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Yup, enige wat helpt is stunlocken en/of knockups gecombineeerd met hoge burst damage. Je hebt gewoon hard cc nodig, slows helpen niet vanwege die jumps.
Graves: misschien de meest consistente powercurve van alle adc's. Hij is sterk in elke fase, kan in lane goed traden met zijn Q. Minpuntje is zijn AA range van (ik geloof) 425.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wat vinden jullie nou eigenlijk de fijnste ADC? Ikzelf tristana, ingebouwd Stattik Shiv. Alleen jammer dat geen van haar abilities op AD scaled
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:30 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Weet je heus wel. Door je dom voor te doen krijg je heus niet meer aandacht, OEPS.
+1quote:Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef ems. het volgende:
Beste ADC blijft voor mij EZ. In ieder geval het leukst om te spelen en eigenlijk altijd wel viable.
Even een serieuze vraag uit pure nieuwsgierigheid: waarom maskeer jij je league in elke screenshot?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:24 schreef Djurres het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen huilen, akali noobchamp dit dat..
Maarja, wil uit elohell dus ik moet wel.
trist/ezquote:Op zondag 24 februari 2013 15:35 schreef dustbrain het volgende:
Welke adc is eigenlijk het meest onafhankelijk? Kog maw heeft pokes, maar geen escapes.
Meeste damage van de ronde, dan heb je m in principe gecarried ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:29 schreef Snorrenbaard het volgende:
Sowieso dat je zegt dat je gecarried hebt.
Dan nog, mensen zien dat wel. Beetje arrogant om het nog aan te gaan geven.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:09 schreef Djurres het volgende:
[..]
Meeste damage van de ronde, dan heb je m in principe gecarried ja.
Daarbij, ik maskeer niets, gaat automatisch.
Zit in Silver V, mocht je dat willen weten.
Mja, had je de ronde moeten zien, was puur om de tegenstanders nog even iets verder de grond in te trappen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Dan nog, mensen zien dat wel. Beetje arrogant om het nog aan te gaan geven.
Ik begon met een 0/1, onze mundo gankede, lette niet goed op waardoor ik het leven moest laten, en daardoor hij ook. Ik stond tegenover die Fizz.quote:
Ez is overplayed, maar ff tris kijken.quote:
Ik haat zijn korte range. Instant dood als iemand niet voor je stunt.quote:
Ap trynd komt wel eens voor in diamond.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:16 schreef EpicKnife het volgende:
Ik ben gister gereport omdat ik ap tryndamere speelde. Ik kreeg een stuk of 6/7 reports, de hele enemy team ook.
als je kan farmen en mensen kan overlevelen/je lane kan winnen is het echt stoerquote:Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ap trynd komt wel eens voor in diamond.
Ap trynd is moeilijk om te killen hoor. countert bepaalde champsquote:Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
als je kan farmen en mensen kan overlevelen/je lane kan winnen is het echt stoer
http://www.finalesfunkeln.com/tryndamere.htmlquote:Op zondag 24 februari 2013 16:16 schreef EpicKnife het volgende:
Ik ben gister gereport omdat ik ap tryndamere speelde. Ik kreeg een stuk of 6/7 reports, de hele enemy team ook.
ja maar geef je een 0/1 weg in lane, ben je fucked.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:12 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ap trynd is moeilijk om te killen hoor. countert bepaalde champs
Waren ze altijd al, maar ze zijn geen goede soloqueuers. anyways.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:59 schreef dustbrain het volgende:
Is kog maw samen met vayne geen hypercarry in de hp meta?
Kijk eens naar de stats.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:23 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Waren ze altijd al, maar ze zijn geen goede soloqueuers. anyways.
Ik zie de laatste tijd veel items als zephyr, static shiv en blade of the ruined king op ad carry's, maar waarom? Iemand die weet waarom?
Wel cleanse pakken ipv exhaust, anders kun je nog niets in lategame waarin iedereen weet van de schade die je doet en je asap gaat disablen.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
AD Tryndamere is zelfs viable in ranked, lijkt net een ADC hoe snel je iemand neer melt met die crits
Mocht je een early kill/assisst oppikken in een teamfight, dan krijg je zo'n enorme attack speed steroid dat je dps output de pan uit rijst.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:03 schreef dustbrain het volgende:
Wat vinden jullie van Varus? Hij heeft een anti-tank-passive en een slow en root. Dus hij kan carrien als mensen niet voor je willen peelen.![]()
Alleen is zijn gewone passive alleen goed voor tijdens het lanen volgens mij.
ff als vraag naar jou gezien jij adc meent. Denk je dat Varus op het niveau van ezreal, graves en caithlyn kan spelen? Ik wil geen van deze drie mainen omdat ze overplayed zijn, en varus heeft wel leuke abilities. Echter, als hij cruciale aspecten mist waar deze drie wel over beschikken, main ik wel een graves of caithlyn of zo.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Mocht je een early kill/assisst oppikken in een teamfight, dan krijg je zo'n enorme attack speed steroid dat je dps output de pan uit rijst.
Varus is prima in laning phase vanwege zijn longranged abilities waardoor hij zelfs goed kan lanen tegen Caitlyn. Zijn blight stacks doen true damage op basis van enemy max hp wat dus inhoudt dat hij heel viable is in de huidige warmogs meta en zelfs tanks binnen notime weg heeft. "Attack nearest target" is dus helemaal niet zo erg als je Varus speelt en zodra je een E in het midden van de teamfight hebt gegooid is het maar een kwestie van tijd voordat je een assist krijgt en daarmee een attack speed steroid waardoor je dps output, zoals hierboven al gezegd, de pan uitrijst. Ik vind hem op dit moment heel sterk, er zit meer kracht in zijn Q dan in die van Ezreal/Caitlyn, met een goede ult root je zo 3-4 enemies wat veel beter is dan de ulti van Caitlyn/Graves/Ezreal -waarvan de eerste singletarget is met cast time-, en een aoe slow die heel lang duurt. Vanwege alle selfpeel heb je die gapcloser niet echt nodig. Je kunt je ult gebruiken als een Ashe ult, offensief of defensief. Ik denk dat Varus' meeste kracht zit in de teamfights maar zoals ik al zei is hij in geen enkele phase zwak. Het ranken van je skills ligt ook aan je speelstijl. Sommige mensen maxen hun Q eerst en proberen maximaal te zonen op de lane met harde arrows (vergelijk het met Nidalee), anderen maxen hun W eerst om zoveel mogelijk creeps te kunnen lasthitten en sommigen maxen hun E eerst voor de makkelijke E + blight + Q combo.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:24 schreef dustbrain het volgende:
[..]
ff als vraag naar jou gezien jij adc meent. Denk je dat Varus op het niveau van ezreal, graves en caithlyn kan spelen? Ik wil geen van deze drie mainen omdat ze overplayed zijn, en varus heeft wel leuke abilities. Echter, als hij cruciale aspecten mist waar deze drie wel over beschikken, main ik wel een graves of caithlyn of zo.
Zephyr omdat AD's toch de extra attack speed en tenacity willen. Static shiv zoals eerder vermeld voor wave clear en aoe damage. Blade of the Ruined King vanwege de percentage damage die je ermee doet, werkt heel goed voor een snelle dragon/baron en om hp stacken tegen te gaan lategame.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:23 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Waren ze altijd al, maar ze zijn geen goede soloqueuers. anyways.
Ik zie de laatste tijd veel items als zephyr, static shiv en blade of the ruined king op ad carry's, maar waarom? Iemand die weet waarom?
Daar kan ik zeker wel wat mee. Bedankt voor zo'n informatieve post man. Ik ga em zeker wel uitproberen, en als het faalt ligt het sowieso niet aan Varus.quote:
Maar elke pro varrus die ik heb zien spelen in de afgelopen tournaments levelt q gewoon helemaal niet. Als in tot W en E helemaal vol zijnquote:Ik vind hem op dit moment heel sterk, er zit meer kracht in zijn Q dan in die van Ezreal/Caitlyn
Ik snap het wel, ik stop meestal pas op level 4 een punt in Q. Reden hiervoor is dat E early een betere scaling heeft en de slow als heel irritant wordt gezien. Hoe meer damage en slow je doet, hoe beter. Het puntje in Q gebruik ik met name om blight te detonaten. En natuurlijk de punten in blight zorgen voor meer % damage, wat ook gewoon erg sterk is. Uiteindelijk in mid en endgame doe je sowieso veel damage met auto attacks, en ga je niet vlug in een teamfight een q vol chargen voor de damage. Dan wil je juist die detonation hebben.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar elke pro varrus die ik heb zien spelen in de afgelopen tournaments levelt q gewoon helemaal niet. Als in tot W en E helemaal vol zijn
En tegen de tijd dat je hem dan wel levelt is de damage niets meer om over naar huis te schrijven.
Die Q is toch gewoon fun om lekker vanaf je veilige brush te schieten. Of als drake steal attempt.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ik stop meestal pas op level 4 een punt in Q. Reden hiervoor is dat E early een betere scaling heeft en de slow als heel irritant wordt gezien. Hoe meer damage en slow je doet, hoe beter. Het puntje in Q gebruik ik met name om blight te detonaten. En natuurlijk de punten in blight zorgen voor meer % damage, wat ook gewoon erg sterk is. Uiteindelijk in mid en endgame doe je sowieso veel damage met auto attacks, en ga je niet vlug in een teamfight een q vol chargen voor de damage. Dan wil je juist die detonation hebben.
E heeft bij mij altijd de prioriteit, behalve r ofc. Q vind ik ook te makkelijk te ontwijken, en E hit toch net wat simpeler voor mijn gevoel.
Ik heb er idd wel eens een drake mee gestolen. Maar over het algemeen heb je veel meer aan E. Ook een vol gechargede Q doet minder damage dan E. Ik vind het dan ook leuker en fijner met E te harassen, want als ze iets terug willen doen zijn ze slowed en kan je makkelijk wegkomen. En het is dus lastiger te ontwijken (vind ik), EN nog een healing debuff.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:54 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Die Q is toch gewoon fun om lekker vanaf je veilige brush te schieten. Of als drake steal attempt.
Ja hij si beter, maar de Q is niet een useless spell bedoel ik. Niet zoals tristanas heal debuff bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik heb er idd wel eens een drake mee gestolen. Maar over het algemeen heb je veel meer aan E. Ook een vol gechargede Q doet minder damage dan E. Ik vind het dan ook leuker en fijner met E te harassen, want als ze iets terug willen doen zijn ze slowed en kan je makkelijk wegkomen. En het is dus lastiger te ontwijken (vind ik), EN nog een healing debuff.
hij is niet useless nee, heb ik ook nooit gezegd :p. Q is heerlijk om een runner mee neer te snipen, maar zal later met name een detonator zijn voor je blight in teamfights met wat extra damage eroverheen.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:24 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ja hij si beter, maar de Q is niet een useless spell bedoel ik. Niet zoals tristanas heal debuff bijvoorbeeld.
Ja maar dat bedoel ik dus juist. Ze nemen helemaal geen Q, ook niet op level 4quote:Op maandag 25 februari 2013 12:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ik stop meestal pas op level 4 een punt in Q. Reden hiervoor is dat E early een betere scaling heeft en de slow als heel irritant wordt gezien. Hoe meer damage en slow je doet, hoe beter. Het puntje in Q gebruik ik met name om blight te detonaten. En natuurlijk de punten in blight zorgen voor meer % damage, wat ook gewoon erg sterk is. Uiteindelijk in mid en endgame doe je sowieso veel damage met auto attacks, en ga je niet vlug in een teamfight een q vol chargen voor de damage. Dan wil je juist die detonation hebben.
Dat sowieso. Ergens wel jammer. Ik had liever gehad dat Q iets meer loonde.quote:E heeft bij mij altijd de prioriteit, behalve r ofc. Q vind ik ook te makkelijk te ontwijken, en E hit toch net wat simpeler voor mijn gevoel.
Wel vreemd, stel dat een enemy net wegkomt. Dan kun je E niet denatureren als je target switcht.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik dus juist. Ze nemen helemaal geen Q, ook niet op level 4
Niet dat we in alles de pro's moeten naapen, ikzelf gebruikte ook altijd Q toen ik nog varrus speelde en dat werkte prima. Maar een hoop van hen gebruiken gewoon de E om te detonaten.
[..]
Dat sowieso. Ergens wel jammer. Ik had liever gehad dat Q iets meer loonde.
Daarom vind ik 1 puntje op level 4 in Q wel handigquote:Op maandag 25 februari 2013 15:08 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Wel vreemd, stel dat een enemy net wegkomt. Dan kun je E niet denatureren als je target switcht.
Je Q is een channel spell, hoe langer je hem channelt, hoe meer power je hebt in je Q. Je enemies zien dat je channelt en weten dat je op dat moment heel kwetsbaar bent. Ze kunnen:quote:Op maandag 25 februari 2013 12:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar elke pro varrus die ik heb zien spelen in de afgelopen tournaments levelt q gewoon helemaal niet. Als in tot W en E helemaal vol zijn
En tegen de tijd dat je hem dan wel levelt is de damage niets meer om over naar huis te schrijven.
Ik weet hoe hij werktquote:Op maandag 25 februari 2013 16:09 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je Q is een channel spell, hoe langer je hem channelt, hoe meer power je hebt in je Q. Je enemies zien dat je channelt en weten dat je op dat moment heel kwetsbaar bent. Ze kunnen:
A: je Q ontwijken, daar hebben ze ruim voldoende tijd voor
B: gewoon vol engagen op jou, want terwijl je channelt loop je echt tergend langzaam.
Ook dat begrijp ik. Alleen als pro's op de manier die ik noemde builden dan zit daar een bepaalde logica achter. En één puntje in Q op lvl 4 lijkt mij in de meeste gevallen en handige toevoeging. Ik ben benieuwd waarom zij beslissen om dat helemaal over te slaanquote:De E van Varus kun je vergelijken met de Q van Graves, het doet goede schade en hij is heel makkelijk te raken. Als je je Q op level 9 hebt gemaxt doe je wel degelijk veel schade, alleen is het niet zo efficient als het ranken van je E + W. Daarom dat ik het ook niet doe.
Kan een mana efficiency issue zijn. Ik geloof dat zo'n arrow 70 mana kost op rank 1 en dan kun je snel oom gaan met zo'n kleine adc mana pool.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik weet hoe hij werkt
[..]
Ook dat begrijp ik. Alleen als pro's op de manier die ik noemde builden dan zit daar een bepaalde logica achter. En één puntje in Q op lvl 4 lijkt mij in de meeste gevallen en handige toevoeging. Ik ben benieuwd waarom zij beslissen om dat helemaal over te slaan
Bij elk zinnetje dequote:Op maandag 25 februari 2013 15:33 schreef Salamando het volgende:
5v4 verliezen.
Teammates die niet fatsoenlijk kunnen spelen en focussen.
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Bij elk zinnetje desmiley gebruiken
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:36 schreef Skillstorm het volgende:
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Zyra
En dan rechtermuisklik op de pagina en Vertalen in het Nederlands.
Te grappig die comments.
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:43 schreef Skillstorm het volgende:
Echt meesterlijk, ik lach me kapot.![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:53 schreef Skillstorm het volgende:
Lane= rijstrook
Wel logisch maar het klinkt zo achterlijk,
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:59 schreef Skillstorm het volgende:
ACTIEF: Zilean plaatsen er een vertraagd bom op een doel, hetzij vriend of vijand. De bom zal ontploffen na 4 seconden, het omgaan magische schade aan alle omliggende vijanden. De bom zal ontploffen onmiddellijk indien de houder overlijdt of als een andere bom is geplaatst op hen.
okquote:Op maandag 25 februari 2013 15:27 schreef Skillstorm het volgende:
Wtf, de silence van Soraka en dan vertaling daarvan, dat klopt echt niet.
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:10 schreef Xa1pt het volgende:
Lol, zat net in m'n promotions en ben er nu weer uit. Wut?
Varus.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga pas weer spelen als er een mannelijke adc bij komt.
edit: met sexappeal.
edit²: ranged adc dus, ik ben kwaad wat tarics support<>tanky adc betreft.
edit³: nee ik ben niet gay.
ja dat was de laatste adc die ik kocht, laatste keer dat ik nog lol deed was ik alleen mn runepages aan het updaten, moet nog beetje mn tankpage fixen eigenlijk maar niet echt veel zin meer in lol gehad lately. moet gewoon een extreem leuk om te spelen mannelijke adc bro komen.quote:
Is Graves niet badass genoeg?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja dat was de laatste adc die ik kocht, laatste keer dat ik nog lol deed was ik alleen mn runepages aan het updaten, moet nog beetje mn tankpage fixen eigenlijk maar niet echt veel zin meer in lol gehad lately. moet gewoon een extreem leuk om te spelen mannelijke adc bro komen.
kaliber bud spencer oid, met een handgun ofzo.
die heb ik al en die is wel matig badass maar ik wil iets nieuws, iets vernieuwends ;lquote:Op maandag 25 februari 2013 18:16 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Is Graves niet badass genoeg?
[ afbeelding ]
Dan moet Riot een soort Duke Nukem maken met de stem van Nasus of Morgan Freeman.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die heb ik al en die is wel matig badass maar ik wil iets nieuws, iets vernieuwends ;l
hij moet zo mannelijk zijn net als taric dat je bijna wel gay word ervan maar niet gay bent zeg maar.
dat zeg ik er ff bij.
Ik kan hier serieus uren naar luisteren.quote:
Ja, maar de voice actor is overleden.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik kan hier serieus uren naar luisteren.Met quotes die je daadwerkelijk aan het denken zetten.
Was inderdaad een oude man. Zonde, eeuwig vergaan talent.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar de voice actor is overleden.
Heel hinderlijk, en een dom plaatje.quote:
Huilen, fix hem.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:09 schreef CyberJesus het volgende:
Die kanker client blijft crashen man.
Ben net terug uit game, pvp.net offline, moet restarten, 15 min queue. Blijkbaar meer mensen met dit probleem of willen HEEL veel mensen graag League spelen op dit moment?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:09 schreef CyberJesus het volgende:
Die kanker client blijft crashen man.
Kan je uit betrouwbare bron mededelen dat Silver V en IV even kut zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:57 schreef Cornelis83 het volgende:
Maar hopelijk ook niet slechter. Niet zo slecht als deze ashe...
Ja, ik moest ineens weer opnieuw inloggen en ook 18 minuten wachten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:49 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ben net terug uit game, pvp.net offline, moet restarten, 15 min queue. Blijkbaar meer mensen met dit probleem of willen HEEL veel mensen graag League spelen op dit moment?
Valt vies tegen, na twaalven zijn veel mensen bezopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef Cornelis83 het volgende:
ah, iedere avond strak in het pakMaar lijkt me niet 1 van de minste baantjes. En idd, je komt thuis wanneer alle trollende kiddo's die er geen kut van kunnen al slapen. Mazzelaar
Stem past totaal niet bij hem.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Uit verveling maar naar voice actors gaan luisteren. De Franse Rammus is eng en vies.
n00b l2pquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:35 schreef Zeroku het volgende:
Voorlopig wel weer genoeg gespeeld. 4 dagen op rij nu alleen maar gezeik met die teams in ranked. Net tweede division van de week omlaag gegaan.
Niks speciaals, die gast gaat ook nog dood volgens mijquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Uit verveling maar naar voice actors gaan luisteren. De Franse Rammus is eng en vies.
quote:0:13 A BLACK COCK ENTERED IT'S ANUS
Vanavond ? Ik ben ook niet goedquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:55 schreef P8 het volgende:
Iemand omhoog voor een potje? Warning vooraf: Ik ben niet echt goed.
Vanavond werkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vanavond ? Ik ben ook niet goed. Gisteren begonnen met cho'gath. Die rupture is soms verdomd moeilijk om goed te plaatsen
Ik had pas een baron steal met een enkele smite en kwam daar zonder dmg te ontvangen mee weg. Was namelijk rammus met een halfgeladen powerball. Veel epischer.quote:
Inclusief ikzelf en ik speel er alleen maar beter om.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:16 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Valt vies tegen, na twaalven zijn veel mensen bezopen.
Ja ik ging keihard dood. 3vs4 teamfight verloren daarna. Had mijn flash jammer genoeg net gebruikt anders kon ik misschien nog over de wall flashen maar whatever.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Niks speciaals, die gast gaat ook nog dood volgens mij
Dus not worth it.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:34 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja ik ging keihard dood. 3vs4 teamfight verloren daarna. Had mijn flash jammer genoeg net gebruikt anders kon ik misschien nog over de wall flashen maar whatever.
Weet niet of het een bug was maar het overkwam mij laatst ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:32 schreef pl4kkie het volgende:
Zien jullie ook de laatste paar dagen buggs in flash? Heb denk ik al 5 of 6 keer gezien dat een enemy's tegen een wall aanstond en flash gebruikte maar gewoon voor de wall bleven staan ( en daarna keihard geganked worden)
ligt eraan welke champ je veel speelt. lees wat guides op www.mobafire.com of www.solomid.com of www.lolking.comquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:37 schreef Euribob het volgende:
Iemand tips voor deze noob hier? Tank-inwording?
Oh hey, Euri! Add me, ik game wel met je.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:37 schreef Euribob het volgende:
Iemand tips voor deze noob hier? Tank-inwording?
Netjes, netjes. Nu door naar Silver.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:03 schreef I.C.O.N. het volgende:
Wow.. mazzeldagen bestaan dus wel in LoL, vandaag van bronze 2 - 40 LP naar bronze 1 - 95 LP gegaan (ja had dagje vrij)
http://www.lolking.net/summoner/euw/20397008#history
Sure Aldie, name?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh hey, Euri! Add me, ik game wel met je.
meer dan 2 rune pages neem ik aan ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:14 schreef BaajGuardian het volgende:
vandaag eindelijk mijn runepaeges gefinished brahs.
jejejeje.
eerst mn lifesteal adc page en nu eindelijk mn nieuwe tank page.
heb nu alles wat ik nodig heb voor oneindig arams/normals/nietrankeds.
hoito ho ho!!!!
Heb je die rune pages gekocht voor IP of voor RP? Jezus, ik heb al lang moeten doen om er 3 te vullen (AP, AD, Supp) ..quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:25 schreef jagga het volgende:
[..]
meer dan 2 rune pages neem ik aan ?
heb er zelf 15, waarvan ik er 8 standaard heb, rest is specifiek op bepaalde champs
heb toen zo'n runepage bundle gekocht voor rp. Heb denk ik 40% van de champs met IP gekocht, de rest vaak in bundles of gewoon met RP. (heb alle champions)quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Heb je die rune pages gekocht voor IP of voor RP? Jezus, ik heb al lang moeten doen om er 3 te vullen (AP, AD, Supp) ..
Ik gebruik mn IP op het moment voor champions, nog een aantal 4800 te gaan en dan nog een heeeele hoop 6300.
ik mis de ad caster page (arpen/armor eventueel cdr)quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Heb er meer dan 2 ja lmao.
Heb:
"Tank spank" (hp, ar, mres_18)
"AD killingspree" (flat ad)
"AD laif freebee" (lifesteal)
"Mage rage" (flat ap)
"Vamp stamp" (spellvamp)
"Support report" ()
Dat zit op de flat ad, ik weet niet uit mn hoofd meer welke runes ik op wat heb, alleen die van tank page omdat dat degene is die ik dus gister het laatst heb gefinished (de mres_18, daarvoor had ik cdr blues erop)quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:06 schreef jagga het volgende:
[..]
ik mis de ad caster page (arpen/armor eventueel cdr)
magic pen ? heb je die helemaal niet ?
Wat voor runes heb jij in je support page ? ik run 3x gp5 quints, 9x armor yellows, 5 cdr/plvl blues 4 flat ap's, armor reds en dan 0-9-21 mastery
Pfft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:02 schreef Cornelis83 het volgende:
ik weet niet eens meer wat ik met ip moet of kan doen. Heb nu 27.8k
Inderdaad. Ik noem de pagina's gewoon AD AD, AD armpen, AD AS, Top magres, Top AD, Top armor o.i.d. afhankelijk van de focus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:08 schreef jagga het volgende:
als ik die streams kijk ook.
Al die mensen hebben van die vage namen voor hun pages en masteriessnap dat niet echt.
Ik noem ze gewoon wat ze bevatten, kan ik in 1 oog opslag zien wat erin zit
En lifesteal quints? Heb een paar guides gezien waar ze sowieso worden aangeraden voor Nocturne/LS jungle.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:17 schreef jagga het volgende:
die lijst van skins weet ik niet.
Ik selecteer een champ en dan kun je door die skins scrollen is wat ik weet. (dan staat eronder of je hem wel of niet hebt.)
Je kunt ook bij je purchases al je purchases zien. zowel met rp als ip. Vind ik niet leuk trouwens, dat herinnert me eraan hoeveel geld ik al in deze game gestoken heb
Qua quints, ligt eraan wat je speelt. ik speel alle lanes/roles (maar net wat er overblijft dus) dus heb ik veel verschillende runes nodig.
movement speed quints bijv, erg goed op bepaalde champs (denk maokai, skarner enz) maar ook erg goed TEGEN bepaalde champs (cassio, lux, nidalee)
Standaard quints?: AD, ARP , AP , MPEN, GP5
persoonlijk zou ik voor noc jungle (maar ik jungle noc nooit, vind het geen fijne champ om te spelen) attackspeed quints gaan vanwege zijn passive, voor dat ik LS quints zou proberen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:19 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
En lifesteal quints? Heb een paar guides gezien waar ze sowieso worden aangeraden voor Nocturne/LS jungle.
Guides zijn geen absolute waardheid. Als je een snellere cleartime wil neem je attack-speed. Als je meer sustain wil neem je lifesteal. Als je een snelle early gank wil met overal snelle cleartime early neem je AS.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:19 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
En lifesteal quints? Heb een paar guides gezien waar ze sowieso worden aangeraden voor Nocturne/LS jungle.
35.6k hier.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:02 schreef Cornelis83 het volgende:
ik weet niet eens meer wat ik met ip moet of kan doen. Heb nu 27.8k
Haal gewoon 3 runepages en koop daar runes voor, is het zo opquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:12 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
35.6k hier.Alle champs die ik wil heb ik al, misschien maar runes en rune pages kopen.
35600?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:12 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
35.6k hier.Alle champs die ik wil heb ik al, misschien maar runes en rune pages kopen.
daarom heb ik er toen meteen 2 gekochtquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef dustbrain het volgende:
Keb 7-rune-page-bundle. Is nogsteeds niet genoeg.
hmm 2 verschillende voor adc dan heb je het wel gehad denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:22 schreef ems. het volgende:
Ik heb 10 runepages maar die gaan toch wel snel op als ik er alleen al 4 verschillende moet hebben voor de adc's
Dat is één nuance inderdaad, maar ook prefereer ik met bepaalde setups mana/lvl ipv armor (zeker bij aram, daar is armor alleen maar weggegooid). Op een goede avond wil ik als blauwe runes weleens wat anders gebruiken dan MR en bij sommige ADC's prefereer ik een mix van AD/Arp.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:40 schreef jagga het volgende:
[..]
hmm 2 verschillende voor adc dan heb je het wel gehad denk ik.
1 gefocussed op ad, de andere op ARP, klaar
doen jullie dan ranked?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:51 schreef Djurres het volgende:
Vanavond maar weer is een FOK! game?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |