Westra was beter in de Algarve, de Gendt zal wel weer voor een etappe zege gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
denk eerder dat de Gendt kopman is bij Vacansolei
Tja, dat is niet zo vreemd. Als mijn baas meer van mij vraagt/eist en mij meer motiveert, loop ik ook minder kantjes af en werk ik harder. Hoewel mijn eigen motivatie ook belangrijk is. Daarom begrijp ik ook niet waarom Tankink bv niet zelf meer van zichzelf eist.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet. Natuurlijk ga je beter presteren als je meer traint.
Ik accepteer het niet als verklaring, omdat ik niet geloof dat ze zo onprofessioneel waren dat ze maar 3 uur per dag trainden op een trainingskamp.
Zie mijn edit. Die uitspraak van Tankink geloof ik dus niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:47 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Tja, dat is niet zo vreemd. Als mijn baas meer van mij vraagt/eist en mij meer motiveert, loop ik ook minder kantjes af en werk ik harder. Hoewel mijn eigen motivatie ook belangrijk is. Daarom begrijp ik ook niet waarom Tankink bv niet zelf meer van zichzelf eist.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Die uitspraak van Tankink geloof ik dus niet.
Als Boom de klassiekers compleet gaat domineren, Ten Dam de Tour wint en Bos de massasprints in de Tour, dan mag ik hopen van welquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus Blanco verantwoordt de successen op pak 'em beet dezelfde manier als Sky, die daarvoor massaal afgemaakt werden en worden. Benieuwd of Blanco net zo kritisch benaderd gaat worden op de wielerfora.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vergelijking met wat Sky vorig jaar deed en Blanco nu presteert vind ik alleen maar bijzonder hilarisch.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus Blanco verantwoordt de successen op pak 'em beet dezelfde manier als Sky, die daarvoor massaal afgemaakt werden en worden. Benieuwd of Blanco net zo kritisch benaderd gaat worden op de wielerfora.
Dit dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
Een vergelijking met wat Sky vorig jaar deed en Blanco nu presteert vind ik alleen maar bijzonder hilarisch.
Inderdaad, 1 koers gewonnen die er nog een beetje toe doet. De rest is leuk voor de statistieken maar het zegt niks over de mogelijkheden in de grote wedstrijden. Misschien dat we over een maand of zo weer een artikel lezen dat het er nog steeds oneerlijk aan toe gaat in het peloton als Blanco links en rechts voorbij wordt gereden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Het succes van Blanco, zeker de winst van TJS in TDU, is leuk maar nu gaat het seizoen pas echt beginnen.
twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:17:19@hendriksmj Komen 'scherpere keuzes' in de uit te zenden koersen niet eerder voort uit bezuinigingen dan vanuit journalistieke argumenten? reageer retweet
twitter:
twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:19:29@hendriksmj En journalistieke benadering snap ik niet helemaal: betekent dit dat we ook zakelijk commentaar krijgen als Bolt 9,50 loopt? reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:20:35@marcodej Je moet toegeven dat atletiek in minder zwaar weer zit dan de wielersport qua geloofwaardigheid, niet? reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:27:33@hendriksmj Atletiek kent ook zn schandalen, wordt ook veel gebruikt. Elke sport verdient een 'even journalistieke' benadering wmb. reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:28:10@hendriksmj Laatste tijd zie ik ook bijv. veel berichtgeving omtrent de Keniaanse hardloopwereld. Neem aan dat NOS dat dan gaat melden. reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:28:41@marcodej Hebben we ook gedaan. Zijn zelfs naar Kenia geweest. reageer retweet
Geen antwoord.twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:36:11@hendriksmj Mooi zo. Maar begrijp niet dat het in de wielersport journalistieker moet? Blijkbaar heeft NOS daar kansen laten liggen? reageer retweet
Je hebt het geprobeerd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:27:33@hendriksmj Atletiek kent ook zn schandalen, wordt ook veel gebruikt. Elke sport verdient een 'even journalistieke' benadering wmb. reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:28:10@hendriksmj Laatste tijd zie ik ook bijv. veel berichtgeving omtrent de Keniaanse hardloopwereld. Neem aan dat NOS dat dan gaat melden. reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:28:41@marcodej Hebben we ook gedaan. Zijn zelfs naar Kenia geweest. reageer retweet
Geen antwoord.twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:36:11@hendriksmj Mooi zo. Maar begrijp niet dat het in de wielersport journalistieker moet? Blijkbaar heeft NOS daar kansen laten liggen? reageer retweet
Een significante verbetering in prestaties blijft een significante verbetering in prestaties. Dat Sky betere ronderenners en de beste sprinter ter wereld had doet daar niets aan af.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
Een vergelijking met wat Sky vorig jaar deed en Blanco nu presteert vind ik alleen maar bijzonder hilarisch.
Nee. Bijna hetzelfde. Onder Kerrison (en Sutton) zijn ze radicaal (en niet een uurtje extra en niet naar de Efteling gaan zoals Tankink aangeeft) anders gaan trainen en ook anders omgegaan met pieken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het enige waar Sky mee kwam is met de wattages. Wat ze bij Blanco nu zeggen, is dat ze door Zeeman veel meer op worden gejaagd en gewoon meer trainen ook. Dat is toch een totaal een andere soort verklaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |