En daar zal de man blij mee zijn. Kijkende naar zijn uiterlijk mag hij blij zijn wanneer hij iemand van zijn leeftijd zo gek krijgt om iets met hem te willen, laat staan een relatief mooie jonge vrouw. Zonder geld zouden dergelijke dames buiten zijn bereik liggen.quote:
is dat hetzelfde als een hoer?quote:
Beter betaald.quote:
Ondanks een vast contract?quote:
Vast contract met een rijke klantquote:
De Hotelbon toch? En van Tatjana. edit: o nee dat is Chris Luken, die andere miljonair van Tat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef Schunckelstar het volgende:
waarom is die boekhoorn bekend? ik ken zijn naam maar weet niet waarvan
ah, na wat googlen weet ik weer waaromquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:31 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
De Hotelbon toch? En van Tatjana. edit: o nee datis Chris Luken, die andere miljonair van Tat.
Merkwaardige moves. Van Brainpower naar Boekhoorn en van Tatjana naar Hind..
Het is wel een flinke baas:quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef Schunckelstar het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is wel een flinke baas:
http://en.wikipedia.org/wiki/Marcel_Boekhoorn
misschien ken je hem ook van de hele mysterieuze zaak rondom een 'wonderbaarlijke compressietechniek van Jan Sloot'...quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef Schunckelstar het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
misschien ken je hem ook van de hele mysterieuze zaak rondom een 'wonderbaarlijke compressietechniek van Jan Sloot'...
waarin miljoenen rondgingen, maar ook de techniek na de dood van Sloot even wonderbaarlijk 'lossy' raakte
W&T / Mogelijke werking broncode van Jan Sloot
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ah, na wat googlen weet ik weer waarom
hij heeft van der garde de f1 in geholpen
Erger, haar vader zat ertussen...oude vriendjes van elkaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:48 schreef Sapstengel het volgende:
Coal digger.
Sowieso ook stom: "Hey, heb je het nummer van je ex? Ik zie haar wel zitten" Of hoe moet dat zijn gegaan?
Puntige knieen ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
Marcel Boekhoorn, wat een enge gladjakker is dat. Al zie ik wel wat overeenkomsten tussen hen: allebei een vrij aanwezige gebit/overbite.
Kopen voor 300 miljoen, negen maanden later verkopen voor 1,2 miljard..... Als zoiets in het vastgoed gebeurd noem je het dubieus.quote:Boekhoorn’s major feat was the 300 million EUR acquisition of Dutch mobile operator Telfort (co-owned by the railways) and its subsequent sale (nine months later, after a high intensity effort to jack up Telfort’s marketing and sales) to incumbent telco and market leader KPN at a valuation of 1,2 billion EUR.
Huh, ik zie al een paard?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:27 schreef SEMTEX het volgende:
Wie soept hem in een paard?
[ afbeelding ]
Vind ik ook. Het is gewoon een win-win situatie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:28 schreef Franknfurter het volgende:
Ach, hij blij, zij blij, prima toch?
Zolang je maar kunt komen van het geld op zijn bankrekening.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Huh, ik zie al een paard?
Is die Hind nou zo slim, of ben ik dom? Hier zou ik niet van kunnen komen.
Nee..quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zolang je maar kunt komen van het geld op zijn bankrekening.
Alles kunnen kopen wat je hartje begeertquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alles kunnen kopen wat je hartje begeert
Ja duidelijk gevallen voor de looks.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:27 schreef SEMTEX het volgende:
Wie soept hem in een paard?
[ afbeelding ]
+ die gaat met de dochter van Boekhoorn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:51 schreef Marcoss het volgende:
F1-rijder Giedo van de Garde (de vriend van de dochter van Boekhoorn) is 1 jaar jonger dan Hind, ook leuk
En heeft daar zijn F1-carriere weer aan te danken..quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
+ die gaat met de dochter van Boekhoorn.
Keihard ontkennen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En heeft daar zijn F1-carriere weer aan te danken..
..van zijn portemonnee!quote:
Ik ben een romanticusquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmmm heel overtuigend ja..
[ afbeelding ]
Hind doet dus een Rachelquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Erger, haar vader zat ertussen...oude vriendjes van elkaar.
Oh ja, die matige gratis krant die eigenijk niet veel verschilde van Metro/Spits.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:49 schreef borisz het volgende:
Op zijn kosten heeft De Pers vijf jaar kunnen draaien.
Fixedquote:"Het voelde prima", gaat Hind verder. "Het is gewoon een hele spontane, lieve man Hij heeft gewoon heel veel geld."
Dat was hij al lang hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:10 schreef rubbereend het volgende:
de titel is verkeerd om, Boekhoorn is inmiddels bekender dan Hind
Fixed.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:17 schreef rosepetals het volgende:
Misschien is ze wel echt gek op hem. een hoer.
Haterquote:
Vind het wel een beetje stom om direct golddigger te roepen.quote:
Ja, want 53 jarige stratenmakers met bierpens slaan zovaak een jong 28 jarig mokkel aan de haak.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje stom om direct golddigger te roepen.
Misschien niet zo vaak, maar een groot leeftijdsverschil zie je sowieso niet zo vaak.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want 53 jarige stratenmakers met bierpens slaan zovaak een jong 28 jarig mokkel aan de haak.
Babette van Veen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:23 schreef rubbereend het volgende:
Welke vrouw wil er nou geen man met een dierentuin
Ja, dat dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:48 schreef Sapstengel het volgende:
Coal digger.
Sowieso ook stom: "Hey, heb je het nummer van je ex? Ik zie haar wel zitten" Of hoe moet dat zijn gegaan?
Om er een kindje mee te krijgen zal ze met hem naar bed moeten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:18 schreef 16meter het volgende:
gelijk heeft ze
snel trouwen en een kindje uitpoepen van die gast, daarna scheiden en financieel onafhankelijk worden
wie zou het niet doen
Zo!quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:18 schreef 16meter het volgende:
gelijk heeft ze
snel trouwen en een kindje uitpoepen van die gast, daarna scheiden en financieel onafhankelijk worden
wie zou het niet doen
Nou nou Scorpie, wat een kift weer...quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want 53 jarige stratenmakers met bierpens slaan zovaak een jong 28 jarig mokkel aan de haak.
Doe een niet zo vies, dat kan ook op een frisse manier hoor, gewoon via een reageerbuisje.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Om er een kindje mee te krijgen zal ze met hem naar bed moeten.
Huuuuuuuuuuuu
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:34 schreef miep63 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het is gewoon een win-win situatie.
Bah! vrouwenlogicaquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:28 schreef Franknfurter het volgende:
Ach, hij blij, zij blij, prima toch?
Boekhoorn staat wel wat anders in het leven dan een stratenmaker met bierpens en volgens mij ziet hij er ook een stuk beter uitquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heeft ze vast al gedaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Om er een kindje mee te krijgen zal ze met hem naar bed moeten.
Huuuuuuuuuuuu
Ja sorry, maar waarom hij wel en ik niet goffedomme. RAAAAAAAAAAAZEND ben ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou Scorpie, wat een kift weer...
volgens mij heeft Boekhoorn veel meer betaald dan die 80 miljoen. Volgens mij wel het dubbele.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:13 schreef Karina het volgende:
Om even te tonen HOE rijk hij is:
HOE RIJK IS MARCEL BOEKHOORN, DE NIEUWE VLAM VAN HIND?
Uiteraard is de liefde niet in een bedrag te vangen, maar het is natuurlijk wel zo dat wie Marcel Boekhoorn aan de haak slaat, zich zo lang het duurt geen zorgen hoeft te maken over knaken. Hoe rijk is Boekhoorn, en hoe is hij aan al dat geld gekomen?
Hinds geliefde Marcel Boekhoorn staat met ¤1,3 miljard op plek 10 van de Quote 500, miljoenen die hij in eerste instantie verdiende met het opkopen van bakkerijen, die hij en de andere eigenaren samenvoegde tot Bakker Bart. Hij en de andere aandeelhouders verkochten Bakker Bart aan het Duitse Kamps. Zijn volgende grote klapper was telefoonboer Telfort. Dat kocht hij met anderen voor ¤80 miljoen en hij gooide prompt het netwerk open voor andere aanbieders van mobiele telefonie. KPN zag het gebeuren en kocht Telfort nog geen jaar later van Boekhoorn voor bijna ¤1 miljard, waarvan Boekhoorn ongeveer ¤500 miljoen ontving.
De laatste grote klapper van Boekhoorn was in 2011, toen kocht het Amerikaanse vlieg- en defensiebedrijf Lockheed Martin SIM Industries, een fabrikant van vliegtuigsimulatoren waarin Boekhoorn investeerder van het eerste uur was. Hij heeft er vele tientallen miljoenen aan verdiend. Natuurlijk gaat niet altijd alles goed. Zijn sigarenkistjesfabriek Picus viel in 2009 om, in maart 2012 verscheen het laatste nummer van zijn meest prestigieuze en in het oog springende investering: Dagblad De Pers. De meeste verliezen op de gratis krant wist hij af te wentelen op uitgever Wegener, maar het media-avontuur kostte hem wel zo’n ¤10 miljoen.
In 2010, terwijl de vastgoedprijzen met razende vaart daalden, stapte Boekhoorn groots in vastgoed. Hij kocht eerst een pakket stenen van ING, vervolgens deed hij in 2012 een van de grootste vastgoedtransacties in de Nederlandse geschiedenis. Samen met anderen kocht hij voor ¤475 miljoen de High Tech Campus in Eindhoven van Philips. De elektronicamultinational is nog steeds met afstand de grootste huurder, maar ook andere hightechbedrijven vestigen zich hier. Het is de vierkante kilometer waar 50% van de Nederlandse patentaanvragen vandaan komt, vertelde Boekhoorn in de laatste Quote 500.
Boekhoorn houdt ondanks die mega-aankoop genoeg geld over voor zijn hobby’s. Daar let hij dan ook op. ‘Zo lang ik nog naar Ibiza kan met de boot, en mijn vliegtuig nog kan tanken, hoef ik me geen zorgen te maken.’ Andere hobby’s zijn dieren en autoracen. Boekhoorn houdt kantoor in zijn eigen dierenpark Ouwehands te Rhenen. Ook stak hij in 2007 nog ¤7,5 miljoen in Spyker, dat toen met een team mee deed aan de Formule 1. Sinds kort is Boekies schoonzoon Giedo van der Garde onderdeel van het racecircus.
Bron Quote
Ik kan niet echt een ander bedrag vinden, alleen dit:quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heeft Boekhoorn veel meer betaald dan die 80 miljoen. Volgens mij wel het dubbele.
quote:MmO2 verkocht de telefoonaanbieder in april 2003 vervolgens voor 25 miljoen euro aan de Nederlandse investeringsmaatschappij Greenfield Capital Partners.
Vorig najaar verkocht Greenfield op zijn beurt een belang van 52 procent in Telfort aan investeerder Marcel Boekhoorn. Zowel Greenfield als Boekhoorn doen hun belang nu volledig over aan KPN.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niet echt een ander bedrag vinden, alleen dit:
[..]
dat was ook precies wat ik mn hoofd had qua waarde. 25 -> 320 - miljard +quote:Telfort werd immers in 2003 voor slechts 25 miljoen euro door mmO2 afgestoten en overgenomen door Greenfield Capital Partners. Deze investeringsmaatschappij verkocht in oktober vorig jaar een belang van 51 procent aan de Nederlandse investeerder Marcel Boekhoorn. Telfort werd was op dat moment 350 miljoen euro waard.
Hij heeft dus 51% van 350 miljoen betaald voor Telfort, 178,5 miljoen. Hoe komen ze dan bij 80quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
dat was ook precies wat ik mn hoofd had qua waarde. 25 -> 320 - miljard +
Boekhoork liet trouwens zijn hele omgeving meeprofiteren. De spelers in zijn voetbalteam mochten allemaal meedoen in de deal en aandelenpakketten kopen. Die hebben allemaal dik meegelift.
slecht geïnformeerd noemen we datquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft dus 51% van 350 miljoen betaald voor Telfort, 178,5 miljoen. Hoe komen ze dan bij 80![]()
Nou ja hoe dan ook, hij bulkt nu van het geld.
Heel slecht van de Quote, zou je toch niet van hen denken eigenlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
slecht geïnformeerd noemen we datwant dit klopt weer met alle bronnen die vermelden dat hij 300 miljoen verdient heeft met de Telfortdeal.
ze moeten de oude Quote's maar eens doorlezen. De degelijkheid is er al wel een paar jaar vanaf daarquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel slecht van de Quote, zou je toch niet van hen denken eigenlijk.
Even zoeken op hun eigen website en ze hadden het gevonden... lutsers:quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze moeten de oude Quote's maar eens doorlezen. De degelijkheid is er al wel een paar jaar vanaf daar
quote:PSST! TELECOMBEDRIJFJE KOPEN?
Telfort lijkt in de aanbieding te zijn, voor 1,2 miljard euro. Leuk bedrag voor investeerder Marcel Boekhoorn, die oktober vorig jaar 51% van de aandelen kocht van Greenfield Capital Partners terwijl de totale waarde op 350 miljoen euro werd geschat.
Godsamme heb je nou wéér een blauwtje gelopen! Je doet iets niet goed hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja sorry, maar waarom hij wel en ik niet goffedomme. RAAAAAAAAAAAZEND ben ik.
nicequote:Op woensdag 20 februari 2013 17:18 schreef rubbereend het volgende:
waarvan Boekhoorn ongeveer ¤500 miljoen ontving.
I know, pity fuck me right?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Godsamme heb je nou wéér een blauwtje gelopen! Je doet iets niet goed hoor!
Geschikt om wat mee te doen, babies maken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Mooie vrouw, leuke stem.... zonde hoor! gewoon een leuke man van haar eigen generatie met een modaal of iets hoger inkomen is toch veel geschikter?
Geld is zo overschat
Brainpower heeft gewoon wat minder centen....quote:Op donderdag 21 februari 2013 03:47 schreef female81 het volgende:
Eerst Brainpower, nu deze meneer.
Brede smaak, Hind?
Wel een leukere vent lijkt mij. Deze is net alsof je met je pappa op stap gaat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 04:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Brainpower heeft gewoon wat minder centen....
Gezelligquote:Hind Laroussi Tahiri (28) moet haar nieuwe liefde, miljardair Marcel Boekhoorn, in ieder geval ‘delen’ met drie andere jonge dames én een rijpere. Namelijk Boekhoorns dochters Denise, Nicole en Kim, die qua leeftijd allemaal volwassen zijn.
En ook hun moeder Marlies speelt nog een grote rol in het leven van de zakenman.
“Ze gaan goed met elkaar om”, vertelt een bekende van het gezin. “Marcel en Marlies zijn uit financiële overwegingen niet officieel gescheiden omdat dat hem de helft van zijn vermogen zou kosten.
De moeder van zijn dochters leeft van een maandelijkse toelage en heeft ook weer een nieuwe liefde in haar leven. Marcel en zij zijn nog altijd on speaking terms, gaan zelfs samen op vakantie.”
Boekhoorn leeft sinds 2006 gescheiden van Marlies, met wie hij 25 jaar samen was. De zakenman is zo gek op zijn meiden dat hij zelfs zijn schip naar hen noemde: de Deniki.
De Deniki, fucking hellquote:
Denk niet dat Boekhoorn nog eens snel zal trouwen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:10 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De Deniki, fucking hell![]()
Hij betaald zijn ex dus een miljoen (of meer) per jaar? Sweet deal, op zoiets zal Hind ook wel hopen.
Als hij nu al niet van zijn ex gescheiden is omdat het hem de helft van z'n vermogen zou kosten, dan is trouwen niet eens mogelijk....quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denk niet dat Boekhoorn nog eens snel zal trouwen.
Een goede vriendin van me heeft een man die 20 jaar ouder is, gaat al jaren goed en hij is niet rijk en ook niet geweldig aantrekkelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Misschien niet zo vaak, maar een groot leeftijdsverschil zie je sowieso niet zo vaak.
Ben zelf ook gek geweest op een oudere man en het is heel vervelend dat iedereen er dan direct vanuit gaat dat je een golddigger bent.
Hij wordt de miljardair genoemd omdat hij al het werk gedaan heeft..quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij nu al niet van zijn ex gescheiden is omdat het hem de helft van z'n vermogen zou kosten, dan is trouwen niet eens mogelijk....
Grappig dat hij de miljardair genoemd wordt, terwijl de helft van dat miljard dus gewoon van z'n vrouw is.
Brainpower lijkt me verschrikkelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een leukere vent lijkt mij. Deze is net alsof je met je pappa op stap gaat.
Hij ziet er in ieder geval beter uit. En is niet zo een ouwe opa.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Brainpower lijkt me verschrikkelijk.
gelukkig is er meer dan uiterlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij ziet er in ieder geval beter uit. En is niet zo een ouwe opa.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Brainpower lijkt me verschrikkelijk.
brrrr naar mannetje, met zn kinderversjesquote:
Ja geldquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig is er meer dan uiterlijk
en uiteraard neem je de open deurquote:
Tuurlijk manquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en uiteraard neem je de open deur
Dat heb je vaker met miljardairs.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij nu al niet van zijn ex gescheiden is omdat het hem de helft van z'n vermogen zou kosten, dan is trouwen niet eens mogelijk....
Grappig dat hij de miljardair genoemd wordt, terwijl de helft van dat miljard dus gewoon van z'n vrouw is.
En een goed uiterlijk op haar 50e?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Hind gaat eindigen als Tatjana... Geen geld, kids, man en wonende bij mams
Dat hoop ik oprecht, nu heeft zij iniedergeval een uniek aangezicht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En een goed uiterlijk op haar 50e?
Ja, uiteindelijk is dat wel het bestaansrecht van de vrouw.quote:Op donderdag 21 februari 2013 04:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geschikt om wat mee te doen, babies maken?
Er komt binnenkort een nieuw album uit. Het verbaast me dus ook niet echt dat ze zélf de telefoon heeft gepakt en RTL Boulevard op de hoogte heeft gesteld van dit heugelijke feit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat doet hij eigenlijk tegenwoordig? Achter de kassa bij de AH? Plantsoenendienst'\
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |