hoge bloeddrukquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef Bombshell het volgende:
Ben een week of twee geleden begonnen met deadliften.. elke keer sta ik na een setje te tollen op mn benen, duizelig en het zweet breekt me uit. Pak ik teveel gewicht? Zit op 60 kilo miss te zwaar om mee te beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Drinky op 21-02-2013 15:20:40 ]I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:08 schreef Drinky het volgende:
Ik ga denk ik maar wat cardio in de mix gooien bij mijn workout. BF is al goed omlaag gegaan maar mag nog wel een beetje harder. Onderste gedeelte buik en mijn heupen willen maar niet verdwijnen.
Hoe zwaar woog je midden januari? je zou niet zeggen dat er maar een maand tussen zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga denk ik maar wat cardio in de mix gooien bij mijn workout. BF is al goed omlaag gegaan maar mag nog wel een beetje harder. Onderste gedeelte buik en mijn heupen willen maar niet verdwijnen.
Wat is je lengte? 1.85m?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
75~76kg, je zou het inderdaad niet zeggen maar sinds ik echt bewust ben gaan eten is het in een rotvaart gegaan. Ik heb verder geen cardio ernaast gedaan en nog wel een week carnaval gehad (waar ik wel wat junk heb gegeten, maar beperkt).quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe zwaar woog je midden januari? je zou niet zeggen dat er maar een maand tussen zit
1.83m volgens mij, heb het al lang niet meer gemeten. Op mijn paspoort staat 1.81 dus dat zou ook nog kunnenquote:
Een deel daarvan kan je wijten aan de belichting. Zit nogal een verschil in.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe zwaar woog je midden januari? je zou niet zeggen dat er maar een maand tussen zit
Klopt, maar alsnog waren mijn pecs en abs destijd niet zo zichtbaar (mijn abs waren helemaal niet zichtbaar).quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Een deel daarvan kan je wijten aan de belichting. Zit nogal een verschil in.
geen idee. Als je al een tijd sport en een grote man bent dan is het niet normaal. Ben je een couch potatoe die net begint met trainen en van nature niet sterk dan kan 60kg te zwaar zijn. Let op je ademhaling tijdens het liften evt met minder gewicht. Helpt dit niet ga naar de huisarts voor een checkup.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef Bombshell het volgende:
Ben een week of twee geleden begonnen met deadliften.. elke keer sta ik na een setje te tollen op mn benen, duizelig en het zweet breekt me uit. Pak ik teveel gewicht? Zit op 60 kilo miss te zwaar om mee te beginnen.
Prettigste en beste oefening die ik tot nu toe gedaan heb voor rug.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:12 schreef FootieB het volgende:
Sinds vandaag doe ik rackpulls in plaats shrugs. Wie doen hier nog meer rack pulls? En is het een goede oefening (lees: betere) voor de traps?
Ik zou het volgende keer even aankijken. Ik heb het ook een keer gehad dat ik duizelig was en even moest zitten. Dat kwam omdat ik toen haast had en een een superset deed van deadlifts en dips. Mischien te weinig pauze ofzo? Slecht gegeten of gedronken kan ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef Bombshell het volgende:
Obliques komen al een stuk meer tevoorschijn, en nice trapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Ik wacht!quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is goed! Een scoop is voldoende.Ik stuur je zo een DM.
Lift je wel vanuit je benen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:16 schreef rumiii het volgende:
Yo, ik heb ook een vraag over de deadlift.
Sowieso een killer oefening, maar jammer genoeg voel ik stress/spanning op mijn armen wanneer ik de stang loslaat. Een soort van lichte pijnscheut gedurende een seconde, waarna deze weer verdwijnt. En dan voel ik het voornamelijk in mijn bovenarm.
Ik lock wel gewoon m'n armen en gebruik een double overhand grip, probeer een buiging in mijn armen dus zeker te voorkomen. Iemand enig idee wat de oorzaak van deze pijnscheut kan zijn? Maar misschien lock ik m'n armen toch niet zo goed als ik dacht, wat het probleem wel zou verklaren
quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:16 schreef rumiii het volgende:
Yo, ik heb ook een vraag over de deadlift.
Sowieso een killer oefening, maar jammer genoeg voel ik stress/spanning op mijn armen wanneer ik de stang loslaat. Een soort van lichte pijnscheut gedurende een seconde, waarna deze weer verdwijnt. En dan voel ik het voornamelijk in mijn bovenarm.
Ik lock wel gewoon m'n armen en gebruik een double overhand grip, probeer een buiging in mijn armen dus zeker te voorkomen. Iemand enig idee wat de oorzaak van deze pijnscheut kan zijn? Maar misschien lock ik m'n armen toch niet zo goed als ik dacht, wat het probleem wel zou verklaren
Ik heb even rondgekeken en de meeste mensen geven als oplossing rust of fysio, meer kan ik ik niet vinden:/.quote:loopt het omhoog, langs je bot richting je elleboog? Dat had ik, zodra ik een gewicht weer los liet na een setje. Bij mij hielp rust, maar wel lange tijd rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |