Kampers....quote:
Genetisch belast dus nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en ik dacht eigenlijk dat Dean nog wel normaal was. Onterecht dus.
Echt waar?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef megamandy het volgende:
Dat filmpje van Thunderdome is ook weet ik hoe oud
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Iemand de naam van die kikker onthouden?
quote:
Pieperquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Peterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
plons.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Lama's is al jaren gestopt man.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
Waarom hebben wij niet zo'n programma als zonde van de zendtijd.
Wij hebben de lama's
Godverdomme.
Kermitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dit waren de enige leuke Belgen.quote:
Kermit Grr, Johannes was me al voorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Pietertjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Vrouw? Dat was toch een jongen? Die met de zilveren hanger?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:56 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht dat die vrouw links van Mattijs het kostuum van de kerstman had aangetrokken
Hier in Nederland zou dat gewoon een matig programma zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
Waarom hebben wij niet zo'n programma als zonde van de zendtijd.
Wij hebben de lama's
Godverdomme.
Matig voorbeeld danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja om maar aan te geven hoe kut het hier is.
De lama's is het meest humorloze programma dat ooit op TV is geweest.quote:
Nee in het publiek die oudere vrouwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouw? Dat was toch een jongen? Die met de zilveren hanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |