maurits=Friso?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:21 schreef Pikkebaas het volgende:
Volgens mij was hij van de herenliefde en was Mabel de Excuus-Truus en vond ze het allang best want prinses.
Maurits heeft het volgens mij nooit met mabel gedaan....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:21 schreef Pikkebaas het volgende:
Volgens mij was hij van de herenliefde en was Mabel de Excuus-Truus en vond ze het allang best want prinses.
Crap.quote:
Knapper dan zijn broers.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
Hij ziet er in ieder geval niet verkeerd uit![]()
[ afbeelding ]
Aha!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef Tinkepink het volgende:
Dat was Bernard Junior. Die van Ritzen Koeriers als ik het me goed herinner. zoon van Van vollenhoven.
En dan te bedenken dat Bernhardquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha!
Wat een lillekerd is dat zeg.
Ja met een mitrailleur in zijn bril zeker.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:04 schreef Regilio_ het volgende:
Ik ben hem wel eens tegengekomen op een vliegveld in Londen. Wat een baas is die kerel. James Bond in levende lijve.
Die was wel een tijdje in het nieuwd toen-ie ging trouwen.. ik vind zijn vrouw zo vreselijk stijfjes..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Die Floris heb ik werkelijk nog nooit gezien.
Heeft hij de koninklijke handdoek in den ring gegooid of zo?
God, dat is Kate avant la lettre!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die was wel een tijdje in het nieuwd toen-ie ging trouwen.. ik vind zijn vrouw zo vreselijk stijfjes..
[ afbeelding ]
irl moet url zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor de mitrailleurbril van Bernard: [irl=http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/royalty/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2013/02_februari/royalty/bernhard_junior_race_stig_top_gear.xml]Hiero[/irl]
Edit: geen idee waarom die link niet werkt.
Net een stewardess met dat hoedje.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die was wel een tijdje in het nieuwd toen-ie ging trouwen.. ik vind zijn vrouw zo vreselijk stijfjes..
[ afbeelding ]
O ik vind Bernard op bewegend beeld altijd wel iets leuks hebben! Die onderste twee vind ik helemaal niets!! Kunnen zo in de Kazan familie! De vrouw van Maurits vind ik overigens ook een vreselijke tuttebel!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:08 schreef roos85 het volgende:
Even ter vergelijking de broers van Maurits:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maurtis, Bernard,Pieter-Christiaan,Floris..
Bernard heeft duidelijk de slechtste genen..
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
O ik vind Bernard op bewegend beeld altijd wel iets leuks hebben! Die onderste twee vind ik helemaal niets!! Kunnen zo in de Kazan familie! De vrouw van Maurits vind ik overigens ook een vreselijke tuttebel!
Heel erg Jackie O. Ten tijde van de aanslag ...quote:
Jij toch vivquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:21 schreef Vivi het volgende:
Ja, er moet toch wel iemand zijn die iets te melden heeft?
Misschien voor vrouwen,voor mannen is zij i.i.g. niet verkeerd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
God, dat is Kate avant la lettre!
Jij wordt ook steeds weirder Hoezo dacht ze dat hij een neger was?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Misschien voor vrouwen,voor mannen is zij i.i.g. niet verkeerd.
Zij liet zich ooit ontvallen dat zij bij 1 van hun eerste afspraken dacht dat hij een neger was.![]()
I.i.g. de mooiste prinses van het Koninklijke Huis volgens velen,en terecht.
Hij was natuurlijk op vakantie geweest in Afrika (familietraditie) en kwam met een bruine toet terug in Nederland en zei bij die eerste ontmoeting 'Ik kom uit Afrika!'. Opgelost.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij wordt ook steeds weirder Hoezo dacht ze dat hij een neger was?
Ah, logisch!quote:Op maandag 25 februari 2013 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk op vakantie geweest in Afrika (familietraditie) en kwam met een bruine toet terug in Nederland en zei bij die eerste ontmoeting 'Ik kom uit Afrika!'. Opgelost.
quote:Op maandag 25 februari 2013 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk op vakantie geweest in Afrika (familietraditie) en kwam met een bruine toet terug in Nederland en zei bij die eerste ontmoeting 'Ik kom uit Afrika!'. Opgelost.
Da's een beetje 'Jacky Kennedy', dat pakje met dat hoedje enzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zouden ze dan ook vreemdgaan met brunettes? Of dan juist voor blondines kiezen?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's een beetje 'Jacky Kennedy', dat pakje met dat hoedje enzo.
Was dat niet helemaal hip toen ze trouwden?
Aimée is een mooie prinses.
Al die jongens van Margiet en Pieter zijn met brunettes getrouwd.
Da's een goeie vraagquote:Op maandag 25 februari 2013 17:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zouden ze dan ook vreemdgaan met brunettes? Of dan juist voor blondines kiezen?
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:21 schreef Vivi het volgende:
Ja, er moet toch wel iemand zijn die iets te melden heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |