dat is een beetje de forrest Withaker van de katten,quote:
Verlaat je de Randstad?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:36 schreef Monopoly het volgende:
Het word tijd om te gaan investeren in een eigen DJ booth. Nog even geduld en sparen enzo. Zodra ik appartementje heb in Zwolle dan ga ik er mee beginnen
Hehe inderdaad, het is wel een ongelooflijk bazenbeest trouwensquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:37 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dat is een beetje de forrest Withaker van de katten,
kijkt ook altijd zo depri.
hihi je zei komenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met de studie ja. Maar geen nood, ik zal er nog vaak genoeg komen.
Je moet nog een keer naar die stad met die kerk en schapen komenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met de studie ja. Maar geen nood, ik zal er nog vaak genoeg komen.
Gaan we samen op lammetjes jacht?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moet nog een keer naar die stad met die kerk en schapen komen
Uiteraardquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaan we samen op lammetjes jacht?
* LompeHork aluhoedje op zetquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:40 schreef Monopoly het volgende:
FOPJE DE VERSCHRIKKELIJKE IS WAKKER.
VERBERG JE!!!!!!!!!!
ik heb niet eens een blauw kleurtjequote:Op woensdag 20 februari 2013 10:42 schreef Muis006 het volgende:
Ja mono heeft ruimte voor 3 tagjes en ik blijkbaar niet voor mijn yvonne award
Ja, mijn dingen passen ook heul nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:42 schreef Muis006 het volgende:
Winnaar Yvonneawards 2013 is bijna langer dan PR, Redactiefilm en Moderator bij elkaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:42 schreef Muis006 het volgende:
Moderator / Designer / Redactie Frontpagequote:Op woensdag 20 februari 2013 10:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Winnaar Yvonneawards 2013 is bijna langer dan PR, Redactiefilm en Moderator bij elkaar
Dat is toch wel in te kortenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Winnaar Yvonneawards 2013 is bijna langer dan PR, Redactiefilm en Moderator bij elkaar
WYA 2013quote:
Tik. hem. aan.quote:
zal ik m doorsturen? Ze heeft wel skillz zo te zienquote:
ZEGquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal ik m doorsturen? Ze heeft wel skillz zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |