quote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Faaluser het volgende:
Hahahahahhahahahhahahahahahahagsgagagahagahahahahahhahahahahahha
Renequote:
fiscaal recht is toch met sommetjes maken enzo?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe alles gehaald in 1x, behalve europees en internationaal recht.ook zo'n stom vak.
kan niet wachten tot ik fiscaal-vakken krijg
een dom kutrekenopleidingquote:Op maandag 4 maart 2013 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
fiscaal recht is toch met sommetjes maken enzo?
jaaa, heb er zin inquote:
ah ja, de MLN-conjunctuurquote:
Opgeblazen Nederlandse berichtgeving.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:05 schreef GoldfishMindset het volgende:
Ik wens jullie veel sprinkhanen toe
Heb nog geen sprinkhaan gezien.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:10 schreef GoldfishMindset het volgende:
[..]
Kijk maar uit wat je zegt. Ze kunnen je horen..
ha die patrique, is rene zn rammelbak alweer gemaakt ?quote:
Ja, goed voor de eiwitvoorraad.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:14 schreef leeell het volgende:
ik hoorde dat die dingen best te eten zijn
Lekker met een laagje smog.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:16 schreef Dastan het volgende:
Op de snelweg met je mond open. Gratis eten.
wel oppassen dat er geen auto in je mond parkeertquote:Op zondag 10 maart 2013 18:16 schreef Dastan het volgende:
Op de snelweg met je mond open. Gratis eten.
Is 'ie alweer stuk dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:12 schreef leeell het volgende:
[..]
ha die patrique, is rene zn rammelbak alweer gemaakt ?
ja, de 8ste keer tochquote:
ik ken rene ook een stukje beterquote:
Meermaalsquote:Op zondag 10 maart 2013 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heeft 'ie je aarsje al uitgescheurd met zijn 22 cm?
watquote:
Waarom boos?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jijjj mag dit niet lezen en ik ben boos op jou ok
Geen idee.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:24 schreef leeell het volgende:
hoe staat het daar met de milities dastan
Ik heb het erg druk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat ik al een week of meer geen persoonlijk bericht heb gehad, mijn ik is beledigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |