Hoi.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:28 schreef PatriQue89 het volgende:
ETS.. WAAROM ZEG JE NIET DAT JE TERUG BENT
IK HEB JE GEMIST
Dat is toch juist een mol actiequote:Op zondag 3 maart 2013 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi.
als kees de mol zou zijn, waarom zou hij dan zo dom lopen zoeken in de bieb?
Omdat hij niet helpt met meer boekjes zoeken dus weinig geld opbrengt.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi.
als kees de mol zou zijn, waarom zou hij dan zo dom lopen zoeken in de bieb?
mjamja, ik volg t niet, toevallig afgelopen donderdag wel omdat mensen hier waren en ze volgen t welquote:
Carolien is gewoonquote:Op zondag 3 maart 2013 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
mjamja, ik volg t niet, toevallig afgelopen donderdag wel omdat mensen hier waren en ze volgen t weldus maar even meegekeken
ach, had verwacht dat carolien t zou zijn, want ze wist bijna alles..
Had ik in de eerste kans een voldoende op. Dat vind ik dus fijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
Staatsrecht en bestuursrecht
Strafrecht vind ik wel leuk
ik heb tot nu toe alles gehaald in 1x, behalve europees en internationaal recht.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had ik in de eerste kans een voldoende op. Dat vind ik dus fijn.
Net als sociaal recht
Ik heb nu BR1, best chill vak. had je ook JVC trouwens?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:39 schreef Renesite het volgende:
Daarom maar gestopt. Privaatrecht lukte niet, BR2 en 3 tegelijkertijd
wees blij, jvc is ook kut.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:41 schreef Renesite het volgende:
nee. 2e semester. Ben n semester 1 gestopt.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Faaluser het volgende:
Hahahahahhahahahhahahahahahahagsgagagahagahahahahahhahahahahahha
Renequote:
fiscaal recht is toch met sommetjes maken enzo?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe alles gehaald in 1x, behalve europees en internationaal recht.ook zo'n stom vak.
kan niet wachten tot ik fiscaal-vakken krijg
een dom kutrekenopleidingquote:Op maandag 4 maart 2013 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
fiscaal recht is toch met sommetjes maken enzo?
jaaa, heb er zin inquote:
ah ja, de MLN-conjunctuurquote:
Opgeblazen Nederlandse berichtgeving.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:05 schreef GoldfishMindset het volgende:
Ik wens jullie veel sprinkhanen toe
Heb nog geen sprinkhaan gezien.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:10 schreef GoldfishMindset het volgende:
[..]
Kijk maar uit wat je zegt. Ze kunnen je horen..
ha die patrique, is rene zn rammelbak alweer gemaakt ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |