ja nee die van jou danquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet nog dat ik jouw msnadres niet geloofwaardig vond rrr
quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja nee die van jou dan
eerder dat iemand met z'n hoofd op z'n toetsenbord had geslagen en het resultaat dan maar had geregistreerdquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]jij dacht nigeriaan ofso
quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
eerder dat iemand met z'n hoofd op z'n toetsenbord had geslagen en het resultaat dan maar had geregistreerd
alsof dat ooit toegepast wordtquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wat is trouwens jullie mening over het feit dat banny 50 euro van je wil als je kloont terwijl je een ban hebt?
Klinkt leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het krult wel keileukvan die pijpenkrullen wejoooo
Meisjes mogen dat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
naar de kapper gaan uitstellen
Precies hetzelfde hier.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja precies wat ezellll zegt
Ik wil ook al tijden knippen maar asn de andere kant best zonde, tis best lang nu
mja mja lastigquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier.Maar het moet wel een keer gebeuren. Anders wordt het lelijk lang.
echt hequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:03 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het zo raar dat er meiden zijn die echt serieus om de twee maanden naar de kapper gaan. Dat doe ik vaak maar een keer per jaar.
Jup. Maar het ligt niet helemaal plat hoor. Lange leve dik haarrr.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mja mja lastig
Jij hebt best stijl (steil?) haar he?
Geen idee wat je zegt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
eh maar ezell je moet volgende keer opskeer doen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
zo voel ik me altijd als er maandverbandreclames op de televee zijn
heb je een tv?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:29 schreef Ezell het volgende:
Kijken jullie veel televisie? Ik nauwelijks, zowat alleen als ik bij mijn ouders ben.
Jup. Al is het beeldscherm niet veel groter dan die van m'n laptop.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je een tv?
Ik ook bijna niet, alleen als ik echt niks te doen heb verder.
Er is altijd wel een afleiding.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
God het is duidelijk dat ik weinig doe voor schoolpost afgelopen dagen te veel hier op fok.
quote:
Op dit moment kut, ik kan niet slapen op deze kutstoel en moet nog 7 uur voordat ik weer in Nederland ben. Verder top.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gut gut, alleen iets drukker dan ik zou willen. En de jouwe?
Hehe, succes. Ik luier nog eventjes in m'n bed...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 04:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op dit moment kut, ik kan niet slapen op deze kutstoel en moet nog 7 uur voordat ik weer in Nederland ben. Verder top.
En ik was net in Utrecht en dan lig jij in bedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hehe, succes. Ik luier nog eventjes in m'n bed...
Bookmarked voor laterquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1[quote]
[b]Op vrijdag 1 maart 2013 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
937505/7/30#123502810]vrijdag 1 maart 2013 15:32[/url] schreef Rellende_Rotscholier het volgende:[/b]quote:
quote:
Feliquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:06 schreef leeell het volgende:
Jarig, feliciteer mij onder de streep
-----------------------------------
Hey, lel. Wist je dat de videoclip van Hollereer van DJVT is opgenomen op NDSM? Dat viel me net ineens op!quote:
sinds een paar dagen geledenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
hee, sinds wanneer heb je geen ban meer?
sinds 1,5 week. hoe is t leven?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
hee, sinds wanneer heb je geen ban meer?
als je een vraag wilt beantwoorden, wat niet eens aan jou is gericht, doe 't dan ook goed.quote:
nou zeg wist niet dat je meteen beledigd zou zijn hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je een vraag wilt beantwoorden, wat niet eens aan jou is gericht, doe 't dan ook goed.
nog steeds een bemoeial dusquote:Op zondag 3 maart 2013 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou zeg wist niet dat je meteen beledigd zou zijn hoor
Nog steeds een huilie dus
jij was tijdje geleden nog bij de bios, is maar 5 minuten lopen en je kwam niet eens langsquote:
Ik zei nog: "Ow, daar woont [jenaam]" tegen Patquote:Op zondag 3 maart 2013 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij was tijdje geleden nog bij de bios, is maar 5 minuten lopen en je kwam niet eens langs
niet dat ik thuis was![]()
hihi, ik ga as zomer misschien weer verhuizenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zei nog: "Ow, daar woont [jenaam]" tegen Pat
Waarheen datdan?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihi, ik ga as zomer misschien weer verhuizen
Oe? Enlighten? Ik wil end dit jaar, begin dit jaar, samenwonen. Heb wanneer een koopwoning hem niet wordt wel wat op het oogquote:
Een groter 'appartement' (is eigenlijk een rijtjeshuis, dus gewoon een huis) met alles voor mezelf + zolder (dus slaapkamer) en lager huur.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe? Enlighten? Ik wil end dit jaar, begin dit jaar, samenwonen. Heb wanneer een koopwoning hem niet wordt wel wat op het oog
neuhh, ik heb een vriend en die woont daar nu, het huis is van zn vader. maar hij wil weg dus komt dat huis vrij en hij denkt aan mij als zn vader wil verder verhuren, anders blijf ik zitten waar ik zit.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:18 schreef Renesite het volgende:
Oooh? Vertel eens? Linkjes?
Ja, groningen!
Ben gewoon benieuwdquote:Op zondag 3 maart 2013 19:21 schreef Etsu het volgende:
je kan wel gaan DMen maar heeft geen zihihinnnn, reneej.
Tja, punt is alleen: heb je een eigen ingang/opgang/huisnummer. Dan kan je hoeahtoeslag krijgen. Darnaast kan het sowieso goedkoper dan dat je nu zitquote:Op zondag 3 maart 2013 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihi ik weet t zelf ook nietmaar iig goedkoper dan wat ik nu betaal
nah.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, punt is alleen: heb je een eigen ingang/opgang/huisnummer. Dan kan je hoeahtoeslag krijgen. Darnaast kan het sowieso goedkoper dan dat je nu zit
Hoi.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:28 schreef PatriQue89 het volgende:
ETS.. WAAROM ZEG JE NIET DAT JE TERUG BENT
IK HEB JE GEMIST
Dat is toch juist een mol actiequote:Op zondag 3 maart 2013 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi.
als kees de mol zou zijn, waarom zou hij dan zo dom lopen zoeken in de bieb?
Omdat hij niet helpt met meer boekjes zoeken dus weinig geld opbrengt.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi.
als kees de mol zou zijn, waarom zou hij dan zo dom lopen zoeken in de bieb?
mjamja, ik volg t niet, toevallig afgelopen donderdag wel omdat mensen hier waren en ze volgen t welquote:
Carolien is gewoonquote:Op zondag 3 maart 2013 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
mjamja, ik volg t niet, toevallig afgelopen donderdag wel omdat mensen hier waren en ze volgen t weldus maar even meegekeken
ach, had verwacht dat carolien t zou zijn, want ze wist bijna alles..
Had ik in de eerste kans een voldoende op. Dat vind ik dus fijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
Staatsrecht en bestuursrecht
Strafrecht vind ik wel leuk
ik heb tot nu toe alles gehaald in 1x, behalve europees en internationaal recht.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had ik in de eerste kans een voldoende op. Dat vind ik dus fijn.
Net als sociaal recht
Ik heb nu BR1, best chill vak. had je ook JVC trouwens?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:39 schreef Renesite het volgende:
Daarom maar gestopt. Privaatrecht lukte niet, BR2 en 3 tegelijkertijd
wees blij, jvc is ook kut.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:41 schreef Renesite het volgende:
nee. 2e semester. Ben n semester 1 gestopt.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Faaluser het volgende:
Hahahahahhahahahhahahahahahahagsgagagahagahahahahahhahahahahahha
Renequote:
fiscaal recht is toch met sommetjes maken enzo?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe alles gehaald in 1x, behalve europees en internationaal recht.ook zo'n stom vak.
kan niet wachten tot ik fiscaal-vakken krijg
een dom kutrekenopleidingquote:Op maandag 4 maart 2013 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
fiscaal recht is toch met sommetjes maken enzo?
jaaa, heb er zin inquote:
ah ja, de MLN-conjunctuurquote:
Opgeblazen Nederlandse berichtgeving.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:05 schreef GoldfishMindset het volgende:
Ik wens jullie veel sprinkhanen toe
Heb nog geen sprinkhaan gezien.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:10 schreef GoldfishMindset het volgende:
[..]
Kijk maar uit wat je zegt. Ze kunnen je horen..
ha die patrique, is rene zn rammelbak alweer gemaakt ?quote:
Ja, goed voor de eiwitvoorraad.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:14 schreef leeell het volgende:
ik hoorde dat die dingen best te eten zijn
Lekker met een laagje smog.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:16 schreef Dastan het volgende:
Op de snelweg met je mond open. Gratis eten.
wel oppassen dat er geen auto in je mond parkeertquote:Op zondag 10 maart 2013 18:16 schreef Dastan het volgende:
Op de snelweg met je mond open. Gratis eten.
Is 'ie alweer stuk dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:12 schreef leeell het volgende:
[..]
ha die patrique, is rene zn rammelbak alweer gemaakt ?
ja, de 8ste keer tochquote:
ik ken rene ook een stukje beterquote:
Meermaalsquote:Op zondag 10 maart 2013 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heeft 'ie je aarsje al uitgescheurd met zijn 22 cm?
watquote:
Waarom boos?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jijjj mag dit niet lezen en ik ben boos op jou ok
Geen idee.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:24 schreef leeell het volgende:
hoe staat het daar met de milities dastan
Ik heb het erg druk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat ik al een week of meer geen persoonlijk bericht heb gehad, mijn ik is beledigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |