Wel een beetje treurig dat die blikken geen 4,50 kosten hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:39 schreef LompeHork het volgende:
Nú met header in de OPsupermooi:
[ afbeelding ]
Stampot zou ik wel in de magnetron doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Opgebakken zuurkoolstamppot![]()
En nu heb ik trek.
Dat zou pas fantastisch zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel een beetje treurig dat die blikken geen 4,50 kosten hoor.
* stefanhaan valt neer in foetus houding en gaat huilenquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zou pas fantastisch zijnhelaas kon ik geen plaatje vinden met blikken voor 4,50
zuurkoolquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Opgebakken zuurkoolstamppot![]()
En nu heb ik trek.
* LompeHork raapt stefanhaan op en zet op een stoel met bierinfuusquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
* stefanhaan valt neer in foetus houding en gaat huilen
wajongers?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedankt, ik probeer een bepaalde doelgroep te bereiken.
bohhquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork raapt stefanhaan op en zet op een stoel met bierinfuus
zo bescheiden ook hequote:Op woensdag 20 februari 2013 08:45 schreef -trutje- het volgende:
Jong en leuk![]()
![]()
![]()
En inderdaad, opbakken is veel lekkerder
jij geniet van koken dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:45 schreef -trutje- het volgende:
Jong en leuk![]()
![]()
![]()
En inderdaad, opbakken is veel lekkerder
Jij mag alles, want jijquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo leuk maar wel heel jong, mag dat ook?
Chlamidia krijg je niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Muis kan je niet hosselen.
Muis hosselt jou
En zo is het.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Muis kan je niet hosselen.
Muis hosselt jou
Check deze zijn hele levensverhaal posten hier, zo mooiquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:51 schreef sinepedraap het volgende:
Ik ga zo nog een koffie pakken want ik moet al bijna poepen en dan ga ik ff gespannen zitten zodat ik het nog ietsje langer kan inhouden ik denk een half uurtje of zo eer m'n koffie op is en dan ga ik misschien nog roken maar dat weet ik niet zeker en nog heel ff m'n poep inhouden als ik dan eindelijk ga zitten over een uurtje is het extra lekker
Ik haal gewoon eruit wat erin zitquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Check deze zijn hele levensverhaal posten hier, zo mooi
Gaarne wel ingesmeerd met zonnebloemolie (huismerk natuurlijk) en dan Keezen terwijl we nakend zeemansliederen zingen. Zo maken we uit wie Muis mag teder en liefdevol mag raken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, Keezen, op de keukentafel, kneiterhard.
ohw, over 5 minuten jaquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaarne wel ingesmeerd met zonnebloemolie (huismerk natuurlijk) en dan Keezen terwijl we nakend zeemansliederen zingen. Zo maken we uit wie Muis mag teder en liefdevol mag raken.
Zo gaat dat in de wereld waar decadentie heerst.
Ze konden ook gaan olieworstelen.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze konden ook gaan olieworstelen.
Dat is hoe dat moet, uiteraard ook met een monocle en een hoed op. Vervolgens ook de voeten in een laagje tuinaarde bestrooid met kippenmestquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaarne wel ingesmeerd met zonnebloemolie (huismerk natuurlijk) en dan Keezen terwijl we nakend zeemansliederen zingen. Zo maken we uit wie Muis mag teder en liefdevol mag raken.
Zo gaat dat in de wereld waar decadentie heerst.
Ik doe het altijd zonder #YOLO jeweet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:02 schreef Monopoly het volgende:
Armcondooms![]()
Ranzige dingen, die moest ik een tijdje om toen mijn arm in het gips zat. Als je dan wou douchen kreeg je zo'n fapding om. Wat een hel was dat.
De nou maar niet alsof je het niet lekker vond.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:02 schreef Monopoly het volgende:
Armcondooms![]()
Ranzige dingen, die moest ik een tijdje om toen mijn arm in het gips zat. Als je dan wou douchen kreeg je zo'n fapding om. Wat een hel was dat.
nee, ik hou niet van tarrels in mn okselhaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik doe het altijd zonder #YOLO jeweet.
Ik vind dat altijd wel fijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik hou niet van tarrels in mn okselhaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |