neuhh, ik heb een vriend en die woont daar nu, het huis is van zn vader. maar hij wil weg dus komt dat huis vrij en hij denkt aan mij als zn vader wil verder verhuren, anders blijf ik zitten waar ik zit.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:18 schreef Renesite het volgende:
Oooh? Vertel eens? Linkjes?
Ja, groningen!
Ben gewoon benieuwdquote:Op zondag 3 maart 2013 19:21 schreef Etsu het volgende:
je kan wel gaan DMen maar heeft geen zihihinnnn, reneej.
Tja, punt is alleen: heb je een eigen ingang/opgang/huisnummer. Dan kan je hoeahtoeslag krijgen. Darnaast kan het sowieso goedkoper dan dat je nu zitquote:Op zondag 3 maart 2013 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihi ik weet t zelf ook nietmaar iig goedkoper dan wat ik nu betaal
nah.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, punt is alleen: heb je een eigen ingang/opgang/huisnummer. Dan kan je hoeahtoeslag krijgen. Darnaast kan het sowieso goedkoper dan dat je nu zit
Hoi.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:28 schreef PatriQue89 het volgende:
ETS.. WAAROM ZEG JE NIET DAT JE TERUG BENT
IK HEB JE GEMIST
Dat is toch juist een mol actiequote:Op zondag 3 maart 2013 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi.
als kees de mol zou zijn, waarom zou hij dan zo dom lopen zoeken in de bieb?
Omdat hij niet helpt met meer boekjes zoeken dus weinig geld opbrengt.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi.
als kees de mol zou zijn, waarom zou hij dan zo dom lopen zoeken in de bieb?
mjamja, ik volg t niet, toevallig afgelopen donderdag wel omdat mensen hier waren en ze volgen t welquote:
Carolien is gewoonquote:Op zondag 3 maart 2013 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
mjamja, ik volg t niet, toevallig afgelopen donderdag wel omdat mensen hier waren en ze volgen t weldus maar even meegekeken
ach, had verwacht dat carolien t zou zijn, want ze wist bijna alles..
Had ik in de eerste kans een voldoende op. Dat vind ik dus fijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
Staatsrecht en bestuursrecht
Strafrecht vind ik wel leuk
ik heb tot nu toe alles gehaald in 1x, behalve europees en internationaal recht.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had ik in de eerste kans een voldoende op. Dat vind ik dus fijn.
Net als sociaal recht
Ik heb nu BR1, best chill vak. had je ook JVC trouwens?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:39 schreef Renesite het volgende:
Daarom maar gestopt. Privaatrecht lukte niet, BR2 en 3 tegelijkertijd
wees blij, jvc is ook kut.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:41 schreef Renesite het volgende:
nee. 2e semester. Ben n semester 1 gestopt.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Faaluser het volgende:
Hahahahahhahahahhahahahahahahagsgagagahagahahahahahhahahahahahha
Renequote:
fiscaal recht is toch met sommetjes maken enzo?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe alles gehaald in 1x, behalve europees en internationaal recht.ook zo'n stom vak.
kan niet wachten tot ik fiscaal-vakken krijg
een dom kutrekenopleidingquote:Op maandag 4 maart 2013 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
fiscaal recht is toch met sommetjes maken enzo?
jaaa, heb er zin inquote:
ah ja, de MLN-conjunctuurquote:
Opgeblazen Nederlandse berichtgeving.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:05 schreef GoldfishMindset het volgende:
Ik wens jullie veel sprinkhanen toe
Heb nog geen sprinkhaan gezien.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:10 schreef GoldfishMindset het volgende:
[..]
Kijk maar uit wat je zegt. Ze kunnen je horen..
ha die patrique, is rene zn rammelbak alweer gemaakt ?quote:
Ja, goed voor de eiwitvoorraad.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:14 schreef leeell het volgende:
ik hoorde dat die dingen best te eten zijn
Lekker met een laagje smog.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:16 schreef Dastan het volgende:
Op de snelweg met je mond open. Gratis eten.
wel oppassen dat er geen auto in je mond parkeertquote:Op zondag 10 maart 2013 18:16 schreef Dastan het volgende:
Op de snelweg met je mond open. Gratis eten.
Is 'ie alweer stuk dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:12 schreef leeell het volgende:
[..]
ha die patrique, is rene zn rammelbak alweer gemaakt ?
ja, de 8ste keer tochquote:
ik ken rene ook een stukje beterquote:
Meermaalsquote:Op zondag 10 maart 2013 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heeft 'ie je aarsje al uitgescheurd met zijn 22 cm?
watquote:
Waarom boos?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jijjj mag dit niet lezen en ik ben boos op jou ok
Geen idee.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:24 schreef leeell het volgende:
hoe staat het daar met de milities dastan
Ik heb het erg druk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat ik al een week of meer geen persoonlijk bericht heb gehad, mijn ik is beledigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |