quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:01 schreef franklop het volgende:
[..]
maar dat heeft hij ook nooit gedaan volgens mij.
dat is wat ik denkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zijn dat dan middelen die ze nog niet kunnen vinden of die nog niet op de lijst stonden?
Dat heb ik hem wel eens horen zeggen zoiets als "ik heb niets gebruikt dat op de verboden lijst stond"quote:
Het is wielrennerstaal voor: Ik deed wat iedereen deed.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zijn dat dan middelen die ze nog niet kunnen vinden of die nog niet op de lijst stonden?
en daarom kan elke renner zichzelf in de spiegel aankijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is wielrennerstaal voor: Ik deed wat iedereen deed.
Wat iedereen denkt dat iedereen deed. En daarom deed iedereen het.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is wielrennerstaal voor: Ik deed wat iedereen deed.
das mooi, krijg je dus ook geen bloedzakjes...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:11 schreef Steven184 het volgende:
Serrano zegt niet te weten hoe zijn naam in de administratie van Fuentes voorkomt.
ja dat was mijn tweet. verder heb ik me scheel geërgerd aan de uitzendingquote:
trainingsadvies?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:11 schreef Steven184 het volgende:
Serrano zegt niet te weten hoe zijn naam in de administratie van Fuentes voorkomt.
Linkje naar je tweet? Zag hem zo snel niet staan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat was mijn tweet. verder heb ik me scheel geërgerd aan de uitzending
jammer dat 140 tekens tekort was om tennis aan te halentwitter:rubbereend twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 10:42:40@Lijn1Radio oude Grieken gebruikte al doping. Doping is van alle sporten. Alleen geen sport die zoveel gecontroleerd wordt als t wielrennen reageer retweet
twitter:rubbereend twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 10:40:03Wat is er erger dan Jeroen Wielaert die lijn 1 presenteert op radio 1? Naast Wielaert is nu ook nog Rick de Leeuw te gast. Verschrikkelijk. reageer retweet
Nogal tenenkrommend ja. Rick de Leeuwquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat was mijn tweet. verder heb ik me scheel geërgerd aan de uitzending
Nee, hij heeft gevraagd of Fuentes zijn vertaler/tolk wilde zijn.quote:
morgen op pag 8 van de krantquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:24 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/artikel/477(...)leten-geschorst.html
Maar het blijft allemaal geloofwaardig hè, dat atletiek.
een vriend van me, vind het een schande voor de sport dat al die Lance tours geen winnaar hebben, wat vinden jullie?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:23 schreef OProg het volgende:
Blijkbaar. Het komt er een beetje op neer dat hij blijft rijden en afwacht welke lijken er nog meer uit de kast komen, en als die echt stinken en rot zijn stapt hij op.
Zo niet, dan blijft hij rijden.
Wat een feest dat de Giro van Contador naar deze zuivere renner ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |