Vertel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
tevens heb ik haar gevonden
Goedzoquote:
Ik denk serieus wel dat ze bij je pastquote:
Iedereen past bij mij ik ben wanhopig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk serieus wel dat ze bij je past
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Argo wat vind jij van pedofilie?
Ik zou elke rasmongool van een kind aftrappen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zou jij een geestelijke van een kind afschoppen argo?
Ik wel namelijk
Dat sowiesoquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou elke rasmongool van een kind aftrappen hoor
Maar dan is het ook niet een pedofiel. dan is het een pedoseksueel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou elke rasmongool van een kind aftrappen hoor
Wat is dan het verschil?quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan is het ook niet een pedofiel. dan is het een pedoseksueel.
en het is een gevoelig onderwerp, maar mensen moet echt leren daar onderscheid in te maken.
een pedofiel heeft alleen fantasieen en een pedoseksueel brengt het tot uiting.quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil?
Net als tussen efebofilie en pedofilie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan is het ook niet een pedofiel. dan is het een pedoseksueel.
en het is een gevoelig onderwerp, maar mensen moet echt leren daar onderscheid in te maken.
Kloptquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Net als tussen efebofilie en pedofilie.
Stuquote:
Alles goed? leuke avond gehad?quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja zo mijn laptop naar boven verhuizen denk
Ja gaat welquote:
Trustenquote:
Ik haat het niet maar heb er ook niets mee eigenlijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Ook als voetbalhater, moet je hier toch bijna kippenvel van krijgen![]()
Maar het nummer is gewoon magisch. Geeft je gewoon een gevoel van samenhorigheidquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik haat het niet maar heb er ook niets mee eigenlijk
Het is een Liverpool nummer. Ik heb daar niets mee maar vind het nummer niet onaardigquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het nummer is gewoon magisch. Geeft je gewoon een gevoel van samenhorigheid
Ah ja jij komt uit Londen hequote:Op woensdag 20 februari 2013 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is een Liverpool nummer. Ik heb daar niets mee maar vind het nummer niet onaardig
Nee true. Maar wel binding mee lijkt me als je er al jaren woontquote:
Ja, dat heb ik wel inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee true. Maar wel binding mee lijkt me als je er al jaren woont
Voor een vakantie is het inderdaad relatief vrij vroeg al stil hierquote:
Okay, welterusten dan maar kerelquote:
Wat een sentimentquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
Laat mijzelf meenemen door de wind
miljoenen kleine stukjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |