Een stijve piemel krijgen van een ventje dat zonder groeihormonen 1.20 was geweest.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Mij ook. En dat 'kijk ons niet eens critisch zijn met wielrennen' toontje terwijl ze bij menig andere dubieuze sport proberen in de kont van de sporters te kruipen.
Dat jaar was het ook zo tekenend dat toen de éckte eckte koersen begonnen, ze opeens nergens meer waren. Als ik het me goed herinner. Na de omloop dan dus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:42 schreef Marcoss het volgende:
2012 hadden ze geen goed voorjaar inderdaad, maar in 2011 dan weer wel. Toen hadden ze na de Omloop (die Langeveld won) ook al meer dan 10 zeges, dacht ik. Zeeman zal vast iets goed doen, maar om alles aan hem op te hangen, lijkt me ook wat ver gaan.
ehh?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:50 schreef Chiappucci het volgende:
NOS. Ik hoor Leon Haan alweer klaarkomen als Usain Bolt straks 9,50 loopt op de 100 meter.
Ik zeg nergens dat Haan geen goede commentator is. Maar als er bij het wielrennen minder enthousiast commentaar gegeven moet worden en je hoort dan hoe het er bij de atletiek aan toe gaat... Hypocrisie ten top.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:19 schreef thettes het volgende:
[..]
ehh?
Leon Haan vind ik een héél goede verslaggever, een van de beste van de NOS.
Dat zou echt treurig zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:23 schreef borisz het volgende:
Gerucht gaat dat Danny Nelissen ontslagen is bij Eurosport....
Dus....quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:23 schreef borisz het volgende:
Gerucht gaat dat Danny Nelissen ontslagen is bij Eurosport....
"beeld"quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:16 schreef Steven184 het volgende:
Laatste kilometers Langkawi in beeld.
Beide partijen willen niets kwijt en zijn niet bereikbaar voor commentaar...quote:
Hoezo dat? Ik vind Danny goed om naar te luisteren, soms wat uit de hoogte maar soit. Alleen die reclames op ES zijn kut.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hij bakt er ook niks van, hoeft toch helemaal niet met doping te maken hebben?
Ja, dat is ook nogal persoonlijk. Wat ik vooral bedoel te zeggen is dat het natuurlijk niks met doping te maken hoeft hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind Danny goed om naar te luisteren, soms wat uit de hoogte maar soit. Alleen die reclames op ES zijn kut.
Stuivertje wisselen!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dus....
Bij de NOS mag Boogerd pas weer komen als hij dopinggebruik bekend
Bij Eurosport word Nelissen ontslagen omdat hij dopinggebruik bekend
Even voor de zekerheid, dat ik je goed begrijp, jij vindt Haan te enthousiast?? Ik vind hem juist altijd heel rustig tenzij er écht ongelooflijke dingen gebeuren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Haan geen goede commentator is. Maar als er bij het wielrennen minder enthousiast commentaar gegeven moet worden en je hoort dan hoe het er bij de atletiek aan toe gaat... Hypocrisie ten top.
Wel dikke winst, wie moest daarvoor honderden meters aan kop sleuren eigenlijk?quote:
Als Gesink het goed gaat doen in de Giro zenden ze het stiekem alsnog uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat "dat zal ze leren" toontje van de NOS een beetje misplaatst, zij hebben al de misstanden waarvan ze wisten dat ze er waren zelf jarenlang met de mantel der liefde bedekt.
Zo hypocriet zijn ze dan ook wel weer ja, ook al doet Gesink het dan goed in een minderwaardig evenement.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Als Gesink het goed gaat doen in de Giro zenden ze het stiekem alsnog uit.
naja Kreuziger is er nog! en Rein Taaraaaaaameeeeeeeeeequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Buitenkansje dus voor 't Beest en De Gees.
at zijn wel mindere goden vind ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
naja Kreuziger is er nog! en Rein Taaraaaaaameeeeeeeeee
Tamareequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
naja Kreuziger is er nog! en Rein Taaraaaaaameeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |