erge last van je buik nog?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Meh, kut.
En hoe gaat het met jou?
Ja :\quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
erge last van je buik nog?
Mwa opzich wel oke, slecht geslapen door rugpijn maar dat trekt gelukkig al weg
Awh dat is klotequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja :\
Aw balen, maar fijn dat het wegtrekt dan
Stu
Wel aardig. Voel me een beetje klote maar dat gaat wel weer over.quote:
awh hoezo voel je je klote?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel aardig. Voel me een beetje klote maar dat gaat wel weer over.
Hoe is het met jou?
Nog steeds buikpijn. Geen idee waardoor het komt eigenijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh hoezo voel je je klote?
Ja prima hoor
Iets gegeten of gedronken wat je normaal nooit eet of drinkt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog steeds buikpijn. Geen idee waardoor het komt eigenijk
Het enige dat ik zou kunnen bedenken is koffiequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Iets gegeten of gedronken wat je normaal nooit eet of drinkt?
Er heerst trouwens ook wat dus dat zou ook nog kunnen
Beterschap iniedergeval
Als je nooit koffie drinkt kan dat best hard aankomen op je maag volgens mijquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het enige dat ik zou kunnen bedenken is koffie
Thanks!
Ja, ik vermoed ook dat het dat is. Ik drink het normaal nooitquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je nooit koffie drinkt kan dat best hard aankomen op je maag volgens mij
Een van mijn favoriete Green Day nummersquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:40 schreef nodig het volgende:
Boulevard of broken dreams - Green day![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |