quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die stukken uit de bijbel lezen terwijl ik het nog niet gelezen heb.
Waarom geven mensen altijd spoilers? Nu is het verhaal verpest.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In welk deel gaat gandalf ook alweer dood?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]koel hoofddekselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
4 Kom zijn poorten binnen met een loflied,quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
4 Kom zijn poorten binnen met een loflied,
hef in zijn voorhoven een lofzang aan,
breng hem hulde, prijs zijn naam:
5 de HEER is goed,
zijn liefde duurt eeuwig,
zijn trouw van geslacht op geslacht
Maar hij houd dus meer van het westen dan van de derdewereldlanden?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:43 schreef Argo het volgende:
[..]
5 de HEER is goed,
Daar staat duidelijk dat hij lief heeft. En dus houdt van ons. En dus is God een vorm van liefde. Maar goed jij zal het wel beter weten
Oh ik dacht die is pittenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hierzowas even facebook aan het bekijken
Ja dus als ik iemand lief heb, dan ben ik liefde? Dus is iedereen god? Kijk, een beetje interpretatie is altijd nodig, maar dit is doorgedraaid.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:43 schreef Argo het volgende:
[..]
5 de HEER is goed,
Daar staat duidelijk dat hij lief heeft. En dus houdt van ons. En dus is God een vorm van liefde. Maar goed jij zal het wel beter weten
Argo, goeie politieke thriller over Amerikaanse militairen gevangen in Iran. maar Argo zal die film vast niet bedoelen met zijn Usernamequote:Op woensdag 20 februari 2013 00:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
God haat negers heb ik vanmiddag uitgevonden dankzij Argo
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar hij houd dus meer van het westen dan van de derdewereldlanden?
Ok sorry hier dan het echte bewijs.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dus als ik iemand lief heb, dan ben ik liefde? Dus is iedereen god? Kijk, een beetje interpretatie is altijd nodig, maar dit is doorgedraaid.
Slaap lekkerquote:
Jij ook ik ga zo ook, wil eerst nog even Pizza zien.. want ik heb gewonnen!quote:
Je rukt dit zo erg uit de context, vreselijk. Maarja, als jouw begrip van liefde en god hetzelfde zijn, so be itquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
[..]
Ok sorry hier dan het echte bewijs.
1 Johannes 4:8
8 Wie niet liefheeft kent God niet, want God is liefde.
Jij bent het die de bijbel niet kent.
Jong het staat er toch in de bijbel. Het staat er letterlijk, wat bedoelde ze dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je rukt dit zo erg uit de context, vreselijk. Maarja, als jouw begrip van liefde en god hetzelfde zijn, so be it
absoluut niet, de psalmen zijn niet de officiële leer die de katholieke kerk verkondigd maar vormen hier een aanvulling op.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij ook ik ga zo ook, wil eerst nog even Pizza zien.. want ik heb gewonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |