7 jaar geleden (2005) had ik op Habbo iemands wachtwoord gevraagd en vervolgens kreeg ik een ban tot 2012. Inmiddels is het zover en besloot ik Habbo te mailen omdat ik met geen mogelijkheid meer op mijn account kon komen.
Krijg ik dit terug:
quote:
Hoi Habbo,
Bedankt voor je mail. Bij ernstige overtredingen van de Habbo regels, kun je een permanente ban krijgen. Ondanks dat wij snappen dat je weer terug wilt komen in het Hotel kunnen wij jouw account niet ontbannen. Je hebt hiervoor teveel andere Habbo's in gevaar gebracht en dat kunnen wij niet tolereren.
Het spijt ons maar wij kunnen je niet meer toelaten in het Hotel op het account waar jij om vraagt. Leer van deze situatie en zorg ervoor dat je op een ander account of een andere site altijd de regels leest zodat je deze niet kan overtreden. De Habbo regels zijn hier terug te vinden:
http://www.habbo.nl/groups/147137/idMet vriendelijke groet,
Beau
Beau

Ik weet zeker dat er 7 jaar geleden stond dat het tot 2012 zou duren
Dit terug gestuurd:
quote:
Hallo,
Ik kan mij herinneren dat er in 2005 stond dat de ban tot 2012 zou duren en dus geen permanente ban. Ook is het inmiddels 7 jaar geleden, ben ik wat ouder en snap ik echt wel dat mijn actie niet door de beugel kon. Maar na 7 jaar lijkt een unban mij toch wel op zijn plaats, ik heb immers alleen iemand zn wachtwoord gevraagd en ik vind niet dat een permanente ban daarvoor terecht is. Ook heb ik geld uitgegeven aan credits en meubi's en die zou ik graag terug zien na 7 jaar. Aangezien het zo lang geleden is, ik inmiddels een dagje ouder ben en niet meer roekeloos op knopjes druk op internet lijkt een uitzondering mij geen verkeerde optie. Ik wil daarom alsnog om een unban vragen.
Groeten
Klacht: na 7 jaar wachten zegt Beau dat het een permanente ban is