Nee tegen JRRYquote:
slaap lekkerquote:
quote:
Niet doen blijf bij onsquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:34 schreef Hypocriet het volgende:
ik ga slapen. Argo negeertkusjes knuffels alles.
kusje Hypo. lekker slapen met je kerstverlichtingquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:34 schreef Hypocriet het volgende:
Nee not againquote:
kusje terug. Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kusje Hypo. lekker slapen met je kerstverlichting
Bejaarde mensen hebben ook een streng beeld van God. God en hoe hij gezien word is heel vaak veranderd. Maar mijn pastoor verkondigd toch echt dat God liefde is en ik volg hem daar in.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar reageer je dan? Nee, jij hoort dingen van anderen, en neemt die over ook al staan ze niet in de bijbel. Nee, god is niet liefde nee.
Ik ben niet gelovig
Als 15 voelde ik me onbegrepen en wist ik niet goed hoe ik dat moest plaatsen. Ik was bang om de stappen te ondernemen als het zoeken van hulp. Dacht dat iedereen me haatte en wist niet goed hoe ik alles een plekjes moest geven, nu weet ik dat nog niet goed maar beter. En dat is mijn punt je maakt iets mee en daar moet je mee omgaan... De tijd die verstrijkt terwijl je ermee omgaat maakt je wijzer en meer ervaren. Net als een kapitein van een marineschip bij de eerste slag zal deze minder ervaring hebben dan na 50 slagen bv daar zit toch wel wat in of niet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik laat jou als jij mij laat ja.![]()
Je bent nu 20, je bent waarschijnlijk vrijwel hetzelfde ventje als 5 jaar geleden. Echt, ik denk niet dat ik alles nu al weet, en ik hoop dat ik nog heel veel ervaringen erbij krijg die mij als mens vormen, maar ik denk dat ik voor iemand van 15 wijs genoeg ben.
Ja. Dat ben ik. Ga je me nu aangeven of zo? Ben ik nu een probleemkind?
En ja, ik weet hoe het is om seks te hebben met iemand waarvan ik heel veel houdt en ik weet hoe het is als er dingen gebeurden die ik niet wil.
Ik wilde eigenlijk zo gaan slapenquote:
school is highly overrated.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar ik moet morgen naar schooohoool.
Nee ik was typen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:34 schreef Hypocriet het volgende:
MAAR DAT STAAT NIET IN DE BIJBEL OMGquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Bejaarde mensen hebben ook een streng beeld van God. God en hoe hij gezien word is heel vaak veranderd. Maar mijn pastoor verkondigd toch echt dat God liefde is en ik volg hem daar in.
[..]
Als 15 voelde ik me onbegrepen en wist ik niet goed hoe ik dat moest plaatsen. Ik was bang om de stappen te ondernemen als het zoeken van hulp. Dacht dat iedereen me haatte en wist niet goed hoe ik alles een plekjes moest geven, nu weet ik dat nog niet goed maar beter. En dat is mijn punt je maakt iets mee en daar moet je mee omgaan... De tijd die verstrijkt terwijl je ermee omgaat maakt je wijzer en meer ervaren. Net als een kapitein van een marineschip bij de eerste slag zal deze minder ervaring hebben dan na 50 slagen bv daar zit toch wel wat in of niet?
Mijn ervaring leert me, dat ik vooral meer ben gaan ervaren door te leven en te groeien. Dat wilt niet zeggen dat je niets weet met 15 maar ik geloof wel dat je per jaar meer kennis en wijsheid opdoet. Dat er mensen zijn die te dom zijn om met de duivel te dansen dat is zo... Maar die zullen altijd onwijs zijn. Maar verder zijn wijze filosofen toch altijd wat ouder als ze beginnen ergens in de 20 en ik ken geen filosoof van 15 ik kan het mis hebben.
En nee ik ga je niet aangeven en je bent geen probleemkind, ik hoop alleen dat je niet zwanger raakt, en echt van die kerel houdt en er geen nare nasmaak van krijgt.
Trol je nu gewoon?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
MAAR DAT STAAT NIET IN DE BIJBEL OMG
Nah morgen ben ik weg en donderdag waarschijnlijk ook niet veel tijd, wil alleen mijn pet laten zienquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zo gaan slapenvanavond dan?
Dus omdat jij een bepaalde ervaring hebt heeft iedereen die ervaring, probeer je dat nou te zeggen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Bejaarde mensen hebben ook een streng beeld van God. God en hoe hij gezien word is heel vaak veranderd. Maar mijn pastoor verkondigd toch echt dat God liefde is en ik volg hem daar in.
[..]
Als 15 voelde ik me onbegrepen en wist ik niet goed hoe ik dat moest plaatsen. Ik was bang om de stappen te ondernemen als het zoeken van hulp. Dacht dat iedereen me haatte en wist niet goed hoe ik alles een plekjes moest geven, nu weet ik dat nog niet goed maar beter. En dat is mijn punt je maakt iets mee en daar moet je mee omgaan... De tijd die verstrijkt terwijl je ermee omgaat maakt je wijzer en meer ervaren. Net als een kapitein van een marineschip bij de eerste slag zal deze minder ervaring hebben dan na 50 slagen bv daar zit toch wel wat in of niet?
Mijn ervaring leert me, dat ik vooral meer ben gaan ervaren door te leven en te groeien. Dat wilt niet zeggen dat je niets weet met 15 maar ik geloof wel dat je per jaar meer kennis en wijsheid opdoet. Dat er mensen zijn die te dom zijn om met de duivel te dansen dat is zo... Maar die zullen altijd onwijs zijn. Maar verder zijn wijze filosofen toch altijd wat ouder als ze beginnen ergens in de 20 en ik ken geen filosoof van 15 ik kan het mis hebben.
En nee ik ga je niet aangeven en je bent geen probleemkind, ik hoop alleen dat je niet zwanger raakt, en echt van die kerel houdt en er geen nare nasmaak van krijgt.
maak foto danquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nah morgen ben ik weg en donderdag waarschijnlijk ook niet veel tijd, wil alleen mijn pet laten zien
Nee, lees nogmaals goed. En lees het helemaal en zoom niet in op één stukje.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus omdat jij een bepaalde ervaring hebt heeft iedereen die ervaring, probeer je dat nou te zeggen?
Nee er staat nergens in de bijbel dat god liefde is, hoe kan je dat dan aan hem toeschrijven, leg mij dat uit.quote:
Too old to die youngquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
His name was King, He had a horse. Along the country side
Nee het nummer wat je op het begin hoort, en die van John Legend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Too old to die youngdie is beter dan his name was king
Doe ik en je baseert je hele mening op jouw ervaring, maar er zijn ook andere ervaringen, en die laat je erbuiten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee, lees nogmaals goed. En lees het helemaal en zoom niet in op één stukje.
ik ook, maar eerst Lincoln kijken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het nummer wat je op het begin hoort, en die van John Legend.
ik wil hem opnieuw kijken
Doe mij recht, HEER,quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee er staat nergens in de bijbel dat god liefde is, hoe kan je dat dan aan hem toeschrijven, leg mij dat uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al 2x gezienquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
En iedereen hier ook Django kijken ja
Ja dan volg je hem niet goedquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]Sticker op je pet laten zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zogeheten DouchebagTagLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Fuck thatquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sticker op je pet laten zitten.
De zogeheten DouchebagTag
Ja daar staat niet dat god liefde is. Kan je lezen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Doe mij recht, HEER,
want zonder dwalen ben ik mijn weg gegaan,
op u, HEER, heb ik vertrouwd,
ik wankelde niet.
2 Doorgrond mij, HEER, en ken mij,
peil mijn hart en mijn nieren,
3 want uw liefde staat mij voor ogen
en ik bewandel de weg van uw waarheid.
De HEER is mijn herder,
het ontbreekt mij aan niets.
2 Hij laat mij rusten in groene weiden
en voert mij naar vredig water,
3 hij geeft mij nieuwe kracht
en leidt mij langs veilige paden
tot eer van zijn naam.
4 Al gaat mijn weg
door een donker dal,
ik vrees geen gevaar,
want u bent bij mij,
uw stok en uw staf,
zij geven mij moed.
5 U nodigt mij aan tafel
voor het oog van de vijand,
u zalft mijn hoofd met olie,
mijn beker vloeit over.
6 Geluk en genade volgen mij
alle dagen van mijn leven,
ik keer terug in het huis van de HEER
tot in lengte van dagen.
Juich de HEER toe, heel de aarde,
2 dien de HEER met vreugde,
kom tot hem met jubelzang.
3 Erken het: de HEER is God,
hij heeft ons gemaakt, hem behoren wij toe,
zijn volk zijn wij, de kudde die hij weidt.
4 Kom zijn poorten binnen met een loflied,
hef in zijn voorhoven een lofzang aan,
breng hem hulde, prijs zijn naam:
5 de HEER is goed,
zijn liefde duurt eeuwig,
zijn trouw van geslacht op geslacht
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die stukken uit de bijbel lezen terwijl ik het nog niet gelezen heb.
Waarom geven mensen altijd spoilers? Nu is het verhaal verpest.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In welk deel gaat gandalf ook alweer dood?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]koel hoofddekselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
4 Kom zijn poorten binnen met een loflied,quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
5 de HEER is goed,
Maar hij houd dus meer van het westen dan van de derdewereldlanden?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:43 schreef Argo het volgende:
[..]
5 de HEER is goed,
Daar staat duidelijk dat hij lief heeft. En dus houdt van ons. En dus is God een vorm van liefde. Maar goed jij zal het wel beter weten
Oh ik dacht die is pittenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hierzowas even facebook aan het bekijken
Ja dus als ik iemand lief heb, dan ben ik liefde? Dus is iedereen god? Kijk, een beetje interpretatie is altijd nodig, maar dit is doorgedraaid.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:43 schreef Argo het volgende:
[..]
5 de HEER is goed,
Daar staat duidelijk dat hij lief heeft. En dus houdt van ons. En dus is God een vorm van liefde. Maar goed jij zal het wel beter weten
Argo, goeie politieke thriller over Amerikaanse militairen gevangen in Iran. maar Argo zal die film vast niet bedoelen met zijn Usernamequote:Op woensdag 20 februari 2013 00:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
God haat negers heb ik vanmiddag uitgevonden dankzij Argo
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar hij houd dus meer van het westen dan van de derdewereldlanden?
Ok sorry hier dan het echte bewijs.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dus als ik iemand lief heb, dan ben ik liefde? Dus is iedereen god? Kijk, een beetje interpretatie is altijd nodig, maar dit is doorgedraaid.
Slaap lekkerquote:
Jij ook ik ga zo ook, wil eerst nog even Pizza zien.. want ik heb gewonnen!quote:
Je rukt dit zo erg uit de context, vreselijk. Maarja, als jouw begrip van liefde en god hetzelfde zijn, so be itquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
[..]
Ok sorry hier dan het echte bewijs.
1 Johannes 4:8
8 Wie niet liefheeft kent God niet, want God is liefde.
Jij bent het die de bijbel niet kent.
Jong het staat er toch in de bijbel. Het staat er letterlijk, wat bedoelde ze dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je rukt dit zo erg uit de context, vreselijk. Maarja, als jouw begrip van liefde en god hetzelfde zijn, so be it
absoluut niet, de psalmen zijn niet de officiële leer die de katholieke kerk verkondigd maar vormen hier een aanvulling op.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij ook ik ga zo ook, wil eerst nog even Pizza zien.. want ik heb gewonnen!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Jong het staat er toch in de bijbel. Het staat er letterlijk, wat bedoelde ze dan?Jij kan het gewoon niet handelen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
absoluut niet, de psalmen zijn niet de officiële leer die de katholieke kerk verkondigd maar vormen hier een aanvulling op.
Iets met de bijbel, en symboliek, en niet letterlijke betekenis van wat er staat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Jong het staat er toch in de bijbel. Het staat er letterlijk, wat bedoelde ze dan?Jij kan het gewoon niet handelen.
Nou en Johannes is dat wel, en het staat toch duidelijk in Johannes. Johannes 1 4:8quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
absoluut niet, de psalmen zijn niet de officiële leer die de katholieke kerk verkondigd maar vormen hier een aanvulling op.
Waarom neem jij alles letterlijk over uit de bijbel?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:47 schreef Argo het volgende:
[..]
IK GELOOF NIET IN JOHANNES DIE IS ER PAS IN DE 13e EEUW DOOR LEO V BIJGEVOEGD EN IS DAARDOOR NIET REPRESENTATIEFquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Nou en Johannes is dat wel, en het staat toch duidelijk in Johannes. Johannes 1 4:8
1 Johannes 4:8
8 Wie niet liefheeft kent God niet, want God is liefde.
DIT ZIJN dus NIET DE PSALMEN DIT KOMT RECHTSTREEKS VAN JOHANNES!
Kan ik wel, maar hij zei dat ik God liefde noemen, en dat dat verkeerd was. Terwijl Johannes het zelf verkondigt in de bijbel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom neem jij alles letterlijk over uit de bijbel?
Kun je zelf geen mening ontwikkelen? heeft het lezen van dat sprookjesboek je capaciteiten om een zelfdenkend mens te zijn afgenomen? nou?
Dus als het in de bijbel staat vind argo het best?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Kan ik wel, maar hij zei dat ik God liefde noemen, en dat dat verkeerd was. Terwijl Johannes het zelf verkondigt in de bijbel.
Ik heb Ocean niet gezienquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind Argo een beetje op Ocean lijken wat jij PP?
Johannes 3:16quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
IK GELOOF NIET IN JOHANNES DIE IS ER PAS IN DE 13e EEUW DOOR LEO V BIJGEVOEGD EN IS DAARDOOR NIET REPRESENTATIEF
Ocean aka konijnenpak?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb Ocean niet gezien
En nu stoppen met trollen, ik verkondig geen onwaarheden vanuit de bijbel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb Ocean niet gezien
Oow. haha.quote:
Mhaw neequote:
Man naar mijn hart jijquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
He Argo, graftief eens even lekker op met hele bijbelteksten, doe dat in een spoiler johje hoeft me niet te bekeren.
je jezus manquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
He Argo, graftief eens even lekker op met hele bijbelteksten, doe dat in een spoiler johje hoeft me niet te bekeren.
tevens heb ik haar gevondenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Vertel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
tevens heb ik haar gevonden
Goedzoquote:
Ik denk serieus wel dat ze bij je pastquote:
Iedereen past bij mij ik ben wanhopig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk serieus wel dat ze bij je past
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Argo wat vind jij van pedofilie?
Ik zou elke rasmongool van een kind aftrappen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zou jij een geestelijke van een kind afschoppen argo?
Ik wel namelijk
Dat sowiesoquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou elke rasmongool van een kind aftrappen hoor
Maar dan is het ook niet een pedofiel. dan is het een pedoseksueel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou elke rasmongool van een kind aftrappen hoor
Wat is dan het verschil?quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan is het ook niet een pedofiel. dan is het een pedoseksueel.
en het is een gevoelig onderwerp, maar mensen moet echt leren daar onderscheid in te maken.
een pedofiel heeft alleen fantasieen en een pedoseksueel brengt het tot uiting.quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil?
Net als tussen efebofilie en pedofilie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan is het ook niet een pedofiel. dan is het een pedoseksueel.
en het is een gevoelig onderwerp, maar mensen moet echt leren daar onderscheid in te maken.
Kloptquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Net als tussen efebofilie en pedofilie.
Stuquote:
Alles goed? leuke avond gehad?quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja zo mijn laptop naar boven verhuizen denk
Ja gaat welquote:
Trustenquote:
Ik haat het niet maar heb er ook niets mee eigenlijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Ook als voetbalhater, moet je hier toch bijna kippenvel van krijgen![]()
Maar het nummer is gewoon magisch. Geeft je gewoon een gevoel van samenhorigheidquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik haat het niet maar heb er ook niets mee eigenlijk
Het is een Liverpool nummer. Ik heb daar niets mee maar vind het nummer niet onaardigquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het nummer is gewoon magisch. Geeft je gewoon een gevoel van samenhorigheid
Ah ja jij komt uit Londen hequote:Op woensdag 20 februari 2013 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is een Liverpool nummer. Ik heb daar niets mee maar vind het nummer niet onaardig
Nee true. Maar wel binding mee lijkt me als je er al jaren woontquote:
Ja, dat heb ik wel inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee true. Maar wel binding mee lijkt me als je er al jaren woont
Voor een vakantie is het inderdaad relatief vrij vroeg al stil hierquote:
Okay, welterusten dan maar kerelquote:
Wat een sentimentquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
Laat mijzelf meenemen door de wind
miljoenen kleine stukjes
Welterustenquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nah grapje, liefde voor de boy
Nu slapen
Trusten manquote:
awhhquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:35 schreef supersof het volgende:
oke, naar de tandarts () tot vanavond ofzo
Hoiquote:
Ik zag hetquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hoi
Ik had een topic voor je geopend maar je was er niet
Maar ik ga zo de trein uit en dan heb ik geen Internet meer, alleen nog WhatsApp![]()
Later![]()
sla hemquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
Huilende baby in de trein. Zoo irritant
erge last van je buik nog?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Meh, kut.
En hoe gaat het met jou?
Ja :\quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
erge last van je buik nog?
Mwa opzich wel oke, slecht geslapen door rugpijn maar dat trekt gelukkig al weg
Awh dat is klotequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja :\
Aw balen, maar fijn dat het wegtrekt dan
Stu
Wel aardig. Voel me een beetje klote maar dat gaat wel weer over.quote:
awh hoezo voel je je klote?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel aardig. Voel me een beetje klote maar dat gaat wel weer over.
Hoe is het met jou?
Nog steeds buikpijn. Geen idee waardoor het komt eigenijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh hoezo voel je je klote?
Ja prima hoor
Iets gegeten of gedronken wat je normaal nooit eet of drinkt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog steeds buikpijn. Geen idee waardoor het komt eigenijk
Het enige dat ik zou kunnen bedenken is koffiequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Iets gegeten of gedronken wat je normaal nooit eet of drinkt?
Er heerst trouwens ook wat dus dat zou ook nog kunnen
Beterschap iniedergeval
Als je nooit koffie drinkt kan dat best hard aankomen op je maag volgens mijquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het enige dat ik zou kunnen bedenken is koffie
Thanks!
Ja, ik vermoed ook dat het dat is. Ik drink het normaal nooitquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je nooit koffie drinkt kan dat best hard aankomen op je maag volgens mij
Een van mijn favoriete Green Day nummersquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:40 schreef nodig het volgende:
Boulevard of broken dreams - Green day![]()
Mooi nummerquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:40 schreef nodig het volgende:
Boulevard of broken dreams - Green day![]()
Als je hem hoort dan herken je dat nummer toch welquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
wanneer was dat grafnummer een hit dan? 1960? Ik leefde toen nog niet.
Eind 2004quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik toch ook niet mafkeesquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke ik zoek em opquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je hem hoort dan herken je dat nummer toch wel?
Ch!pz luisterde ik ook inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar toen luisterde ik nog geen top40 maar Ch!pz xd
ik herken em wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Idd, hoe kan je dat nummer niet kennen JRRY
ja ach ieder zijn meningquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef JRRY het volgende:
ik vind de leadzanger niet echt heel sterk qua vocalen, vervelende stem.
Ik herinner me een FOK!ker die in een potje piste zodat ie door kon FOK!kenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet naar de wc maar geen zin om op te staan, wat nu
vind jij het een goede zanger dan? beter dan Beyonce? en dan hebben we het puur over stem?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach ieder zijn mening
Niet gaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Hij playbackt tenminste nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
vind jij het een goede zanger dan? beter dan Beyonce? en dan hebben we het puur over stem?
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach ieder zijn mening
Ik kan ook op de wc door met FOK!en want mobielquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik herinner me een FOK!ker die in een potje piste zodat ie door kon FOK!ken
Beyonce ook niet. Heeft ze welgeteld 1x gedaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hij playbackt tenminste niet
Waarom betrek je altijd Beyonce ergens bij? Dat je groot fan van haar bent is prima maar het lijkt wel een eeuwige strijd met jou. Alsof andere artiesten niet mogen worden gewaardeerd. Ik snap dat nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
vind jij het een goede zanger dan? beter dan Beyonce? en dan hebben we het puur over stem?
Ga maar wel anders zit ik vanavond op een natte knabquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Winnie the pooh danquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom betrek je altijd Beyonce ergens bij? Dat je groot fan van haar bent is prima maar het lijkt wel een eeuwige strijd met jou. Alsof andere artiesten niet mogen worden gewaardeerd. Ik snap dat niet
Ik vind mannenstemmen in zang sowieso prettiger om te luisteren dan vrouwenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik las krabquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ga maar wel anders zit ik vanavond op een natte knab
Ohja natuurlijk mag jij andere artiesten waarderen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom betrek je altijd Beyonce ergens bij? Dat je groot fan van haar bent is prima maar het lijkt wel een eeuwige strijd met jou. Alsof andere artiesten niet mogen worden gewaardeerd. Ik snap dat niet
echt? heb precies andersomquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik vind mannenstemmen in zang sowieso prettiger om te luisteren dan vrouwen
ik zit op de bureaustoel jonguh, verslag 1 is af en in 10 minuten heb ik welgeteld 1 zin van verslag 2 gemaaktquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ga maar wel anders zit ik vanavond op een natte knab
Dat was meer uit jouw tijd? Whitney?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk mag jij andere artiesten waarderen.
Ik vond Whitney Houston nog beter dan beyonce
ja, ze overleed vorig jaar en was toen heel erg in het nieuws.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was meer uit jouw tijd? Whitney?
Van liedjes die mannen zingen word ik rustig en kalm (bij de meeste zang dan) van liedjes die vrouwen zingen word ik vaak wat drukkerquote:
Huh is ze dood?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, ze overleed vorig jaar en was toen heel erg in het nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was vergeten dat ze al dood wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, ze overleed vorig jaar en was toen heel erg in het nieuws.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zit op de bureaustoel jonguh, verslag 1 is af en in 10 minuten heb ik welgeteld 1 zin van verslag 2 gemaakt
oh oke, ik word agressief van mannenstemmenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Van liedjes die mannen zingen word ik rustig en kalm (bij de meeste zang dan) van liedjes die vrouwen zingen word ik vaak wat drukker
Owwww daar zit ik nooitquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zit op de bureaustoel jonguh, verslag 1 is af en in 10 minuten heb ik welgeteld 1 zin van verslag 2 gemaakt
nee joh dat was Amy Winehousequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ze al dood was
Ja, die was met 27 nog jonger. Whitney was met 48 ook niet echt oudquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee joh dat was Amy Winehouse
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Huh is ze dood?weet niet eerlijk gezegd, volgensmij bekend van i will always love you. maar ik vond her goed omdat mn stiefma een cd van haar draaideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit nu al op de wcquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owwww daar zit ik nooitsucces met je natte bureaustoel
Zou lekker als ik jou was even op die verslagen focussen, des te eerder ze af zijn en je niet meer verplicht hoef te typen
omdat ie emo isquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:57 schreef JRRY het volgende:
Waarom heeft die hommo van Green Day make-up op? :s
Ja de clips moet je ook niet kijken neequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:57 schreef JRRY het volgende:
Waarom heeft die hommo van Green Day make-up op? :s
Moet je even iets leuks bedenkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:58 schreef nodig het volgende:
Ik verveel en heb het idee dat ik iets MOET gaan doen..
zal vast aan het oestrogeengehalte liggen in de vrouwenstemmenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh oke, ik word agressief van mannenstemmen
ik weet niet wat dat is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zal vast aan het oestrogeengehalte liggen in de vrouwenstemmen
Herkenbaar probleem welquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:59 schreef Taexon het volgende:
Godsamme zin om wat te gaan doen maar geen idee wat
afspreken met vriendenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:59 schreef Taexon het volgende:
fappenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:59 schreef Taexon het volgende:
Nouja, ze ging vandaag naar de mac daarquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Je bent in Arnhem gestrand met je zoektocht naar sof?
welke mac wacht je dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Nouja, ze ging vandaag naar de mac daar
Dus ik zit hier al te hangen voor de mac sinds 9 uur vanochtend.
wtfquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:02 schreef nodig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja het is goed met jequote:Op woensdag 20 februari 2013 12:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voor je eigen bestwil ditdat alles
I predict a riotquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
I predict a riot, I predict a riot
americon riotquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
I predict a riot, I predict a riot
raad het liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |