abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123138893
Ben een week of twee geleden begonnen met deadliften.. elke keer sta ik na een setje te tollen op mn benen, duizelig en het zweet breekt me uit. Pak ik teveel gewicht? Zit op 60 kilo miss te zwaar om mee te beginnen.
pi_123139052
misschien iets mis met je ademhaling?
pi_123139068
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef Bombshell het volgende:
Ben een week of twee geleden begonnen met deadliften.. elke keer sta ik na een setje te tollen op mn benen, duizelig en het zweet breekt me uit. Pak ik teveel gewicht? Zit op 60 kilo miss te zwaar om mee te beginnen.
hoge bloeddruk
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:08:56 #79
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_123139384
Ik ga denk ik maar wat cardio in de mix gooien bij mijn workout. BF is al goed omlaag gegaan maar mag nog wel een beetje harder. Onderste gedeelte buik en mijn heupen willen maar niet verdwijnen :') .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Drinky op 21-02-2013 15:20:40 ]
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_123139573
Sinds vandaag doe ik rackpulls in plaats shrugs. Wie doen hier nog meer rack pulls? En is het een goede oefening (lees: betere) voor de traps?
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:14:05 #81
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123139706
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:08 schreef Drinky het volgende:

Ik ga denk ik maar wat cardio in de mix gooien bij mijn workout. BF is al goed omlaag gegaan maar mag nog wel een beetje harder. Onderste gedeelte buik en mijn heupen willen maar niet verdwijnen :') .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zwaar woog je midden januari? je zou niet zeggen dat er maar een maand tussen zit
pi_123139716
quote:

SPOILER
Wat is je lengte? 1.85m?
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:16:37 #83
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_123139865
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Hoe zwaar woog je midden januari? je zou niet zeggen dat er maar een maand tussen zit
75~76kg, je zou het inderdaad niet zeggen maar sinds ik echt bewust ben gaan eten is het in een rotvaart gegaan. Ik heb verder geen cardio ernaast gedaan en nog wel een week carnaval gehad (waar ik wel wat junk heb gegeten, maar beperkt).
quote:
7s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef Travel. het volgende:

[..]

Wat is je lengte? 1.85m?
1.83m volgens mij, heb het al lang niet meer gemeten. Op mijn paspoort staat 1.81 dus dat zou ook nog kunnen :')
Drinky is een baas
pi_123140005
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Een deel daarvan kan je wijten aan de belichting. Zit nogal een verschil in.
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:23:58 #85
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_123140360
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:18 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Een deel daarvan kan je wijten aan de belichting. Zit nogal een verschil in.
Klopt, maar alsnog waren mijn pecs en abs destijd niet zo zichtbaar (mijn abs waren helemaal niet zichtbaar).
Drinky is een baas
pi_123140730
quote:
geen idee. Als je al een tijd sport en een grote man bent dan is het niet normaal. Ben je een couch potatoe die net begint met trainen en van nature niet sterk dan kan 60kg te zwaar zijn. Let op je ademhaling tijdens het liften evt met minder gewicht. Helpt dit niet ga naar de huisarts voor een checkup.
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:29:43 #87
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_123140744
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:12 schreef FootieB het volgende:
Sinds vandaag doe ik rackpulls in plaats shrugs. Wie doen hier nog meer rack pulls? En is het een goede oefening (lees: betere) voor de traps?
Prettigste en beste oefening die ik tot nu toe gedaan heb voor rug.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_123141085
quote:
Ik zou het volgende keer even aankijken. Ik heb het ook een keer gehad dat ik duizelig was en even moest zitten. Dat kwam omdat ik toen haast had en een een superset deed van deadlifts en dips. Mischien te weinig pauze ofzo? Slecht gegeten of gedronken kan ook.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_123141202
Ik heb het ook geregeld, niet zo extreem dat ik aan het tollen ben. Maar wel dat het heel kort even wat lichtjes in het hoofd wordt.

Ik heb het ook alleen bij DL
pi_123141326
Train al vier jaar ofzo.. 195 cm en 95 kilo nooit ergens last van verder tijdens training. En nu dus pas sinds kort deadlifts (slecht ik weet het:p) . Misschien omdat het weer een nieuwe oefening is en dat je erbij hurkt dat het extra belastend is. Ik ga het is wat lichter proberen en dan geleidelijk wat meer gewicht erbij. het duizelig zijn trekt wel weg na een seconde of 10 overgens.
pi_123141410
Komt door een lage bloeddruk, heb ik ook bijvoorbeeld met setjes opdrukken en dan ineens moeten opstaan.

Ik heb het soms al als ik een tijdje op bed of op bank heb gelegen en snel opsta
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_123141434
Als het lage bloeddruk blijkt te zijn dan is het verstandig om even naar het zoutgehalte in je voeding te keken. Ik kreeg eerst te weinig zout binnen en daardoor had ik een lage bloeddruk wat ik merkte tijdens de trainingen.
pi_123141458
scheppie dextrose door je water of een banaan tijdens de training doet ook al wonderen ;)
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_123141469
Klacht:

Wordt een nieuwe vloer gelegd in mijn "regular" gym; andere vestiging heeft maar 90 kg aan schijven...?

TOTAAL, voor barbell & smith machine (ja, ook maar 1 barbell).
pi_123141687
quote:

SPOILER
Obliques komen al een stuk meer tevoorschijn, en nice traps :7
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_123141743
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Is goed! Een scoop is voldoende. :) Ik stuur je zo een DM.
Ik wacht! :Y
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_123142013
Yo, ik heb ook een vraag over de deadlift.
Sowieso een killer oefening, maar jammer genoeg voel ik stress/spanning op mijn armen wanneer ik de stang loslaat. Een soort van lichte pijnscheut gedurende een seconde, waarna deze weer verdwijnt. En dan voel ik het voornamelijk in mijn bovenarm.

Ik lock wel gewoon m'n armen en gebruik een double overhand grip, probeer een buiging in mijn armen dus zeker te voorkomen. Iemand enig idee wat de oorzaak van deze pijnscheut kan zijn? Maar misschien lock ik m'n armen toch niet zo goed als ik dacht, wat het probleem wel zou verklaren :P
  woensdag 20 februari 2013 @ 23:27:40 #98
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123142554
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:16 schreef rumiii het volgende:
Sowieso een killer oefening, maar jammer genoeg voel ik stress/spanning op mijn armen wanneer ik de stang loslaat. Een soort van lichte pijnscheut gedurende een seconde, waarna deze weer verdwijnt. En dan voel ik het voornamelijk in mijn bovenarm.

Ik lock wel gewoon m'n armen en gebruik een double overhand grip, probeer een buiging in mijn armen dus zeker te voorkomen. Iemand enig idee wat de oorzaak van deze pijnscheut kan zijn? Maar misschien lock ik m'n armen toch niet zo goed als ik dacht, wat het probleem wel zou verklaren :P
Lift je wel vanuit je benen?
pi_123143117
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:16 schreef rumiii het volgende:

quote:
loopt het omhoog, langs je bot richting je elleboog? Dat had ik, zodra ik een gewicht weer los liet na een setje. Bij mij hielp rust, maar wel lange tijd rust
Ik heb even rondgekeken en de meeste mensen geven als oplossing rust of fysio, meer kan ik ik niet vinden:/.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_123143897
Ik las dat er in Melk veel groeihormonen zitten. Maar hoeveel is veel?
En kunnen we daar ons voordeel mee doen? Is het misschien daarom dat GOMAD zo goed werkt :P

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2013 00:01:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')