haha jaa die sowiesoquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:27 schreef superdrufus het volgende:
Die films met die acteur eddie murphy zou echt tantoe leuk.
Boss Niggerquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Rebeccaxkus het volgende:
Ik vind films met negers echt leuk.
weten jullie er een paar?
Volgens wiki is het anders een stomme film.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:33 schreef Ulx het volgende:
Ik vind negers ook cool. Vooral van die zwarte. Die in bomen klimmen.
The Birth of a Nation uit 1915 is wel een goede over negers.
TV is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
In Raymann is laat zat ook een keer een neger.
PO he?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
TV is ook niet meer wat het geweest is.
Classicquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:33 schreef Berkery het volgende:
Waarom moet ik ineens weer hier aan denken?
Dik Trom.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat het lastiger wordt om een film zónder neger te bedenken.
Deze is geniaal.quote:
Moet zeggen dat ik redelijk geschokt ben door het feit dat je geheel oblivious bent van racisme. Kan me voorstellen dat mensen hier aanstoot aan nemen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Rebeccaxkus het volgende:
Ik vind films met negers echt leuk.
weten jullie er een paar?
Dude, het is FOK! Stel je niet zo aan. Of moet je een hekel aan films met negers hebben? Dat zou pas racistisch zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik redelijk geschokt ben door het feit dat je geheel oblivious bent van racisme. Kan me voorstellen dat mensen hier aanstoot aan nemen.
Maar het feit dat iemand een 'film met negers' leuk vind (whatever that means) is redelijk stigmatiserend. Alsof dat een genre is (wat het op Tyler Perry films na niet is)quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Dude, het is FOK! Stel je niet zo aan. Of moet je een hekel aan films met negers hebben? Dat zou pas racistisch zijn.
Valt toch wel mee johquote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Maar het feit dat iemand een 'film met negers' leuk vind (whatever that means) is redelijk stigmatiserend. Alsof dat een genre is (wat het op Tyler Perry films na niet is)
Maar dan is het anders, er is een verschil tussen aliens en mensen en tussen lekkere babes en vrouwen die lelijk als de nacht zijn. Het gaat er mij om dat de TS een verschil ziet tussen films met/zonder zwarte mensen, waardoor je een verschil maakt op basis van enkel huidskleur.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Valt toch wel mee joh? Je kunt toch ook films met aliens leuk vinden? Of films met lekkere babes, of films met lunatics? Of is dat ook racistisch, stigmatiserend?
Ik bedoelde overigens In the Heat of the Night en niet In Cold Blood
Reservoir Dogsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat het lastiger wordt om een film zónder neger te bedenken.
haha en bij FAQ ;quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
Damn wat is dit
'Please Kill Me, I'm a Faggot Nigger Jew' (Video 1996) - IMDb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |