quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Huh is ze dood?weet niet eerlijk gezegd, volgensmij bekend van i will always love you. maar ik vond her goed omdat mn stiefma een cd van haar draaideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit nu al op de wcquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owwww daar zit ik nooitsucces met je natte bureaustoel
Zou lekker als ik jou was even op die verslagen focussen, des te eerder ze af zijn en je niet meer verplicht hoef te typen
omdat ie emo isquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:57 schreef JRRY het volgende:
Waarom heeft die hommo van Green Day make-up op? :s
Ja de clips moet je ook niet kijken neequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:57 schreef JRRY het volgende:
Waarom heeft die hommo van Green Day make-up op? :s
Moet je even iets leuks bedenkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:58 schreef nodig het volgende:
Ik verveel en heb het idee dat ik iets MOET gaan doen..
zal vast aan het oestrogeengehalte liggen in de vrouwenstemmenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh oke, ik word agressief van mannenstemmen
ik weet niet wat dat is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zal vast aan het oestrogeengehalte liggen in de vrouwenstemmen
Herkenbaar probleem welquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:59 schreef Taexon het volgende:
Godsamme zin om wat te gaan doen maar geen idee wat
afspreken met vriendenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:59 schreef Taexon het volgende:
Godsamme zin om wat te gaan doen maar geen idee wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |