Tof, welke?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:22 schreef BananaPancake het volgende:
Hihi Nordic Zwalken
Ik heb trouwens een jurkje op Asos gekocht, die 1 maat te klein is als motivatie. Kwam op het idee door jouw trouwjurk motivatie Stormqueen!![]()
Ben echt verliefd op het jurkje dus dat moet echt een motivatie zijn
Eigenlijk moet je zo denken, als ik extra ga snoepen, heb ik juist niks aan de sportactiviteiten. Had je net zo goed niet kunnen gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
Jamaar ja maar jamaar...
Hoelang kan je teren op een sportactiviteit.. ?
Gister "gesnoept" want 's avonds sporten, vandaag snoepen wa.t gister sporten...
Dat werkt niet zo..
Je staat er bij!quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:23 schreef Cuppiecake het volgende:
Stormqueen zou jij mijn tikker in de OP willen zetten? Had het in de vorige topic ook gevraagd, maar de tt heeft het toen niet gelezen denk ik.
[ link | afbeelding ]
is dit de goede link?
"Beloon" je jezelf daarmee?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
Jamaar ja maar jamaar...
Gister "gesnoept" want 's avonds sporten, vandaag snoepen wa.t gister sporten...
Dat werkt niet zo..
Ik heb juist met sporten wel veel motivatie. Dan denk ik oeh als ik nu gewoon goed eet, dan verbrand ik weer een paar ons vandaag!quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
Jamaar ja maar jamaar...
Dat werkt niet zo..
een paar ons, dan moet je wel verrektes hard sportenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik heb juist met sporten wel veel motivatie. Dan denk ik oeh als ik nu gewoon goed eet, dan verbrand ik weer een paar ons vandaag!
Die is ook erg leuk inderdaad!! Jammer dat dat fout ging.. ik heb voor het eerst op Asos besteld, dus ben ook benieuwd of het helemaal goed zal gaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oooh die is cute!
Ik had deze besteld, maar ik kreeg 'm in zwart binnen, dus die moet ik nog even ruilen:
[ afbeelding ]
(ecru kant over een zwarte onderjurk)
Ben er nu nog iets te chubby voor, maar nog een kilo of acht er af en dan is het smokin'
Ik ben heel vaak een halve kilo lichter na het sportenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een paar ons, dan moet je wel verrektes hard sporten![]()
Echt, ik niet. Ik had maandag echt super goed gegeten. En 's avonds dik gesport bij de fysio, iets te lang doorgegaan, tot ik omviel van de kramp.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:34 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak een halve kilo lichter na het sportenDan heb ik wel de rest van de week ook gezond gegeten, maar toch
ja, dan zweet je ook een halve liter wegquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:34 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak een halve kilo lichter na het sportenDan heb ik wel de rest van de week ook gezond gegeten, maar toch
dan heb jij meer water gedronken tijdens het sporten dan bananapancakequote:Op donderdag 21 februari 2013 10:36 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Echt, ik niet. Ik had maandag echt super goed gegeten. En 's avonds dik gesport bij de fysio, iets te lang doorgegaan, tot ik omviel van de kramp.En de volgende dag woog ik 0,4 kg zwaarder. Gister weer gesport en nu is er gelukkig wel 0,2 kg vanaf. Maar toch. xD
Ik sport twee uur intensief, dus zal allicht wat schelen. En het blijft er ook altijd af, dus vocht of niet, ik vind het helemaal prima! Ik drink trouwens wel altijd minstens 2 bidons leeg na het sporten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan zweet je ook een halve liter weg
Voor een ons vet moet je ongeveer 700 kcals verbranden.
Dat is een uur zeer intensief sporten.
Maar goed, wegingen zijn stom, ik daal al een paar dagen niet, mijn broek zit wel losser, maar ik kan niet poepen dus dan sta je stil.
(dat is werkelijk het enige dat ik mis aan roken. Mijn stoelgang)
Super!quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:37 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik sport twee uur intensief, dus zal allicht wat schelen. En het blijft er ook altijd af, dus vocht of niet, ik vind het helemaal prima! Ik drink trouwens wel altijd minstens 2 bidons leeg na het sporten.
nou, niet door spierpijn. Maar zwaarder na het sporten is iets waar veel mensen last van hebben (mezelf incluis). Je lichaam houdt wat meer vocht vast omdat het zich moet kunnen koelen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:39 schreef Cuppiecake het volgende:
Kan het niet zo zijn dat je door spierpijn juist vocht vast gaat houden ofzo?
begin? Jij post toch ook al ruim een jaar mee?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:53 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben afgevallen!
Maar liefst 0.2 kg
Het is een begin
Tuurlijk, waarom niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Ontbijtje zit erin.. dus het eerste tussendoortje sla ik maar over. Flinke bak yogurt met cruesli en een appel. En ik zit vol! Misschien net iets te vol!
Zou een omeletje met alleen paprika en ui lekker zijn? Wil eens wat anders proberen met mijn ei..
als je de uien even goed opbakt met de paprika valt dat toch wel mee?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik weet niet meestal wordt dat zo zoet..
knoflookquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Groene paprika is minder zoet natuurlijk. En je kunt ook lekker kruiden met peterselie en bieslook ofzo. Of paprikapoeder.
Ik lunch! hahaquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zojuist besloten dat ik omelet dineer
een pizza? Dat vindt je jurkje niet leuk hoor!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:36 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik lunch! haha
Ik denk eentje met: cherrytomaatjes, huttenkase en champignons
Hmm maar kan natuurlijk ook als diner.. Had eigenlijk een pizza gepland
I knohooowquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een pizza? Dat vindt je jurkje niet leuk hoor!
nou, niet doen danquote:
Hmm ja dat is misschien wel een goeie. Ik had eerst zo'n systeem maar dan een keer in de week. Dat werkte gewoon niet, want kwam niks aan, maar viel ook niet af. Ik ga géén pizza eten vanavond!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, niet doen dan
Wat voor mij erg goed werkt, ik mag eens in de veertien dagen een offday. Die plan ik van tevoren in dus je weet precies wanneer je los mag. Op die offday mag ALLES.
En ja, de volgende dag weeg ik dan drie kilo meer maar die ben je erg snel weer kwijt op het toilet, dus permanente schade levert het niet op, maar je mag wel zo af en toe indulgen in dikke lagen pindakaas op je boterham, New York Pizza en een traytje pils![]()
HOU DIE SPIRIT VAST!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:42 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hmm ja dat is misschien wel een goeie. Ik had eerst zo'n systeem maar dan een keer in de week. Dat werkte gewoon niet, want kwam niks aan, maar viel ook niet af. Ik ga géén pizza eten vanavond!
je kan ook boeken kopen enzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:53 schreef Mvr.Poes het volgende:
Dat klinkt wel erg goed zeg, eens in de zoveel tijd helemaal los![]()
![]()
Het boek van Sonja wat ik eerst wou lenen was met tapas en high teaPast beter bij me want geef graag een etentje etc maar die was al uitgeleend
geen idee, alleen af en toe iets lekkers nemen werkt psychisch niet voor mij.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnt dat mensen die zich elke zaterdag bijv helemaal niet aan hun dieet houden lang zo makkelijk en snel niet afvallen als mensen die elke dag zo goed mogelijk hun dieet volgen en zo nu en dan iets lekkers nemen. En dan dus niet los gaan. Geen idee hoe dat zit met 1x per 2 weken
Maar goed, ik weet niet of de oorzaak voor het slechter afvallen dan lichamelijk is of psychisch.
Klinkt wel logisch ook ..quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnt dat mensen die zich elke zaterdag bijv helemaal niet aan hun dieet houden lang zo makkelijk en snel niet afvallen als mensen die elke dag zo goed mogelijk hun dieet volgen en zo nu en dan iets lekkers nemen. En dan dus niet los gaan. Geen idee hoe dat zit met 1x per 2 weken
Maar goed, ik weet niet of de oorzaak voor het slechter afvallen dan lichamelijk is of psychisch.
Dat doe ik ook wel zonder het te plannenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:59 schreef BananaPancake het volgende:
Klinkt wel logisch ook ..
Je kan die dag natuurlijk ook nog verder uitstellen (1x in 3 weken, 1x in 4 weken)
I knowquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ook boeken kopen enzo
Hoe groot zijn die pakjes crackertjesquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:01 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb een beetje een raar dagje tot nu toe...
O: 3 volkoren. 2 runderrookvlees, 1 gestampte muisjes. 250 ml yoghurt, theelepeltje suiker.
T: 250 ml yoghurt met theelepeltje suiker.
T: Pakje crackertjes van Lu.
T: Pakje crackertjes van Lu.
T: Appel.
Het is een beetje veel...
L: Zometeen thuis, denk lekker spek met ei. Wel even eieren halen dan.
T: Geen idee, gaan boodschappen doen.
D: Aardappelschijfjes, falafel en groentjes. Twijfel of ik de falafel in pitabroodjes zou doen met knoflooksaus en salade.
T: Wrs niks meer, heb m'n t's vanochtend wel gehad.
Haha ik ook hoor, alleen dan wat vaker!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel zonder het te plannen
Ik heb juist eens gelezen dat als je zoveel calorieen binnenkrijgt, je lijf niet alles meer opneemt om dat het het gewoon niet aan kanquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
ja, wat voor mij werkt werkt voor een ander niet per definitie.
Ik hoor ook vaak mensen zeggen dat als je zo'n schransdag hebt, je lichaam dan meteen honderd kilo vet aanmaakt omdat het alles zou pakken wat het kan pakken.
Ik wil daar wel eens een wetenschappelijke onderbouwing van zien...
Daar heb ik nou nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:05 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb juist eens gelezen dat als je zoveel calorieen binnenkrijgt, je lijf niet alles meer opneemt om dat het het gewoon niet aan kanZo wordt er altijd van alles geroepen
Jeetje, toen ging ik nog elk weekend uit!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:07 schreef BananaPancake het volgende:
Alcohol is gelukkig geen gevaar voor mijbehalve met uitgaan, maar dat doe ik bijna nooit meer..
Help! Ik word oud![]()
(21 lentes)
Ik eerst ook. Niet meer sinds ik met TLK heb eigenlijk..quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, toen ging ik nog elk weekend uit!
Don't kill my dreams woman!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nog nooit van gehoordJe lijf wordt juist steeds efficienter met kcal binnenhalen en opslaan als je vetcellen leeg raken.
uhuh. Maar ik werd in juni opgenomen, toen moest ik ineens ook zelf boodschappen doen en koken. En het is maar al te makkelijk om 4x in de week naar de snackbar te gaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
begin? Jij post toch ook al ruim een jaar mee?
je hebt je een beetje laten gaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
uhuh. Maar ik werd in juni opgenomen, toen moest ik ineens ook zelf boodschappen doen en koken. En het is maar al te makkelijk om 4x in de week naar de snackbar te gaan
Jahquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt je een beetje laten gaan
Succes dan maar weer
yup! http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterintoxicatiequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik plas me kwijt! Is er ook een max aan de hoeveelheid drinken per dag..?
quote:On June 9, 2002, 4-year-old Cassandra Killpack of Springville, Utah died as a result of water intoxication when her parents forcefully fed her as much as one US gallon (3.8 l) of water in a short period while she was being disciplined. Her mother, Jennette Killpack, was convicted in 2005 of child abuse homicide
in een uur niet. In 24 uur wel, al is het onnodig veelquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar 2,5 l - 3 liter.. Dat kan wel toch denk ik?
Nee is geen bodieboost. Mijn moeder is gewichtsconsulente bij Slankklup benelux. Ik houd me niet aan haar menu's maar haal daar wel inspiratie uit. En zij werkt met dat systeem.quote:
Oh, maar dat vind ik ook wel een leuk systeem!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:33 schreef Cuppiecake het volgende:
Wat misschien nog wel een goed alternatief is voor de schransdag is met jokers werken. Ik mag 2 keer in de week een joker. Dus als ik naar een verjaardag ga kan ik gewoon een stukje gebak nemen. En als ik dan een keer als avond eten frietjes wil kan dat ook. En dan zijn mijn jokers voor die week op. Dan heb ik toch lekkere dingen op, zonder me er schuldig over te voelen.
Ik denk dat als ik dat als jokers zou tellen ik voor 1 joker 2 biertjes zou pakken ofzo. Maar ik drink geen alcohol, dus ik weet eigenlijk ook niet hoeveel calorien daar inzitten. Ik ben een beetje een saaie 19-jarige.quote:
ligt er aan... Ik ken er een paar..quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Je bent niet saai als je niet drinkt...
Ik zie veel maisboterhammen.. Is dat in principe niet gewoon witbrood? Dan zou ik het vervangen door volkoren ofzo. Correct me if I'm wrongquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:15 schreef deerntie het volgende:
Ik ben nu een paar dagen bezig en tot nu toe valt het allemaal prima mee. Ik zal even een lijstje posten wat ik de afgelopen dagen heb gegeten. Misschien heeft iemand nog tips?
Lijstje van dinsdag:
O: 2 mais boterhammen met komijnekaas tomaat en komkommer + melk
T: Yoghurt met 100 gr tropische vruchtjes
L: 2 mais boterhammen met komijnekaas
T: Yoghurt met 100 gr tropische vruchtjes
D: 130 gr Aardappels met jus, 200 gr sperziebonen en ~ 90 gr worst + bakje vanillevla
T: 2 volkoren biscuitjes
(totaal ~1750 kcal)
Lijstje van gister:
O: 2 mais boterhammen met filet american + melk
L: 2 waldkorn boterhammen met aardbeienjam + een volkoren cracker met roomkaas + melk
T: yoghurt met 100 gr mango
T2: 25 gr gezouten pinda's
D: 150 gr aardappels met jus, 225 gr spinazie en 3 kleine gehaktballetjes + dubbelvla choco/vanille
(totaal ~1600 kcal)
Lijstje van vandaag:
O: 2 mais boterhammen met filet americain + melk
T: Yoghurt met 100 gr mango
L: (ik kwam hier op ideeën) 3 eieren met 200 gr champignons en 2 uien
T: weet ik nog niet...
D: Kipfilet met rijst in saus met paprika ui en champignons.
Naja ik ben wel zo'n knutselend groene thee slurpend type. Maar absoluut geen gezelligheidshater. Ik hou alleen niet zo van uitgaan. Ik snap het gewoon niet, met elkaar opgepropt ergens zitten waar je tegen elkaar moet schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan en iedereen zat is. Dat vind ik niet leuk. Dan ga ik liever gezellig koken met wat vriendinnen, of bowlen, of een filmpje kijken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat zijn vooral breiende, groene thee slurpende, gezelligheidshaters, die zijn er ook goddank niet zo veel.
Haha, en je woont ook in Breda! Net als ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Sq, ik moet me bijna aangesproken!
Breien, naja haken: CHECK
Drink weinig alcohol: CHECK
Drink wel veel groene thee: CHECK
Alleen hou ik wel van gezelligheid
ik ga ook niet naar de kroeg hoor. Bij de jumbo is bier veel goedkoper.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:48 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Naja ik ben wel zo'n knutselend groene thee slurpend type. Maar absoluut geen gezelligheidshater. Ik hou alleen niet zo van uitgaan. Ik snap het gewoon niet, met elkaar opgepropt ergens zitten waar je tegen elkaar moet schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan en iedereen zat is. Dat vind ik niet leuk. Dan ga ik liever gezellig koken met wat vriendinnen, of bowlen, of een filmpje kijken.
Naja ondertussen niet meer.. Woon nu in Huissen, heb het brabantse land verlaten voor de liefde haha!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:49 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Haha, en je woont ook in Breda! Net als ik.
Maar als je zou willen zou je dan echt 8 bier op een avond naar binnen gieten? Ik ben wat dat betreft een beetje wereldvreemd hoor, maar ik snap het gewoon niet. Als je gewoon drink, dan drink je toch ook geen 8 glazen op een avond?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga ook niet naar de kroeg hoor. Bij de jumbo is bier veel goedkoper.
Maar van 2 glazen bier word je toch niet dronkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:55 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Maar als je zou willen zou je dan echt 8 bier op een avond naar binnen gieten? Ik ben wat dat betreft een beetje wereldvreemd hoor, maar ik snap het gewoon niet. Als je gewoon drink, dan drink je toch ook geen 8 glazen op een avond?
van thee word je niet dronken en van twee bier ook nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:55 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Maar als je zou willen zou je dan echt 8 bier op een avond naar binnen gieten? Ik ben wat dat betreft een beetje wereldvreemd hoor, maar ik snap het gewoon niet. Als je gewoon drink, dan drink je toch ook geen 8 glazen op een avond?
wat deze vrouw zegtquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:57 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Maar van 2 glazen bier word je toch niet dronken
Ik ben ondertussen in de fase aanbeland dat ik denk 'oh vanavond niet zoveel gedronken'. En dat als ik dan tel ik op 7 bier en 3 wijn uitkomquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:57 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Maar van 2 glazen bier word je toch niet dronken
Ik vind de Jumbo qua ambiance best tegenvallen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga ook niet naar de kroeg hoor. Bij de jumbo is bier veel goedkoper.
Ze hebben nu een snoepjesmuur bij ons! Het zijn een soort smekkies in alle smaken die je zelf in een bekertje moet doen door van de gewenste smaak een kraantje open te draaienquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind de Jumbo qua ambiance best tegenvallen.
Mwah, beats Aldi. Als ik dan toch moet kiezen. Bij de Jumbo draaien ze nog leuke muziekquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind de Jumbo qua ambiance best tegenvallen.
Dan ga ik toch voor de AH.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah, beats Aldi. Als ik dan toch moet kiezen. Bij de Jumbo draaien ze nog leuke muziek
Ja dat was geen normale wrat meer..quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:14 schreef BananaPancake het volgende:
Waar dan?
Oh rtl4
Getver die wrat!
Ben het wel met je eens ja, hij had dr beter eerst naar een dietist kunnen sturen ofzo.
Over tanden gesproken, dat voorstukje, iewl iewl iewl! Dit is echt niet mijn programmaquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja. nu is ze ff weg maar ben wel benieuwd.. Snap dat er een traject aan vooraf is gegaan waarschijnlijk zat ff met mijn mond vol tanden..
Gezellig bij de plaatselijke hangbejaarden aan de koffietafel een biertje open trekkenquote:
Dan wordt ze waarschijnlijk in het ziekenhuis door de chirurg afgekeurd voor de ingreep.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Nu op tv bij dit is mijn lijf.. een vrouw, naja nog vrij jong.. Die meteen word doorgestuurd naar een arts voor een maagballon. BMI van 31 naja het is een programma, maar vind het niet echt een goede "reclame", adviseer eerst eens om het eetpatroon zelf te veranderen..
ik denk dat ik dat gewoon een keer doe. Groot bejaardenpakhuis om de hoek ook, dus altijd raak.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gezellig bij de plaatselijke hangbejaarden aan de koffietafel een biertje open trekken
Film het stiekem! Ik wil die gezichten wel zien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat gewoon een keer doe. Groot bejaardenpakhuis om de hoek ook, dus altijd raak.
Jammer dat de AH momenteel verbouwd wordt, maar ik zal mijn bevindingen tzt delen
Die jongen is serieus heel bang!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:17 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Over tanden gesproken, dat voorstukje, iewl iewl iewl! Dit is echt niet mijn programma
Ja hij trilt helemaalquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Die jongen is serieus heel bang!
Eet een wortel!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een vieze smaak in mijn mond dus nu wil ik iets eten om de smaak te neutraliseren
peterseliequote:Op donderdag 21 februari 2013 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een vieze smaak in mijn mond dus nu wil ik iets eten om de smaak te neutraliseren
Dat is het voordeel aan vrij zijn.. Dan ligt mijn ritme altijd een stuk later. Pak een stuk komkommerquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik heb even een moeilijk momentje en mijn tussendoortjes voor de middag al te vroeg op.
Ik ben op school dus dat gaat niet. Het komt ook doordat ik op school ben dat ik die tussendoortjes allemaal al op heb. We hebben zoveel tussenuren en lege momenten in de les dat we niks doen. En dan ben ik geneigd om te gaan eten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is het voordeel aan vrij zijn.. Dan ligt mijn ritme altijd een stuk later. Pak een stuk komkommer
Culprit gevonden. Stuk rauwe rode ui tussen mijn kroon.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb hier maiswafels, kruidkoek, opkikker en appel liggen. Nergens trek in dus ik heb een kauwgompje.
Ik merk dat ik vaak eet om een vieze smaak weg te krijgen. Ik heb nogal supersonische smaakpapillen en neus dus ik heb snel last van smaken en geuren.
Ik denk dat ik ook een van de weinige rokers was die de volle 17 jaar dat ze gerookt heeft zelf last heeft gehad van vieze smaak en geur.
Precies -.- En mijn groepsgenoten zijn daar net naartoe vertrokken. Ik zit nu op iedereen zijn spullen te lettenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:52 schreef J0ycie88 het volgende:
en de kantine is dan extra aanlokkelijk..
Het schijnt wel een stuk beter te zijn dan witbrood maar minder vezels te hebben als volkoren. En persoonlijk merk ik geen verschil in het 'volle' gevoel van volkoren of van maisbrood.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:46 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik zie veel maisboterhammen.. Is dat in principe niet gewoon witbrood? Dan zou ik het vervangen door volkoren ofzo. Correct me if I'm wrong
Ouch! Daar zou ik niet vrolijk van worden, maar je kan het hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:53 schreef Cuppiecake het volgende:
Precies -.- En mijn groepsgenoten zijn daar net naartoe vertrokken. Ik zit nu op iedereen zijn spullen te letten
Edit: En ze komen nu met hele grote chocolade muffins terug.
Ohja een soort meergranenbrood is het zie ik..quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:07 schreef deerntie het volgende:
[..]
Het schijnt wel een stuk beter te zijn dan witbrood maar minder vezels te hebben als volkoren. En persoonlijk merk ik geen verschil in het 'volle' gevoel van volkoren of van maisbrood.
Maar als je het niet lekker vindt... Waarom eet je het dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Heb er wel een lekkere kipsnitzel bij!
Hmm aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant, moet iemand die helemaal geen groente lust, dan maar helemaal geen groente eten? Sommige dingen kan je leren eten..quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:57 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar als je het niet lekker vindt... Waarom eet je het dan?Het is toch veel makkelijker vol te houden als je dingen eet die je lekker vindt?
Ja, als je echt geen groente lust wordt het lastigquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hmm aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant, moet iemand die helemaal geen groente lust, dan maar helemaal geen groente eten? Sommige dingen kan je leren eten..
Ik zit er overigens steeds meer over na te denken om eens wat witvis te proberen. En ik heb echt een afkeer van vis zeg maar..
Naja, ik at eerst alle groente.. En ik vond broccoli heerlijk, maar heb het daardoor denk ik ook tegen gegeten. En sowieso eet/at ik heel weinig aardappels/groente/vlees maaltijden en ik vind dat ik daar gewoon aan moet wennen.. En elke keer spinazie of sperziebonen is ook zo saai.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:57 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar als je het niet lekker vindt... Waarom eet je het dan?Het is toch veel makkelijker vol te houden als je dingen eet die je lekker vindt?
Ik weet niet of ze veel andere dingen lust, maar ik denk dat het nooit kwaad kan om af en toe iets nieuws gezonds te proberen lekker te vindenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:03 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, als je echt geen groente lust wordt het lastigIk ging er meer vanuit dat je het grootste gedeelte van de groentes wel lustte.
Ik heb ook een afkeer van vis zolang je ziet dat het ooit vis is geweest, maar kabeljauw en zalm vind ik op zich te doen, en al helemaal door de spinazie heen ofzo, dat je niet een stuk vis náást je eten hebt liggen.. Of in de wok met groentes
Ik eet juist heel veel dingen niet omdat dat goed voor me isquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet echt niet alleen maar dingen omdat ik ze lekker vind. Ik eet ook een hoop gewoon omdat het goed voor me is.
hahah ja, zo kun je het ook bekijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik eet juist heel veel dingen niet omdat dat goed voor me is
Met gezond eten heb ik geen moeite. We eten ook al jaren volkorenpasta en zilvervliuesrijst, terwijl ik witte pasta en witte rijst echt lekkerder vind. Witbrood overigens ook
Alles dat jij vies vindt vind ik heel lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind bijna alles lekker. Als ik iets niet lekker vind eet ik het ook echt niet. Maar ik kan er niet zo goed tegen om dingen niet te lusten dus ik probeer vaak dingen. Zo kan ik tegenwoordig spareribs kluiven en ik lust mosselen, kreeft, krab en champignons. Zo heel af en toe kan ik zelfs een hint bietjes verdragen.
Ik hoef alleen echt geen orgaanvlees, oesters en spruiten. Al kan ik dat laatste ook echt niet uitstaan dus dat moet ik nog eens leren.
Als ik in Peru op vakantie zou zijn, zou ik rustig een cavia eten ofzo. Vlees is vlees
Je gaat er helemaal van hakkelenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zal het net het woord chocola... En nu heb ik zin in chocola!
Hahaha inderdaad! Heb al 2 weken geen chocolade gehad! Ik ben trots..quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat er helemaal van hakkelen
ik lust ook nog wel andere dingen hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb trek in alles... Behalve dus alles wat SQ lekker vindt.
Ok je hebt gelijk.. Dank je wel SQ, ik ben weer wakker :pquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:07 schreef Stormqueen het volgende:
Jonge, je had gisteren 3 liter thee op, calm down woman!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk.. Dank je wel SQ, ik ben weer wakker :p
Ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd met je jubileum!
Was je 13 toen je verkering kreeg??
bij Popocatepetl. Dus het word in ieder geval geen vet stuk vlees met friet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Gefeliciteerd Cuppiecake!
Geniet lekker van het uit eten gaan! Waar ga je eten?
Ik ben jaloers!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:48 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
bij Popocatepetl. Dus het word in ieder geval geen vet stuk vlees met friet.
Haha, gewoon van deze:quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die pakjes crackertjes
dat weet je nu al?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriendje loopt alleen in pak op bruiloften en begrafenissen. Van die laatste hebben we er in ieder geval 4 dit jaar...
Wij hebben nog een leuk appartement te koop!!! Hahahah!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Haha, gewoon van deze: [ afbeelding ]
Vanochtend netjes ontbeten, maar doordat we gisteravond opeens huizen gingen kijken, liep m'n hele eetplanning in de soep frietjes. Vanochtend dus nog steeds een kilo boven m'n atl. Heb gisteren samen met vriendjelief die overigens nooit in pak looptbesloten dat we samen gaan letten op het snacken en snaaien en meteen gezonde boodschappen voor de hele week gedaan. Ik plan prima, maar hou me er te weinig aan...
Xx
Ik was gisteren een kilo zwaarder dan gisteren. Ik schommel ook vaak als een malle. Maar ik juich er niet van, want vorige week was ik net zo zwaar als vandaagquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik snap mijn lijf echt niet.. Schommel de schommel lijkt het wel.. Gisteren 106,6, nu 107,0.. Snap er geen klote van.
Nou, dat dus! Liggen er nu al 4 op sterven?quote:
ik zou het ff afkloppenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat dus! Liggen er nu al 4 op sterven?
Ik vind het een wonder dat ik met mijn enorme familie met allemaal ooms en tantes die allemaal wel wat ernstigs hebben nauwelijks begrafenissen heb. De laatste is alweer 5 jaar geleden.
Ik heb bijv een oom die meer in het ziekenhuis woont dan er buiten, maar dat doet hij al jarenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou het ff afkloppen
Hier in de familie nog maar 1 levende 65-plusser, dus de lijn der verwachting is dat we het daar niet op korte termijn druk mee gaan krijgen. Maar feit blijft dat iedereen in principe ineens dood neer kan vallen.
sommige mensen zijn heel volhardendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb bijv een oom die meer in het ziekenhuis woont dan er buiten, maar dat doet hij al jaren
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was gisteren een kilo zwaarder dan gisteren.
Die wordt nog wel minstens 80quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
sommige mensen zijn heel volhardend
Dan vandaagquote:
26zelfs! Heul niet slecht!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja stel ik val een halve kilo per week af en ik hou dit patroon vol dan is dat toch 25 kilo in een jaar!
Nou, lijkt me geweldig. Wat zijn getalletjes toch mooi in de theoriequote:
Al is het 20 kilo in een jaar, dat is al heel mooi. Dan weeg ik weer onder de 90 dat lijkt wel eeuwen geleden!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, lijkt me geweldig. Wat zijn getalletjes toch mooi in de theorie
Prima strevenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Al is het 20 kilo in een jaar, dat is al heel mooi. Dan weeg ik weer onder de 90 dat lijkt wel eeuwen geleden!
Ja vind ik ook.. Het belangrijkste doel is voor mij dat als mijn vriend en ik straks zwanger proberen te worden, ik dan wat fitter en gezonder ben. En daar kan ik beter nu al mee beginnen dan over 1-2 jaar als we het gaan proberen!quote:
Gaat je vriend ook proberen om zwanger te worden?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.. Het belangrijkste doel is voor mij dat als mijn vriend en ik straks zwanger proberen te worden, ik dan wat fitter en gezonder ben. En daar kan ik beter nu al mee beginnen dan over 1-2 jaar als we het gaan proberen!
(Hoezo, Joyce moet ik mezelf even motiveren...)
Haha ja :p Want ik vind dat je samen zwanger bent en het samen probeert. Ik kan niet in mijn eentje proberen zwanger te worden....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaat je vriend ook proberen om zwanger te worden?
En daarna de zwangersschapskilos weer moeten killenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Maar idd, met een gezond gewicht heb je ook veel meer kans op raak schieten dan met overgewicht. Is voor mij ook wel een dingetje hoor. Al lijkt het me ook zwaar kut om als ik na zes jaar plussizen eindelijk weer een maat 38 pas, mezelf weer op te doen zwellen uit vrije wil
nou ja, jij gaat zwanger worden, hij niet. Hij kan het niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha ja :p Want ik vind dat je samen zwanger bent en het samen probeert. Ik kan niet in mijn eentje proberen zwanger te worden....
Ja ok.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, jij gaat zwanger worden, hij niet. Hij kan het niet.
Je krijgt wel samen een kind, dat wel
Ze moeten wel al die maanden het hormonale gejank van hun vrouw aanhoren, dus we pakken ze nog wel een beetje gelukkigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ok.
Wat hebben mannen het eigenlijk toch makkelijk!
Zelf daar heeft mijn vriend geluk mee die is 4-5 dagen van de 7 toch niet thuis :pquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze moeten wel al die maanden het hormonale gejank van hun vrouw aanhoren, dus we pakken ze nog wel een beetje gelukkig
Ja, helaas wel. Oma en een oudtante zijn inmiddels begraven. Schoonvader en oom hebben kanker en een levensverwachting van een maand of 6. 2013 is nu al een verschrikkelijk klotejaar. Maar goed, terug on topic maarquote:
Balen L_S.. Geen leuke berichten. Oude buurman van mij heeft ook kanker, en ze gaven hem geen half jaar meer, maar toch heeft hij het al 2 oud en nieuws volgehouden..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Oma en een oudtante zijn inmiddels begraven. Schoonvader en oom hebben kanker en een levensverwachting van een maand of 6. 2013 is nu al een verschrikkelijk klotejaar. Maar goed, terug on topic maar
Sterktequote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Oma en een oudtante zijn inmiddels begraven. Schoonvader en oom hebben kanker en een levensverwachting van een maand of 6. 2013 is nu al een verschrikkelijk klotejaar. Maar goed, terug on topic maar
Ik wilde niks zeggenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
nou ja, jij gaat zwanger worden, hij niet. Hij kan het niet.
Je krijgt wel samen een kind, dat wel
Wat naar dat je nu al weet dat het dit jaar voor die mensen het laatste jaar wordtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
We blijven altijd hopen maar erg realistisch is dat in deze gevallen niet.
Sterkte!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
We blijven altijd hopen maar erg realistisch is dat in deze gevallen niet.
Ik zeg ook altijd 'wij', hij wordt net zo goed papa, gaat net zo goed mee naar de verloskundige, gaat mee op zwangerschapsgym en pufles enz... Maar goed, ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde niks zeggenWant het is ook een van mijn grote irritaties in taalgebruik.
Maar het past denk ik prima in OUD
Hier lijkt mijn stoelgang ook weer op gang te komen.. Maar nog steeds moeizaam. Net wel een potje zitten janken met mijn moeder aan de telefoon.. Misschien is het vocht er nu uitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
wij krijgen ook geen stijve, hij wordt niet zwanger. De uitdrukking is gewoon volslagen biologisch alsmede taaltechnisch incorrect, dat heeft niks met "je ding" te maken.
Je verwacht samen een kind.
Maar dit is inderdaad heel offtopic, dus om het weer terug te draaien, ik heb net voor het eerst sinds maandag weer ff een goed potje zitten kakken, hopelijk loont het op de weegschaal
Offtopic of niet, wat zij zegt!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
wij krijgen ook geen stijve, hij wordt niet zwanger. De uitdrukking is gewoon volslagen biologisch alsmede taaltechnisch incorrect, dat heeft niks met "je ding" te maken.
Je verwacht samen een kind.
Maar dit is inderdaad heel offtopic, dus om het weer terug te draaien, ik heb net voor het eerst sinds maandag weer ff een goed potje zitten kakken, hopelijk loont het op de weegschaal
Dat kan een vent nietquote:Zwangerschap (graviditeit) is de toestand waarin een vrouw (of een (zoog)dier) een bevruchte eicel, en vervolgens embryo en foetus, in zich draagt.
quote:Je kan ze beter voor het avondeten eten. Alles wat je na het avondeten eet gaat rechtstreeks naar je buikvet
Hier is de laatste 10 jaar geleden... Maar nu wel een oude tante (94, halfzus vader) en een oom (darmkanker met meta's naar oa de longen) die het niet lang meer gaan volhouden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat dus! Liggen er nu al 4 op sterven?
Ik vind het een wonder dat ik met mijn enorme familie met allemaal ooms en tantes die allemaal wel wat ernstigs hebben nauwelijks begrafenissen heb. De laatste is alweer 5 jaar geleden.
Waar staat jullie appartementje?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wij hebben nog een leuk appartement te koop!!! Hahahah!
In huissen, 5 minuutjes van Arnhem af!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:33 schreef Tink89 het volgende:
Lijstjestijd!
O: 3 volkoren. 1 runderrookvlees, 1 gestampte muisjes, 1 gelderse worst. 250 ml yoghurt, theelepeltje suiker.
T; 2 granenbiscuitjes.
L: 4 volkoren. 2 30+kaas, 2 runderrookvlees. 1/2 komkommer.
T: Cafeïnevrije sojacappuccino met een beetje hazelnootsiroop.
D: Of broodjes hamburgers (zelfgemaakt dan he, met fatsoenlijke runderburgers en zonder de bergen saus) of pitabroodjes met falafel en een flinke salade. Allebei lekker simpel en veel brood, maar deze week heeft me met name slaaptechnisch opgebroken en ik wil nu gewoon even weekend hebben.
T: Niks meer, genoeg suiker enzo binnengekregen vandaag. Ga lekker met vriendjelief huisjes zoeken op funda.
S: Kwartiertje gelunchwandeld, het was echt te koud in de wind.
[..]
Waar staat jullie appartementje?
Zondag = stoofpotdagquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:18 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen voor het weekend, maar heb geen idee wat ik zondag avond wil eten. Heeft er iemand nog ideetjes? Ik eet liever niet gewoon standaard aardappelen, vlees, groente.
Heb geen tijd om heel lang bezig te zijn. Ik moet cupcakes bakken voor mijn moeder haar verjaardag. (Waar ik niet van ga snoepenquote:
daar ben je ook niet heel lang mee bezig, het moet alleen een paar uur op het vuur staanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:22 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Heb geen tijd om heel lang bezig te zijn. Ik moet cupcakes bakken voor mijn moeder haar verjaardag. (Waar ik niet van ga snoepen!!!)
Ja maar daar moet je dus wel bij blijven. Maar ik heb nu iets gevonden wat me wel lekker lijkt, ik heb alleen geen idee hoe duur schelvis is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar ben je ook niet heel lang mee bezig, het moet alleen een paar uur op het vuur staan
Sorry, verkeerde deel van NL....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
In huissen, 5 minuutjes van Arnhem af!
Aardappelpuree uit een zakjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:28 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ja maar daar moet je dus wel bij blijven. Maar ik heb nu iets gevonden wat me wel lekker lijkt, ik heb alleen geen idee hoe duur schelvis is.
http://www.ah.nl/allerhan(...)?rq=schelvis&slim=on
Als ik heel eerlijk ben kan ik me er niet zo heel druk om maken waar mijn vis vandaan komt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde deel van NL....
[..]
Aardappelpuree uit een zakjeSchelvis is niet zo heel duur en best lekker. Het lijkt op kabeljauw, maar let even op welke je koopt
Andere lekkere recepten met witvis/kabeljauw:
gegrilde tilapia met tomatensalade
thaise tilapia
maar dan met gezondere saus en volkorenpasta?
Kan met lightroom en lightzuivelspread
Tof! Pic?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:53 schreef BananaPancake het volgende:
O: twee meerganenbh, 1 volkorencracker, 2x huttenkase 1x zachte geitenkaas, cherrytomaatjes
T: 170gr magere Griekse yoghurt, banaan
L: 2 meergranenwraps, 1x kipfilet, 1 cervelaat
T1: theelepel pindakaas ( tip van n vriendin tegen de hik)
T2: 2 kiwi's
D: geen idee nog. Eet met die vriendin, misschien in de stad.
Jurkje is al binnen, snelit's so pretty!!
Hakjes? Wat een megadingen... Ik hou best van een hak, maar ik vind plateauzolen om te gruwelen, eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tof! Pic?
De mijne was ook binnen, maar in een verkeerde kleur en ze konden de goeie kleur ook niet leveren. Die gaat dus maar weer retour en als compensatie maar hakjes gekocht. Want ik had nog geen schoenen
[ afbeelding ]
Dat magquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hakjes? Wat een megadingen... Ik hou best van een hak, maar ik vind plateauzolen om te gruwelen, eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:58 schreef Cuppiecake het volgende:
Gave schoenen!
Ik heb ook een nieuwe jurk aan. De maat was alleen een beetje teleurstellend maar dat lag aan de jurk en niet aan mij.
Gezien je ticker gok ik op 42quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:10 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Dat lijkt door de jurk, er zit toch echt 84 kilo inMag je nu raden welke maat hij is.
Dat zou ook mijn maat moeten zijn. Maar hij is 44.quote:
Dan is het een stomme maatvoering jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:23 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn maat moeten zijn. Maar hij is 44.Terwijl ik nog wel al 5 kilo afgevallen ben.
ik ben precies andersomquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maat zegt trouwens niet alles, ik krijg mezelf hendig in broeken maat 42.
Voor bloesjes heb ik minstens 46 nodig
Bij mij zit het vooral bij mijn buik. Mijn benen zijn een bonk spier, al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben precies andersom![]()
dikke kont maar boven valt het wel mee (op mijn boobies na dan)
nou ja, volgens mij zijn het vooral mijn bovenbenen...
He niet leuk!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:19 schreef Cuppiecake het volgende:
En toen scheurde mijn onderjurk kapot toen ik bukte -.-
Hier overgewicht, en twee keer gelijk raak. Dus het hoeft niet alles te zeggen, maar ik geloof zeker dat het een rol speelt hoor.. Maar er zijn ook slanke mensen te vinden bij wie het niet zomaar lukt toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Maar idd, met een gezond gewicht heb je ook veel meer kans op raak schieten dan met overgewicht. Is voor mij ook wel een dingetje hoor. Al lijkt het me ook zwaar kut om als ik na zes jaar plussizen eindelijk weer een maat 38 pas, mezelf weer op te doen zwellen uit vrije wil
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig zeg. Vriendlief wilde fajita's. Prima. En aangezien ik volgens een vast patroon eet atm, stond er vis op het menu. Dus voor mij een fajita met zalm en lekker veel groente en beetje yoghurt ipv sour cream. Ik had verwacht dat de kcal in de zalm zouden zitten, maar duidelijk niet dus. Een (1) zo'n velletje bordkarton (waar ze ook suiker door doen als ik naar de ingredienten kijk) is dus maar liefst 200 kcal![]()
En ik heb er 2 gehad. Dus al 400 kcal zonder vulling
Dat kan erg meevallen! We hadden pas een grote pizza van de Albert Heijn en daar zaten zo rond de 900 calorieën in. Wij hebben aan de helft van zo'n pizza genoeg. Overigens ben ik niet zo'n fan van pizza's, maar de Excellent-serie van de AH vind ik best aardig.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Zo'n kleintje uit de supermarkt is vaak al bijna 1000 kcal.
Minder dan zo'n supermarkt ding. Meer vers, dus minder bewerkt, dus meer voedingsstoffen, dus minder kcalsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel kcal zal er in zo'n megapizza van de pizzeria zitten?Zo'n kleintje uit de supermarkt is vaak al bijna 1000 kcal.
Ook genoten van de pasta, BP?
ik vind dit een verwonderlijke stelling.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Minder dan zo'n supermarkt ding. Meer vers, dus minder bewerkt, dus meer voedingsstoffen, dus minder kcals
kijk, dat zijn fijne opstekers! Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:34 schreef Cuppiecake het volgende:
Wtf, ondanks dat ik gister uit eten ben geweest ben ik vandaag toch iet lichter als gister. En vandaag moet ik 6 uur lang lopen voor mijn nieuwe werk dus dat gaat de goede kant op!
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Had MoBlo niet een recept om zelf tortilla's te maken?
Tot vorige week was ik cassiere maar vanaf deze week ga ik mensen lastig vallen aan de deur namens goede doelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk, dat zijn fijne opstekers! Wat voor werk doe je?
oh, echt? Ik heb daar zo'n sticker voor op mijn deurquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:48 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Tot vorige week was ik cassiere maar vanaf deze week ga ik mensen lastig vallen aan de deur namens goede doelen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind dit een verwonderlijke stelling.
nee hoor, dat mag best een beetje, zolang het niet de overhand neemt. Ik lees persoonlijk liever zoiets dan alleen van die lijstjesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:53 schreef Cuppiecake het volgende:
Ja precies n als je het goed doet kun je goud geld verdienen. Dus vond het wel het proberen waard. Werd ook dat stilzitten zat. Maar ik zal weer stoppen met offtopic. Of is dat hier niet zo erg?
Voedingsstoffen an sich zijn geen calorieen. Hoeveel kcal is vit b, of c if magnesium? Lege calorieen en hoge GI zijn suikers, witte bloem etc. Veel kcal maar weinig dichtheid in voedingsstoffen. Als je met meer dichtheid in voedingsstoffen eet, ben je ook sneller verzadigd en heb je er minder van nodig.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meer voedingsstoffen staat gelijk aan minder calorieën? Dat klopt niet hoor
Klopt, maar als je het beseft en je niet vol blijft eten zijn keuzes een stuk makkelijker. Mensen blijven door eten omdat hun hersenen getriggerd worden omdat het lijf er om vraagt. Als je trek hebt in zoet heb je in veel gevallen een tekort aan vitamine c, magnesium en calcium. Je gaat meer foute dingen eten, terwijl je het probleem ook oplost met vette Griekse yoghurt en (gedroogd) fruit.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
Nee maar het een sluit ook het ander niet uit.
Ja de pasta was echt super lekker!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel kcal zal er in zo'n megapizza van de pizzeria zitten?Zo'n kleintje uit de supermarkt is vaak al bijna 1000 kcal.
Ook genoten van de pasta, BP?
Het gaat mij ook niet om de wetenschap, maar om voedingsbesefquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, dat is wat anders. Ik zeg niet dat het niet waar is, maar het is wel een andere stelling
Nee hoor, vind ik niet ergquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:53 schreef Cuppiecake het volgende:
Ja precies n als je het goed doet kun je goud geld verdienen. Dus vond het wel het proberen waard. Werd ook dat stilzitten zat. Maar ik zal weer stoppen met offtopic. Of is dat hier niet zo erg?
Heb jij het recept? Moblo is keihard aan.het klussen denk ik dus die wil ik niet storen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]heel makkelijk en vast ook iets gezonder.
Ik kan het helaas nergens terug vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb jij het recept? Moblo is keihard aan.het klussen denk ik dus die wil ik niet storen.
Interessant artikelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat kan erg meevallen! We hadden pas een grote pizza van de Albert Heijn en daar zaten zo rond de 900 calorieën in. Wij hebben aan de helft van zo'n pizza genoeg. Overigens ben ik niet zo'n fan van pizza's, maar de Excellent-serie van de AH vind ik best aardig.
Op Facebook deelde iemand pas dit artikel: Albert Heijn maaltijdsalade bevat meer calorieën dan pizza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |