Beauquote:Hoi Habbo,
Bedankt voor je mail. Bij ernstige overtredingen van de Habbo regels, kun je een permanente ban krijgen. Ondanks dat wij snappen dat je weer terug wilt komen in het Hotel kunnen wij jouw account niet ontbannen. Je hebt hiervoor teveel andere Habbo's in gevaar gebracht en dat kunnen wij niet tolereren.
Het spijt ons maar wij kunnen je niet meer toelaten in het Hotel op het account waar jij om vraagt. Leer van deze situatie en zorg ervoor dat je op een ander account of een andere site altijd de regels leest zodat je deze niet kan overtreden. De Habbo regels zijn hier terug te vinden: http://www.habbo.nl/groups/147137/id
Met vriendelijke groet,
Beau
Klacht: na 7 jaar wachten zegt Beau dat het een permanente ban isquote:Hallo,
Ik kan mij herinneren dat er in 2005 stond dat de ban tot 2012 zou duren en dus geen permanente ban. Ook is het inmiddels 7 jaar geleden, ben ik wat ouder en snap ik echt wel dat mijn actie niet door de beugel kon. Maar na 7 jaar lijkt een unban mij toch wel op zijn plaats, ik heb immers alleen iemand zn wachtwoord gevraagd en ik vind niet dat een permanente ban daarvoor terecht is. Ook heb ik geld uitgegeven aan credits en meubi's en die zou ik graag terug zien na 7 jaar. Aangezien het zo lang geleden is, ik inmiddels een dagje ouder ben en niet meer roekeloos op knopjes druk op internet lijkt een uitzondering mij geen verkeerde optie. Ik wil daarom alsnog om een unban vragen.
Groeten
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ach, het kan altijd erger. Je naam is tenminste niet Beau
Weet niet, ik stuurde gewoon een berichtje aan een andere Habbo van geef je ww dan zet ik 10 HC banken op je account want ik heb Habbo gehackt ofzo. De eerste en enige keer dat ik dat deed. En toen kreeg ik opeens een banquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:20 schreef MichaelScott het volgende:
Hoe zijn ze er dan achter gekomen dat jij dat wachtwoord had opgevraagd?Ik heb namelijk tientallen habbo's gescamd en nooit een ban gehad.
Oh je had het zo gedaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
Weet niet, ik stuurde gewoon een berichtje aan een andere Habbo van geef je ww dan zet ik 10 HC banken op je account want ik heb Habbo gehackt ofzo. De eerste en enige keer dat ik dat deed. En toen kreeg ik opeens een ban
Bobbaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:48 schreef datismijnmening het volgende:
Habbo hotel spelen/gespeeld hebben
Inderdaad! Vooral ook die zin "je hebt te veel andere users in gevaar gebracht", wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aan wat voor onzedelijkheden heb jij je schuldig gemaakt dan ts dat je habbo niet meer op mag?
Ik moest lachenquote:
quote:Je hebt hiervoor teveel andere Habbo's in gevaar gebracht en dat kunnen wij niet tolereren.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb je bommen in habbohotel geplaatst?
hihihi hahahahahhahohoo ik moest best hard lachen.quote:
Ermahgerd jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef FZN05 het volgende:
Zitten Lotus en Jet daar ook nog steeds?
hoe ben je gehackt dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef -supergirl- het volgende:
Huil niet. Ik was facking rijk, superveel geld aan uitgegeven als klein meisje, en nu tijdje terug gehackt door een mongooldat is veel erger
Lotus is al jaren ontslagen en Jet is de baas geworden (hotelmanager) En die dingen zoals forum zijn allemaal weg omdat er pedo's opzaten. Je mag geen dingen meer op je homepagina meer posten. En de moderators komen uit Costa Rica, als je iets zegt wordt je al verbannenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef FZN05 het volgende:
Zitten Lotus en Jet daar ook nog steeds?
Nog bedankt voor je meubiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef -supergirl- het volgende:
Huil niet. Ik was facking rijk, superveel geld aan uitgegeven als klein meisje, en nu tijdje terug gehackt door een mongooldat is veel erger
Geen idee, kreeg eerst steeds vage spammails van habbo en die verwijderde ik dus gewoon meteen, en daarna eens inloggen en was alles wegquote:
Sorry, ik wilde '123' typen maar kreeg spreekverbod van 30 sec.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |