je moet die oefeningen wel aan beide schouders doen UberSmurfquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:36 schreef BigSmurf het volgende:
Kunnen rotator cuff oefeningen die je maar aan één kant doet ervoor zorgen dat je schouder aan de ene kant lager komt te hangen? Loop met een schouderblessure, dus doe die oefeningen, maar het viel me gisteren op dat m'n geblesseerde schouder (waar ik dus oefeningen mee doe dagelijks) significant lager hangt. Moet forceren om ze horizontaal gelijk te hebben. Loop bij de fysio, maar heb pas over twee weken weer een afspraak, dus vandaar dat ik het hier maar even vraag.
Ja, dat bedacht ik me dus gisteren ook, waarom doe ik dit eigenlijk maar aan één kant, als de andere kant ook kan profiteren?quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
je moet die oefeningen wel aan beide schouders doen UberSmurf![]()
gewoon alleen al om ook aan die andere schouder je blessure te voorkomen.
![]()
straks heb je 1 super schouder kwa vrijheid en ROM en 1 houte klaas schouder![]()
Iemand hier heeft onlangs een opdracht over schouders gedaan voor z'n opleiding meen ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:45 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me dus gisteren ook, waarom doe ik dit eigenlijk maar aan één kant, als de andere kant ook kan profiteren?
Maar, betekent dat dat ik m'n andere schouder geforceerd omhoog hou op de één of andere manier?
Eens. Met name vetgedrukte delen. Ook als gevorderde krachttrainer kun je best wat hebben aan een Kenesiswand. Dat dat ding er mooi en niet hardcore uitziet, maakt voor het functioneren niet uit en het maakt krachttraining toegankelijker voor met name vrouwen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:25 schreef robskem het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is jullie mening over trainen middels Kinesiswand? Persoonlijk maak ik tijdens trainingen er graag gebruik van, bijvoorbeeld voor decline fly of cross row. Het voordeel vind ik dat de oefening, door continue belasting, erg zwaar is en stabilisatiespieren meer aangesproken worden. De laatste tijd zie ik dat er niet alleen huisvrouwen gebruik van maken maar dat steeds meer mensen die trainen voor kracht/massa dit in hun schema integreren naast het gebruik van barbells etc. Ik kan me ook voorstellen dat dit door bepaalde groepen niet als stoer wordt gezien, doordat het onduidelijk is hoeveel gewicht er daadwerkelijk wordt gebruikt en er dan ook weinig over valt op te scheppen. Maken jullie ook gebruik van deze wand? Ik zou bovenstaande toch best graag thuis hebben als vervanging van de inloopkast van vriendin.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:37 schreef Weissman het volgende:
Ik heb het nooit eerder gezien zo'n ding
Ik denk dat dit te maken heeft met Orthostatische Hypotensie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef Bombshell het volgende:
Ben een week of twee geleden begonnen met deadliften.. elke keer sta ik na een setje te tollen op mn benen, duizelig en het zweet breekt me uit. Pak ik teveel gewicht? Zit op 60 kilo miss te zwaar om mee te beginnen.
haha Snakey met dit filmpje bevestig je juist alle vooroordelenquote:
Ik pakte de eerste die ik vond.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:46 schreef robskem het volgende:
[..]
haha Snakey met dit filmpje bevestig je juist alle vooroordelen
Heerlijk, overdag sporten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:54 schreef robskem het volgende:
Enfin, ik ga zo maar eens squaten, halleluja wat heb ik er zin in.
Klinkt als zinvol werk. Ik heb meer een crediteuren/debiteuren/toren c kantoorbaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:19 schreef RaymondK het volgende:
Vakgroep waar ik o.a. voor werk, en een van de opstellingen.
Cryostaat met daar in een Nano MRI die ontwikkeld wordt en waar o.a. eiwitten mee worden "betast"
Zijn duizenden eiwitten soorten uiteraard, dus niet specifiek een BB-stukje, maar gewoon een stukje in Jip en Janneke taal over wat er zoal gedaan wordt kwa onderzoek op deze gebieden.
Met een beetje geluk hoef je over 10jr niet meer in een giant MRI tunnel te liggen![]()
http://nieuws.leidenuniv.(...)campaign=nieuwsbrief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 21-02-2013 10:54:16 (wederom: typo) ]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Klinkt als zinvol werk. Ik heb meer een crediteuren/debiteuren/toren c kantoorbaan.Met name die spoilert is ook niet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ik nog helemaal gek was van sneakers haalde ik ze ook vaak uit de VS, $84 verzendkosten is echt absurd tenzij het pakketje verzekerd is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:04 schreef RaymondK het volgende:
net dus Do-Win's besteld size 10 met 3/4" zool.![]()
119$ plus 84$ verzendkosten.Oke zat nog een gripper bij en nog een klein dingetje maar dang. Gisteren nog ff gevraagd of dat klopte aan ze, maar het is gewoon zo duur om te versturen
![]()
dat hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:05 schreef seto het volgende:
[..]
Toen ik nog helemaal gek was van sneakers haalde ik ze ook vaak uit de VS, $84 verzendkosten is echt absurd tenzij het pakketje verzekerd is.
^^ deze man weetquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:57 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dit.
Ik roep het vrij vaak richting een paar vrienden van me die 'nogal' kritisch zijn op het gebied van uiterlijk. Over 20 jaar zijn al onze 'chicks' oud en onneukbaar lelijk. Het zijn de gasten die nu verder dan hun lul kijken en in karakter investeren die niet in een scheiding eindigen.
Uiteraard zijn er ook mooie én lieve vrouwen, maar helaas sluiten deze eigenschappen elkaar vaak uit. Dit komt vooral door de manier waarop er met mooie vrouwen wordt omgegaan; ze staan atlijd op een voetstuk en worden daardoor van binnen gans verziekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |