Je vergeet de nierstenen!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:32 schreef Diabox het volgende:
Jullie halen allemaal dingen door elkaar. Creatine (ook wel kernatine) is een krachtige anabole steroide die ATP verhoogt door upregulatie van ATP synthase in de mitochondrieen. Bijwerkingen zijn acne, gyno, prostaatkanker, hypogonadie, mentale retardatie en verlamming van ledematen.
Dat verklaart veel bij jou.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:32 schreef Diabox het volgende:
Jullie halen allemaal dingen door elkaar. Creatine (ook wel kernatine) is een krachtige anabole steroide die ATP verhoogt door upregulatie van ATP synthase in de mitochondrieen. Bijwerkingen zijn acne, gyno, prostaatkanker, hypogonadie, mentale retardatie en verlamming van ledematen.
klinkt goedquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:32 schreef Diabox het volgende:
acne, gyno, prostaatkanker, hypogonadie, mentale retardatie en verlamming van ledematen.
Omdat ik dat in de bulk wel had in de vorm van kipfilet maar dat komt nu letterlijk mijn strot uit. Ander vlees dat wel voedzaam is maar niet vol met kcal zit is te duurquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef esv7 het volgende:
waarom heb je geen vlees in je voedingsschema?
Oh ok das wel een beetje kut. En houd je ook niet van vis?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Omdat ik dat in de bulk wel had in de vorm van kipfilet maar dat komt nu letterlijk mijn strot uit. Ander vlees dat wel voedzaam is maar niet vol met kcal zit is te duur![]()
Nu haal ik mijn eiwitten uit eieren en een extra schep whey
Behalve Kibbeling, neequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:15 schreef esv7 het volgende:
[..]
Oh ok das wel een beetje kut. En houd je ook niet van vis?
Heb je kuiten gedaan op een machine?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef smitjew het volgende:
Ik heb een vraagje, ben al tijdje nu aan het sporten en was vandaag klaar zie ik opeens een striem op mijn rechter schouder, is dit een goed of slecht teken.
Heb vandaag wel langer gesport als normaal.
Doet geen pijn en heb er geen last van alleen is nogal lelijk.
Heb ze ook 2x op de verticale horizontale leg press gedaan en nooit meer. Maar zodra je op een fatsoenlijk gewicht zit komt er te veel druk op de schouders. De diagonale verdeelt de druk over de hele rug, alleen tril ik meer met mijn bovenbenen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb je kuiten gedaan op een machine?
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb je kuiten gedaan op een machine?
Aah ik weet het al, heb hetzelfde zat inderdaad teveel gewicht op mijn schouders bedankt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heb ze ook 2x op de verticale leg press gedaan en nooit meer. Maar zodra je op een fatsoenlijk gewicht zit komt er te veel druk op de schouders. De diagonale verdeelt de druk over de hele rug, alleen tril ik meer met mijn bovenbenen...
striae gaat nooit meer wegquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:25 schreef smitjew het volgende:
[..]
Aah ik weet het al, heb hetzelfde zat inderdaad teveel gewicht op mijn schouders bedankt.
Is dan waarschijnlijk met paar dagen weg of niet?
Is dan wss geen striae. Heb t ook wel eens gehad, beide schouders helemaal naar de klote door allemaal rode strepen erover. Denk dat t iets met aderen oid was, na een weekje (geloof ik) was t alweer wegquote:
Striae krijg je meestal vanaf je oksel naar je borst. Bovenop de schouder lijkt het me de druk krachten die op je schouder komt i.v.m. zware calf raises.quote:
Ik ook. Nooit meer weg gegaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als ik curl met dat gewicht heb ik daar zeker wel last van.
Jep, maar wist niet precies hoe ik er aan kwam maar nu is alles duidelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:58 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Striae krijg je meestal vanaf je oksel naar je borst. Bovenop de schouder lijkt het me de druk krachten die op je schouder komt i.v.m. zware calf raises.
Haaskarbonade, ribkarbonade, 'nasi/bamivlees', varkensreepjes, runderreepjes, tartaar? Allemaal redelijk mager vlees bij de supermarkt < 10 EUR / KG te krijgen. Voor de liefhebber is Tempeh een optie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Omdat ik dat in de bulk wel had in de vorm van kipfilet maar dat komt nu letterlijk mijn strot uit. Ander vlees dat wel voedzaam is maar niet vol met kcal zit is te duur![]()
Nu haal ik mijn eiwitten uit eieren en een extra schep whey
Zal wel te vet zijn voor hem...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:39 schreef smitjew het volgende:
Droge worst zit toch ook vol met eiwitten, en is ook lekker. Weet trouwens niet of het goed voor de rest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |