Ja ik weet heel zeker dat ik zown mes wil hebbenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:06 schreef afstandbediening het volgende:
Bel eens een kapper. Die weten het wel. Weet je zeker dat je zo'n mes wil gebruiken?? Ik heb het wel eens geprobeerd en na twee halen lag ik al open.
Thanks, ik ga daar even lezen/postenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:06 schreef Mylene het volgende:
Kijk hier eens: LIF / Klassiek scheren - Deel IV
Je moet wel heeeeeeeeeeel erg veel oefenen op een ballon.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja ik weet heel zeker dat ik zown mes wil hebben. Heb een pest hekel aan scheren, laat het vaak langer staan en dan is het met een gewoon met bijna niet te doen. Dan trim ik het meestal korter, maar mn trimmer gaat kapot, wil ipv een nieuwe trimmer een open scheermes kopen.
Ja. maar in de Op staat dat ik het niet online wil kopen, wil advies van iemand erbij, Heb er inmiddels al 1 gekochtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:59 schreef therealkenny het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets? Gewoon online te koop.. Wel vrij prijzig vind ik..
Waar kom je vandaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:28 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja. maar in de Op staat dat ik het niet online wil kopen, wil advies van iemand erbij, Heb er inmiddels al 1 gekocht
Klopt. En rustig aan beginnen. Kom zelf uit een dorp en in de dichtstbijzijnde stad is geen barbierswinkel te vinden. Ben op advies van iemand uit het centrale scheertopic naar Breukelen geweest. Heb denk ik 2 uur naar verhalen zitten luisteren over scheren en messen en vroeger etc. Was echt een man met passie voor zijn vak.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:46 schreef therealkenny het volgende:
Oh sorry verkeerd begrepen/ niet goed gelezen.. Als je echt goed advies erover wil zou ik een beetje een fatsoenlijke barbershop binnen lopen.. Die zijn in alle steden en veel dorpen wel te vinden, een men's only kapperszaak.. En die kunnen jou dat haarfijn, hihi, uitleggen hoe dat moet.. Het is niet moeilijk maar je moet vooral veel oefenen..
Open scheermessen nietquote:Op zondag 24 februari 2013 17:56 schreef Life2.0 het volgende:
volgens mij verkopen ze dat gewoon bij de kruidvat
nouja, de bijkomende zooi wel, of je het mes daar wilt kopen, zou het niet doen denk ikquote:Op zondag 24 februari 2013 17:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Open scheermessen niet. Mss wel van die verwisselbare. Maar ik heb er 1 die je zelf moet slijpen. Het is wel een 2e hands van bijna 80 jaar oud
Ja dat wel. Maar daar ging het me niet omquote:Op zondag 24 februari 2013 18:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nouja, de bijkomende zooi wel, of je het mes daar wilt kopen, zou het niet doen denk ik
Daar ben ik geweest. Mooie vent is dat. En heeft idd echt van alles in de winkel te koopquote:Op zondag 24 februari 2013 18:29 schreef scarback het volgende:
In Breukelen zit Kox Barbershop, die heeft echt alles. Heeft trouwens ook een webshop om even van tevoren wat te snuffelen
Maar waarom wat dat niet goed dan? Te ver weg of zo?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest. Mooie vent is dat. En heeft idd echt van alles in de winkel te koop
Wat bedoel je?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:08 schreef scarback het volgende:
[..]
Maar waarom wat dat niet goed dan? Te ver weg of zo?
TS is ondertussen al in de winkel geweest en heeft een mes gekocht.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:08 schreef scarback het volgende:
[..]
Maar waarom wat dat niet goed dan? Te ver weg of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |