Als hij nu al niet van zijn ex gescheiden is omdat het hem de helft van z'n vermogen zou kosten, dan is trouwen niet eens mogelijk....quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denk niet dat Boekhoorn nog eens snel zal trouwen.
Een goede vriendin van me heeft een man die 20 jaar ouder is, gaat al jaren goed en hij is niet rijk en ook niet geweldig aantrekkelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Misschien niet zo vaak, maar een groot leeftijdsverschil zie je sowieso niet zo vaak.
Ben zelf ook gek geweest op een oudere man en het is heel vervelend dat iedereen er dan direct vanuit gaat dat je een golddigger bent.
Hij wordt de miljardair genoemd omdat hij al het werk gedaan heeft..quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij nu al niet van zijn ex gescheiden is omdat het hem de helft van z'n vermogen zou kosten, dan is trouwen niet eens mogelijk....
Grappig dat hij de miljardair genoemd wordt, terwijl de helft van dat miljard dus gewoon van z'n vrouw is.
Brainpower lijkt me verschrikkelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een leukere vent lijkt mij. Deze is net alsof je met je pappa op stap gaat.
Hij ziet er in ieder geval beter uit. En is niet zo een ouwe opa.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Brainpower lijkt me verschrikkelijk.
gelukkig is er meer dan uiterlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij ziet er in ieder geval beter uit. En is niet zo een ouwe opa.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Brainpower lijkt me verschrikkelijk.
brrrr naar mannetje, met zn kinderversjesquote:
Ja geldquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig is er meer dan uiterlijk
en uiteraard neem je de open deurquote:
Tuurlijk manquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en uiteraard neem je de open deur
Dat heb je vaker met miljardairs.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij nu al niet van zijn ex gescheiden is omdat het hem de helft van z'n vermogen zou kosten, dan is trouwen niet eens mogelijk....
Grappig dat hij de miljardair genoemd wordt, terwijl de helft van dat miljard dus gewoon van z'n vrouw is.
En een goed uiterlijk op haar 50e?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Hind gaat eindigen als Tatjana... Geen geld, kids, man en wonende bij mams
Dat hoop ik oprecht, nu heeft zij iniedergeval een uniek aangezicht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En een goed uiterlijk op haar 50e?
Ja, uiteindelijk is dat wel het bestaansrecht van de vrouw.quote:Op donderdag 21 februari 2013 04:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geschikt om wat mee te doen, babies maken?
Er komt binnenkort een nieuw album uit. Het verbaast me dus ook niet echt dat ze zélf de telefoon heeft gepakt en RTL Boulevard op de hoogte heeft gesteld van dit heugelijke feit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat doet hij eigenlijk tegenwoordig? Achter de kassa bij de AH? Plantsoenendienst'\
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |