Korting op je gasrekening.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat zou een schilderij waard zijn van de kunstenaar A. Hitler?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Korting op je gasrekening.
Die is/zijn niet nepquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
Rot op met dat schilderij. Ik wil die blonde doen.
Serieus? Grappig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef Adames het volgende:
weet je waar ik laatst achter kwam, die kerel die het aardewerk taxeert heeft zo'n grappige naam die er iets mee te maken had.
ff opzoeken
Was het niet zo dat die kerel die zilver doet, Aardewerk heet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef Adames het volgende:
weet je waar ik laatst achter kwam, die kerel die het aardewerk taxeert heeft zo'n grappige naam die er iets mee te maken had.
ff opzoeken
Die is nu in beeld.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was het niet zo dat die kerel die zilver doet, Aardewerk heet?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ooit een beeldje laten maken van mijn grote voorbeeld Humberto Tan. Ga deze binnenkort ook eens laten taxeren.
[ afbeelding ]
Dat was het, maar hij doet ook wel eens potjes.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was het niet zo dat die kerel die zilver doet, Aardewerk heet?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ooit een beeldje laten maken van mijn grote voorbeeld Humberto Tan. Ga deze binnenkort ook eens laten taxeren.
[ afbeelding ]
Ik keek niet, ik zat te typenquote:
van alle markten thuis, wat een baasquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat was het, maar hij doet ook wel eens potjes.
Ze waren wel een beetje teleurgesteldquote:
Dat compliment maakte een hoop goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze waren wel een beetje teleurgesteld
Zo beter?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
Slechte TT trouwens. Zo is niet duidelijk dat dit het 'live'-topic is.
TT-boeler, niet OP.quote:
Die blouse ok...maar dat giletquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Die gele blouse kan echt niet. Met zijn mollen-rommel.
De combi vooral doet het hem.quote:
Haten = verlatenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, lieverds! Ik ben van de potjes, maar vind mannen ook leuk.
Groetjes,
Frans.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, lieverds! Ik ben van de potjes, maar vind mannen ook leuk.
Groetjes,
Frans.
Is van 48quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat zou Nelleke zelf inmiddels waard zijn? Die gaat ook al heel wat televisietijdperken mee?
Lijkt een beetje op mijn vroegere biologie leraarquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De combi vooral doet het hem.
Jaap.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind die man die Aziatische kunst taxeert, zo'n snoepje. Lange vent, weet z'n naam niet.
Nelleke is een schat van een vrouw maar heeft errrrug veel aandacht nodig in het programma.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat zou Nelleke zelf inmiddels waard zijn? Die gaat ook al heel wat televisietijdperken mee?
quote:Ontdekkingen
In de eerste 25 jaar Tussen kunst en kitsch werden bijzondere vondsten gedaan, waaronder tien etsen van Rembrandt en de op een rommelmarkt gevonden fameuze stokkenstoel van Gerrit Rietveld, waarvan de waarde geschat werd op 63.500 euro. In 2005 werd een schilderij van de Vlaamse schilder Jan van Kessel de Jonge (1612-1679) gevonden, dat door expert John Hoogsteder werd getaxeerd op minstens 100.000 euro. Drie jaar later werd bij televisieopnames in Enschede een schilderij van Pieter Brueghel de Jonge (1564-1638) binnengebracht. Het ronde paneeltje met een doorsnede van 17 cm toont een boerenechtpaar, rustend bij een boom na het hooien. Hoogsteder noemde dit "de vondst van de eeuw." Hij taxeerde het stuk tussen de tachtig en honderdduizend euro.[1]
In 2009 werd er een broche van de Franse edelsmid René Lalique gevonden, die werd getaxeerd op 100.000 euro. De broche is later door de eigenaresse verkocht voor 120.000 euro.[2] In 2011 werd een schilderij met de titel 'Het Kantwerkstertje' van Joost van Geel ontdekt met een taxatiewaarde van 250.000 euro.[3] In 2012 werd een houten voorouderfiguur beeld uit Congo ontdekt met een getaxeerde waarde van 150.000 euro.[4]
Ze is nogal high-maintanance, schijnt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nelleke is een schat van een vrouw maar heeft errrrug veel aandacht nodig in het programma.
Ja die! Zo'n snoepje gewoon!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Die toch? Jaap Polak.
Nou. Jij bent zeker geen maagd meer.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou. Jij bent zeker geen maagd meer.
Nou ja, als je dit een snoepje vindt, stel je geen hoge eisen en zul je wel geen maagd meer zijn.quote:
Of niet. Die optie moet je ook openhouden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien komt iemand over 100 jaar wel naar kunst en kitsch met een printscreen van de 1e pagina van het 1e deel van het fok forum kunst en kitsch topic en dat is dan 100 triljoen gulden waard.
Dat ie dan vervalst is ofzo, zonder Saind, zonder Knut, zonder Hoppaquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Of niet. Die optie moet je ook openhouden.
Stinho prikt daar zo doorheen. Hij is de dan 104 jarige expert op het gebied van internet print-screens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat ie dan vervalst is ofzo, zonder Saind, zonder Knut, zonder Hoppa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je 'm wel eens iets zien taxeren? Zooo charmant... Maar goed, jij bent een man, dus ik snap wel dat je 'm geen snoepje vindt. En die foto flatteert hem niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou ja, als je dit een snoepje vindt, stel je geen hoge eisen en zul je wel geen maagd meer zijn.
Ach ik zou hem doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb je 'm wel eens iets zien taxeren? Zooo charmant... Maar goed, jij bent een man, dus ik snap wel dat je 'm geen snoepje vindt. En die foto flatteert hem niet.
Dat is Davy toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stinho prikt daar zo doorheen. Hij is de dan 104 jarige expert op het gebied van internet print-screens.
Dat altijd duidelijk mogen zijn dat dit topic ons idee was.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat ie dan vervalst is ofzo, zonder Saind, zonder Knut, zonder Hoppa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LEES JE MEE NELLEKE JUNIOR?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat altijd duidelijk mogen zijn dat dit topic ons idee was.
Zodra ze 18 is, mag ze bellen.quote:
Ik heb gewoon zelfgemaakte foto's hangen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch zou ik ook wel eens wat kunst aan de muur willen. Die tettenkalender begint nu ook wel te vervelend.
De man van m'n oude oppas schildert, heb gruwelijke tulpen aan de muurquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch zou ik ook wel eens wat kunst aan de muur willen. Die tettenkalender begint nu ook wel te vervelend.
Godver. Waarom?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:18 schreef Saind het volgende:
[..]
De man van m'n oude oppas schildert, heb gruwelijke tulpen aan de muur
Hihi. Dat rijmt.quote:
Bijna wel ja.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch zou ik ook wel eens wat kunst aan de muur willen. Die tettenkalender begint nu ook wel te vervelen.
Ik wilde al graag een doos maar nu helemaal.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:25 schreef Ivy_Mike het volgende:
Tering! 45.000 euro voor zilveren tabaksdoos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |