Ik zeg nergens dat Haan geen goede commentator is. Maar als er bij het wielrennen minder enthousiast commentaar gegeven moet worden en je hoort dan hoe het er bij de atletiek aan toe gaat... Hypocrisie ten top.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:19 schreef thettes het volgende:
[..]
ehh?
Leon Haan vind ik een héél goede verslaggever, een van de beste van de NOS.
Dat zou echt treurig zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:23 schreef borisz het volgende:
Gerucht gaat dat Danny Nelissen ontslagen is bij Eurosport....
Dus....quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:23 schreef borisz het volgende:
Gerucht gaat dat Danny Nelissen ontslagen is bij Eurosport....
"beeld"quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:16 schreef Steven184 het volgende:
Laatste kilometers Langkawi in beeld.
Beide partijen willen niets kwijt en zijn niet bereikbaar voor commentaar...quote:
Hoezo dat? Ik vind Danny goed om naar te luisteren, soms wat uit de hoogte maar soit. Alleen die reclames op ES zijn kut.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hij bakt er ook niks van, hoeft toch helemaal niet met doping te maken hebben?
Ja, dat is ook nogal persoonlijk. Wat ik vooral bedoel te zeggen is dat het natuurlijk niks met doping te maken hoeft hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind Danny goed om naar te luisteren, soms wat uit de hoogte maar soit. Alleen die reclames op ES zijn kut.
Stuivertje wisselen!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dus....
Bij de NOS mag Boogerd pas weer komen als hij dopinggebruik bekend
Bij Eurosport word Nelissen ontslagen omdat hij dopinggebruik bekend
Even voor de zekerheid, dat ik je goed begrijp, jij vindt Haan te enthousiast?? Ik vind hem juist altijd heel rustig tenzij er écht ongelooflijke dingen gebeuren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Haan geen goede commentator is. Maar als er bij het wielrennen minder enthousiast commentaar gegeven moet worden en je hoort dan hoe het er bij de atletiek aan toe gaat... Hypocrisie ten top.
Wel dikke winst, wie moest daarvoor honderden meters aan kop sleuren eigenlijk?quote:
Als Gesink het goed gaat doen in de Giro zenden ze het stiekem alsnog uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat "dat zal ze leren" toontje van de NOS een beetje misplaatst, zij hebben al de misstanden waarvan ze wisten dat ze er waren zelf jarenlang met de mantel der liefde bedekt.
Zo hypocriet zijn ze dan ook wel weer ja, ook al doet Gesink het dan goed in een minderwaardig evenement.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Als Gesink het goed gaat doen in de Giro zenden ze het stiekem alsnog uit.
naja Kreuziger is er nog! en Rein Taaraaaaaameeeeeeeeeequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Buitenkansje dus voor 't Beest en De Gees.
at zijn wel mindere goden vind ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
naja Kreuziger is er nog! en Rein Taaraaaaaameeeeeeeeee
Tamareequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
naja Kreuziger is er nog! en Rein Taaraaaaaameeeeeeeeee
Goede zaakquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:21 schreef TheArt het volgende:
UCI gaat dit jaar experimenteren met teams van 6 WorldTour-koersen. Eneco Tour en Ronde van Polen zijn de eerste koersen waarin dat gaat gebeuren.
Ik vind enthousiasme juist prima, maar als ze consequent willen zijn dan zouden ze dat zelfde standpunt ook m.b.t. atletiek moeten innemen. Verder weet ik ook niet of Haan over het algemeen enthousiast is of niet, ik ken hem vooral van z'n commentaar bij de 100m finales van Usain Boltquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:07 schreef thettes het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, dat ik je goed begrijp, jij vindt Haan te enthousiast?? Ik vind hem juist altijd heel rustig tenzij er écht ongelooflijke dingen gebeuren.
de mening dat de NOS hypocriet is deel ik overigens ten volle
quote:Bretagne-Séché
Cofidis
IAM Cycling
Sojasun
Europcar
Team Netapp-Endura
Gaaf zegquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:05 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Idee voor een FOK!-meet?
Lijkt me wel lachen op zichquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:05 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Idee voor een FOK!-meet?
Ben waarschijnlijk niet in het land.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:05 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Idee voor een FOK!-meet?
Dus Blanco verantwoordt de successen op pak 'em beet dezelfde manier als Sky, die daarvoor massaal afgemaakt werden en worden. Benieuwd of Blanco net zo kritisch benaderd gaat worden op de wielerfora.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:04 schreef FredWielergek het volgende:
Vandaag een stuk over de successen van Blanco in het Dagblad van het Noorden. Ze staan nu op 7 overwinningen (meer dan een kwart van heel 2012 en de eerste overwinning kwam pas na clasica almeria in maart). De successen zouden voor een groot deel op de conto van de komst van Merijn Zeeman zijn. De begeleiding is totaal op de schop gegaan door hem. Hij laat de renners veel harder werken en trainen en zit er met drie andere trainers er veel meer bovenop. Tankink vertelde dat ze in plaats van 3 vaak 4 a 5 uur op de fiets zitten tijdens de trainingskamp. In tegenstelling tot deze winter deed hij vorig jaar wel eens een weekje niks, dan hing hij daar wel eens aan de bar of gingen ze naar de Efteling.
Natuurlijk hebben de successen ook te maken met bewijsdrift als extra drijfveer, door het ontbreken van de sponsor.
Het enige waar Sky mee kwam is met de wattages. Wat ze bij Blanco nu zeggen, is dat ze door Zeeman veel meer op worden gejaagd en gewoon meer trainen ook. Dat is toch een totaal een andere soort verklaringquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus Blanco verantwoordt de successen op pak 'em beet dezelfde manier als Sky, die daarvoor massaal afgemaakt werden en worden. Benieuwd of Blanco net zo kritisch benaderd gaat worden op de wielerfora.
Ik vind het wel een beetje dezelfde categorie. Als ze idd in het verleden maar 3 uur per dag trainen op een trainingskamp en dan nu met de doorbraak komen dat ze dat hebben opgeschroefd tot 4 à 5 uur per dag. Sorry hoor, maar dat gaat er bij mij niet in. Dan trainden ze altijd minder op een trainingskamp dan ik doe. Waren ze wel erg onprofessioneel bezig. Je hoeft echt niet gestudeerd te hebben om te bedenken dat je dan beter wordt als je langer gaat trainen. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet eerder bedacht hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het enige waar Sky mee kwam is met de wattages. Wat ze bij Blanco nu zeggen, is dat ze door Zeeman veel meer op worden gejaagd en gewoon meer trainen ook. Dat is toch een totaal een andere soort verklaring
Het is wat genuanceerder hoor. Meer trainen is een van de factoren. Je doet net dat ze ineens beter presteren doordat ze 1 a 2 uur meer trainen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje dezelfde categorie. Als ze idd in het verleden maar 3 uur per dag trainen op een trainingskamp en dan nu met de doorbraak komen dat ze dat hebben opgeschroefd tot 4 à 5 uur per dag. Sorry hoor, maar dat gaat er bij mij niet in. Dan trainden ze altijd minder op een trainingskamp dan ik doe. Waren ze wel erg onprofessioneel bezig. Je hoeft echt niet gestudeerd te hebben om te bedenken dat je dan beter wordt als je langer gaat trainen. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet eerder bedacht hebben.
Kortom: wat mij betreft inderdaad een lulverhaal van Tankink.
Je begrijpt me niet. Natuurlijk ga je beter presteren als je meer traint.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:39 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Het is wat genuanceerder hoor. Meer trainen is een van de factoren. Je doet net dat ze ineens beter presteren doordat ze 1 a 2 uur meer trainen.
Ik maak een foto van artikel, en zet hem hierop, als het mij lukt.
Westra was beter in de Algarve, de Gendt zal wel weer voor een etappe zege gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
denk eerder dat de Gendt kopman is bij Vacansolei
Tja, dat is niet zo vreemd. Als mijn baas meer van mij vraagt/eist en mij meer motiveert, loop ik ook minder kantjes af en werk ik harder. Hoewel mijn eigen motivatie ook belangrijk is. Daarom begrijp ik ook niet waarom Tankink bv niet zelf meer van zichzelf eist.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet. Natuurlijk ga je beter presteren als je meer traint.
Ik accepteer het niet als verklaring, omdat ik niet geloof dat ze zo onprofessioneel waren dat ze maar 3 uur per dag trainden op een trainingskamp.
Zie mijn edit. Die uitspraak van Tankink geloof ik dus niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:47 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Tja, dat is niet zo vreemd. Als mijn baas meer van mij vraagt/eist en mij meer motiveert, loop ik ook minder kantjes af en werk ik harder. Hoewel mijn eigen motivatie ook belangrijk is. Daarom begrijp ik ook niet waarom Tankink bv niet zelf meer van zichzelf eist.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Die uitspraak van Tankink geloof ik dus niet.
Als Boom de klassiekers compleet gaat domineren, Ten Dam de Tour wint en Bos de massasprints in de Tour, dan mag ik hopen van welquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus Blanco verantwoordt de successen op pak 'em beet dezelfde manier als Sky, die daarvoor massaal afgemaakt werden en worden. Benieuwd of Blanco net zo kritisch benaderd gaat worden op de wielerfora.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vergelijking met wat Sky vorig jaar deed en Blanco nu presteert vind ik alleen maar bijzonder hilarisch.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
Een vergelijking met wat Sky vorig jaar deed en Blanco nu presteert vind ik alleen maar bijzonder hilarisch.
Inderdaad, 1 koers gewonnen die er nog een beetje toe doet. De rest is leuk voor de statistieken maar het zegt niks over de mogelijkheden in de grote wedstrijden. Misschien dat we over een maand of zo weer een artikel lezen dat het er nog steeds oneerlijk aan toe gaat in het peloton als Blanco links en rechts voorbij wordt gereden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Het succes van Blanco, zeker de winst van TJS in TDU, is leuk maar nu gaat het seizoen pas echt beginnen.
twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:17:19@hendriksmj Komen 'scherpere keuzes' in de uit te zenden koersen niet eerder voort uit bezuinigingen dan vanuit journalistieke argumenten? reageer retweet
twitter:
twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:19:29@hendriksmj En journalistieke benadering snap ik niet helemaal: betekent dit dat we ook zakelijk commentaar krijgen als Bolt 9,50 loopt? reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:20:35@marcodej Je moet toegeven dat atletiek in minder zwaar weer zit dan de wielersport qua geloofwaardigheid, niet? reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:27:33@hendriksmj Atletiek kent ook zn schandalen, wordt ook veel gebruikt. Elke sport verdient een 'even journalistieke' benadering wmb. reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:28:10@hendriksmj Laatste tijd zie ik ook bijv. veel berichtgeving omtrent de Keniaanse hardloopwereld. Neem aan dat NOS dat dan gaat melden. reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:28:41@marcodej Hebben we ook gedaan. Zijn zelfs naar Kenia geweest. reageer retweet
Geen antwoord.twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:36:11@hendriksmj Mooi zo. Maar begrijp niet dat het in de wielersport journalistieker moet? Blijkbaar heeft NOS daar kansen laten liggen? reageer retweet
Je hebt het geprobeerd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:27:33@hendriksmj Atletiek kent ook zn schandalen, wordt ook veel gebruikt. Elke sport verdient een 'even journalistieke' benadering wmb. reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:28:10@hendriksmj Laatste tijd zie ik ook bijv. veel berichtgeving omtrent de Keniaanse hardloopwereld. Neem aan dat NOS dat dan gaat melden. reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:28:41@marcodej Hebben we ook gedaan. Zijn zelfs naar Kenia geweest. reageer retweet
Geen antwoord.twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:36:11@hendriksmj Mooi zo. Maar begrijp niet dat het in de wielersport journalistieker moet? Blijkbaar heeft NOS daar kansen laten liggen? reageer retweet
Een significante verbetering in prestaties blijft een significante verbetering in prestaties. Dat Sky betere ronderenners en de beste sprinter ter wereld had doet daar niets aan af.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
Een vergelijking met wat Sky vorig jaar deed en Blanco nu presteert vind ik alleen maar bijzonder hilarisch.
Nee. Bijna hetzelfde. Onder Kerrison (en Sutton) zijn ze radicaal (en niet een uurtje extra en niet naar de Efteling gaan zoals Tankink aangeeft) anders gaan trainen en ook anders omgegaan met pieken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het enige waar Sky mee kwam is met de wattages. Wat ze bij Blanco nu zeggen, is dat ze door Zeeman veel meer op worden gejaagd en gewoon meer trainen ook. Dat is toch een totaal een andere soort verklaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |