Puntige knieen ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
Marcel Boekhoorn, wat een enge gladjakker is dat. Al zie ik wel wat overeenkomsten tussen hen: allebei een vrij aanwezige gebit/overbite.
Kopen voor 300 miljoen, negen maanden later verkopen voor 1,2 miljard..... Als zoiets in het vastgoed gebeurd noem je het dubieus.quote:Boekhoorn’s major feat was the 300 million EUR acquisition of Dutch mobile operator Telfort (co-owned by the railways) and its subsequent sale (nine months later, after a high intensity effort to jack up Telfort’s marketing and sales) to incumbent telco and market leader KPN at a valuation of 1,2 billion EUR.
Huh, ik zie al een paard?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:27 schreef SEMTEX het volgende:
Wie soept hem in een paard?
[ afbeelding ]
Vind ik ook. Het is gewoon een win-win situatie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:28 schreef Franknfurter het volgende:
Ach, hij blij, zij blij, prima toch?
Zolang je maar kunt komen van het geld op zijn bankrekening.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Huh, ik zie al een paard?
Is die Hind nou zo slim, of ben ik dom? Hier zou ik niet van kunnen komen.
Nee..quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zolang je maar kunt komen van het geld op zijn bankrekening.
Alles kunnen kopen wat je hartje begeertquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alles kunnen kopen wat je hartje begeert
Ja duidelijk gevallen voor de looks.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:27 schreef SEMTEX het volgende:
Wie soept hem in een paard?
[ afbeelding ]
+ die gaat met de dochter van Boekhoorn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:51 schreef Marcoss het volgende:
F1-rijder Giedo van de Garde (de vriend van de dochter van Boekhoorn) is 1 jaar jonger dan Hind, ook leuk
En heeft daar zijn F1-carriere weer aan te danken..quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
+ die gaat met de dochter van Boekhoorn.
Keihard ontkennen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En heeft daar zijn F1-carriere weer aan te danken..
..van zijn portemonnee!quote:
Ik ben een romanticusquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmmm heel overtuigend ja..
[ afbeelding ]
Hind doet dus een Rachelquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Erger, haar vader zat ertussen...oude vriendjes van elkaar.
Oh ja, die matige gratis krant die eigenijk niet veel verschilde van Metro/Spits.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:49 schreef borisz het volgende:
Op zijn kosten heeft De Pers vijf jaar kunnen draaien.
Fixedquote:"Het voelde prima", gaat Hind verder. "Het is gewoon een hele spontane, lieve man Hij heeft gewoon heel veel geld."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |