Beauquote:Hoi Habbo,
Bedankt voor je mail. Bij ernstige overtredingen van de Habbo regels, kun je een permanente ban krijgen. Ondanks dat wij snappen dat je weer terug wilt komen in het Hotel kunnen wij jouw account niet ontbannen. Je hebt hiervoor teveel andere Habbo's in gevaar gebracht en dat kunnen wij niet tolereren.
Het spijt ons maar wij kunnen je niet meer toelaten in het Hotel op het account waar jij om vraagt. Leer van deze situatie en zorg ervoor dat je op een ander account of een andere site altijd de regels leest zodat je deze niet kan overtreden. De Habbo regels zijn hier terug te vinden: http://www.habbo.nl/groups/147137/id
Met vriendelijke groet,
Beau
Klacht: na 7 jaar wachten zegt Beau dat het een permanente ban isquote:Hallo,
Ik kan mij herinneren dat er in 2005 stond dat de ban tot 2012 zou duren en dus geen permanente ban. Ook is het inmiddels 7 jaar geleden, ben ik wat ouder en snap ik echt wel dat mijn actie niet door de beugel kon. Maar na 7 jaar lijkt een unban mij toch wel op zijn plaats, ik heb immers alleen iemand zn wachtwoord gevraagd en ik vind niet dat een permanente ban daarvoor terecht is. Ook heb ik geld uitgegeven aan credits en meubi's en die zou ik graag terug zien na 7 jaar. Aangezien het zo lang geleden is, ik inmiddels een dagje ouder ben en niet meer roekeloos op knopjes druk op internet lijkt een uitzondering mij geen verkeerde optie. Ik wil daarom alsnog om een unban vragen.
Groeten
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ach, het kan altijd erger. Je naam is tenminste niet Beau
Weet niet, ik stuurde gewoon een berichtje aan een andere Habbo van geef je ww dan zet ik 10 HC banken op je account want ik heb Habbo gehackt ofzo. De eerste en enige keer dat ik dat deed. En toen kreeg ik opeens een banquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:20 schreef MichaelScott het volgende:
Hoe zijn ze er dan achter gekomen dat jij dat wachtwoord had opgevraagd?Ik heb namelijk tientallen habbo's gescamd en nooit een ban gehad.
Oh je had het zo gedaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
Weet niet, ik stuurde gewoon een berichtje aan een andere Habbo van geef je ww dan zet ik 10 HC banken op je account want ik heb Habbo gehackt ofzo. De eerste en enige keer dat ik dat deed. En toen kreeg ik opeens een ban
Bobbaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:48 schreef datismijnmening het volgende:
Habbo hotel spelen/gespeeld hebben
Inderdaad! Vooral ook die zin "je hebt te veel andere users in gevaar gebracht", wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aan wat voor onzedelijkheden heb jij je schuldig gemaakt dan ts dat je habbo niet meer op mag?
Ik moest lachenquote:
quote:Je hebt hiervoor teveel andere Habbo's in gevaar gebracht en dat kunnen wij niet tolereren.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb je bommen in habbohotel geplaatst?
hihihi hahahahahhahohoo ik moest best hard lachen.quote:
Ermahgerd jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef FZN05 het volgende:
Zitten Lotus en Jet daar ook nog steeds?
hoe ben je gehackt dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef -supergirl- het volgende:
Huil niet. Ik was facking rijk, superveel geld aan uitgegeven als klein meisje, en nu tijdje terug gehackt door een mongooldat is veel erger
Lotus is al jaren ontslagen en Jet is de baas geworden (hotelmanager) En die dingen zoals forum zijn allemaal weg omdat er pedo's opzaten. Je mag geen dingen meer op je homepagina meer posten. En de moderators komen uit Costa Rica, als je iets zegt wordt je al verbannenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef FZN05 het volgende:
Zitten Lotus en Jet daar ook nog steeds?
Nog bedankt voor je meubiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef -supergirl- het volgende:
Huil niet. Ik was facking rijk, superveel geld aan uitgegeven als klein meisje, en nu tijdje terug gehackt door een mongooldat is veel erger
Geen idee, kreeg eerst steeds vage spammails van habbo en die verwijderde ik dus gewoon meteen, en daarna eens inloggen en was alles wegquote:
Sorry, ik wilde '123' typen maar kreeg spreekverbod van 30 sec.quote:
-KLIK HIER VOOR GRATIS FLATSCREENS-quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen idee, kreeg eerst steeds vage spammails van habbo en die verwijderde ik dus gewoon meteen, en daarna eens inloggen en was alles weg
KOM ZE HALEN. BETALEN IN NATURA.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
GFDCCCDNSJVDNksndns&¤@#$@1/!?! GEEF MIJN MEUBIS TERUG KLERENJONG
Toen ik op habbo zat bestond zo'n homepagina (waar je dingen op kon zetten) en forum volgens mij nog helemaal nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef Plensa het volgende:
[..]
Lotus is al jaren ontslagen en Jet is de baas geworden (hotelmanager) En die dingen zoals forum zijn allemaal weg omdat er pedo's opzaten. Je mag geen dingen meer op je homepagina meer posten. En de moderators komen uit Costa Rica, als je iets zegt wordt je al verbannen
Nu weet je alles weer over het fijne Habbo Hotel
noooquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen idee, kreeg eerst steeds vage spammails van habbo en die verwijderde ik dus gewoon meteen, en daarna eens inloggen en was alles weg
Herinneringenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
nooo
Ik ben ook een keer gehackt (was waarschijnlijk m'n eigen schuld haha weet niet meer) en toen waren al mijn mooie/goeie/dure meubi gejatGekocht van van die wally-carrds die ik wel eens van m'n tante kreeg, voelde me zo schuldig tegenover m'n tante
![]()
Ik had 2 jaar geleden nog eens gekeken hoe het er inmiddels uit zag en destijds al een nieuw wachtwoord aangevraagd enzo, dus nu wist ik het nogquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Heel FOK! is zich nu aan het registreren op habbo, I know it for sure.
Hacken voor meubies.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
nooo
Ik ben ook een keer gehackt (was waarschijnlijk m'n eigen schuld haha weet niet meer) en toen waren al mijn mooie/goeie/dure meubi gejatGekocht van van die wally-carrds die ik wel eens van m'n tante kreeg, voelde me zo schuldig tegenover m'n tante
![]()
of stiekem de huistelefoon pakken en bellen; 'alleen even 3cr vandaagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Herinneringen
Ik kocht ook altijd wallies voor mijn zakgeld
Ik 2006 volgens mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had 2 jaar geleden nog eens gekeken hoe het er inmiddels uit zag en destijds al een nieuw wachtwoord aangevraagd enzo, dus nu wist ik het nog
Speel op een account die in 2005 gemaakt is
Heb ik daarna ook gewoon wel eens teruggedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:49 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hacken voor meubies.
Ik speelde het al eerder wel eens, sinds 2003 denk ik, maar dat zal dan wel geweest zijn met die account die toen gehackt isquote:
Zo hey, je komt je speciaal registeren om je rancune te ventileren?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef Plensa het volgende:
Lotus is al jaren ontslagen en Jet is de baas geworden (hotelmanager) En die dingen zoals forum zijn allemaal weg omdat er pedo's opzaten. Je mag geen dingen meer op je homepagina meer posten. En de moderators komen uit Costa Rica, als je iets zegt wordt je al verbannen
Nee, 10 jaar geleden speelden we habbo tot onze 12e, niet vanaf.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
[quote]
Ik ben jonger dan 12, wat moet ik nu doen?
Helaas, als je jonger bent dan 12 jaar raden wij je aan nog even te wachten tot je de magische leeftijd van 12 hebt bereikt en je Habbo mag spelen[/quote
Was dit 10 jaar geleden ook al zo? Dat je het eigenlijk pas vanaf 12 jaar mocht spelen?
Nou, inderdaad, dat spel is toch niet voor tieners en volwassenen of heb ik nu een gek beeld van habbo? Mijn neefje speelde het heel veel, maar die was toen nog geen 12. En idd, die belde met mama's telefoon voor spulletjes in Habboquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:14 schreef Rodawa het volgende:
Nee, 10 jaar geleden speelden we habbo tot onze 12e, niet vanaf.
Of een kloon, wat zeer begrijpelijk is. Wie wil nou bekend staan als habbo spelend autistje?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo hey, je komt je speciaal registeren om je rancune te ventileren?
Je hebt een puntquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:17 schreef KeesBromfiets het volgende:
Of een kloon, wat zeer begrijpelijk is. Wie wil nou bekend staan als habbo spelend autistje?
Hier ook dus had je beter de moeite kunnen besparen om te registreren om deze kutpost te besparenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef Plensa het volgende:
[..]
Ik heb het van 2003 tot 2006 gespeeld denk ik, dat was van m'n 10e/11e tot m'n 13e/14e ofzoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, 10 jaar geleden speelden we habbo tot onze 12e, niet vanaf.
Op de site staat voor 12 tot 18 en het werd ook al wel "the hangout for teens" genoemd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, dat spel is toch niet voor tieners en volwassenen of heb ik nu een gek beeld van habbo? Mijn neefje speelde het heel veel, maar die was toen nog geen 12. En idd, die belde met mama's telefoon voor spulletjes in Habbo
Oh nee geen kloon hoor, kwam me speciaal registreren omdat dit topic TOEVALLIG in Habbo zelf belande vandaag.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:17 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Of een kloon, wat zeer begrijpelijk is. Wie wil nou bekend staan als habbo spelend autistje?
Zelfde hierquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
nooo
![]()
Link?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef Plensa het volgende:
[..]
Oh nee geen kloon hoor, kwam me speciaal registreren omdat dit topic TOEVALLIG in Habbo zelf belande vandaag.
Groetjes.
Werd in het spel zelf gezegd.quote:
Haha oke, en hoe oud ben jij dan? En hoe lang speel je het al/weer?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:37 schreef Plensa het volgende:
[..]
Werd in het spel zelf gezegd.
Hier nog een screen voor de fans die wouden weten hoe het er nu uitziet)))
http://tinypic.com/r/35jcg08/6
"De hand"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het van 2003 tot 2006 gespeeld denk ik, dat was van m'n 10e/11e tot m'n 13e/14e ofzo
Toen zag het er nog zo uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Op de site staat voor 12 tot 18 en het werd ook al wel "the hangout for teens" genoemd.
Gister of eergister even online geweest en ook rondgevraagd hoe oud ze waren en de één was 9, de meesten tussen de 11 en de 16, en een enkele 18-jarige die zegt ook weer eens na jaren te komen kijken
Ja maar niemand die zich er aan hieldquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
[quote]
Ik ben jonger dan 12, wat moet ik nu doen?
Helaas, als je jonger bent dan 12 jaar raden wij je aan nog even te wachten tot je de magische leeftijd van 12 hebt bereikt en je Habbo mag spelen[/quote
Was dit 10 jaar geleden ook al zo? Dat je het eigenlijk pas vanaf 12 jaar mocht spelen?
Ze is ontslagen ivm haar salaris of dergelijke, daarom zijn alle nederlandse moderators ook ontslagen per 1 mei 2010. tegenwoordig betaal je 300 of zelfs 750cr voor 1 meubel, en vergete niet 80cr is al 10 euroquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha oke, en hoe oud ben jij dan? En hoe lang speel je het al/weer?
En waarom is Lotus ontslagen?
En hoe de fuck kom jij aan zo veel credits?
Dus alle Nederlandse moderators zijn daar nu weg? Wie hebben ze er dan voor in de plaats, Surinamers oid?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:50 schreef Plensa het volgende:
[..]
Ze is ontslagen ivm haar salaris of dergelijke, daarom zijn alle nederlandse moderators ook ontslagen per 1 mei 2010. tegenwoordig betaal je 300 of zelfs 750cr voor 1 meubel, en vergete niet 80cr is al 10 euro
Ik heb de cr zelf nooit gekocht, maar gekregen door de loop van de jaren.
Mensen uit costa rica, probleem is dat ze slecht zijn in Nederlands, als je nu een 'oproep' naar de moderators stuurt dan krijg je een 'spreekverbod' van 10 minuten of verbannen voor enkele dagen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dus alle Nederlandse moderators zijn daar nu weg? Wie hebben ze er dan voor in de plaats, Surinamers oid?
Hoe krijg je credits? Dan moet toch iemand anders smsen/bellen met jouw credit-nummer ofzo?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:50 schreef Plensa het volgende:
[..]
Ze is ontslagen ivm haar salaris of dergelijke, daarom zijn alle nederlandse moderators ook ontslagen per 1 mei 2010. tegenwoordig betaal je 300 of zelfs 750cr voor 1 meubel, en vergete niet 80cr is al 10 euro
Ik heb de cr zelf nooit gekocht, maar gekregen door de loop van de jaren.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:54 schreef Plensa het volgende:
[..]
Mensen uit costa rica, probleem is dat ze slecht zijn in Nederlands, als je nu een 'oproep' naar de moderators stuurt dan krijg je een 'spreekverbod' van 10 minuten of verbannen voor enkele dagen.
Sinds 1 mei 2010, afgelopen jaar hadden we zelfs een 'mute' ivm pedofielen op de site, maandenlang kon niemand meer praten, duizenden zijn gestopt en nu draaien ze bijna geen inkomsten meer. Iemand uit de buurt was toevallig een moderator vroeger.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]sinds wanneer is dat?
En niemand mailt er even over naar Sulake ofzo
WTF is dit voor nasty dictatuur danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:00 schreef Plensa het volgende:
[..]
Sinds 1 mei 2010, afgelopen jaar hadden we zelfs een 'mute' ivm pedofielen op de site, maandenlang kon niemand meer praten, duizenden zijn gestopt en nu draaien ze bijna geen inkomsten meer. Iemand uit de buurt was toevallig een moderator vroeger.
Over die meubelprijzen, ja dat zijn nu de neiuwe prijzen van zeldzaams, veels te duur![]()
![]()
Als je mailt naar ze wordt je ook verbannen via de mail
QFTquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
WTF is dit voor nasty dictatuur dan
Ik vond het vroeger altijd wel een duidelijke leuke site, echt alsof je online in een soort dorp woonde en ook op keek naar de Hobba's enzoKon me dan altijd voorstellen dat er ergens een kantoortje stond waar die bedrijfseigenaren dan het e.e.a. beheren en de rest door vrijwilligers thuis lieten doen ofzo, of vroeg me juist af of alle hobba's niet bij elkaar op kantoor waren en als real life job aan de computer moesten zitten
Nu is het geen gezellig dorp meer maar gewoon een social networking site met commerciële troep en super 'hippe' moderne layout en totáál niks 'persoonlijks' meer
Ja klopt, helaasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
WTF is dit voor nasty dictatuur dan
Ik vond het vroeger altijd wel een duidelijke leuke site, echt alsof je online in een soort dorp woonde en ook op keek naar de Hobba's enzoKon me dan altijd voorstellen dat er ergens een kantoortje stond waar die bedrijfseigenaren dan het e.e.a. beheren en de rest door vrijwilligers thuis lieten doen ofzo, of vroeg me juist af of alle hobba's niet bij elkaar op kantoor waren en als real life job aan de computer moesten zitten
Nu is het geen gezellig dorp meer maar gewoon een social networking site met commerciële troep en super 'hippe' moderne layout en totáál niks 'persoonlijks' meer
Een site waarmee ze geld willen verdienen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:07 schreef cupcake33 het volgende:
Ik zat vroeger ook op Habbo, 2004, ik was toen 9. Maar ik had mijn wachtwoord gegeven, welke letterlijk 'prive' was, toen kon ik niet meer inloggen.
Belachelijk ook eigenlijk dat een site waar vooral kinderen op zitten geld vraagt voor bepaalde 'meubi.'
Vet om dat nu zo eens te horen na al die jaren afvragenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:09 schreef Plensa het volgende:
[..]
Ja klopt, helaas
Hobba's en moderators zaten altijd gewoon thuis en moesten 1x per jaar naar het hoofdkantoor komen in Amsterdam. De staff zit elke dag op kantoor.
> *tz*quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:28 schreef Yskoud het volgende:
Habbo was baas
voorbeeld:
>Hoe oud ben jij?
<15
>oooh toevallig ik ook xDdd
<neucken??
jij weet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
> *tz*
< *stopt hant in de breok* xd ;$ ;$
> *word hard* :$
Ja, mooie tijden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
> *tz*
Ja, mooie tijden.
quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
> *tz*
Ja, mooie tijden.
En dan die mute omdat er het een "pedoparadijs" was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
> *tz*
Ja, mooie tijden.
Wat is eigenlijk het nut van habbohotel als je niet kan praten? Het is toch gewoon een uit de kluiten gewassen chatbox?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:23 schreef destrovel het volgende:
[..]
En dan die mute omdat er het een "pedoparadijs" was.
Waren gewoon alle 15-jarige players en 13-jarige chimeids die zo zaten te doen
En om nu het nieuws te lezen moet je weer via twitter kijken. Want dat is "hip" enzo
Heel veel zolderkamertjes naast elkaar?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:17 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik weet nog wel die keer dat we met een aantal FOK!kers op Habbo zaten. Gezellig dat dat was.
Dat, met wat verslavende elementen om de gebruikers hun zuurverdiende zakgeld uit de zakken te kloppen en de telefoonrekening van de ouders op te krikken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van habbohotel als je niet kan praten? Het is toch gewoon een uit de kluiten gewassen chatbox?
Wat kostte dat allemaal?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:25 schreef AdoraBelle het volgende:
Mijn kamer is er nog.
[ afbeelding ]
Ja, best wel. Weet nog dat ik het duur vond, en wallie-kaarten nog nergens te verkrijgen waren. Was toen 13 ofzo?quote:
Ik denk dat ik toch wel aan de 200 euro zit... maar dat is met nog meer dan het dubbele aan meubi in andere kamers.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:45 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja, best wel. Weet nog dat ik het duur vond, en wallie-kaarten nog nergens te verkrijgen waren. Was toen 13 ofzo?
Niets. Ik logde in dat ik het hoorde, je had dan een restricted lijst van woorden die je kon gebruiken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van habbohotel als je niet kan praten? Het is toch gewoon een uit de kluiten gewassen chatbox?
Dan moet je wel erg graag willen habbo'en als je dan nog blijftquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:06 schreef destrovel het volgende:
[..]
Niets. Ik logde in dat ik het hoorde, je had dan een restricted lijst van woorden die je kon gebruiken.
Dus iedereen zat "Wanneer is dit over?", "Ik vind dit niet leuk" en "Ik wil gewoon praten".
Uiteindelijk logde er nog iemand in van "vroegâh", hebben we een uur lang via plakbriefjes gesproken (die waren niet restricted), dus telkens zwaaien als je wat had geschreven
Nou idd, kan me niet voorstellen dat er iemand in die tijd nog naar om heeft gekeken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg graag willen habbo'en als je dan nog blijft
Staff en moderators krijgen betaald, hobba's niet. Wel 18 plus zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou idd, kan me niet voorstellen dat er iemand in die tijd nog naar om heeft gekeken.
Vind het echt zonde dat er geen NL staff en Hobba's enzo meer zijn. Weet nog dat iedereen altijd keihard zijn best ging doen om de moraalridder uit te hangen en zo lang en veel mogelijk te habbo'en omdat je dan misschien zelf werd uitgekozen tot Hobba
Maar die Jet is nu dus hotelmanager? Is dat de enige Nederlander nog over? Hoe zit dat dan?
Je goudvis probeerd te ontsnappenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:25 schreef AdoraBelle het volgende:
Mijn kamer is er nog.
[ afbeelding ]
Ik krijg ineens goede herinneringen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:25 schreef AdoraBelle het volgende:
Mijn kamer is er nog.
[ afbeelding ]
Ik mis Lotusquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:44 schreef Plensa het volgende:
[..]
Staff en moderators krijgen betaald, hobba's niet. Wel 18 plus zijn.
Jet aka Marion Strumpel (hotelmanager) is er samen nog met Cassy aka Beau (doet van alles) en Zeph aka Vincent Beerends als country manager. Af en toe heb je nog Pluis aka Susanne, assistent van Beau.
Dit. En kan je hier ook niet voor 7 jaar worden geband, TS?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:19 schreef Koopsie het volgende:
Habbo hotel.. Schaam je dood en verwijder je van Fok!
Hier heb ik ook smakelijk om gelachen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb je bommen in habbohotel geplaatst?
Hoe is een moderator anders dan een hobba dan? Ik dacht dat hobba's gewoon de moderators warenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:44 schreef Plensa het volgende:
[..]
Staff en moderators krijgen betaald, hobba's niet. Wel 18 plus zijn.
Jet aka Marion Strumpel (hotelmanager) is er samen nog met Cassy aka Beau (doet van alles) en Zeph aka Vincent Beerends als country manager. Af en toe heb je nog Pluis aka Susanne, assistent van Beau.
Waren nog eens tijden zegt iemand uit 98quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:09 schreef vigen98 het volgende:
Habbo Hotel, aaaah wat waren dat eens tijdenDirect na school snel inloggen op Habbo en mijn kamer vernieuwen en de Hab Hob doen xD Ik weet nu nog steeds hoe je een retro hotel kunt maken ( Je eigen Habbo hotel waar jij de baas bent en mensen kunt bannen etc. )
Heb je meubi gejat op Habbo, wordt er 's avonds bij je aangebeld en moet je in de handboeien mee naar het bureauquote:
Weg weg weg, alle leuke dingen zijn weg :p Vandaar dat bijna iedereen gestopt isquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
Wat is er trouwens mis met die habbo lido's? Ik kon me herinneren dat je altijd kon duiken voor credits en zo'n spelletje wobble squabble had ofzo, maar hoe het er nu uit ziet lijkt het echt nergens op
Jammerquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:26 schreef Plensa het volgende:
[..]
Weg weg weg, alle leuke dingen zijn weg :p Vandaar dat bijna iedereen gestopt is
quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe is een moderator anders dan een hobba dan? Ik dacht dat hobba's gewoon de moderators waren
Hoe lang speel je het zelf al? En hoe oud ben je?
Moderators hebben echt gesolliciteerd, Hobba's waren gewoon hulpjes die vrijwillig door Habbo werden uitgezocht. Zelf speel ik vanaf 2005. Leeftijd niet relevant :pquote:
heb je het ook echt al die jaren door gespeeld? Want ik heb het alleen écht actief van 2003 tot 2005 of 2006 gespeeld. En nog een half jaartje blijven plakken ergens in 2007. En daarna slechts 1 dag teruggeweest in 2011 ofzo om even te kijken, ja oke en afgelopen weekquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:01 schreef Plensa het volgende:
[..]
Moderators hebben echt gesolliciteerd, Hobba's waren gewoon hulpjes die vrijwillig door Habbo werden uitgezocht. Zelf speel ik vanaf 2005. Leeftijd niet relevant :p
pauze's van jaren, 2005 tm 2007, toen pauze en kwam ik in 2008 ofzo, en 2009 kwam dat beta.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb je het ook echt al die jaren door gespeeld? Want ik heb het alleen écht actief van 2003 tot 2005 of 2006 gespeeld. En nog een half jaartje blijven plakken ergens in 2007. En daarna slechts 1 dag teruggeweest in 2011 ofzo om even te kijken, ja oke en afgelopen week
heb je daar ook aan meegedaan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:17 schreef Plensa het volgende:
[..]
pauze's van jaren, 2005 tm 2007, toen pauze en kwam ik in 2008 ofzo, en 2009 kwam dat beta.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:35 schreef CrushedTinBox het volgende:
Het kan altijd erger, mijn kindertentpagina is verwijderd.
Ja,quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:21 schreef Moira. het volgende:
h
[..]
heb je daar ook aan meegedaan?
Wat is er nog zo leuk aan dat je het nog steeds blijft spelen en ook al die jaren door nog bent blijven spelen?
wat doe je dan elke keer op habbo?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef Plensa het volgende:
[..]
Ja,
en uhm is niet veel aan, weet 't ook niet.
Eigenlijk bijna niks, beetje eigen forum onderhouden en bijkletsen, al die spelletjes zijn ook al tegenwoordig weg, leeftijd is daar gedegradeerd naar 12 jaar ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat doe je dan elke keer op habbo?
De hele tijd meubi ruilen? Je zal vast veel 'zeldzaams' hebben iig
Of doe je ook mee aan van die spelletjes als 'kick the ugly' of dat je van je stoel naar de muur moet racen of net zo vaak moet dobbelen tot je 1 hebt enzo? Want ik gok dat je ongeveer mijn leeftijd hebt en dan is daar zeker na 2 dagen spelen al niks meer aan
gedegradeerd? Het was altijd al 12 jaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:55 schreef Plensa het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna niks, beetje eigen forum onderhouden en bijkletsen, al die spelletjes zijn ook al tegenwoordig weg, leeftijd is daar gedegradeerd naar 12 jaar ofzo.
Hahaha, zaten eerst wel van fatsoenlijke leeftijd erop :p Nu is het gewoon erg.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
gedegradeerd? Het was altijd al 12 jaarDie spelletjes zijn ook voor 12 jarigen
aightquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:27 schreef Plensa het volgende:
[..]
Hahaha, zaten eerst wel van fatsoenlijke leeftijd erop :p Nu is het gewoon erg.
en wanneer kreeg je die ban?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:14 schreef Djurres het volgende:
Je account is geblokkeerd door Habbo Staff. Bij blokkering is de volgende reden gegeven: "Oplichterij - Account voor altijd geblokkeerd (id: 593566)". Je ban verloopt op 26-7-19 6:38 (GMT +0200).
Moet je ook even mailen of je inmiddels alweer unbanned mag wordenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Djurres het volgende:
[..]
Toen ik like, 12 was.
Ben nu 19.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |