Er kan gezorgd worden dat ze dit topic nooit in kanquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:07 schreef Monopoly het volgende:
En het wachten is op Zweetteef tot zij arriveert in dit topic
Een SC voor leuke, jonge mensen.quote:
Geen idee hoequote:Op woensdag 20 februari 2013 08:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er kan gezorgd worden dat ze dit topic nooit in kan
Ik ben niet zo leuk maar wel heel jong, mag dat ook?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een SC voor leuke, jonge mensen.
[..]
Geen idee hoe
Vraag GMquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Geen idee hoe
Oh kut ik zie hierboven dat het alleen voor leuke jonge mensen isquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]tenminste nog iemand die dit topic op waarde schat.
dan ga ik maar weerquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard!quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo leuk maar wel heel jong, mag dat ook?
Ja hé hé terugkomen jij! "Oude" mensen zijn niet uitgesloten uiteraardquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kut ik zie hierboven dat het alleen voor leuke jonge mensen isDaar ga je al weer. Ik ben niet jong.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:26 schreef gianni61 het volgende:
topic met potentie
[..]
dan ga ik maar weer
quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hé hé terugkomen jij! "Oude" mensen zijn niet uitgesloten uiteraard
een ONZ gangbang, meedoen?quote:
zo oud als karina ben ik nog niet, maar ook lang niet zo leuk natuurlijk..quote:
EUH, hallowww.. Beetje respect héquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:29 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zitten hier alleen ouwe mensen dat komt omdat die houden van ouwehoeren
Uh hallo, ik ben ouwer dus jij moet respect hebben voor mij, boefje.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
EUH, hallowww.. Beetje respect hé
Op een meet zal ik je wel helpen met oversteken dan, afgesproken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh hallo, ik ben ouwer dus jij moet respect hebben voor mij, boefje.
quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:27 schreef stefanhaan het volgende:
Haan's seal of approval
[ afbeelding ]
ONZ'ers moeten nog wakker worden hé.quote:
Is goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Op een meet zal ik je wel helpen met oversteken dan, afgesproken?
Magnetron doet het ook altijd wel goed, afhankelijk van wat de kliekjes zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Is goed
En kliekjes zijn lekker, mits opgewarmd in de koekenpan.
Opgebakken maakt het altijd NET effe lekkerder.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Magnetron doet het ook altijd wel goed, afhankelijk van wat de kliekjes zijn.
ligt eraan watquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Opgebakken maakt het altijd NET effe lekkerder.
classy..quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:39 schreef LompeHork het volgende:
Nú met header in de OPsupermooi:
[ afbeelding ]
Ben een luie studentquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Opgebakken maakt het altijd NET effe lekkerder.
Wel een beetje treurig dat die blikken geen 4,50 kosten hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:39 schreef LompeHork het volgende:
Nú met header in de OPsupermooi:
[ afbeelding ]
Stampot zou ik wel in de magnetron doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Opgebakken zuurkoolstamppot![]()
En nu heb ik trek.
Dat zou pas fantastisch zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel een beetje treurig dat die blikken geen 4,50 kosten hoor.
* stefanhaan valt neer in foetus houding en gaat huilenquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zou pas fantastisch zijnhelaas kon ik geen plaatje vinden met blikken voor 4,50
zuurkoolquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Opgebakken zuurkoolstamppot![]()
En nu heb ik trek.
* LompeHork raapt stefanhaan op en zet op een stoel met bierinfuusquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
* stefanhaan valt neer in foetus houding en gaat huilen
wajongers?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedankt, ik probeer een bepaalde doelgroep te bereiken.
bohhquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork raapt stefanhaan op en zet op een stoel met bierinfuus
zo bescheiden ook hequote:Op woensdag 20 februari 2013 08:45 schreef -trutje- het volgende:
Jong en leuk![]()
![]()
![]()
En inderdaad, opbakken is veel lekkerder
jij geniet van koken dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:45 schreef -trutje- het volgende:
Jong en leuk![]()
![]()
![]()
En inderdaad, opbakken is veel lekkerder
Jij mag alles, want jijquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo leuk maar wel heel jong, mag dat ook?
Chlamidia krijg je niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Muis kan je niet hosselen.
Muis hosselt jou
En zo is het.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Muis kan je niet hosselen.
Muis hosselt jou
Check deze zijn hele levensverhaal posten hier, zo mooiquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:51 schreef sinepedraap het volgende:
Ik ga zo nog een koffie pakken want ik moet al bijna poepen en dan ga ik ff gespannen zitten zodat ik het nog ietsje langer kan inhouden ik denk een half uurtje of zo eer m'n koffie op is en dan ga ik misschien nog roken maar dat weet ik niet zeker en nog heel ff m'n poep inhouden als ik dan eindelijk ga zitten over een uurtje is het extra lekker
Ik haal gewoon eruit wat erin zitquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Check deze zijn hele levensverhaal posten hier, zo mooi
Gaarne wel ingesmeerd met zonnebloemolie (huismerk natuurlijk) en dan Keezen terwijl we nakend zeemansliederen zingen. Zo maken we uit wie Muis mag teder en liefdevol mag raken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, Keezen, op de keukentafel, kneiterhard.
ohw, over 5 minuten jaquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaarne wel ingesmeerd met zonnebloemolie (huismerk natuurlijk) en dan Keezen terwijl we nakend zeemansliederen zingen. Zo maken we uit wie Muis mag teder en liefdevol mag raken.
Zo gaat dat in de wereld waar decadentie heerst.
Ze konden ook gaan olieworstelen.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze konden ook gaan olieworstelen.
Dat is hoe dat moet, uiteraard ook met een monocle en een hoed op. Vervolgens ook de voeten in een laagje tuinaarde bestrooid met kippenmestquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaarne wel ingesmeerd met zonnebloemolie (huismerk natuurlijk) en dan Keezen terwijl we nakend zeemansliederen zingen. Zo maken we uit wie Muis mag teder en liefdevol mag raken.
Zo gaat dat in de wereld waar decadentie heerst.
Ik doe het altijd zonder #YOLO jeweet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:02 schreef Monopoly het volgende:
Armcondooms![]()
Ranzige dingen, die moest ik een tijdje om toen mijn arm in het gips zat. Als je dan wou douchen kreeg je zo'n fapding om. Wat een hel was dat.
De nou maar niet alsof je het niet lekker vond.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:02 schreef Monopoly het volgende:
Armcondooms![]()
Ranzige dingen, die moest ik een tijdje om toen mijn arm in het gips zat. Als je dan wou douchen kreeg je zo'n fapding om. Wat een hel was dat.
nee, ik hou niet van tarrels in mn okselhaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik doe het altijd zonder #YOLO jeweet.
Ik vind dat altijd wel fijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik hou niet van tarrels in mn okselhaar
Het enige voordeel was dat als je ze lang genoeg omhad, je hele arm gevoelloos werd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De nou maar niet alsof je het niet lekker vond.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:10 schreef -trutje- het volgende:
Jullie zijn eigenlijk best wel ranzig![]()
Wat hij zegtquote:
het is nog vroeg hequote:Op woensdag 20 februari 2013 09:10 schreef -trutje- het volgende:
Jullie zijn eigenlijk best wel ranzig![]()
waar hou jij je deze ochtend mee bezig dan?quote:
School en FOK!ken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar hou jij je deze ochtend mee bezig dan?
(beetje de sc in leven houden![]()
moet kunnen.quote:
Amsterdam, criminologie...maar mag best veel college's thuis volgen ivm ziekte.quote:
Ik zie echt voor me hoe je dit met een mariakaakje in de ene hand en een kopje lauwe thee in de andere hand zegtquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zie echt voor me hoe je dit met een mariakaakje in de ene hand en een kopje lauwe thee in de andere hand zegt
dat doet een vriendin van me ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:50 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Amsterdam, criminologie...maar mag best veel college's thuis volgen ivm ziekte.
Alleen als ik zin erin heb.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doet een vriendin van me ook.
verspreid jij ziektes dan?
je maakt me nieuwsgierigquote:
nja, op zich ben ik vrij lelijk, dus wat dat betreft heb ik er niet zo'n moeite meequote:Op woensdag 20 februari 2013 09:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe kun je ons nou lelijk vinden?
Het is FOK!quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe kun je ons nou lelijk vinden?
Geldt voor mij ook, maar je weet niet wat er tussen zitquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, op zich ben ik vrij lelijk, dus wat dat betreft heb ik er niet zo'n moeite mee
Dat is correct.quote:
klopt, als ik het fobo moet geloven haalt trutje het niveau hier wel aardig omhoogquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook, maar je weet niet wat er tussen zit
Alleen als je drugs gebruikt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:02 schreef gajonkohalen het volgende:
Moeiegorgen ik ben lelijk en oud mag ik
bij voorkeurquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen als je drugs gebruikt.
Wellesquote:
MoBloquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, als ik het fobo moet geloven haalt trutje het niveau hier wel aardig omhoog
en MoBlo natuurlijk
Ik geloof soberso helemaal niks meer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welles
[..]
MoBlo
Fobo's geloof ik niet (meer)
NOU DAN WELquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welles
[..]
MoBlo
IK GELOOF ER NIET MEER IN! IK HEB ER DE KRACHT NIET MEER VOOR.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik geloof soberso helemaal niks meer.
quote:
Ik geloof in de schepper, de almachtige.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik geloof soberso helemaal niks meer.
11 over 10, tijd voor cup á soep.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
IK GELOOF ER NIET MEER IN! IK HEB ER DE KRACHT NIET MEER VOOR.
[..]
Ik geloof in sinaasappelsap.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof in de schepper, de almachtige.
Tong80.,
11 over I don't give a fuck. Tijd voor koffie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
11 over 10, tijd voor cup á soep.
nee, fobo en US blijkt steeds vaker onbetrouwbaar. maar voordeel van de twijfel zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welles
[..]
MoBlo
niveau in ONZ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Das toch prachtig?beetje niveau hier in ONZ.
True true, hoop doet leven etc. etc.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, fobo en US blijkt steeds vaker onbetrouwbaar. maar voordeel van de twijfel zullen we maar zeggen
Er bestaan rondborstige chinezen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niveau in ONZ?
Dat is toch zoiets als blauwe sneeuw, droog water, mooie Duitse auto's, rondborstige chinezen?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
IK GELOOF ER NIET MEER IN! IK HEB ER DE KRACHT NIET MEER VOOR.
[..]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloers op mijn superstoere entree.Alsof het me niets doet.
quote:
Sneeuw + ruitenwisservloeistof.quote:Dat is toch zoiets als blauwe sneeuw
IJsquote:, droog water
Goed punt.quote:, mooie Duitse auto's
Die bestaanquote:, rondborstige chinezen?
Badassquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloers op mijn superstoere entree.Alsof het me niets doet.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Sneeuw + ruitenwisservloeistof.
Omdat hij een Potente Rakker is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom ben jij een andere kleur blauw als LH?
omdat Mono PR is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom ben jij een andere kleur blauw als LH?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat hij een Potente Rukker is.
Alpacakontjes.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:15 schreef stefanhaan het volgende:
Waar ben je eigenlijk PR van mono?
bohh, nu ben ik stiekem wel jaloers.quote:
De hele wereld.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:15 schreef stefanhaan het volgende:
Waar ben je eigenlijk PR van mono?
Niks stiekem, gewoon en publique!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
bohh, nu ben ik stiekem wel jaloers.
Die zou ik ook gaarne betasten en stiekem strelen
In een circus jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niks stiekem, gewoon en publique!
en voor te fappen maakt het niet uit of iemand echt op nep isquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True true, hoop doet leven etc. etc.
Eerst een alpaca naar een weiland lokken dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon in een weiland, tarten met het lot enzo #YOLO
Zolang het geen photoshop is van een kerel niet neequote:Op woensdag 20 februari 2013 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en voor te fappen maakt het niet uit of iemand echt op nep is
Die hebben wij hier gewoon, jeweet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Eerst een alpaca naar een weiland lokken dan.
Ik hoorde het van een vriendin die ook uit west friesland komt ja, lama's enzo allesquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die hebben wij hier gewoon, jeweet.
Het is inderdaad fantastischquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik hoorde het van een vriendin die ook uit west friesland komt ja, lama's enzo alles
En elke dag zoete liefde bedrijven met een weilanddier.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is inderdaad fantastischgaarne zou ik een huisje kopen op zo'n weiland.
ik denk dat er een geromantiseerd idee over bestaat,quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:19 schreef stefanhaan het volgende:
elke dag zoete liefde bedrijven met een weilanddier.
Dan doe je het ook verkeerd om.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:20 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik denk dat er een geromantiseerd idee over bestaat,
en dat het helemaal niet zo fijn is als stier herman zn. kloppende knots, in je anusje stopt
Als de dolfijn het mannetje is zou je het niet overleven. True story.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:18 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb liever seks met dolfijnen dan met alpaca's
seks met dolfijnen is dol fijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als de dolfijn het mannetje is zou je het niet overleven. True story.
referentie naar die ALS reclame op stations ed. denk ik.quote:
dat is een beetje de forrest Withaker van de katten,quote:
Verlaat je de Randstad?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:36 schreef Monopoly het volgende:
Het word tijd om te gaan investeren in een eigen DJ booth. Nog even geduld en sparen enzo. Zodra ik appartementje heb in Zwolle dan ga ik er mee beginnen
Hehe inderdaad, het is wel een ongelooflijk bazenbeest trouwensquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:37 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dat is een beetje de forrest Withaker van de katten,
kijkt ook altijd zo depri.
hihi je zei komenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met de studie ja. Maar geen nood, ik zal er nog vaak genoeg komen.
Je moet nog een keer naar die stad met die kerk en schapen komenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met de studie ja. Maar geen nood, ik zal er nog vaak genoeg komen.
Gaan we samen op lammetjes jacht?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moet nog een keer naar die stad met die kerk en schapen komen
Uiteraardquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaan we samen op lammetjes jacht?
* LompeHork aluhoedje op zetquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:40 schreef Monopoly het volgende:
FOPJE DE VERSCHRIKKELIJKE IS WAKKER.
VERBERG JE!!!!!!!!!!
ik heb niet eens een blauw kleurtjequote:Op woensdag 20 februari 2013 10:42 schreef Muis006 het volgende:
Ja mono heeft ruimte voor 3 tagjes en ik blijkbaar niet voor mijn yvonne award
Ja, mijn dingen passen ook heul nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:42 schreef Muis006 het volgende:
Winnaar Yvonneawards 2013 is bijna langer dan PR, Redactiefilm en Moderator bij elkaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:42 schreef Muis006 het volgende:
Moderator / Designer / Redactie Frontpagequote:Op woensdag 20 februari 2013 10:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Winnaar Yvonneawards 2013 is bijna langer dan PR, Redactiefilm en Moderator bij elkaar
Dat is toch wel in te kortenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Winnaar Yvonneawards 2013 is bijna langer dan PR, Redactiefilm en Moderator bij elkaar
WYA 2013quote:
Tik. hem. aan.quote:
zal ik m doorsturen? Ze heeft wel skillz zo te zienquote:
ZEGquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal ik m doorsturen? Ze heeft wel skillz zo te zien
Ja, jij mag wel even langskomen hoor. Gewoon, voor de puntjes op de iquote:
008 was beter.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal ik m doorsturen? Ze heeft wel skillz zo te zien
Ja, maar dat komt omdat het plot van het verhaal daar gewoon beter isquote:
fijn filmpje blijft dat tochquote:
hallo, er kunnen hier collega's meekijken jaquote:
dies goed jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik zoek de complete waar ze die glimlach heeft en die blik dat ze ziet dat het gefilmd wordtStond op Geenstijl een jaartje of 2 terug meen ik,.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
SorryIk was iets te enthousiast
Je kan het goedmaken door bovenstaande te vindenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik zoek de complete waar ze die glimlach heeft en die blik dat ze ziet dat het gefilmd wordtStond op Geenstijl een jaartje of 2 terug meen ik,.
Allang gevonden, die staat in mijn favorietenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Je kan het goedmaken door bovenstaande te vinden
Die krijg je als je die .gif niet postquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Heb ik daar nou serieus een note voor gekregen?![]()
ow, ik dacht dat je me er al 1 had gegevenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die krijg je als je die .gif niet post
maak ik het wel goed voor Aldoquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Je kan het goedmaken door bovenstaande te vinden
Mooi kruisjequote:Op woensdag 20 februari 2013 10:55 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maak ik het wel goed voor Aldo
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:55 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maak ik het wel goed voor Aldo
[ afbeelding ]
sorry, ik was enthousiast,quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
snelle reactie
Hi giann en lompeee
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik was enthousiast,
ik zit hier nu met mijn staart te kwispelen
dit dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die werken op hun werk
Mensen die werken
Mensen die
Mensen
Uit mijn breinquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar komt het opeens vandaan enzo?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goed topic!
Ik ga even een belangrijk topic in nws openen brb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |