Kampers....quote:
Genetisch belast dus nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en ik dacht eigenlijk dat Dean nog wel normaal was. Onterecht dus.
Echt waar?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef megamandy het volgende:
Dat filmpje van Thunderdome is ook weet ik hoe oud
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Iemand de naam van die kikker onthouden?
quote:
Pieperquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Peterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
plons.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Lama's is al jaren gestopt man.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
Waarom hebben wij niet zo'n programma als zonde van de zendtijd.
Wij hebben de lama's
Godverdomme.
Kermitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dit waren de enige leuke Belgen.quote:
Kermit Grr, Johannes was me al voorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Pietertjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Vrouw? Dat was toch een jongen? Die met de zilveren hanger?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:56 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht dat die vrouw links van Mattijs het kostuum van de kerstman had aangetrokken
Hier in Nederland zou dat gewoon een matig programma zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
Waarom hebben wij niet zo'n programma als zonde van de zendtijd.
Wij hebben de lama's
Godverdomme.
Matig voorbeeld danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja om maar aan te geven hoe kut het hier is.
De lama's is het meest humorloze programma dat ooit op TV is geweest.quote:
Nee in het publiek die oudere vrouwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouw? Dat was toch een jongen? Die met de zilveren hanger?
Geef de TV Kantine eens een kans. Echt leuk man.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja om maar aan te geven hoe kut het hier is.
Jij verwacht serieus antwoord?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die reacties op mijn vraag.
Ik wil die echt opzoeken op youtube![]()
Dat wel ja. Ik heb er nog nooit om moeten lachen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De lama's is het meest humorloze programma dat ooit op TV is geweest.
Net als die Nederlandse variant op Happy Trigger, wat een faal was dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Flikker toch op, Belgen zijn doorgaans 10 keer grappiger...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef de TV Kantine eens een kans. Echt leuk man.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef Jivis het volgende:
Is dat een jongetje of een meisje daar aan tafel?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Je zal als volwassen man maar Adje heten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
lach je ook om gek op jack, de nederlandse remake van golden girls?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de voet rollator gevolgd door Benidorm Bastards.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De Belgische versie van Benidorm Bastards was best leuk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Op de voet rollator gevolgd door Benidorm Bastards.
Hij doet me aan Mickey Rourke denken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef Pedroso het volgende:
Adje zag er enkele jaren geleden nog patent uit maar krijgt nu een verlopen kop.
Klopt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
De Belgische versie van Benidorm Bastards was best leuk.
Was even leuk maar ook weer veel teveel uitgemolken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:00 schreef borisz het volgende:
Die gozer links komt uit de Kelly Family?
Dat is Leo Blokhuisquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef Jivis het volgende:
Is dat een jongetje of een meisje daar aan tafel?
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij beunt ook bij in een zanggroepje.
Hij lijkt er echt een beetje opquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij beunt ook bij in een zanggroepje.
Die was echtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:00 schreef waxmask het volgende:
Jimi had toch wel meer Live dingen? Kan me ook een duet met Joplin herinneren....
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Summertimequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:00 schreef waxmask het volgende:
Jimi had toch wel meer Live dingen? Kan me ook een duet met Joplin herinneren....
Te laat.quote:
zijn voorhoofd beweegt niet..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
HIj heeft wel heel veel rimpels bij zijn ogen. Dan is het niet goed gedaan.
Geen dag ouder dan 27quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:02 schreef OProg het volgende:
Jimmy ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd.
leo weet volgens mij van heel weinig heel veel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Leo weet er echt geen fuck van. Het is dat Wikipedia altijd online is.
Jimi, Limburgs? Wist ik niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:03 schreef alors het volgende:
Ondanks dat hij Limburgs is vind ik het wel een leuk joch.
Ja wie wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
fidan heeft werkelijk niets toe te voegen aan de hele uitzending
Iets met een stichting.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef snellejelle het volgende:
Jaaaaaaaaaaa. Nou weet ik het verhaal met het stickertje niet![]()
![]()
Maak je verhaal af, klapjosti.
Typische tafeldame dus. En daar moeten er dus meer van op TV.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
Onzin, ze doet het leuk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
Gewoon Merel neerzetten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Typische tafeldame dus. En daar moeten er dus meer van op TV.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:06 schreef Pedroso het volgende:
Als Fidan er alleen al zit dan is het al 10x beter dan de Breij.
Trikkervingerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Jivis het volgende:
Liever teringherrie in de trant van Triggerfinger dan.
Of Led zepquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef julian6 het volgende:
download wat van deep purple als je dit vet vind
De band die enkel bestaansrecht heeft omdat Giel een contract voor het leven bij 3FM heeft?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Jivis het volgende:
Liever teringherrie in de trant van Triggerfinger dan.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De band die enkel bestaansrecht heeft omdat Giel een contract voor het leven bij 3FM heeft?
Ik ook.quote:
Richard Gere jou ook.quote:
Als hij die ene bal erin had geschopt, was hij nu de grootste eindbaas ooit geweest.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
Robben met zijn arrogante kop. Hij raakt al geblesseerd bij het inschenken van melk bij de cornflakes
Helemaal niet nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Richard Gere jou ook.![]()
maar ik geloof niet dat je daar van baalt
Bruce Willis zat liever 2 seconden in TopGear dan een uur bij Twan Huysquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal niet nee.
Als Jason Statham nou langs kwam bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bruce Willis zat liever 2 seconden in TopGear dan een uur bij Twan Huys
Ik denk dat ik dan al in bed lig zelfsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En ik ook ! Ik kijk dan naar flikken Maastricht
Om half 9 al naar bedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik dan al in bed lig zelfsNa het voetballen is het voor mij wel bedtijd.
Nee vrijdagavond is college tour te zienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
Ow ik dacht dat het straks kwam na het voetballenstom.
Oh op vrijdag kijk ik altijd talentenjachtenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee vrijdagavond is college tour te zien
Zaten Mario Been en Leo Beenhakker er niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Vorig jaar of zo zijn er ook steeds been- en voetgrapjes gemaakt, weet iemand nog waarom dat toen was?
Kan ook een topic in NWS zijn geweest.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, het ging ook om iemand die iets aan zijn been had of geen been had. Maar ik weet niet eens zeker of het bij het DWDD topic was. Maar het was wel heel grappig.
Ik vernam dat de natuurwebcam van Verona van der Leur ook populair is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:19 schreef Karina het volgende:
Natuurwebcams zijn mateloos populair.
quote:Tafelheer: Giel Beelen![]()
Er staat een meet gepland op de 29equote:Op woensdag 20 februari 2013 09:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Karina wanneer ga je een keer naar de uitzending?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:46 schreef OProg het volgende:
Ik vernam dat de natuurwebcam van Verona van der Leur ook populair is.
Ja dat weet ik van jou..ik kijk Flikken Maastrichtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Oh op vrijdag kijk ik altijd talentenjachten
Hij doet aan klassieke rap. En hij verweeft het dan met een poging tot humor.quote:
quote:Emile Roemer
'De linkse PvdA praat, de rechtse PvdA regeert', betoogt Emile Roemer vandaag op de opiniepagina van de Volkskrant.
De PvdA kan maar niet kiezen tussen linkse principes en rechts pragmatisme, zo stelt hij. Met een politiek landschap, waarin de coalitie van PvdA en VVD moet leuren voor steun bij oppositiepartijen om plannen erdoorheen te krijgen in de Eerste Kamer, is een nieuw tijdperk aangebroken. Er wordt gedanst en gesjanst met CDA, D66, ChristenUnie en SGP. Maar niet met de SP, zij staan aan de zijlijn en zien bij hun vroegere linkse strijdmakker de 'georganiseerde solidariteit verder afgebroken worden'. Wat te doen voor de SP in deze nieuwe politieke tijden? We bespreken met het SP-leider Emile Roemer.
Wie kent ze niet ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:19 schreef Karina het volgende:
Vanavond weer een korte met o.a. vriend Tim Knol:
popartiesten als Marike Jager, Dave Von Raven, Eefje de Visser
Volgens mij is niet gekozen voor linkse principes, ook niet voor rechts pragmatisme, maar voor links pragmatisme. Ik heb er niet op gestemd, maar om nu te zeggen dat de PvdA het zo verkloot momenteel? Gaat mij veel te ver.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:22 schreef OProg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schaaltje bitterballen erbij en lekker populistisch lullen.
Welke was dat? Erben?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:22 schreef iFok. het volgende:
b-b-b-b-benieuwd of de s-s-s-s-totteraar van gisteren ook v-v-v-voorbij komt!
Ik word er atlijd een beetje ongemakkelijk bij, als je iemand spreekt die stottert. Vooral aan de telefoon.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:24 schreef iFok. het volgende:
[..]
Gisteren bij P&W.Ik moest lachen, maar het was best zielig.
Je moet dat van gister echt even terug zien. Normaal gesproken kan ik serieus blijven kijken, maar gisteren schoot ik in de lachquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word er atlijd een beetje ongemakkelijk bij, als je iemand spreekt die stottert. Vooral aan de telefoon.
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:22 schreef iFok. het volgende:
b-b-b-b-benieuwd of de s-s-s-s-totteraar van gisteren ook v-v-v-voorbij komt!
Ik moest an sich niet lachen om dat stotteren zelf maar meer omdat ik al dacht 'shit - weer gekut met die digitale tv' en al naar de afstandsbediening aan het grijpen was toen ik ineens zag dat het een kleine storing in de persoon was.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:24 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik zat niet te kijken maar alleen te luisteren en op een gegeven moment dacht ik dat mijn digitale ontvanger weer kuren had, zo klonk het in elk geval.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:24 schreef iFok. het volgende:
[..]
Het lag dus echt niet aan mij!!quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moest an sich niet lachen om dat stotteren zelf maar meer omdat ik al dacht 'shit - weer gekut met die digitale tv' en al naar de afstandsbediening aan het grijpen was toen ik ineens zag dat het een kleine storing in de persoon was.
Dat was ook mijn eerste reactiequote:Op woensdag 20 februari 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat niet te kijken maar alleen te luisteren en op een gegeven moment dacht ik dat mijn digitale ontvanger weer kuren had, zo klonk het in elk geval.
Maar wel stoer dat ie er ging zitten, zat mensen die zich opsluiten
Hij moest me denken van toen ze ooit een keer bij kopspijkers een imam nadeden die ook 'gggggggggggghh' zei en dat de 'tolk' het toen vertaalde als "trouwens, ik zou wel een cappuccinotje lusten".quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
Die kerel had wel een paar mooie stotters.
Ik heb mijn hartige taart verpest, dus ik ben jaloers op je boerenkoolquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:29 schreef Stickertje het volgende:
doooorrrr... & mijn boerenkool is klaar
quote:
Het wordt toch Caro Emerald, dat is standaard als ze een plaatje uitbrengt, net als Anouk/Blof/Kane.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:33 schreef OProg het volgende:
Wie de neuk geeft erom wat ze als megahit kiezen?
Hahaha ok, had ook de muziek kunnen zijnquote:
Neuh die ken ik amperquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahaha ok, had ook de muziek kunnen zijn
Androwiet. Dat gebruik ik ook sindsdien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:55 schreef Jivis het volgende:
Oh god, een item over webcams. Dan gaat Matthijs weer zo obvious dom doen.
Die keer dat die het over 'endrowiet' had.
Heb je het ergste maar weer gehadquote:
De Volkskrant,quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
Ook bij de Volkskrant nemen ze Roemer niet serieus.
Wie welquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
Ook bij de Volkskrant nemen ze Roemer niet serieus.
Oh ik dacht dat je serieus iemand bedoeldequote:
En zijn vrouw soms.quote:
't is net het broertje van Adelequote:
Tim Molligquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Tim minder slank, klinkt veel vriendelijker
Was ook wel een beetje zo omdat de veren in de reet van Diederik moesten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:39 schreef Pedroso het volgende:
De vorige keer dat Roemer in DWDD was is ie vermoord.
Karaktermoord volgens hem zelf.
De mijne ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Mijn gedachten zijn al weer afgedwaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |